Onko tämä iso?
En oikein ole perillä mikä on iso penis ja mikä normaali. Itselläni on luusta mitattuna 19,7cm ja muuten mitattuna 18,5cm, ympärys on 13,3cm ja leveys 5cm. Millaiseksi tuon nyt luokittelisi?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:45"]
En tiedä, mutta sinut huonoitsetuntoiseksi idiootiksi.
[/quote]
Mitä sinä minun itsetunnostani tiedät? Olen ihan tyytyväinen itseeni ja penikseeni, mutta kiinnosti vain, että onko se iso vai mikä. Idiootista en tiedä, mutta sen ainakin tiedän, että et sinäkään kovin fiksua kuvaa anna itsestäsi kun netissä muita nimittelet. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:45"]
En tiedä, mutta sinut huonoitsetuntoiseksi idiootiksi.
[/quote]
Mitä sinä minun itsetunnostani tiedät? Olen ihan tyytyväinen itseeni ja penikseeni, mutta kiinnosti vain, että onko se iso vai mikä. Idiootista en tiedä, mutta sen ainakin tiedän, että et sinäkään kovin fiksua kuvaa anna itsestäsi kun netissä muita nimittelet. Ap
[/quote]
Todella pieni.
En ole ikinä nähnyt tai kuullut, että jollain olisi noin säälittävän pieni.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:06"]
En ole ikinä nähnyt tai kuullut, että jollain olisi noin säälittävän pieni.
[/quote]
Tyhmäkin tietää, että ei se pieni ole. Ilmeisesti teillä on joku himo yrittää saada minut epävarmaksi vehkeeni koosta, mutta valitettavasti se ei onnistu. Tähänkin ketjuun on tullut ties mitä paskaa, mutta vain yksi asiallinen kommentti. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:09"]
Se on V A L T A V A!
[/quote]
No ei se kyllä V A L T A V A ole. Ap
Klo 1 yöllä tulet vauva-foorumin a-palstalle kertomaan peniksesi koosta, salaa uneksien, että joku av-mamma pyytää sinulta koeajoa ja sitten harmistut, kun saatkin ylilauta-jonnejen v**tuilua...
Koetas nyt hankkia parempaa tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:15"]
Klo 1 yöllä tulet vauva-foorumin a-palstalle kertomaan peniksesi koosta, salaa uneksien, että joku av-mamma pyytää sinulta koeajoa ja sitten harmistut, kun saatkin ylilauta-jonnejen v**tuilua...
[/quote]
Älkääs nyt mammat luulko itsestänne liikoja. Kai minä saan olla sukuelimestäni kiinnostunut ihan kuten muutkin miehet? Harmistun kyllä, koska haluaisin saada rehellisen mielipiteen. Olen aina miettinyt, että onko se normaali, kookas, isohko vai iso. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:39"]
En oikein ole perillä mikä on iso penis ja mikä normaali. Itselläni on luusta mitattuna 19,7cm ja muuten mitattuna 18,5cm, ympärys on 13,3cm ja leveys 5cm. Millaiseksi tuon nyt luokittelisi?
[/quote]
kalavaleeksi
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:19"]
[/quote]
Älkääs nyt mammat luulko itsestänne liikoja. Kai minä saan olla sukuelimestäni kiinnostunut ihan kuten muutkin miehet? Harmistun kyllä, koska haluaisin saada rehellisen mielipiteen. Olen aina miettinyt, että onko se normaali, kookas, isohko vai iso. Ap
[/quote]
Tottakai saat olla kiinnostunut, mutta tämä ei ehkä ole se paras paikka jakaa sitää kiinnostusta ja lisäksi tänne kirjoittamalla odotat muidenkin olevan kiinnostuneita heijaristasi. Laita nyt edes Seksi-palstalle, jos on pakko tänne avautua.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:39"]
[/quote]
kalavaleeksi
[/quote]
En ole äskettäin käynyt kalassa enkä myöskään valehtele. Ap
[/quote]
[/quote]
Tottakai saat olla kiinnostunut, mutta tämä ei ehkä ole se paras paikka jakaa sitää kiinnostusta ja lisäksi tänne kirjoittamalla odotat muidenkin olevan kiinnostuneita heijaristasi. Laita nyt edes Seksi-palstalle, jos on pakko tänne avautua.
[/quote]
En odota kenenkää olevan kiinnostunut peniksestäni. Kysyin vain, että miten se luokittelisi. Ilmeisen kiinnostuneita täällää kuitenkin ollaan kun viitsitään kirjoittaa tähän ketjuun. Ap
Tässä joku random googlen antama käppyrä (vaaleaihoisilla miehillä, luultavasti usasta): http://www.penisamp.com/images/average-size.gif
Tuossa olisit pituudelta gaussin käyrän loppupäässä eli peniksesi on poikkeuksellisen iso. Paksuudesta en löytänyt vastaavaa tietoa nopeasti, mutta oman kokemukseni perusteella sanoisin, että sekin on huomattavan suuri. Saatat saada ihailuja isoista pitäviltä ja toisaalta saattaa olla vaikeuksia mahtumisen kanssa, jos haluat yhtyä johonkuhun.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En odota kenenkää olevan kiinnostunut peniksestäni. Kysyin vain, että miten se luokittelisi. Ilmeisen kiinnostuneita täällää kuitenkin ollaan kun viitsitään kirjoittaa tähän ketjuun. Ap
[/quote]
Luokittelisin sen yritykseksi kalastella huomiota ja epäilen mittaustuloksia. Riittääkö?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:26"]Tässä joku random googlen antama käppyrä (vaaleaihoisilla miehillä, luultavasti usasta): http://www.penisamp.com/images/average-size.gif
Tuossa olisit pituudelta gaussin käyrän loppupäässä eli peniksesi on poikkeuksellisen iso. Paksuudesta en löytänyt vastaavaa tietoa nopeasti, mutta oman kokemukseni perusteella sanoisin, että sekin on huomattavan suuri. Saatat saada ihailuja isoista pitäviltä ja toisaalta saattaa olla vaikeuksia mahtumisen kanssa, jos haluat yhtyä johonkuhun.
[/quote]
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Haluan yhtyä vain miehiin. Ap
Millainen mulla on, kun leveys on 27 cm, korkeus 32 cm ja sisään mahtuu iso miehen nyrkki? Brassivahaus kerran kuussa. En ole synnyttänyt. Millainen, oi millainen se on? Tiukkako vai jopa pieni? Itsetunto mullon ihan hirveen korkeella.
Isohko.