Morkkis, söin 1,5 juustosämpylää
Muuten en ole syönyt tänään kuin porkkanasosekeittoa pienen lautasellisen ja omenan. Harmittaa että repsahdin taas :(
Kommentit (50)
Jätä huomenna se porkkanasosekeitto pois ja syö vaan puolet omenasta, niin jo rupeaa pitkänäperjantaina läskit sulamaan vyötäröltä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:45"]
Minustakin olisi ihanaa, mutta kaikki kertyy lisäläskiksi. Luulen että stressi on syynä, että aineenvaihdunta täysin pysähtynyt. ap
[/quote]
Jos sun aineenvaihdunta on täysin pysähtynyt, niin olet kuollut.
Olen yrittänyt olla kokonaan syömättä, päivisin se onnistuukin, mutta kotona on syötävä jotain tai mies alkaa epäillä. Iltapalat olen yrittänyt skipata. ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:45"]
Minustakin olisi ihanaa, mutta kaikki kertyy lisäläskiksi. Luulen että stressi on syynä, että aineenvaihdunta täysin pysähtynyt. ap
[/quote]
Jos sun aineenvaihdunta on täysin pysähtynyt, niin olet kuollut.
[/quote]
Ehkä olenkin. Siltä elämä tuntuu tällä hetkellä - kuolleelta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:45"]Minustakin olisi ihanaa, mutta kaikki kertyy lisäläskiksi. Luulen että stressi on syynä, että aineenvaihdunta täysin pysähtynyt. ap
[/quote]
Sun aineenvaihdunta on nimenomaan pysähtynyt sen takia, ettet syö :D
Jos oot tosissas niin sulla vaikuttais olevan alkava syömishäiriö. Hanki ap apua, sun "lihominen" on noilla syömisillä ihan korvien välissä
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:45"]Minustakin olisi ihanaa, mutta kaikki kertyy lisäläskiksi. Luulen että stressi on syynä, että aineenvaihdunta täysin pysähtynyt. ap [/quote] Sun aineenvaihdunta on nimenomaan pysähtynyt sen takia, ettet syö :D
[/quote]
Aineenvaihdunta ei voi pysähtyä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:34"]
Ei se haittaa, jos sulla sämpylän välissä oli rasvatonta juustoa.
[/quote]Niin että pullaa voi laihiksella syödä kunhan välissä on jotain RASVATONTA.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:50"]
Olen yrittänyt olla kokonaan syömättä, päivisin se onnistuukin, mutta kotona on syötävä jotain tai mies alkaa epäillä. Iltapalat olen yrittänyt skipata. ap
[/quote]
Sanot miehelles, että olet syönyt päivällä tarpeeksi, joten ei tarvii kotona syödä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:45"]Minustakin olisi ihanaa, mutta kaikki kertyy lisäläskiksi. Luulen että stressi on syynä, että aineenvaihdunta täysin pysähtynyt. ap [/quote] Sun aineenvaihdunta on nimenomaan pysähtynyt sen takia, ettet syö :D
[/quote]
Aineenvaihdunta ei voi pysähtyä.
[/quote]
Ei tietenkään kokonaan ja tiedät hyvin etten tarkoittanutkaan, että se olisi kokonaan pysähtynyt. Niin kuin hyvin varmasti tiedät siitä vain puhutaan pysähtymisenä vaikka oikeasti se on vain hidastumista, sun vaan teki nyt vain mieli päteä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:34"]
Ei se haittaa, jos sulla sämpylän välissä oli rasvatonta juustoa.
[/quote]Niin että pullaa voi laihiksella syödä kunhan välissä on jotain RASVATONTA.
[/quote]
Tietty, rasva lihottaa!
Jos syön päivällä, vaikka pieniä annoksia salaattia, lihon. Jos en syö, en liho mutten laihdukaan. Yritin jossain vaiheessa syödä suositusten mukaan pieniä annoksia monta kertaa päivässä, lihoin kolme kiloa muutamassa viikossa. Jotta pysyisin edes 65 kg:ssa, en voi syödä mitään. Vyötärönympäryskin yli 80 cm. ap
Mä söin just epähuomiossa puolikkaan suklaalevyn. ihan vaan haukkaamalla suoraan levystä, en edes paloiksi ehtinyt taittaa. Ai onko morkkista? No on aivan helbvetillinen. Mulla on varmaan joku syömishäiriö. Huomenna aloitan totaalipaaston kun en pysty yhtään rajoittamaan syömistä jos sen aloitan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:01"]
Jos syön päivällä, vaikka pieniä annoksia salaattia, lihon. Jos en syö, en liho mutten laihdukaan. Yritin jossain vaiheessa syödä suositusten mukaan pieniä annoksia monta kertaa päivässä, lihoin kolme kiloa muutamassa viikossa. Jotta pysyisin edes 65 kg:ssa, en voi syödä mitään. Vyötärönympäryskin yli 80 cm. ap
[/quote]
Tyhmyydestä rangaistaan. Ehkä sinun rangaistus on tuo lihominen.
Ps. Ainoa keino pitää aineenvaihdunta nopeana on syöminen. Ja syödä pitää paljon ja oikein. Juustosämpylä ja kasviskeitto ei ole sitä. Yritä edes vähän sivistää itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:03"]Mä söin just epähuomiossa puolikkaan suklaalevyn. ihan vaan haukkaamalla suoraan levystä, en edes paloiksi ehtinyt taittaa. Ai onko morkkista? No on aivan helbvetillinen. Mulla on varmaan joku syömishäiriö. Huomenna aloitan totaalipaaston kun en pysty yhtään rajoittamaan syömistä jos sen aloitan.
[/quote]
Jos ensin nälkiinnyttää itseään, on vaarassa ahmia. Siksi pitäisi syödä säännöllisesti, niin syöminen pysyy hallinnassa. Oletko miettinyt, miksi syömisten hallitseminen on sinulle niin tärkeää?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:01"]
[/quote]
Tyhmyydestä rangaistaan. Ehkä sinun rangaistus on tuo lihominen.
Ps. Ainoa keino pitää aineenvaihdunta nopeana on syöminen. Ja syödä pitää paljon ja oikein. Juustosämpylä ja kasviskeitto ei ole sitä. Yritä edes vähän sivistää itseäsi.
[/quote]
Joku rangaistus se varmasti on. Kuten sanoin, normaali syöminen lihottaa. Juustosämpylät ei todellakaan ole hyvää ruokaa, siksi on morkkis. ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:11"]Ap, mikä on sun pituus ja paino?
[/quote]
166 cm, yrittää pysyä max 65 kg ja se onnistuu jos en syö. ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:01"] Jos syön päivällä, vaikka pieniä annoksia salaattia, lihon. Jos en syö, en liho mutten laihdukaan. Yritin jossain vaiheessa syödä suositusten mukaan pieniä annoksia monta kertaa päivässä, lihoin kolme kiloa muutamassa viikossa. Jotta pysyisin edes 65 kg:ssa, en voi syödä mitään. Vyötärönympäryskin yli 80 cm. ap [/quote] Tyhmyydestä rangaistaan. Ehkä sinun rangaistus on tuo lihominen. Ps. Ainoa keino pitää aineenvaihdunta nopeana on syöminen. Ja syödä pitää paljon ja oikein. Juustosämpylä ja kasviskeitto ei ole sitä. Yritä edes vähän sivistää itseäsi. [/quote] Joku rangaistus se varmasti on. Kuten sanoin, normaali syöminen lihottaa. Juustosämpylät ei todellakaan ole hyvää ruokaa, siksi on morkkis. ap
[/quote]
Normaali syöminen EI lihota. Mikä on sinun normaali syöminen? Mitä syöt sinua lihottavina päivinä?