Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vanhempi mies on taitavampi sängyssä"

Vierailija
19.12.2021 |

Mistä tuo otsikon väite oikeasti tulee?

Olen 30+ nainen, tapaillut vanhimmillaan itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä ja nuorimmillaan itseäni 10 vuotta nuorempaa miestä. Otantani ei ole iso, mutta olen kysynyt myös muutamien läheisten ystävieni mielipiteitä. nuoremmat miehet on järjestään parempia seksin suhteen. Esimerkiksi ovat kiinnostuneempia myös naisen tyydyttämisestä, ja on myös selkeästi saatu parempi seksikasvatus ja naisesta myös ajatellaan paljon tasa-arvoisemmin. Esimerkiksi nuorempien miesten kanssa ei ole sellaisia kokemuksia, että kumi yhtäkkiä vaan poistetaan kesken aktin tms. Nuoremmille miehille on itsestäänselvää että ehkäisyä käytetään, se on molempien suojaksi ja turvaksi. Nuoremmat miehet panostavat myös ylipäänsä enemmän esileikkiin, kuuntelevat enemmän naisen mielipiteitä, toiveita ja haluja. Vanhempien miesten jumiutuneemmat sukupuoliroolit vaikuttavat myös muuhun suhteeseen negatiivisesti, ei pelkästään seksielämään.

Onko muilla millaisia kokemuksia tästä asiasta?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän riippuu ihmisestä. Vanhemmilla tyypeillä on usein kokemusta, joten osaavat paremmin temput ja tietävät miten nainen tyydytetään. Jos kuitenkin luonne on itsekeskeinen ja asenne törkeä, ei siinä auta ikä eikä muu. Riippuu niin ihmisestä.

Ei se "kokemus" auta, jos käsitys seksistä on tylsä, yksioikoinen ja mieskeskeinen ja ajattelumaailma sukupuoliroolien suhteen jumiutunut menneisyyteen eikä päivittynyt missään vaiheessa uudemmaksi. 

Toki mietin itseäni vanhempia naissukupolvia, että kuinka moni heistä on saanut oikeasti aika huonoakin seksiä koko elämänsä ajan. Kun ennen nainen ei voinut vaatia samalla tavalla ja toisaalta ei ollut helppoa kokeilla montaa miestä ennen kun teki valintansa. Oli ihan tuurista kiinni että sattuiko kohdalle huomioiva tyyppi vai ei. 

Kuten totesin, riippuu tyypistä. Olen itse lähempänä viittäkymmentä ja olen nuoresta lähtien osannut toimia sängyssä niin, että molemmilla on hyvä fiilis. Ei pakottamista, ei painostamista, ei mitään mikä ei toiselle sovi. Helppoa kuin mikä. Ja mitä enemmän kumppaneita tuli, sitä enemmän sitä taitoa ihan teknisessä mielessä on tullut. Jokainen nainen on oma kokonaisuutensa, mutta yhteistyöllä päästään tasolle jossa molemmat nauttii. Itselleni on tärkeää, että nainen saa orgasmin yhdynnässä. Se on ikään kuin se oma "pakkoni", vaikka voihan seksi olla naiselle tyydyttävää ilman sitäkin. Pitää vaan olla malttia ja kuunnella naista. 

Sen kyllä uskon, että monessa suhteessa ainakin vanhemmissa ikäluokissa naisen kohtelu on ollut itsekeskeistä ja törkeää. Mutta en nyt vetäisi johtopäätöksiä ihan kaikkiin.

Ensinnäkin yhdyntä ei ole *kaikille naisille* optimaalinen tapa saada orgasmi.

Yhdyntä on miestä varten.

Seksi on ihan helmetin paljon muuta ja enemmän kuin munan tunkemista johonkin reikään.

Korjasin tekstiä. Minä olen nainen, joka nauttii juuri yhdynnästä ja ehdottomasti haluan jotain sisääni saadakseni tyydytyksen, ja paras orgasmi tulee juuri sisältäpäin stimuloiden. Ja tiedän meitä olevan enemmänkin.

