Epäilen jutelleeni isäni kanssa deittisovelluksessa
Annoimme toisillemme sydämet ja rupesimme juttelemaan. Minusta kuva on jotenkin epäilytävän tuttu ja kun olen asiaa pyöritellyt mielessäni niin tuntuu, että meillä on kotona ollut samainen kuva jossakin perhealbumissa ajalta, kun isä oli vähän nuorempi. Aivan satavarma tästä en tietenkään voi olla. Kuvia oli kaksi, ei siis mitään mieletöntä määrää ja kuvittelen nyt toisen tunnistavani.
Mikäli kyseessä on isä, hän on merkinnyt ikänsä on huomattavasti nuoremmaksi kuin mitä oikeasti on ja merkinnyt olevansa suuremmasta lähikaupungista. Oikeasti siis pienemmästä paikasta. Sitä ihmettelen, miksi tekee noin ja jos meinaa tavata nuorempia tyttöjä niin eiköhän he aika nopeasti huomaa, että ikää on +20 enemmän, kun ei muistuta kuvaakaan?!
Se, miksi isä ei minua olisi tunnistanut, johtuu siitä, koska tykkään käyttää peruukkeja ja minulla oli kuvassa vahvat meikit, kaverin imagolasit ja peruukki. Omistan siis pari peruukkia, joista toinen on vähän erikoisemman värinen ja toinen normaali, mutta poikkeaa omasta hiustenväristäni. Äiti saisi hepulin, jos tietäisi tästä, koska hänen mielestään peruukit liittyvät seksifetisseihin.
Juttelimme viime viikolla vähän enemmän tuon "jäbän" kanssa, eikä vieläkään ole kysynyt Facebookia tai mitään. Puhe oli viikonloppuna iltaisin vähän tangehtelevaa, mutta ajattelin, että taitaa olla perjantaikännien syy. Flirttailu oli myös vähän tökeröä ja kun nyt ajattelen asiaa tältä kantilta niin oksettavaa, jos oikeasti on näin.
Olen menossa pääsiäiseksi kotiin, mutta mietin mitähän ihmettä tekisin tuon kanssa? Olen myös harkinnut, että pitäisikö soittaa äidille samaan aikaan, kun kirjoittelen tämän tyypin kanssa ja kysyisin, että mitä isi tekee.
Voihan siis olla, että se ei ole isä, mutta iski vainoharhainen olo.
Kommentit (23)
Jotenkin ihan vitun ontuva provo, kiva että olet miettinyt noin tarkkaan jotkut peruukkiyslityiskohdat mutta silti... Ei jatkoon.
Kyllähän sitä nyt isänsä tunnistaa vaik olis vanha kuva. Muutenkin tökkii
Kohta se lähettää sulle kyrpäkuvia
Ihan sama, vaikka pidätte provona. Olen tässä miettinyt, jos laittasin tälle kuvani oikeasti naamastani mutta en toisaalta silloin saisi häntä kiinni, koska voi aina kieltäytyä. Toinen vaihtoehto tietysti, jos rupeaisin ehdottelemaan treffejä pääsiäiseksi, kun olen menossa sinne päin. Mutta en tiedä. Tekisi mieli soittaa isälle ja kysyä, että ei kai se vain ole siellä sovelluksessa vai ei mutta en varmaan sais oikeaa vastausta. AP
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:39"]Kohta se lähettää sulle kyrpäkuvia
[/quote]
Vähäkö ois kauheeta :D ikinä pystyis isäänsä katsomaan silmiin!!!
Kerro ap että miksi et tunnistaisi isäsi 20 v vanhaa kuvaa?
Otat screenshotin profiilikuvasta ja lähetät äidillesi. Kyllä vaimo miehensä nuoruudenkuvan tunnistaa. Turha ruveta mitään ihmeellisiä puhumalla käräyttämiskuvioita suunnittelemaan.
Tehkää tärskyt kulman taa ja otat äiteski mukaan. Kiva ylläri vanhemmille :)
Laita deittikuva tänne ja nykykuva isästä niin avlaiset kertoo kyllä onko samasta ihmisestä kyse jollet itse tunnista.
Koska sillä jätkällä on siinä kuvassa pitkä tukka ja pukeutunut nuorekkaammin. Nyttemmin isältä on hiukset jo harventuneet mutta ikinä en ole nähnyt livenä pitkässä tukassa. On vain hatara muistikuva tästä kuvastakin joten en ole varma. Saatan toki muistaa väärin ja siinä saattoi olla isän veli. AP
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:48"]
Kerro ap että miksi et tunnistaisi isäsi 20 v vanhaa kuvaa?
[/quote]
En minäkään tunnistaisi, en uusiakaan, jos joskus on esim. paikallislehdessä ollut isäni kuva. Onko tuo oikeasti joku ihme, ettei tunnista vanhempiensa parikymmentä vuotta vanhoja kuvia?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:48"]
Otat screenshotin profiilikuvasta ja lähetät äidillesi. Kyllä vaimo miehensä nuoruudenkuvan tunnistaa. Turha ruveta mitään ihmeellisiä puhumalla käräyttämiskuvioita suunnittelemaan.
[/quote]
Hei, tää on tosi hyvä idea! Jos se on isä niin äiti varmasti tunnistaa ja sitten jos on niin voin kertoa sille miksi kysyin. AP
Sano että vanhat miehet kiihottaa, laita uusi kuva nykyisestä ulkonäöstä.
Ehdota tapaamista. Sillähän se selviää.
No jos kerta olet kotiin menossa niin miksi et katselisi siellä vanhoja kuvia tai kysyisi että onko isällä ollu pitkät hiukset?
Äiti vastasi. On kuulemma tosi paljon isännäkönen mutta isällä ei kuulemma ollu ihan niin pitkiä hiuksia. Kysyi, että mikä juttu tämä on. En keksi, mitä ihmettä vastaan sille tekosyyksi, kun kysyin että, onko isännäkönen. AP
Oot sairas, haaveilet isästäs