Misi ihmiset valittavat passikuvien kalleudesta?
Jos nyt ei ole euroa heittää passikuviin, niin parempi varmaan olla menemättä matkalle. http://www.verkkokauppa.com/fi/product/7860/djfbx/Kuusi-EU-asetusten-mukaista-passikuvaa-myymalan-kameraosasto
Kommentit (5)
Ootko sinä idiootti, vai mikä sua vaivaa? Onko tuo Verkkokaupat.com kolmessa kaupungissa. Mulla tulisi maksamaan matkat noin 60 euroa lähimpään tuollaiseen. T: Se toisen ketjun aloittaja.
Ja miksi valitan hinnasta? Siksi, kun se on aivan törkeää, että maksat 26 euroa siitä, että tarvitset YHDEN kuvan henkkariin, mikä on pakollinen juttu tässä elämässä. Ja varsinkin kun kustannukset valokuvaamoille on paljon pienemmät kuin paperikuva-aikaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 04:01"]
Ootko sinä idiootti, vai mikä sua vaivaa? Onko tuo Verkkokaupat.com kolmessa kaupungissa. Mulla tulisi maksamaan matkat noin 60 euroa lähimpään tuollaiseen. T: Se toisen ketjun aloittaja.
Ja miksi valitan hinnasta? Siksi, kun se on aivan törkeää, että maksat 26 euroa siitä, että tarvitset YHDEN kuvan henkkariin, mikä on pakollinen juttu tässä elämässä. Ja varsinkin kun kustannukset valokuvaamoille on paljon pienemmät kuin paperikuva-aikaan.
[/quote]
Luuletko, että paperikuva-aikaan se paperi nosti hintaa paljon? Jokainen voi digiaikaan kuvata itsekin, ne valokuvaamot on usein yrittäjän elinkeino ja jos ne on pois siitä ajasta, jona yrittäjä voisi tehdä tuottavampaa, miksi laskuttaa vähemmän kuin muusta voi saada.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 04:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 04:01"]
[/quote]
Luuletko, että paperikuva-aikaan se paperi nosti hintaa paljon? Jokainen voi digiaikaan kuvata itsekin, ne valokuvaamot on usein yrittäjän elinkeino ja jos ne on pois siitä ajasta, jona yrittäjä voisi tehdä tuottavampaa, miksi laskuttaa vähemmän kuin muusta voi saada.
[/quote] Et ole vissiin tajunnut, että tulostukseen tarvitaan väritkin. Pelkkä paperi ei riitä kuviin. Ja värit on kalliita.
Ylihinnoittelu on tässä se, mikä ottaa aivoon. Ylihinnoittelu, törkeä sellainen. Voi kun tässä pienehkössä kaupungissa olisi enemmän kilpailua yritysten välillä. Mutta kyllä mä halvemmalla löydän kuin tuon 26 e. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Tosin ylihinnoittelulla kyllä menettää asiakkaita... Enemmän tienais, kun alentais hintoja.
Miksi et kyennyt taivastelemaan asiaa tuossa toisessa ketjussa, miksi piti avata ihan erillinen ketju http://www.vauva.fi/keskustelu/4455599/ketju/passikuvat_26_euroa
Lisäksi tuo linkki on jo siellä, ei sitä tarvitse täällä enää spämmätä.