Vierailija
62/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä aikanaan tapailemallani miehellä oli iso ja paksu muna, minkä perusteella hän ilmeisesti kuvitteli että ei tarvitse kuin olla jalat levällään tappi pystyssä ja nainen hoitaa itse lopun. Ei tarvinne kertoa, että mies oli yksinkertainen muutenkin. 

Hmmm...

Ja silti sai sinulta, kun olit vaan sen ison munan perään.

Kumpiko mahtoikaan olla se yksinkertaisempi?

Eihän tuo edellinen kommentoija mitenkään sanonut miten hommat siitä jatkui. Ties vaikka jätti leikin kokonaan kesken, tai ainakaan seuraavaa kertaa ei enää tullut. 

juu juu seli seli. Oli varmasti mitannut pituuden ja paksuuden loputtomaan excel-taulukkoonsa (jota ei yksinkertainen nainen tietenkään osaisi tehdä) ja ehdottomasti koemaannut miesvonkaleen joka asennossa, että voi toisille tytöille kertoa, ettei siitä ollut mihinkään, vaan piti heittää takaisin kasvamaan kun oli yksinkertainen ;D

Kalamiehet katsos tietää nää naisten jutut, milloin ne alkavat muistuttaa satuja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sekin tulee, että monilla tällä hetkellä 40+ miehillä on illuusio, että he voivat tuosta vaan hankkia nuoren naisen ja perustaa perheen edelleen. Aivan kuin asialla ei olisi minkäänmoinen kiire, jos sitä jälkikasvua vielä haluaa? Hedelmällisyyshän laskee myös miehillä jyrkästi heti nelikymppisenä, ja riski kaikille kehityshäiriöille kasvaa olennaisesti. Myös miehen kannattaa aivan ehdottomasti viimeistään 35 iässä miettiä haluaako niitä lapsia vai ei. 

Jep. Ja sitten aletaan jauhaa jostain Sauli Niinistöstä, vaikka hekin joutuivat hoidoissa käymään. Yhteinen lapsi ei helpolla tullut. 

Vierailija
64/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän riippuu ihmisestä. Vanhemmilla tyypeillä on usein kokemusta, joten osaavat paremmin temput ja tietävät miten nainen tyydytetään. Jos kuitenkin luonne on itsekeskeinen ja asenne törkeä, ei siinä auta ikä eikä muu. Riippuu niin ihmisestä.

Ei se "kokemus" auta, jos käsitys seksistä on tylsä, yksioikoinen ja mieskeskeinen ja ajattelumaailma sukupuoliroolien suhteen jumiutunut menneisyyteen eikä päivittynyt missään vaiheessa uudemmaksi. 

Toki mietin itseäni vanhempia naissukupolvia, että kuinka moni heistä on saanut oikeasti aika huonoakin seksiä koko elämänsä ajan. Kun ennen nainen ei voinut vaatia samalla tavalla ja toisaalta ei ollut helppoa kokeilla montaa miestä ennen kun teki valintansa. Oli ihan tuurista kiinni että sattuiko kohdalle huomioiva tyyppi vai ei. 

Kuten totesin, riippuu tyypistä. Olen itse lähempänä viittäkymmentä ja olen nuoresta lähtien osannut toimia sängyssä niin, että molemmilla on hyvä fiilis. Ei pakottamista, ei painostamista, ei mitään mikä ei toiselle sovi. Helppoa kuin mikä. Ja mitä enemmän kumppaneita tuli, sitä enemmän sitä taitoa ihan teknisessä mielessä on tullut. Jokainen nainen on oma kokonaisuutensa, mutta yhteistyöllä päästään tasolle jossa molemmat nauttii. Itselleni on tärkeää, että nainen saa orgasmin yhdynnässä. Se on ikään kuin se oma "pakkoni", vaikka voihan seksi olla naiselle tyydyttävää ilman sitäkin. Pitää vaan olla malttia ja kuunnella naista. 

Sen kyllä uskon, että monessa suhteessa ainakin vanhemmissa ikäluokissa naisen kohtelu on ollut itsekeskeistä ja törkeää. Mutta en nyt vetäisi johtopäätöksiä ihan kaikkiin.

