Onko nyt varma että pillifarkuista siirrytään leveisiin
Kun eilen oli tällainen uutinen http://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/hyvastele-lempifarkkusi-taman-takia-sinunkin-pitaisi-vaihtaa-pillit-leveisiin-lahkeisiin/4944286
Mutta 2014 ja jo 2011(!!!) on luvattu samaa :(
http://www.iltalehti.fi/iltvtyylicom/2011020802003948_t6.shtml
http://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/taas-ne-tulevat-1970-luvun-leveat-lahkeet/3327152
Kommentit (23)
kyllä siirrytään mutta vähitellen. Tällä hetkellä trendikkäät on pillit, suorat boyfriendit ja edelläkävijöillä leveälahkeisetkin. Kaupasta löytyy jo vähän leveälahkeisia, esim. Bikbokin valikoimissa on useammat! :)
No mulla on ollut molempia ainakin 10 vuotta. Kesällä leveät ovat mukavat korokepohjasandalien kanssa, talvella ne ovat hankalat. Kapeat näyttää kivalta saapikkaiden, nilkkurien ja ballerinojen kanssa. Eli molemmat varmaan jatkaa menestystään. Tylsää, jos olisi vain jompikumpi in.
Ihan sama mihin siirrytään, mutta kaupat voisi myydä muitakin kuin pillifarkkuja. Ei mahdu päälle, eikä vain näytä hyvältä.
Siirrytään kyllä aikanaan, tuskin ihan vielä kuitenkaan. Olipa muuten kamalia esimerkkejä leveälahkeisista housuista tuossa linkissä.
Tietysti siirrytään leveämpiin, kun nykyisiä kapeammiksi farkut eivät mitenkään voi enää tulla.
USAsta juuri palanneena sanoisin , että ehkä! Siellä myynnissä kapeita housuja ja myös selkeästi leveälahkeisia.
Eikös sieltä seudulta trendit tänne kulkeudu usein.
"4. Väljät housut eivät kiristä"
Mitäs jos ostaisivat sopivat pillifarkut niin ei ois tätä ongelmaa. Ei mulla ainakaan kiristä mistään.
ei mihinkään purjeisiin kyllä siirrytä vähään aikaan . itse tykkään suorista lahkeista ehkä eniten
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:59"]
Ihan sama mihin siirrytään, mutta kaupat voisi myydä muitakin kuin pillifarkkuja. Ei mahdu päälle, eikä vain näytä hyvältä.
[/quote]
Miksi ihmeessä alapeukutetaan sitä, että minulle ei sovi pillit ja ne näyttää päälläni rumalta :D Eikä mahdu päälle. Ollut pakko siirtyä mustiin suoriin housuihin, kun kaupat on myynyt jo useamman vuoden vain ja ainoastaan pillimallia.
Aika harvalla on semmosia sääriä, että pillifarkut oikeesti sopis. Ainoastaan hoikille sopii ja piste. Jos haluat näyttää jäätelötuutilta niin ihan ok.
Väljät lahkeet pidentää kummasti jalkaa korkojen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:59"]
[/quote]
Näinpä.
Onneksi aina välillä tulee vastaan noita leveälahkeisia housuja. Kyllä yleensä heti ostan. Tässä kropassa pillifarkut ovat enemmän kuin koomisen näköiset.
Capripituus voisi tulla muotiin pitkästä aikaa. Siihen sopii myös pussittavat housut, kun lahkeet kääritään.
Noin muutoin veikkaan, että hame & housut tulevat taas. Myös yhdistelmänä käärityt lahkeet + hame.
Sekä intianpuuvillaiset liehuvat lahkeet.
Trumpettihousujen en usko tulevan muotiin.
Mitäs jos pukeutuisitte ihan niihin vaatteisiin mitkä teidän itsenne mielestä tuntuu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:57"]
Mitäs jos pukeutuisitte ihan niihin vaatteisiin mitkä teidän itsenne mielestä tuntuu hyvältä.
[/quote]
Kaupoissa ei ole kuin pillifarkkuja. Kirppareilla luonnollisesti käyn, mutta vähiin on käynyt sielläkin muut kuin pillit. Unelmoin suoralahkeisista farkuista. Vinkkaa, jos tiedät missä myydään. Koko on noin 36, vyötärö kapea, mutta persettä senkin edestä.
Mitä ihmeen väliä muodilla on? Jos tykkäät pillifarkuista, käytä niitä jatkossakin. Jos tykkäät leveistä lahkeista tai bootcutista, käytä niitä odottelematta muotitoimittajien lupia.
Voi ei! Miten pystyt elämään tämän epätietoisuuden kanssa??! Saatat vahingossa vaikka pukeutua epämuodikkaasti päivän ajan (omista mieltymyksistä viis...). Suosittelen että kysäiset STT:sta ja sit varalta hommaat molempia ja kuljetat toisia aina jalassa ja toisia käsilaukussa, niin tarvittaessa voit kesken päivän käydä vaikka sellaisessa maksullisessa kadunvarsivessassa vaihtamassa. Siitä varmuudesta, ettei kulje hetkeäkään epämuodikkaasti, kannattaa kyllä ehdottomasti se euron vessamaksu maksaa.
Mä olen edelläkävijä ja siirryin jo leveisiin :)