Onko tämä iso?
En oikein ole perillä mikä on iso penis ja mikä normaali. Itselläni on luusta mitattuna 19,7cm ja muuten mitattuna 18,5cm, ympärys on 13,3cm ja leveys 5cm. Millaiseksi tuon nyt luokittelisi?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:15"]
Klo 1 yöllä tulet vauva-foorumin a-palstalle kertomaan peniksesi koosta, salaa uneksien, että joku av-mamma pyytää sinulta koeajoa ja sitten harmistut, kun saatkin ylilauta-jonnejen v**tuilua...
Koetas nyt hankkia parempaa tekemistä.
[/quote]
Älkääs nyt mammat luulko itsestänne liikoja. Kai minä saan olla sukuelimestäni kiinnostunut ihan kuten muutkin miehet? Harmistun kyllä, koska haluaisin saada rehellisen mielipiteen. Olen aina miettinyt, että onko se normaali, kookas, isohko vai iso. Ap
[/quote]
Tottakai saat olla kiinnostunut, mutta tämä ei ehkä ole se paras paikka jakaa sitää kiinnostusta ja lisäksi tänne kirjoittamalla odotat muidenkin olevan kiinnostuneita heijaristasi. Laita nyt edes Seksi-palstalle, jos on pakko tänne avautua.
[/quote]
En odota kenenkää olevan kiinnostunut peniksestäni. Kysyin vain, että miten se luokittelisi. Ilmeisen kiinnostuneita täällää kuitenkin ollaan kun viitsitään kirjoittaa tähän ketjuun. Ap
[/quote]
Luokittelisin sen yritykseksi kalastella huomiota ja epäilen mittaustuloksia. Riittääkö?
[/quote]
Luokittele miten haluat ja epäile jos haluat, ei se minulta ole pois. Tiedän miksi tämän aloituksen tein ja olen sen jo kertonut. Tiedän myös sen, että mittaustulokset ovat oikeat, koska mittasin varmuudeksi juuri aloitusta tehdessäni.
Miksi valehtelisin tällaisesta asiasta? Mikä hyöty on valehdella netissä vehkeensä koko kun ei se siellä housuissa siitäkään huolimatta mihinkään kasva? Ap
Korjaus, leveys ei oman kokemukseni mukaan ole huomattavan suuri vaan suurehko. Joku 7 cm olisi huomattavan suuri (been there done that, paljon vähempikin riittää mainiosti). Joka tapauksessa voit huoletta olla ylpeä suurehkosta peniksestäsi, jos tämä ajatus sinua miellyttää. Jos taas koko itsetuntosi on siitä kiinni, kannattaa harkita perusteellista asenneremonttia, tarvittaessa ammattiavun turvin - uskon kuitenkin, että kaipasit vain hiukan pönkitystä.
Toivottavasti kukaan teistä ei ole ylittänyt teini-ikää, koska muuten olen jo huolissani. Kysyin ihan asiallisesti mielipidettä peniksestäni ja saan osakseni vain vittuilua ja alapeukkuja ihan asiallisiin viesteihin. Ilmeisesti naisten suosimilla palstoilla ei kannata mainita peniksestä yhtään mitään. Ap
Woah tohon tulikin liuta vastauksia tuossa välissä :D Leveyskorjaus siis gaussin käyrän laittaneelta.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:33"]
Korjaus, leveys ei oman kokemukseni mukaan ole huomattavan suuri vaan suurehko. Joku 7 cm olisi huomattavan suuri (been there done that, paljon vähempikin riittää mainiosti). Joka tapauksessa voit huoletta olla ylpeä suurehkosta peniksestäsi, jos tämä ajatus sinua miellyttää. Jos taas koko itsetuntosi on siitä kiinni, kannattaa harkita perusteellista asenneremonttia, tarvittaessa ammattiavun turvin - uskon kuitenkin, että kaipasit vain hiukan pönkitystä.
[/quote]
En kaipaa mitään pönkitystä, koska olen ollut penikseeni ihan tyytyväinen aina. Monesta muusta asiasta itsessäni olen ollut epävarma, mutta en muista että koskaan olisin ollut epävarma peniksestäni. Olisin tyytyväinen vaikka se olisi pienempikin, koska sitä peniksen kokoa voi korvata muilla taidoilla. Käsittääkseni liian isokin on jo joillekin kivulias. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:36"]
Woah tohon tulikin liuta vastauksia tuossa välissä :D Leveyskorjaus siis gaussin käyrän laittaneelta.
[/quote]
Kiitos tosiaan niistä harvoista asiallisista vastauksista :) Ap
Itse juuri sanoit ettei se ole pienieikä valtava, etköhän sitten tiedä ihan hyvin minkä kokoinen se on. Ja sanoit että olet tyytyväinen, niin mikä hinku sulla on jauhaa sun peniksen koosta, HUOH vauva-palstalla....
