Mistä aiheesta voisit puhua tunnin
Kommentit (109)
Tasa-arvosta ja seksuaalivähemmistöjen syrjinnästä ja asemasta yhteiskunnassa
Nyt tulee ketjun rehellisin vastaus: Itsestäni.
Maailmankaikkeudesta. Ehdoton lempiaiheeni.
Hirvenmetsästyksen puolustamisesta.
Lähestulkoon mistä tahansa. Olen opettaja. ;)
Siitä miten väärin introvertit usein ymmärretään.
Vähäosaisten oikeuksien ja elinolojen parantamisesta (siis toisin esille erilaisia epäkohtia maailmalla ja Suomessa)
Toisten ihmisten äärimmäisestä kunnioittamisesta, esimerkiksi jokaiselle kuuluva koskemattomuus ja itsemääräämisoikeus saisivat suuni vaahtoamaan pitkään. Voisin vielä toisen tunnin paukuttaa moraalia päähän niille, jotka eivät ymmärrä vaan oman itsekkyytensä vuoksi karsastavat vaikkapa eutanasiaa ja itsemurhaa.
Toisaalta omista lapsuudenkokemuksistani voisin puhua myös vaikka kuinka pitkään, jos löytyisi joku, jota kiinnostaisi. Ironista on se, että ne kipeät kokemukset ovat olemassa juuri siksi, että lapsena minulle ei riittänyt juurikaan rakastavaa, älykästä ja peilaavaa huomiota. :)
Moottoripyöräilystä, sielujen uudelleen syntymisestä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:49"]
Voisin puhua kaksikin tuntia sillä tavalla etten oikeastaan sanoisi yhtään mitään. Voisin puhua aivan mistä tahansa aihealueesta; vaikka gedokleebasta, jukkunyiskeestä tai nohuttimista.
[/quote]
Oletko poliitikko? :)
[/quote]
Kukapa ei tavallaan olisi poliitiikko, se on vähän niin ja näin, vaarin housut, miten se nyt on. Muuten voisin mielelläni tehdä työkseni kansanedustajanhommia, mutteivät puoluekuri ja marionettinä olo houkuta, niin paljoa jotta kehtaisin luopua asemastani eijulkisuudenhenkilönä.
Alkaisin valittaa kuinka vaikea on keksiä pakosti joku aihe joko puheessa tai käsityötä/taidetta tehdessä ja jossain vaiheessa joku huomauttaisi että se tunti on jo mennyt.
Koirista. Kumpa saisi jollekin puhua tunnin koirista. :(
Emmä keksi mistään tunniks puhuttavaa, vaikka mun lapsuus on ollu ku jostain draamaelokuvasta. Synkästä sellasesta.
Rescue-koirista :)
Yritän aina suitsia itseäni, ettei lähe kauheata puhetulvaa asiasta, kun joku sattuu kysymään.
tv-sarjoista
ruoasta
ravintoloista
matkailusta