Seksi on ihan helmetin paljon muuta ja enemmän kuin munan tunkemista johonkin reikään.

Korjasin tekstiä. Minä olen nainen, joka nauttii juuri yhdynnästä ja ehdottomasti haluan jotain sisääni saadakseni tyydytyksen, ja paras orgasmi tulee juuri sisältäpäin stimuloiden. Ja tiedän meitä olevan enemmänkin.

Itsekin haluan yhdyntää, mutta ei mitään rynkytystä. Hyvä mies osaa myötäillä lantiollaan naisen liikkeitä... 

Vierailija
65/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitää saada orgasmi juuri yhdynnässä? Itse vierastan tuollaista yhdyntäkeskeistöä ajattelua seksiin, etenkin kun itse nautin todella paljon nuolemisesta ja tykkään saada orgasmin siten. En itse pidä ajattelusta, että yhdyntä on seksin tärkein asia. Minusta on tärkeää se, että orgasmin saa, ja hyvä kumppani kuuntelee ja ottaa huomioon sen, mikä on toiselle paras tapa saada orgasmi - ei niin, että toisen täytyisi mukautua hänen tyyliinsä.

Miksi tulee ylipäätään saada orgasmi?

Itse vierastan orgasmikeskeistä seksiä.

Itse nautin läheisyydestä ja seksistä yleensä mutta orkusta tulee paha mieli.

Ahdistaa kun kaikki meinaa että tulikssää jo, ikäänkuin orkku olis se maali ja palkinto, mihin kaikki toiminta tähtää.

Valtaosalle naisista luulee että tae miehen tyydytykseen on kilpajuoksu orkkuun. Mitä kovemmin veivaat ja saat siemenet lempattua, sitä parempi rakastajatar olet, luullaan .

Tämä just. Jos toinen on kovakourainen, niin ei se käsipeli todellakaan kiihota, vaan haittaa erektion säilymistä.

Miehen orgasmi on yksinkertaisemmallekin naiselle aika helppo todeta tapahtuvaksi, mutta nainenhan ei koskaan tyydyty. Ainakaan romanttisesti oikealla ja tyydyttävällä tavalla, sen tietävät Hertta-sarjojen kirjoittajatkin. Miehen pitäisi silti pyrkiä sängyssä hoitamaan nainen ensin, muuten tulee näitä valitusketjuja.

Vierailija
66/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti ne jotka kehuvat seksitaidoillaan on niitä kaikista huonoimpia. Mikähän siinäkin sitten on? Ja moni vähän ujo ja epävarma mies on lopulta aivan loistava kumppani. 

Yleensäkin se menee elämässä niin, että ne jotka ääneen kehuvat jollakin asialla, eivät välttämättä siinä asiassa oikeasti ole kovin hyviä. Koskee työtä, parisuhdetta, autolla ajamista, seksiä jne. 

Tyhjät kattilat kolisevat eniten. 

Tässä tapauksessa taitaa olla feministien tyhjät hinkit ;D

Tämmöiset kommentit saa toivomaan että olisinpa lesbo. Harmi etten ole. 

Monet löytävät elämäntaipaleensa varrella uusia puolia itsestään. Kokeilemalla tiedät. Ja väittäisin, että yhtä lailla kuin toinen mies tietää miten ja mistä mies tykkää, niin nainen tietää toisen naisen herkät paikat. Heteroiden pitää opetella keskenään eri seksuaalisuuden muodot, oman sukupuoliset tietävät jo itsetyydytyksen kautta, mistä tykkäävät.

Vierailija
67/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti ne jotka kehuvat seksitaidoillaan on niitä kaikista huonoimpia. Mikähän siinäkin sitten on? Ja moni vähän ujo ja epävarma mies on lopulta aivan loistava kumppani. 

Yleensäkin se menee elämässä niin, että ne jotka ääneen kehuvat jollakin asialla, eivät välttämättä siinä asiassa oikeasti ole kovin hyviä. Koskee työtä, parisuhdetta, autolla ajamista, seksiä jne. 

Näinhän se on. 

No voih :/

En mä mahda sille mitään, että mun nimimerkkini on winner ;D

Vierailija
68/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämäkin väite tulee, ettei vanhempien ikäpolvien naiset osanneet muka vaatia tyydystä tai miehet eivät panostaneet vaimojensa nautintoihin?? Jotain nuorison mussustako? Kuvitellaan, että itse ollaan keksitty nautinnollinen seksi.  Ette  ole!

Vaimonikin vaatinut ovat nautintonsa ja orgasminsa jo 70-luvun lopulta asti. Muuten olisi jäänyt parisuhde syntymättä. Nuollut hänen pyynnöstään pillua koko ikäni joka viikkoa. Keksinyt ja kokeiltu kaikki maailman temput mitä keksitty ja hän suostunut kokeilemaan, jotta saanut hänelle parempia orgasmeja. Tuottanut hänelle ja hän on ottanut panemalla tuhansia orgasmeja hänen toiveistaan jne... Hänen mielestään hänelle on kuulunut nautinnot ja orgasmit joka kerta ihan kuten minullekin.  Siksihän me ollaan koko ikä rakasteltu.  Ihan varmasti tullut opittua pillunuolemista ja naisen tyydyttämistä erilaisilla tavoilla. En tiedä mitään asiaa tai harrastusta, jota olisin yhtä paljon harjoitellut eläissäni.

Jos nainen ei rakasta miehensä kalua ja himoitse yhdyntöjä, niin menee rakastelut aikamoisiksi pitsin nypläyksiksi.  Ei olisi minun nainen. 

Vierailija
69/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitit noin? Tiedän olevan enemmänkin.. Haluatko jotain pisteitä?. Hyvä jos tunnet noin, mutta entä muut, jotka eivät? Haluatko ehkä että tuntevat olevansa huonompia. Ja sitäpaitsi, ainakin itsek tykkään juuri saada sekä kalun että sen muun hyväilyn samalla. Sinä et kertonut miten sulla on? Aivan sama tosin.

Vierailija
70/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Monet löytävät elämäntaipaleensa varrella uusia puolia itsestään. Kokeilemalla tiedät. Ja väittäisin, että yhtä lailla kuin toinen mies tietää miten ja mistä mies tykkää, niin nainen tietää toisen naisen herkät paikat. Heteroiden pitää opetella keskenään eri seksuaalisuuden muodot, oman sukupuoliset tietävät jo itsetyydytyksen kautta, mistä tykkäävät.

No oli taas täyttä tuubaa.  Mistään ei voi toimen mies tietää mitä toinen mies haluaa ja minkälaisesta pillun supistelusta tykkään. Runkkaaminen ole mitään seksiä, saati, että toinen mies alkaisi koskemaan täys heteroa miestä. Katoaa viimeisetkin halut. 

Vierailija
71/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitit noin? Tiedän olevan enemmänkin.. Haluatko jotain pisteitä?. Hyvä jos tunnet noin, mutta entä muut, jotka eivät? Haluatko ehkä että tuntevat olevansa huonompia. Ja sitäpaitsi, ainakin itsek tykkään juuri saada sekä kalun että sen muun hyväilyn samalla. Sinä et kertonut miten sulla on? Aivan sama tosin.

Miksi vetoat aina muihin naisiin? Et tiedä heistä kumminkaan yhtään mitään. Puhu vain itsestäsi.

Missään ei liene tutkimuksia kuinka monet naiset eivät halua yhdyntää.  Jos eivät halua miehen kalua ja yhdyntää, niin tokkopa ovat edes heteroita.  Väite, että yhdyntä on vain miehiä varten on täyttä potaskaa ja eikä perustu mihinkään.  Ihan sama väittää, että rakastelu on vain miehiä varten??? 

Vierailija
72/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan lesbonaiset saavat paljon enemmän orgasmeja kuin heteronaiset. Tämän keskustelun perusteella en kyllä ihmettele. Useat miehet vaan jauhaa jostain viagrasta tai jyystämisestä. Onhan se selvä, että hyvää miestä ei voi riittää jokaiselle naiselle. Onneksi nykyään on laadukkaita seksileluja jne, jos ei löydy parisuhdetta niin aina voi pitää myös omakivaa. 

Vierailija
73/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat miehet suhtautuvat suuremmalla mielenkiinnolla esimerkiksi suuseksiin, leluihin, erilaisiin asentoihin jne. 

Vierailija
74/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, minulla on jo omasta takaa hyviä pisteitä :p… Ja, aivan, meitä on moneksi ja jokainen toivottavasti löytää partnerin, jonka kanssa kommunikointi sujuu puolin ja toisin niin että seksi on sellaista mistä molemmat tulevat onnelliseksi. Halusin vain tuoda esille, että monet naiset tykkäävät juuri siitä itse yhdynnästä, että ilman sitä koko seksi jää vajaaksi, koska niin usein korostetaan sitä klitorista. Enkä todellakaan vähättele kenenkään tapaa saada ja/tai tuottaa nautintoa!

Klitoriksella viitataan todella usein siihen ulkoiseen nipukkaan, vaikka itse klitoriskudosta on enemmän juuri enemmän sielä sisäpuolella. Mutta ehkä kaikilla se ei ole niin herkkää, ja toisaalta ehkä sitä ei ole stimuloitu tarpeeksi, eikä oikealla tavalla, jotta niitä herkkiä hermopäätteitä syntyisi tarpeeksi… Minulla ainakin kolme synnytystä ja taitavat rakastajat ovat herkistäneet vaginaani niin, että tunnistan siellä useampia erityisen herkkiä kohtia, joita stimuloimalla laukean aina taatusti.

Ja ei, en erityisemmin välitä siitä ulkoisen klitoriksen koskettelusta, enkä varsinkaan yhdynnän aikana. Vie ikäänkuin kaikki tuntemukset siihen yhteen kohtaan kun nimenomaan haluan fiilistellä niitä tuntemuksia sielä sisällä. Näin me olemme erilaisia.

Vierailija
75/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan lesbonaiset saavat paljon enemmän orgasmeja kuin heteronaiset. Tämän keskustelun perusteella en kyllä ihmettele. Useat miehet vaan jauhaa jostain viagrasta tai jyystämisestä. Onhan se selvä, että hyvää miestä ei voi riittää jokaiselle naiselle. Onneksi nykyään on laadukkaita seksileluja jne, jos ei löydy parisuhdetta niin aina voi pitää myös omakivaa. 

Jep, ja heteronaiset saa orgasmeja kaikista vähiten. 

Vierailija
76/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken aikaa 47-vuotiasta pitkästä avioliitosta eronnutta miestä, jolle kehui tottuneensa säännölliseen seksiin.... noh, tyyli oli just sit sitä "räplää ittes lämpimäksi" ja 2 minuuttia ähellystä. Hellyys ja läheisyys oli sitä, että puristaa tissiä ja prsettä ja työntää kielen suuhun...  En ymmärrä, miten sen exä on tuota yli 20 vuotta jaksanut, eikä ollut mitään kehitystä tapahtunut. Fiksu ja mukava mies muuten, mutta sänkyyn meno sen kanssa oli virhe. 

Ehkä huono seksi olikin se syy miksi ero tuli... Tilastojen mukaan nainen ottaa useammin eron. 

Vierailija
77/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja heteronaiset saa orgasmeja kaikista vähiten. 

No jos pillun räplääminen on niin autuasta, niin miksei kaikki lesbot ja miksen saa aina. Oma hetero vaimoni saanut 99%sti aina seksiä harrastettaessa. Joku voi sanoa, että mitä järkeä yrittää aina saada. On siinä järkeä, jos kerran vaimo on aina itse halunnut. 

Jos kerran heteronaiset ei aina saa, niin paljonko siitä on naisten vikaa. Osa feikkaa ja osa haluaa vain miellyttää miestään, kertomatta mitä oikeasti tarvistee saadakseen jne... listaa voinee jatkaa. Näiden seurauksena osa miehistä on niin pökelöitä, ettei ole oppinut koskaan naista tyydyttämään.  Mutta toki ainahan on osa miehistä myös kädettömiä ja ilman tunneälyä.  Aina ei voi voittaa. Mutta parinvalinta on kumminkin enimmäkseen valintakysymys ja naisten käsissä vapaassa maailmassa.  Kannattaisiko kenties testata miestä ennen parinmuodostusta. Oma vaimoni ainakin testasi kaiken mahdollisen, mistä toki hänelle kiitollinen. Naimisiin mennessä hän tiesi mitä sai, varsinkin kun itse vielä vei vihille.

Vierailija
78/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras seksikokemus on tullut yli 5-kymppiseltä mieheltä. Kokemusta hänellä niin paljon, että tietää mikä yleensä toimii, mutta nöyryyttä ja ymmärrystä tietää, että jokainen nainen on yksilö ja halu opetella juuri se, mistä hänen seksikumppaninsa nauttii. Hän nauttii naisen nautinnosta.

Sessio sängyssä kestää pitkään ja sen aikana tulen useammin kuin kerran. Ja olen tyydytetty nii henkisesti kuin fyysisestikin.

Nyt mies on yli 6-kymppinen ja edelleen nautin elämäni parhaasta seksistä hänen kanssaan.

Itse olen 8 vuotta häntä nuorempi.

Vierailija
79/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tyydyttämisestä. Naisille voi olla yllätys, että samalla naisellakin naisen tyydyttämien muuttuu koko ajan vuosien mittaan. Mies joutuu koko ajan opettelemaan uusia juttuja. Jokainen synnytys muuttaa pillussa jotain.  Vaimo tykännyt aina suuseksistä ja sormettamisesta, mutta yhden synnytyksen jälkeen halusi pitkään vain hetken sormetusta ja kaikki orgasmit aina naimalla. Mutta pillua ei saan nuolla. Sinänsä haastavaa, ettei saanut kunnolla viritettyä vaimon kiimaa lähelle h-hetkeä. Lisäsi painetta siihen, että piti yrittää pidättää omaa tulemista kauemmaksi. Onneksi kiihoittui tuolloin panemisesta aika nopeasti, jolloin sai myös nopeasti orgasminsa. Seuraavan raskauden aikana piti sormettaa peukalolla pyllystä, mikä aina muuten ollut kielletty. Synnytyksen jälkeen tilanne palautui ja taas sai ja piti nuolla ja sormettaa hartaasti ennen yhdyntää. Mutta pylly  oli taas kielletty siitä eteenpäin.  Muutenkin ollut ihan päivästä kiinni, onko halunnut ja onko paras tapa sormittaa ollut vain yksi sormi, vaiko kaksi. Välillä taas melko heti kaksi sormea ja vielä voimalla sormetusta ja muutenkin rajumpaa meininkiä. Välillä vaihtanut puolta ja sormettanut toisella kädellä, sekin on opeteltu. Vaimo saanut "vierasta".   Sama nainen miljoona eri vaihtoehtoa mikä milloinkin tuottaa tulosta.  Koko ikä mennyt opetellessa, joten ei ole aina ihan helppoa miehellekään.  Mutta jos nyt menisin vierasta pillua nuolemaan, niin ihmettelisin kovin, jos en osaisi hakea ja soittaa oikeita säveliä.  Pillua soitetaan aina tuntumalla ja kuullostelleen, joten sävelet löytysi kyllä. 

Vierailija
80/143 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voi olla noin tyhmä? Nyt ei pidä verrata jotain sukupolvia, koska se nuori sukupolvi on muutaman kymmenen vuoden päästä niitä vanhempia ihmisiä. Missä tahansa asiassa Kokemus tuo jotain mitä nuorena ei voi olla. Tämä on tietenkin järkyttävää teineille, mutta hei, me teitä vanhemmat ollaan nussittu enemmän ja kauemmin kuin te. Te ette keksineet seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän