Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vanhempi mies on taitavampi sängyssä"

Vierailija
19.12.2021 |

Mistä tuo otsikon väite oikeasti tulee?

Olen 30+ nainen, tapaillut vanhimmillaan itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä ja nuorimmillaan itseäni 10 vuotta nuorempaa miestä. Otantani ei ole iso, mutta olen kysynyt myös muutamien läheisten ystävieni mielipiteitä. nuoremmat miehet on järjestään parempia seksin suhteen. Esimerkiksi ovat kiinnostuneempia myös naisen tyydyttämisestä, ja on myös selkeästi saatu parempi seksikasvatus ja naisesta myös ajatellaan paljon tasa-arvoisemmin. Esimerkiksi nuorempien miesten kanssa ei ole sellaisia kokemuksia, että kumi yhtäkkiä vaan poistetaan kesken aktin tms. Nuoremmille miehille on itsestäänselvää että ehkäisyä käytetään, se on molempien suojaksi ja turvaksi. Nuoremmat miehet panostavat myös ylipäänsä enemmän esileikkiin, kuuntelevat enemmän naisen mielipiteitä, toiveita ja haluja. Vanhempien miesten jumiutuneemmat sukupuoliroolit vaikuttavat myös muuhun suhteeseen negatiivisesti, ei pelkästään seksielämään.

Onko muilla millaisia kokemuksia tästä asiasta?

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tuli vuosia sitten baarissa iskemään n. 60v. Herras mies. Oli tosi kohtelias ja huomaavainen. Itse olin silloin 19v. Ja olin suoraan sanottuna lähtenyt etsimään kerta panoa kun olin puutteessa ollut jo useamman viikon. Mietin että mies on ainakin luotettavan oloinen, niin lähdin miehen asunnolle. 

Ensin sain hellän hartia hieronnan ja silloin jo toivoin ja ehkä vähän vihjailin että vois jo panna, mutta mies sanoi ettei meillä ole mikään kiire ja nauti rauhassa. Sitten antoi suuseksiä ja sormin tyydytti. Taisin saada jo kaksi orgasmia siinä ja sitten aloitti rauhallisen panemisen ja taas toivoin että panis kovempaa, mutta mies vaan oli rauhallinen ja vaihdettiin asentoa. Sitten lopulta otti kunnon loppukirin ja tikkas älyttömän kovasti. Hetken toivuttua mentiin suihkuun ja siellä rupes taas hyväilemään ja olin heti valmis uuteen kierrokseen, mutta ei taaskaan mitään kiirettä pitänyt.

Se todellakin ajatteli vaan minun parasta.

Olihan sitä kokemusta aika paljon. Mulla oli tuolloin aika huono itsetunto ja sitä ehkä yritti parantaa irto seksillä ja tietysti nuorena tuntui olevan jatkuva kiima ja puute, niin melko herkästi olin jalat auki..

Ehkä päällimmäisenä mitä opin siltä mieheltä oli että opin luottamaan itseeni ja opin tykkäämään omasta kehosta. Ja opetti peppu seksiin ja opetti miten voi nauttia fistaamisesta ja miten voi nauttia hellästä ja rauhallisesta yhdynnästä. Mikään ei edelleenkään tunnu niin hyvältä kuin se että fistas pilluun ja sen jälkeen pani peppuun. Kyllä nykyäänkin harrastetaan kaikkea tuota, mutta ei tunnu niin hyvältä. Eli opin tykkäämään seksistä ja tulin tietämään mitä seksi on. Koska ne lukemattomat pikapanot ja pikainen nuoleminen ei ole oikeaa seksiä..

Vierailija
122/143 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman. Vahempien miesten seksitavat on omaksuttu vuosikymmenien takaa, luulevat että naisen päällä nylkyttäminen on hyvää seksiä. Nuoremmat miehet osaavat ottaa naisen huomioon paremmin kuin vanhat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tyhmää yleistää.  Esim itse osaan sanoilla lämmittää naista ja tiedän miten kosketella naista . Saanut myös hyvää palautetta 

. Ei se ole iästä kiinni.

50-v mies

Vierailija
124/143 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itse lisätä tähän et  20 vuotias nainen on ollut monia vanhempia naisia parempi . Niin ei se tarkoita et kaikki 20 v naiset olisivat sitä

Vierailija
125/143 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit sulle on vaan käyny huono tuuri. 

Vierailija
126/143 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on minua 7 vuotta nuorempi. 

Olen hänen ensimmäinen yhdyntäkumppani.

Olemme olleet yhdessä nyt liki kymmenen vuotta ja hän on alusta asti ollut loistava sängyssä. Ollut innokas oppimaan ja kuuntelemaan mistä pidän. 

