Epäilen jutelleeni isäni kanssa deittisovelluksessa
Annoimme toisillemme sydämet ja rupesimme juttelemaan. Minusta kuva on jotenkin epäilytävän tuttu ja kun olen asiaa pyöritellyt mielessäni niin tuntuu, että meillä on kotona ollut samainen kuva jossakin perhealbumissa ajalta, kun isä oli vähän nuorempi. Aivan satavarma tästä en tietenkään voi olla. Kuvia oli kaksi, ei siis mitään mieletöntä määrää ja kuvittelen nyt toisen tunnistavani.
Mikäli kyseessä on isä, hän on merkinnyt ikänsä on huomattavasti nuoremmaksi kuin mitä oikeasti on ja merkinnyt olevansa suuremmasta lähikaupungista. Oikeasti siis pienemmästä paikasta. Sitä ihmettelen, miksi tekee noin ja jos meinaa tavata nuorempia tyttöjä niin eiköhän he aika nopeasti huomaa, että ikää on +20 enemmän, kun ei muistuta kuvaakaan?!
Se, miksi isä ei minua olisi tunnistanut, johtuu siitä, koska tykkään käyttää peruukkeja ja minulla oli kuvassa vahvat meikit, kaverin imagolasit ja peruukki. Omistan siis pari peruukkia, joista toinen on vähän erikoisemman värinen ja toinen normaali, mutta poikkeaa omasta hiustenväristäni. Äiti saisi hepulin, jos tietäisi tästä, koska hänen mielestään peruukit liittyvät seksifetisseihin.
Juttelimme viime viikolla vähän enemmän tuon "jäbän" kanssa, eikä vieläkään ole kysynyt Facebookia tai mitään. Puhe oli viikonloppuna iltaisin vähän tangehtelevaa, mutta ajattelin, että taitaa olla perjantaikännien syy. Flirttailu oli myös vähän tökeröä ja kun nyt ajattelen asiaa tältä kantilta niin oksettavaa, jos oikeasti on näin.
Olen menossa pääsiäiseksi kotiin, mutta mietin mitähän ihmettä tekisin tuon kanssa? Olen myös harkinnut, että pitäisikö soittaa äidille samaan aikaan, kun kirjoittelen tämän tyypin kanssa ja kysyisin, että mitä isi tekee.
Voihan siis olla, että se ei ole isä, mutta iski vainoharhainen olo.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:07"]
Äiti vastasi. On kuulemma tosi paljon isännäkönen mutta isällä ei kuulemma ollu ihan niin pitkiä hiuksia. Kysyi, että mikä juttu tämä on. En keksi, mitä ihmettä vastaan sille tekosyyksi, kun kysyin että, onko isännäkönen. AP
[/quote]
Sano nyt että kaveriasi piirittää netissä tämmöinen ja pelkäsit että isä pettää. Noloa ehkä, mutta onhan se nyt nolompaa mitä oikeasti epäilit
Hoidettu! En tiedä pitäisikö kertoa sille jätkälle tästä episodista. Tosin voisi olla aika awkward, jos huumorintaju ei riitäkään. AP
Yhtä lailla voi miettiä miksi ap:lla on profiilikuva jossa näyttää niin erilaiselta ettei kirjaimellisesti oma isäkään tunnista? :D
Meinaan vaan kun ihmetteli miksi isipappa käyttää vanhaa kuvaa vaikka totuus paljastuu myöhemmin...