Raskausviikkoja 6 ja vatsani on valtava!!
Olen ihmeissäni, sillä esikoista odottaessani vatsani ei todellakaan kasvanut kuin vasta kolmannella kuulla ja silloinkin hyvin vähän. Nyt alavatsani on turpea, melko kookas pallo (niinkuin neljännellä-viidennellä kuulla) ja olen ihmeissäni. Onko muilla ollut vastaavaa? Ilmeisesti on melkoista turvotusta, mutta rypäleraskaudenkin mahdollisuus on hiipinyt mieleeni. Mistäköhän voisi olla kyse?
Kommentit (8)
...kakkosen naljailu ei ole kovin mukavaa:( Tämä raskaus on hartaasti toivottu ja olen peloissani mahan koon vuoksi, koska se ei ole normaalia. Vai onko tosiaan muillakin esiintynyt oikein voimakasta turvotusta alkuraskaudessa alavatsalla? Jotenkin en jaksa uskoa kaksosten mahdollisuuteen, sillä alkio/alkiothan olisivat kuitenkin vain parin millin kokoisia näillä viikoilla, eli maha ei voisi olla iso, vaikka niitä olisi kolmekin..
turvotusta esiintyy, mutta kannattanee käväistä ultrassa. Kurjaa että täällä on taas joku idiootti, joka terrorisoi asiallisen kysymyksen typerillä kommenteilla. Paljastipa koulutustasonsa taas;)
Suunnilleen noihin aikoihin maha oli valtava. Etenkin iltaisin ihan turvoksissa. Nyt viikoja 16 ja tuntuu ette ole mahaa enää ollenkaan...
Ja raskausviikolla 12 havaittiin tuulimunaraskaus.
Toivottavasti sinulla ihan viatonta ohimenevää turvotusta.
Kyseessä kolmas raskaus, toivottu sellainen:) Viittaisiko siis tuulimunaan?
Painoo ei silti tullu ollenkaan, pelkkää turvotusta...
Eli eipä tarvittu koskaan vaippoja, kun syntyi. :)