G: Millaiset YO-paperit kirjoitit?
Ja milloin? Itse kirjoitin 1995 äidinkielestä L, englannista M, latinasta L, reaalista C, pitkästä matikasta C ja ruotsista M. Entäs te?
Kommentit (61)
MMMMC
Ja noista yksi magna on aikuisena täydennetty.
Viisi ällää vuonna 1986: äidinkieli, ruotsi, englanti, saksa, ranska ja reaali.
Vuonna 2013-14 ECCB - englanti, matikka, äidinkieli, psykologia
2014, LEECCC (pitkä ruotsi, pitkä englanti, yhteiskuntaoppi, historia, filosofia, äidinkieli)
Kirjotin vuonna -99.
Englanti, äidinkieli ja reaali (Biologia ja maantieto) E
Ruotsi ja saksa C
2012 kirjoitin ja surkeasti meni :( : äidinkieli E, englanti M, ruotsi M, espanja C, historia A, psykologia C. Kaikissa näissä aineissa mun arvosanat oli aina ysejä ja kymppejä, mutta en panostanut kirjoituksiin oikeastaan... Harmittaa tosi paljon. Ja päättötodistuksen keskiarvo 8,6.
Oletko päässyt opiskelemaan? Jos kyllä, niin MITÄ VÄLIÄ mitkä arvosanat niistä kirjoituksista pätkähti?!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:34"]
2012 kirjoitin ja surkeasti meni :( : äidinkieli E, englanti M, ruotsi M, espanja C, historia A, psykologia C. Kaikissa näissä aineissa mun arvosanat oli aina ysejä ja kymppejä, mutta en panostanut kirjoituksiin oikeastaan... Harmittaa tosi paljon. Ja päättötodistuksen keskiarvo 8,6.
[/quote]
Psykologia L, äidinkieli M, lyhyt matikka M, englanti M, terveystieto M, historia B, yhteiskuntaoppi B, ruotsi B.
Muutamia vuosia sitten EEEMMC, ruotsi, saksa, terveystieto, äidinkieli, lyhyt matikka, englanti.
6xL vuonna -87. Lyhyt matikka ja loput kieliä.
Vuonna 2000 tuli näin: englanti: C, ruotsi: m, äidinkieli M, reaali M, lyhyt matematiikka: E
Hitsi te ootte hyviä ! Ite kirjoitin CCCM.. en oikeesti ymmärrä miten voi saada monta L ja E? Luitteko edes? Mä luin mutta aika laiskanpuoleisesti.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:54"]
Hitsi te ootte hyviä ! Ite kirjoitin CCCM.. en oikeesti ymmärrä miten voi saada monta L ja E? Luitteko edes? Mä luin mutta aika laiskanpuoleisesti.
[/quote]
Aika laiska itse olin lukio aikana ja en lukenut luku lomalla juuri ollenkaan!!
. Mies11cm
Engalnti B, Terveystieto M, Äidinkieli M, Ruotsi E ja Psykologia L. 2014 kirjoitin.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:40"]Oletko päässyt opiskelemaan? Jos kyllä, niin MITÄ VÄLIÄ mitkä arvosanat niistä kirjoituksista pätkähti?!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:34"]
[/quote]
[/quote]
Haen juurikin opiskelemaan Taikiin ja arvosanoja ei tosiaan katsota ollenkaan tällä alalla. Mutta harmittaa kun tiedän pystyväni paljon parempaan ja hävettää huonot arvosanat.
LEMCB
Englanti, äidinkieli, ruotsi, pitkä matematiikka ja terveystieto. TT oli siis tosiaan ainoa reaalini ja luin siihen kaikista eniten. En vaan ollut tajunnut opetella reaalin vastaustekniikkaa.
Mä varmasti suhtaudun tällaisena täti-ihmisenä hyvin eri tavalla... :) Kirjoitin siis vuonna -99 ja nyt olen jo 34v perheenäiti oravanpyörässä. Mutta arvosanat unohtuu sen jälkeen kun pääset jatko-opintoihin. Samoin kuin myöhemmin gradut tai opinnäytetyöt. Usko minua, ketään ei kiinnosta ne enää sen jälkeen kun tuotoksen olet kansiin saanut. Todella moni on jo työelämässä ennen päättötyön tekemistä, eli ei niillä arvosanoilla lopulta ole tuon taivaallista väliä. Kannattaa ennemmin ajatella niin, että omaa elämääsi ja maailmankuvaasi rikastamaan olet sen yleissivistyksen lukiosta saanut. Ja se on kumma miten nopeasti ne asiat lopulta mielestä häviää. Vaikka hyvin olet sen c-kielen aikoinaan kirjoittanut, niin kun sitä et lukion jälkeen viiteentoista vuoteen käytä, niin voin kertoa ettet siitä kyllä enää juuri mitään muista. Puhetta ehkä ymmärtää ja vähän osaa tuottaa, samoin luettua ymmärtää. Mutta tekstiä en enää ainakaan pystyisi tuottamaan. Samoin paljon lukuaineista päntättyä tietoa on vain liuennut muistista ties minne.
Sä itse tiedät tietämyksesi ja taitojesi tason, älä häpeile! Paljon tsemppiä hakuun, toivottavasti pääset opiskelemaan alaa jonne haluat! Onnea elämääsi!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:40"]Oletko päässyt opiskelemaan? Jos kyllä, niin MITÄ VÄLIÄ mitkä arvosanat niistä kirjoituksista pätkähti?! [quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:34"] 2012 kirjoitin ja surkeasti meni :( : äidinkieli E, englanti M, ruotsi M, espanja C, historia A, psykologia C. Kaikissa näissä aineissa mun arvosanat oli aina ysejä ja kymppejä, mutta en panostanut kirjoituksiin oikeastaan... Harmittaa tosi paljon. Ja päättötodistuksen keskiarvo 8,6. [/quote] [/quote] Haen juurikin opiskelemaan Taikiin ja arvosanoja ei tosiaan katsota ollenkaan tällä alalla. Mutta harmittaa kun tiedän pystyväni paljon parempaan ja hävettää huonot arvosanat.
[/quote]
2009 LLLLLEE, englanti, saksa, lyhyt matikka, bilsa, maantieto, pitkä ruotsi ja äidinkieli