G: Millaiset YO-paperit kirjoitit?
Ja milloin? Itse kirjoitin 1995 äidinkielestä L, englannista M, latinasta L, reaalista C, pitkästä matikasta C ja ruotsista M. Entäs te?
Kommentit (61)
Laudatur
psykologia
Laudatur
englanti, pitkä
Improbatur
ruotsi, keskipitkä
Laudatur
äidinkieli
Laudatur
matematiikka, pitkä
Laudatur
uskonto
Laudatur
ranska, lyhyt
Laudatur
maantiede
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 04:42"] Laudatur psykologia Laudatur englanti, pitkä Improbatur ruotsi, keskipitkä Laudatur äidinkieli Laudatur matematiikka, pitkä Laudatur
uskonto
Laudatur ranska, lyhyt Laudatur maantiede [/quote]
Ups, meni väärin. Siis:
Laudatur psykologia
Laudatur englanti, pitkä
Improbatur ruotsi, keskipitkä
Laudatur äidinkieli
Laudatur matematiikka, pitkä
Laudatur uskonto
Laudatur ranska, lyhyt
Laudatur maantiede
LLLLLL. Minusta ihan keski verto tulos.
EEMMCC, enkku, reaali, äidinkieli, ruotsi, pitkä matikka, saksa
Ihan kivasti on elämässä mennyt vaikka ei mitkään superhuippu paperit olleetkaan. :)
Äidinkieli L, reaali L, ruotsi L, saksa L, englanti m ja lyhyt matematiikka a. Yleisarvosana L ja vuosi oli 1987.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:15"]2011 kirjoitin. L: terveystieto ja äidinkieli. E: psykologia (pistettä vaille L) ja pitkä englanti (2 pistettä vaille L). M: lyhyt matematiikka.
Mikä hiton pistettä tai 2 pistettä vaille? Arvosana on E, ei sillä ole merkitystä onko pistettä vaille. Susta tulee kai myös gradua vaille valmis tai opintoja vaille valmis...
Ruotsi M, saksa L, reaali L, suomi L, englanti M
1979 :)
Surkeat, alle oman tason: bbbbbc. Insnööri olen koulutukseltani ja ei ole koskaan tullut uusittua. Haaveilin vuosia yliopistosta, mutta mies oli niin paljon vastaan, koska se olisi tiennyt paikkakunnan vaihdosta. Nyt teen mieleistä työtä paikkakunnalla, missä on yliopisto ja voisi opiskella alaa, mihin aikoinaan haaveilin. Nyt en enää sille alalle haluakaan, vaan haluaisin opiskella tekniikkaa nykyisellä alallani, mutta sitä ei taas täällä ole. Minulta odotettiin kielistä ämmän tasoa ja matikasta ällää, reaalista c, olen siis sen ajan yo, jolloin reaali oli yksi aine. Ainekirjoittajana olen aina ollut vähän huono ja siitä b oli ihan oletettu. C oli saksasta, huonoin saksasta ikinä ko. koulussa oli b ja sitäkin tuli harvoin, koska ope oli niin loistava. Siitä minun olisi pitänyt kirjoittaa l. Syy matikan epäonnistumiseen oli jännittäminen; meni yliyrittämisen puolella paineiden vuoksi ja kielten kirjoitusten aikaan olin ainakin osittain kipeä. Ruotsissa meni kuuntelu muuten vain huonosti.
Aina kun tehdään mitä tahansa tällaisia galluppeja, niistä, joilla on mennyt huonosti, vain harva vastaa. Siksi täältä saa ihan väärän kuvan totuudesta. Palkat on isompia kuin keskimäärin, koulutus korkeampaa yms.
90-luvun alussa viisi laudaturia ja yksi M.
LLLLEEE. Laudaturit kirjoitin äidinkielestä, pitkästä englannista, keskipitkästä ruotsista ja uskonnosta, eximiat pitkästä matematiikasta, fysiikasta ja kemiasta. Kirjoitin ylioppilaaksi vuonna 2007.
2010: äidinkieli M, pitkä matematiikka M, englanti M, ruotsi M, yhteiskuntaoppi M, lyhyt saksa C.
Äidinkieli L, reaali (maantieto) E, enkku M, ruotsi E (jäi kaksi pistettä vajaa L:stä, silloin pikkuisen harmitti), lyhyt matikka B, lyhyt saksa M. Näin vuonna 2004.
LLEEMMM, historia, yhteiskuntaoppi, äikkä, B-ruotsi, A-englanti, lyhyt matikka ja C-ranska. Pääsin ylioppilaaksi keväällä 2008, kirjoittamisen aloitin vuotta aiemmin. Olisi voinut paremminkin mennä.
LEEECC terveystieto, äikkä, yhteiskuntaoppi,ruotsi, englanti ja matikka vuonna 2011
Englannista E, lyhyestä matikasta L, biologiasta L, äidinkielestä L, kemiasta C.
CCCCCC. Kirjoitin vuonna 2012 äidinkielen, pitkän englannin, keskipitkän ruotsin, psykologian, uskonnon ja yhteiskuntaopin. Pääsin suoraan opiskelemaan haluaamani alaa, joten en koe arvosanojani ongelmallisina.
LLLLEEE, joista laudatur: ruotsi, englanti, kemia, fysiikka, ja eximia: pitkä saksa, pitkä matikka, äidinkieli. Kirjoitin 2009. Meni hyvin mielestäni :)
Hehee tältä keväältä kirjoitettu kaksi A:ta... syksyllä jatketaan! Mutta todettakoon, ei se lakin värissä näy onko kaikki L vai meneekö rimaa hipoen kompensaatiolla läpi
Äidinkieli L, reaali M, englanti C, ruotsi B ja saksa A. Yleisarvosana M, vuosi 1993.