Ja netti on täynnä taulukoita mikä on sopiva koko jne. mikset eti niitä vaan tuut keskiyöllä vauva palstalta hakemaan kehuja, taitaa kumminkin olla huono itsetunto.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:35"]
Toivottavasti kukaan teistä ei ole ylittänyt teini-ikää, koska muuten olen jo huolissani. Kysyin ihan asiallisesti mielipidettä peniksestäni ja saan osakseni vain vittuilua ja alapeukkuja ihan asiallisiin viesteihin. Ilmeisesti naisten suosimilla palstoilla ei kannata mainita peniksestä yhtään mitään. Ap
[/quote]ei täällä enää keskiyöllä naiset hillu, vaan työttömät ylipainoiset miehet solvaamassa naisia ja teini ikäiset vittuilemassa..
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:51"]
Ja netti on täynnä taulukoita mikä on sopiva koko jne. mikset eti niitä vaan tuut keskiyöllä vauva palstalta hakemaan kehuja, taitaa kumminkin olla huono itsetunto.
[/quote]
No anteeksi kun en tiennyt niistä taulukoista ennen tätä. Toisekseen ainakaan minua ei ole ikinä pyydetty mihinkään tutkimukseen liityen peniksen kokoon, joten mistä minä voin tietää miten luotettavia ne ovat. Mitä minä niillä kehuilla saan? En niin yhtään mitään. Ei minuun vaikuta se mitä joku netissä minun peniksestäni ajattelee. Ihan eri asia olisi jos vaikka naisystäväni sanoisi penistäni isoksi tai pieneksi. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:49"]
Itse juuri sanoit ettei se ole pienieikä valtava, etköhän sitten tiedä ihan hyvin minkä kokoinen se on. Ja sanoit että olet tyytyväinen, niin mikä hinku sulla on jauhaa sun peniksen koosta, HUOH vauva-palstalla....
[/quote]
No tiedän, että se ei ole pieni eikä valtava. Olenko jossain vaiheessa kysynyt, että onko penikseni pieni vai valtava? En. Olen kysynyt, että onko se normaali, kookas, isohko jne. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:55"]
[/quote]
No anteeksi kun en tiennyt niistä taulukoista ennen tätä. Toisekseen ainakaan minua ei ole ikinä pyydetty mihinkään tutkimukseen liityen peniksen kokoon, joten mistä minä voin tietää miten luotettavia ne ovat. Mitä minä niillä kehuilla saan? En niin yhtään mitään. Ei minuun vaikuta se mitä joku netissä minun peniksestäni ajattelee. Ihan eri asia olisi jos vaikka naisystäväni sanoisi penistäni isoksi tai pieneksi. Ap
[/quote]
Naisystäväsi, aiemmin sanoit haluavasi vain miehiä? Koetas nyt pitää kirjaa mitä provoilet, ei näin nopeasti saa jäädä kiinni... 5- ja takaisin laudalle harjoittelemaan!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:52"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:35"]
[/quote]ei täällä enää keskiyöllä naiset hillu, vaan työttömät ylipainoiset miehet solvaamassa naisia ja teini ikäiset vittuilemassa..
[/quote]
Hyvä tietää. En juuri täällä käy niin en tiedä tuollaisista, mutta olen huolissani suomalaisten naisten järkevyydestä jos nuo kommentit ovat peräisin heidän näppäimistöltään. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:58"]
[/quote]
[/quote]
Naisystäväsi, aiemmin sanoit haluavasi vain miehiä? Koetas nyt pitää kirjaa mitä provoilet, ei näin nopeasti saa jäädä kiinni... 5- ja takaisin laudalle harjoittelemaan!
[/quote]
Kannattaisikohan sinun miettiä sitä, että en välttämättä ole kirjoittanut sitä kommenttia jossa muka väitän olevani kiinnostunut miehistä. Mitä provoilemista tässä nyt muka on? Ap
[/quote]
[/quote]No miksi sitten kysyt mielipidettä jos sua ei kiinnosta ja kuinka luotettavina pidät vauva palstan vastauksia? kai ne maailmanlaajuiset taulukot on vähän luotettavampia kuin muutaman randomin vastaus palstalla..
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:57"]
[/quote]
No tiedän, että se ei ole pieni eikä valtava. Olenko jossain vaiheessa kysynyt, että onko penikseni pieni vai valtava? En. Olen kysynyt, että onko se normaali, kookas, isohko jne. Ap
[/quote]
Mikä sinun mittarillasi on kookkaan ja isohkon ero? Entä oletako muilla olevan samat kriteerit? kuinka monta millimoolia isompi on kookas kuin kookkahko? Mitä saavutat, jos joku sanoo, että se on normaali, 2 muuta, että se on kookas ja yksi sanoo isohko, mutta peruu sen myöhemmin?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:57"]
[/quote]
[/quote]No on normaali, jos niin kauheasti haluat tietää. Jonkun mielestä voi olla iso ja jonkun mielestä pieni, sellasta se on.. Ja kuten sanoit sua kiinnostaa vain mitä mieltä naisesi olisi ja itse olet sanomasi mukaan tyytyväinen joten en näe pointtia tässä kysellä täällä. Ja mitä se vaikuttaa jos porukkaa täällä sanois että on iso, oliistko tyytyväinen ja luottaisit siihen mitä täällä sanotaan?
Ihme, ettei kiinnostus "ongelmaan" ole herännyt jo kasvuiässä. Tietoa luultavasti löytyy kirjastojen kellareita myöten.