5-6luokkalaiset reissussa ja yksi siellä rääkyy...* hallooo....
kaverin poika reissussa lapissa viikon ja kuulemma yksi poika siellä vaan itkee kotiikävää. Jotenkin kuulostaa hieman suspectilta, et noin " iso" jo ja itkee kotiikävää, ei taida siellä kotona olla kaikki kohdallaan. Pilaa muidenkin matka. Mut eniten mietin et mitä oikein kotona on tilanne kun noin reagoi, koska jos perusturvallisuus kunnossa ei noin reagoida - ja tämä siis tapahtui heti ekana päivänä. Ja mullakin lapsia jos joku luulee et olen lapseton joka ei ymmärrä lapsista mitään.
Kommentit (16)
kuulostaa oudolta mut onhan niitä itkupillejä jotka roikkuvat äidin helmassa joka luokassa.
Vierailija:
Mammanpoika sivari tulossa...
Näin se elämä vaan menee... ainamahtuu joukkoon yksi mammanpoika joka on tissiä vailla vielä 12- vuotiaanakin.
Vierailija:
Näin se elämä vaan menee... ainamahtuu joukkoon yksi mammanpoika joka on tissiä vailla vielä 12- vuotiaanakin.
Sä se vaan olet suvaitsematon moukka, jolla ei ole muuta kuin haukkua LAPSIA.
meidän vanhinpoika 8 luokkalainen on aina mennyt ja ollut ja tullut siis erittäin reipas ja utelijas laspi eikä juurikaanikinä ei edes pienenä ole itkenyt perään. kun taa meitin toka vanhin on se ( miten se nyt oli ) mammanpoika sivari??? joka itkee äipän ja perheen perään on arka ja varovainen lapsi. kolmas taas on tosi reipas ja lähen kyläluuta.
Ai niin tämä minun " sivari" lapseni muuten on ilmoittanut menevänsä armeijaan.. niin mutta siis. Lapset on erilaisia jopa samanperheen sisällä, vaikka kasvatus ja tavat on joka lapsen kohdalla ihan samoja. eli ei voi " yleistää" että lapsella on huono olla tai kotona on jotain vinksallaan, kun ne lapset vaan on niin erilaisia.
tällaisia niistä lapsista tulee, kun käsi kädessä kuljetaan kaupassakin vielä 5v jälkeen....ja lusikalla syötetään eskariin asti....
Mutta olkaa murehtimatta kyllä se siitä laantuu.
kuka on _kunnon MIES_ ei itke ei valita jne.. ja kuka on mammanpoika eli tunteikas lapsi. aika pelottavia asenteita teillä. nämä varmaan kuuluisi ryhmään " eihän nyt pojat itke" mutta jos on perheen pikku maijulista 12v kyse niin " voi sehän on tyttö kyllä sen ymmärtää" täällä on aavistuksen asenne ongelmaisia..
toiset vaan on tunteikkaampia, kuin toiset. Onneksi niin. olisihan se aika kamalaa, jos ihmisistä tulisi yhtä tunteettomia " robotteja" kuin av läiset antaa ihmiskunnsta kuvaa...
t: 11
Ikävöin omaa kotiani, kun lähden kotoani ja ikävöin sitä paikkaa, jossa olemme lomailleet kun lähdemme sieltä.
Ikää minulla on 36 vuotta. Kotona kaikki erittäin hyvin, kiitos.
En teidä mistä johtui suunnaton ikäväni ja turvattomuuden tunne.
tuskin siellä koko aikaa itkee. Niin ja siinähän näkee onko kaverisi hyvä kasvattaja eli miten selittää asian omalle lapselleen. Onko heti valmis lapsensa mukana mollaamaan tätä ikävöivää lasta?
Kauhu yhdistyi sitten koulutovereihin, pelkäsin että halveksivat minua kun olen sellainen mammantyttö. Homma pahentui sitten koulufobiaksi, ja olin poissa koulusta melkein puoli vuotta.
Tuleepa tosi paska olo kun ajattelee että siellä ne lasten vanhemmat ajatteli että " toi yksi rääkyy" , ilmeisesti pelkoni jo 11-vuotiaana oli ihan aiheellinen.
Oletpa ap todella aikuinen, samoin jotkut vastaajat. Ällöttävää.
t: Nyt jo kahden äiti
no kyl -alkuinen vastaus ja samaa mieltä -alkuinen vastaus ovat ap:n tekstiä.
Minulla myös neljä lasta ja yökyläilyt (1 yö)aloitettu 1v ihan tutulla turvallisella mummulareissulla.
Kouluiässä Lapsemme ovat useitakin öitä poissa kotoa ja välillä kun mummulan mökillekin soittelee, niin ei kerkiä lapset puhelimeen, kun on niin kiire.
Kun lapset luottaa vanhempii että silloin haetaan kun on sovittu ja niin monta yötä ollaan reissussa kun on sovittu niin ei kyllä eole itkuja tullut.