"Vanhempi mies on taitavampi sängyssä"
Mistä tuo otsikon väite oikeasti tulee?
Olen 30+ nainen, tapaillut vanhimmillaan itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä ja nuorimmillaan itseäni 10 vuotta nuorempaa miestä. Otantani ei ole iso, mutta olen kysynyt myös muutamien läheisten ystävieni mielipiteitä. nuoremmat miehet on järjestään parempia seksin suhteen. Esimerkiksi ovat kiinnostuneempia myös naisen tyydyttämisestä, ja on myös selkeästi saatu parempi seksikasvatus ja naisesta myös ajatellaan paljon tasa-arvoisemmin. Esimerkiksi nuorempien miesten kanssa ei ole sellaisia kokemuksia, että kumi yhtäkkiä vaan poistetaan kesken aktin tms. Nuoremmille miehille on itsestäänselvää että ehkäisyä käytetään, se on molempien suojaksi ja turvaksi. Nuoremmat miehet panostavat myös ylipäänsä enemmän esileikkiin, kuuntelevat enemmän naisen mielipiteitä, toiveita ja haluja. Vanhempien miesten jumiutuneemmat sukupuoliroolit vaikuttavat myös muuhun suhteeseen negatiivisesti, ei pelkästään seksielämään.
Onko muilla millaisia kokemuksia tästä asiasta?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Odotan harmaakettujen kommentteja.
No jaksoin paljon paremmin 30 vuotta sitten ja olin paljon notkeampi ja yritteliäämpi.
Nyt kiinnostaa enempi bdsm-asiat
Allekirjoitan tämän. Itsellä 19- vuotta vanhempi miesystävä, ja saa ihanat orgasmit aikaiseksi. Nuorempien ja omanikäisten kanssa ei ole onnistunut 15 vuoteen...
Kutsukaa apumies tuomaan sitä nautintoa rouvalle, ei se mieheltä pois ole.