Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Morkkis, söin 1,5 juustosämpylää

Vierailija
30.03.2015 |

Muuten en ole syönyt tänään kuin porkkanasosekeittoa pienen lautasellisen ja omenan. Harmittaa että repsahdin taas :(

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:34"]

Jätät tahallasi proteiinit huomioimatta: kastikkeessa on lihaa, makaronilaatikossa on lihaa. Annoskoot pieniä. En kuluta mihinkään, istun vain töissä. ap

[/quote]

Työpaikkaruokalan kastikkeessa on lihaa todella vähän, siinä puolessa kauhassa. Makaronilaatikosta et paljoa saa proteiinia, jos todella syöt sitä pienen annoksen. Mikset liiku ja kuluta? Ei kukaan voi hyvin ilman liikuntaa. Ja proteiinia kehiin.

[/quote]

En ymmärrä mihin proteiinia tarvittaisiin kun en treenaa. Ruokavalio oli ihan oppikirjoista, paljon kasviksia. Minulla ei ole aikaa liikkua ja olen niin stressissä etten jaksa enkä pysty. ap

Vierailija
2/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:47"]

Säännöllinen syöminen pitää aineenvaihdunnan kunnossa.2-3 tunnin välein pieniä terveellisiä aterioita.oivariinit sun muut kovat rasvat pois.valkoset leivät myös.tilalle kasviksia.hedelmiä.hyvänlaatuista proteiinia.ja vettä reilusti.

[/quote]

Älä jaa neuvoja asiasta, josta et näköjään mitään tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on syömiset nyt ihan sekaisin. Jos yrität olla kokonaan syömättä niin tavalla tai toisella tilanne ajautuu umpikujaan. Aloita vaikka joku proteiinikuuri, rahkaa, lihaa, kalaa, kananmunia, raejuustoa, vihanneksia, ravitsevaa ruokaa joka pitää nälän.

Vierailija
4/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:47"]Säännöllinen syöminen pitää aineenvaihdunnan kunnossa.2-3 tunnin välein pieniä terveellisiä aterioita.oivariinit sun muut kovat rasvat pois.valkoset leivät myös.tilalle kasviksia.hedelmiä.hyvänlaatuista proteiinia.ja vettä reilusti.
[/quote]

No kun tämä ei toiminut, juurihan kerroin. 1 x päivässä leipä jossa on oivariinia ja se on muka paljon? ap

Vierailija
5/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:45"]

Minustakin olisi ihanaa, mutta kaikki kertyy lisäläskiksi. Luulen että stressi on syynä, että aineenvaihdunta täysin pysähtynyt. ap

[/quote]Nii tai se että syöt kun 2 vuotias..Pitäskö syödä isompia ja terveellisiä annoksia, kuituja sekä paljon vettä, niin kyllä aineenvaihdunta pysyy normaalina. harrasta hieman liikuntaa niin auttaa myös, ihan vaikka reipas kävely. Tärkeintä on kuitenkin että otat selvää mitä ja kuinka paljon aikuisen ihmisen kuuluu syödä.

Vierailija
6/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:51"]Sulla on syömiset nyt ihan sekaisin. Jos yrität olla kokonaan syömättä niin tavalla tai toisella tilanne ajautuu umpikujaan. Aloita vaikka joku proteiinikuuri, rahkaa, lihaa, kalaa, kananmunia, raejuustoa, vihanneksia, ravitsevaa ruokaa joka pitää nälän.
[/quote]

Just ja lihon 10 kiloa viikossa tuollaisella mätöllä. ap

Vierailija
7/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:51"]Sulla on syömiset nyt ihan sekaisin. Jos yrität olla kokonaan syömättä niin tavalla tai toisella tilanne ajautuu umpikujaan. Aloita vaikka joku proteiinikuuri, rahkaa, lihaa, kalaa, kananmunia, raejuustoa, vihanneksia, ravitsevaa ruokaa joka pitää nälän. [/quote] Just ja lihon 10 kiloa viikossa tuollaisella mätöllä. ap

[/quote]

Ei varmaan 10 kiloa riitäkään, varmasti lihoo enemmän.

Vierailija
8/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää syödä enemmän että saat taas aineenvaihdunnan toimimaa!!! Toi ei todellakaan auta että nyt päätät olla syömättä kun et laihdu, voi luoja tosissa aikuiset ihmiset ajattelee noin?

Vierailija
9/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nainen. Olet normaalipainoinen. Relaa. Rauhoitu. Nuku. Hoida stressiäsi sulle sopivalla tavalla.
Ja en tarkoittanut että mätät nuo kaikki proteiinit yhdellä aterialla :D vaan vaihtelet niitä. Proteiini pitää nälkää jolloin ei tarvi niitä juustosämpylöitä illalla.

Vierailija
10/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:34"]

Jätät tahallasi proteiinit huomioimatta: kastikkeessa on lihaa, makaronilaatikossa on lihaa. Annoskoot pieniä. En kuluta mihinkään, istun vain töissä. ap

[/quote]

Työpaikkaruokalan kastikkeessa on lihaa todella vähän, siinä puolessa kauhassa. Makaronilaatikosta et paljoa saa proteiinia, jos todella syöt sitä pienen annoksen. Mikset liiku ja kuluta? Ei kukaan voi hyvin ilman liikuntaa. Ja proteiinia kehiin.

[/quote]

En ymmärrä mihin proteiinia tarvittaisiin kun en treenaa. Ruokavalio oli ihan oppikirjoista, paljon kasviksia. Minulla ei ole aikaa liikkua ja olen niin stressissä etten jaksa enkä pysty. ap
[/quote][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
jos et ymmärrä niin ota edes selvää. Tai hajoa sitten vaan tyhmyyteesi.

Vierailija
11/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan voi

Vierailija
12/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:58"]Hei nainen. Olet normaalipainoinen. Relaa. Rauhoitu. Nuku. Hoida stressiäsi sulle sopivalla tavalla.
Ja en tarkoittanut että mätät nuo kaikki proteiinit yhdellä aterialla :D vaan vaihtelet niitä. Proteiini pitää nälkää jolloin ei tarvi niitä juustosämpylöitä illalla.
[/quote]

Vaikka normaalipainoinen, niin vyötärö liian paksu. Ja jos alan syödä enemmän, lihon. Ette te halua uskoa, että vaikka syön todella terveellisesti niin lihon silti. Paljon kasviksia, hedelmiä, täysjyväviljaa (myös ne makaronit), kalaa 2-3 kertaa viikossa, ei eineksiä, ei herkkuja... Näillä eväillä ja pienillä annoksilla todellakin lihoin. On tosi vaikeaa pitää paino edes tässä. Työterveydessä arveltiin, että liittyisi stressiin, että aineenvaihdunta hidastunut,, mutta käskettiin olla välittämättä tästä nyt. Mutta en voi olla välittämättä, kauhea läskimaha ei ainakaan helpota stressiä. ap

Vierailija
13/50 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää proteiinivouhotus on vähän hassua. Päivittäin söin jotain lihaa, kalaa, kananmunaa, raejuustoa jne. Mutta jos mainitsee sanat puuro, leipä ja makaroni niin joku kuvittelee että siinä olisi kaikki. Eikös se protsku ole erityistarpeen vain jos treenaa? Muuten siis ihan tavallisesta ruuasta saa riittävästi. ap

Vierailija
14/50 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:34"] Jätät tahallasi proteiinit huomioimatta: kastikkeessa on lihaa, makaronilaatikossa on lihaa. Annoskoot pieniä. En kuluta mihinkään, istun vain töissä. ap [/quote] Työpaikkaruokalan kastikkeessa on lihaa todella vähän, siinä puolessa kauhassa. Makaronilaatikosta et paljoa saa proteiinia, jos todella syöt sitä pienen annoksen. Mikset liiku ja kuluta? Ei kukaan voi hyvin ilman liikuntaa. Ja proteiinia kehiin.   [/quote] En ymmärrä mihin proteiinia tarvittaisiin kun en treenaa. Ruokavalio oli ihan oppikirjoista, paljon kasviksia. Minulla ei ole aikaa liikkua ja olen niin stressissä etten jaksa enkä pysty. ap [/quote][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:34"] Jätät tahallasi proteiinit huomioimatta: kastikkeessa on lihaa, makaronilaatikossa on lihaa. Annoskoot pieniä. En kuluta mihinkään, istun vain töissä. ap [/quote] Työpaikkaruokalan kastikkeessa on lihaa todella vähän, siinä puolessa kauhassa. Makaronilaatikosta et paljoa saa proteiinia, jos todella syöt sitä pienen annoksen. Mikset liiku ja kuluta? Ei kukaan voi hyvin ilman liikuntaa. Ja proteiinia kehiin.   [/quote] En ymmärrä mihin proteiinia tarvittaisiin kun en treenaa. Ruokavalio oli ihan oppikirjoista, paljon kasviksia. Minulla ei ole aikaa liikkua ja olen niin stressissä etten jaksa enkä pysty. ap [/quote] jos et ymmärrä niin ota edes selvää. Tai hajoa sitten vaan tyhmyyteesi.

[/quote]Liikunta auttaa stressiin ja saat nukuttuakin paremmin, ja hyvät unet auttaa stressiin myös. Ja pitäiskö myös vähemmän stressata mitä syöt? Jos sulla on stressiä menossa, huolehdi että syöt hyvin mutta terveellisesti ja koita vähän liikkua.

Vierailija
15/50 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla ollut nälkä. Mätin juustosämpylät vain siksi, että maistuvat hyviltä, paremmalta kuin tee. ap

Vierailija
16/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaako yrität? Jos yrität niin hyvä kun söit

Vierailija
17/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, jos sulla sämpylän välissä oli rasvatonta juustoa.

Vierailija
18/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan yritä laihduttaa, vaan välttyä lihomasta. Minun ei tarvitse syödä juuri mitään, kun kaikki kertyy vyötärölle. Juustosämpylät ovat huomenna vyötäröllä. ap

Vierailija
19/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel taas. Minä söin 3 paahdettua paahtoleipää kermajuustolla, eikä ole yhtään morkkis. Kohta menee suuhun vielä tupla-Snickers. Niin ja varmaan syön myöhemmin suklaamuroja. On se ihanaa, kun ei tarvitse pakkomielteisesti vahdata syömisiä.

Vierailija
20/50 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap perehtyisit ihmisen aineenvaihduntaan ennen kuin teet tuollaisia omapäisiä kokeiluja.