Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millaiset YO-paperit kirjoitit?

Vierailija
31.03.2015 |

Ja milloin? Itse kirjoitin 1995 äidinkielestä L, englannista M, latinasta L, reaalista C, pitkästä matikasta C ja ruotsista M. Entäs te?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2009 LLLLLEE, englanti, saksa, lyhyt matikka, bilsa, maantieto, pitkä ruotsi ja äidinkieli

Vierailija
42/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMMMC
Ja noista yksi magna on aikuisena täydennetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi ällää vuonna 1986: äidinkieli, ruotsi, englanti, saksa, ranska ja reaali.

Vierailija
44/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2013-14 ECCB - englanti, matikka, äidinkieli, psykologia

Vierailija
45/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2014, LEECCC (pitkä ruotsi, pitkä englanti, yhteiskuntaoppi, historia, filosofia, äidinkieli)

Vierailija
46/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin vuonna -99.

Englanti, äidinkieli ja reaali (Biologia ja maantieto) E

Ruotsi ja saksa C

Vierailija
47/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2012 kirjoitin ja surkeasti meni :( : äidinkieli E, englanti M, ruotsi M, espanja C, historia A, psykologia C. Kaikissa näissä aineissa mun arvosanat oli aina ysejä ja kymppejä, mutta en panostanut kirjoituksiin oikeastaan... Harmittaa tosi paljon. Ja päättötodistuksen keskiarvo 8,6.

Vierailija
48/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EEEMMB

Vierailija
49/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päässyt opiskelemaan? Jos kyllä, niin MITÄ VÄLIÄ mitkä arvosanat niistä kirjoituksista pätkähti?!

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:34"]

2012 kirjoitin ja surkeasti meni :( : äidinkieli E, englanti M, ruotsi M, espanja C, historia A, psykologia C. Kaikissa näissä aineissa mun arvosanat oli aina ysejä ja kymppejä, mutta en panostanut kirjoituksiin oikeastaan... Harmittaa tosi paljon. Ja päättötodistuksen keskiarvo 8,6.

[/quote]

Vierailija
50/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologia L, äidinkieli M, lyhyt matikka M, englanti M, terveystieto M, historia B, yhteiskuntaoppi B, ruotsi B.

Vierailija
51/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia vuosia sitten EEEMMC, ruotsi, saksa, terveystieto, äidinkieli, lyhyt matikka, englanti.

Vierailija
52/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6xL vuonna -87. Lyhyt matikka ja loput kieliä.

Vierailija
53/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2000 tuli näin: englanti: C, ruotsi: m, äidinkieli M, reaali M, lyhyt matematiikka: E

Vierailija
54/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi te ootte hyviä ! Ite kirjoitin CCCM.. en oikeesti ymmärrä miten voi saada monta L ja E? Luitteko edes? Mä luin mutta aika laiskanpuoleisesti.

Vierailija
55/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:54"]

Hitsi te ootte hyviä ! Ite kirjoitin CCCM.. en oikeesti ymmärrä miten voi saada monta L ja E? Luitteko edes? Mä luin mutta aika laiskanpuoleisesti.

[/quote]

Aika laiska itse olin lukio aikana ja en lukenut luku lomalla juuri ollenkaan!!

. Mies11cm

Vierailija
56/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Engalnti B, Terveystieto M, Äidinkieli M, Ruotsi E ja Psykologia L. 2014 kirjoitin.

Vierailija
57/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:40"]Oletko päässyt opiskelemaan? Jos kyllä, niin MITÄ VÄLIÄ mitkä arvosanat niistä kirjoituksista pätkähti?!

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:34"]

[/quote]
[/quote]
Haen juurikin opiskelemaan Taikiin ja arvosanoja ei tosiaan katsota ollenkaan tällä alalla. Mutta harmittaa kun tiedän pystyväni paljon parempaan ja hävettää huonot arvosanat.

Vierailija
58/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittä vaille 6 ällää. Eli yksi.

Vierailija
59/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEMCB

Englanti, äidinkieli, ruotsi, pitkä matematiikka ja terveystieto. TT oli siis tosiaan ainoa reaalini ja luin siihen kaikista eniten. En vaan ollut tajunnut opetella reaalin vastaustekniikkaa.

Vierailija
60/61 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmasti suhtaudun tällaisena täti-ihmisenä hyvin eri tavalla... :) Kirjoitin siis vuonna -99 ja nyt olen jo 34v perheenäiti oravanpyörässä. Mutta arvosanat unohtuu sen jälkeen kun pääset jatko-opintoihin. Samoin kuin myöhemmin gradut tai opinnäytetyöt. Usko minua, ketään ei kiinnosta ne enää sen jälkeen kun tuotoksen olet kansiin saanut. Todella moni on jo työelämässä ennen päättötyön tekemistä, eli ei niillä arvosanoilla lopulta ole tuon taivaallista väliä. Kannattaa ennemmin ajatella niin, että omaa elämääsi ja maailmankuvaasi rikastamaan olet sen yleissivistyksen lukiosta saanut. Ja se on kumma miten nopeasti ne asiat lopulta mielestä häviää. Vaikka hyvin olet sen c-kielen aikoinaan kirjoittanut, niin kun sitä et lukion jälkeen viiteentoista vuoteen käytä, niin voin kertoa ettet siitä kyllä enää juuri mitään muista. Puhetta ehkä ymmärtää ja vähän osaa tuottaa, samoin luettua ymmärtää. Mutta tekstiä en enää ainakaan pystyisi tuottamaan. Samoin paljon lukuaineista päntättyä tietoa on vain liuennut muistista ties minne. 

Sä itse tiedät tietämyksesi ja taitojesi tason, älä häpeile! Paljon tsemppiä hakuun, toivottavasti pääset opiskelemaan alaa jonne haluat! Onnea elämääsi!

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:40"]Oletko päässyt opiskelemaan? Jos kyllä, niin MITÄ VÄLIÄ mitkä arvosanat niistä kirjoituksista pätkähti?!   [quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:34"] 2012 kirjoitin ja surkeasti meni :( : äidinkieli E, englanti M, ruotsi M, espanja C, historia A, psykologia C. Kaikissa näissä aineissa mun arvosanat oli aina ysejä ja kymppejä, mutta en panostanut kirjoituksiin oikeastaan... Harmittaa tosi paljon. Ja päättötodistuksen keskiarvo 8,6. [/quote] [/quote] Haen juurikin opiskelemaan Taikiin ja arvosanoja ei tosiaan katsota ollenkaan tällä alalla. Mutta harmittaa kun tiedän pystyväni paljon parempaan ja hävettää huonot arvosanat.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä