Mistä aiheesta voisit puhua tunnin
Kommentit (109)
Siitä että eivätkö ihmiset tajua miten ristiriidassa on kun oppilaiden kaikki tehtävät on siirretty nettiin ja samalla valitetaan ruutuajan lisääntymisestä ja pää- ja hartiakivuista!! Päättäjät hoi!!! Toinen on tulevaisuus, teollistuminen ja joka jutun sähköistyminen. Oksettavaa. Kuka haluaa elää maailmassa jossa syömistarpeet hoidetaan tyyliin yhdellä kapselilla ja eletään jossain leijuvissa kuplissa vailla minkäänlaista sosiaalista kanssakäymistä. En minä.
Jääkiekon mm-kisoista. Politiikasta. Enköhän mä saisi kuitenkin tunnin puhuttua vaikka mun sukista.
Kilpailusta ja siitä, onko se ihmisissä synnynnäinen vietti vaiko opittua.
Käsitellä ihmisluonteiden erilaisuuden vaikutusta avioliitossa.
Meribiologia, akvaarioni ja minä
Lasten kasvatuksesta, musiikista, teologiasta, lukemisesta ja kirjoittamisesta, akvaarioista... Kyllä mä luulen, että moni aihe lähtisi!
Ihmisten rahan ahneudesta ja siitä miten materia ei tuo sitä onnea. Tosin ei mulla itsekseni siitä riitä tunniksi puhumista, vaan lähinnä väiteltyä muiden rahan ahneiden kanssa. Kirjaesitelmän viimeks äikän tunnilla pidin melkein tunnin pituisen esitelmän.
ASunnon kunnossapidosta, esim. ilmastointikanavien, viemärikaivojen kodinkoneiden taustojen yms. puhdistamisesta, kertoen esimerkkejä miten huonosti näitä on tehty tai jätetty tekemättä kokonaan.
Seksistä.