Vierailija
127/143 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on osunut niin, että ne +10 vuotta vanhemmat miehet on olleet parhaita seksissä.

Ottaneet naisen huomioon, antaneet pitkän hyvän esileikin sormilla ja/tai suulla ja siinä jo orgasmin, eivät ole loukkaantuneet jos olen sanonut etten tykkää jostain asennosta. Neuvoneet suihinotossa mistä itse pitävät. Jos on menty vähän rajumpaan niin pitäneet huolen, että silti tuntuu hyvältä/ei satu. Ja näiden kanssa on myös peppuseksi ollut kivaa kokeilua. 

Olleet helliä ja huomaavaisia ennen ja jälkeen seksin. Olo on seksin jälkeen hyvä ja rento. 

Nuoremmat taas vähän kutittelee sormella klitoriksen suuntaan = esileikki. Sitten täytyy ottaa suihin, mitä syvemmälle kurkkuun kalun saa sen parempi. Pano on ollut sellaista rynkytystä, että olo on lähinnä kuin olisit pumpattava Barbara joka ei välitä mistään. Tai vaihtoehtoisesti sellaista varovaista "eihän satu" "tuntuuko hyvälle" jne. 

N30 

Vierailija
128/143 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä aikanaan tapailemallani miehellä oli iso ja paksu muna, minkä perusteella hän ilmeisesti kuvitteli että ei tarvitse kuin olla jalat levällään tappi pystyssä ja nainen hoitaa itse lopun. Ei tarvinne kertoa, että mies oli yksinkertainen muutenkin. 

Joo tää ois mun ukko. Jos joku haluaa niin hae ja vie pois. Äkkiä.

Vierailija
129/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden iässä, kaikki omaa ikäluokkaa olevat oli itsekkäitä sängyssä. Tuntui, että vain heidän tarpeet tyydytettiin. Sitten kokeilin 10 vuotta vanhempaa ja sillä tiellä edelleen. Jo alusta asti mies on huolehtinut siitä, että nautin ja tuntuu, että opin häneltä aina lisää. Olen myös rohkeampi hänen kanssaan. Seksi edelleen hyvää. Yhdessä 12 vuotta. 

Vierailija
130/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies oman kokemukseni mukaan huomioi seksipartnerinsa paremmin. Hän on hellä, tai tarpeen mukaan rajumpikin, jos niin halutaan. Kysyy miltä tuntuu ja mitä ja miten haluan. Samoin minä häneltä. Ei nyt koko aikaa tietenkään kysellä, tunnemme toisemme ja tarpeemme. Mutta yllätyksiäkin järjestämme! On turvallinen olo kaikessa mitä tehdään. 

N62

Vierailija
131/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkikin sen sanoo, että vanhempi mies on keskimäärin nuorta taitavampi.

Vierailija
132/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä antaa pitkäjänteisyyttä ja rauhallisuutta, nuorissa taas energiaa.

Maku asia ja kupaakin voi käyttää.

Vierailija
133/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut miehet voi ollakin hyviä sekä nuorina että vanhetessaan, jotkut saattaa oppia elämän kiertokulussa. Koskee muuten myös naisia, ei ne vanhemmat naiset isona joukkona osaa yhtään mitään, vaikka kovasti sellaisista varsinkin nuorukaiset fantasioi ja yllättävän moni vanhemmpi nainen itsekin kuvittelee.

Vierailija
134/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkikin sen sanoo, että vanhempi mies on keskimäärin nuorta taitavampi.

No sehän on selvä, jos mies on harrastanut seksiä kymmeniä vuosia säännöllisesti. Toki edellyttää että on myös tyydyttänyt naisensa, eli joutunut jatkuvasti mukautumaan naisensa muuttuviin ja vaihteleviin haluihin. 

Vierailija
135/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on usein ei. Kerran luulin saavani hyvää seksiä kun lähdin 10-15 vuotta vanhemman miehen mukaan ravintolasta. Tarjoilu olikin vain pitkä tylsä rynkytys. Naiselle tuo on lähinnä turhauttavaa. Yksi kerta taas kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa oli taivaallista. Suuteli, kosketteli, hieroi, sormetti, nuoli ja rakasteli. Erikoinen kokemus yhden illan suhteeksi

Vierailija
136/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista itselläni. Mieheni tyyli on rynkyttää menemään, eipä siinä paljon nauti.

N64M69

Vierailija
137/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon meininkiä🥴

Vierailija
138/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella into, vanhalla taito.

Vierailija
139/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hakeeko nainen nuorta kusirännin nuolijaa vai vanhempaa alan ehdotonta osaajaa joka muutamalla varmalla otteella saa orkun tulemaan akalle ennenkuin tyhjentää kassit

Vierailija
140/143 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin vaihtoehtoja kuin nuo kaksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme