postinjakaja vonkaa seksiä aamulla kello kuusi
Mitä tehdä? Aina se aamulla tulee rapussa vastaan kun lähden töihin ja alkaa vonkaa seksiä tai huutelee jotain rivouksia...
Kommentit (29)
[quote author="pikkuinka" time="31.03.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 06:24"]
Onko sun lapset sen postinjakajan näköisiä?
[/quote]
Hupsista:D On:D
[/quote]
Ei siinä mitään hätää sitten ole:)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:07"]
Postinjakaja vikittelee pesänjakajaa?
[/quote]
Meilläkin mummo kuoli ja sille hommattiin pesänjakaja. Tuotako se postimies käy vikittelee kun ei hommat edisty.
[quote author="pikkuinka" time="30.03.2015 klo 23:32"]
Mitä tehdä? Aina se aamulla tulee rapussa vastaan kun lähden töihin ja alkaa vonkaa seksiä tai huutelee jotain rivouksia...
[/quote]
Jos et tahdo ottaa ykköseen niin anna kakkosta! Se on varma kikka, koska miehet pitävät kakkosesta ja itse en tunne sitä niin henkilökohtaisena paikkana kuin ykköstäni.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:29"]
Puhutaanko täällä minusta?
[/quote] kyllä puhutaan
Kauan sitten opiskeluaikoina olin lehdenjakaja kesäisin. Voi niitä kertoja kun sellainen 35-40 vuotias, ihan perusnätti nainen "hieman" humaltuneena alkoi vonkaamaan jos satuttiin samaan aikaan porraskäytävään. Nuo jätin järjestäen väliin, en nyt sentäs hyväksikäyttäjä ollut.
Mutta voi sitä kertaa kun yksi kolmekymppinen nainen oli suht selvinpäin, minulla jokseenkin viimeinen rappu menossa ja hän halusi kostaa miehelleen tämän petturikeikan...siinä nainen sai mitä halusi ja moneen kertaan. Itseasiassa hänestä tuli "vakipano" siinä mielessä että aina kun äijä oli poissa kotoa ja minulla nyt sattui olemaan vakiokeikkaa hänen asuinrappuunsa, niin pieni keltainen muistilappu ovessa hymynaaman kera tarkoitti, että minun lehdenjakoreissu päättyi myös hyvin saaneeseen hymyyn.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 06:38"]
Hmmm aamulehdet jakaa VARHAISJAKAJA, ei postinjakaja. Postinjakajan duuni alkaa kyllä yleensä kuudelta, sen jälkeen lajittelu, ostit jakelujärjestykseen ja reitille ehkä n. 9-11 välillä, riippuen postin määrästä. Esimerkiksi tässä kaupungissa, missä itse asun aamulehtien jako on paikallisen lehden omien jakajien tekemä, ei mitään yhteyttä postiin koko hommalla. Postin suorittamassa aamulehden kannossakin ne jakajat ovaat nimikkeellä varhaisjakaja, ne postinjakajat on sitten niitä päivllä näkyviä. Posti toimii muuten varhaiskannossa jo aika harvoissa paikoissa, Helsinki on varmaan suurin yksittäinen alue, jonka varhaiskantokin on postin työntekijöiden tekemää.
[/quote]
Posti se on se yöllä ilmestyvä sanomalehtikin ja joka sen jakaa sitä kutsutaan postinjakajaksi. Kuvitteleppa vaikka siihen lehteen uutinen, varhaisjakaja häiriköi rappukäytävässä, eikö oikeampi olisi postinjakaja häiriköi rappukäytävässä? Meille tulee aamuposti jo ennen 5 aamulla ja päiväposti 13 aikaan päivällä...