Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset mielummin syövät lääkkeitä, kuin että huolehtisivat omasta terveydestään?

Suuresti ihmettelen
19.12.2021 |

Terveillä elintavoilla oikeasti voi ehkäistä diabetestä, korkeaa verenpainetta, veren rasva-arvojen ja maksa-arvojen nousua, lukuisia virustauteja mm. koronataudin vakavaa muotoa jne.
Ei aina, mut suurimmalta osin.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on helpompaa eikö tarvitse itse nähdä vaivaa. Ja siihen kannustaa myös terveyden- tai siis sairaudenhoitojärjestelmämme.

2/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien ihmisten mielestä on vaan helpompaa syödä lääkkeitä kuin syödä terveellisesti ja monipuolisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa mun tuntemissa tapauksissa se läääkkeiden käyttö (syömälllä tai piikittämäällä tai salvana tai muuten)on kyllä välttämätön osa heidään terveydenhoitoaan.

Vierailija
4/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin pizzeriat ja hampurilaispaikat pullistelevat väkeä..... Toiset pelkäävät koronatautia ja hinkuavat rokotteita, mutta oman immuniteetin vahvistamiseen ei mielenkiinto riitä.

Ap

Vierailija
5/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi popsia nappeja kuin kuluttaa päivästä 20min hoitamalla sairautta luonnollisemmin. Jos olisi toimiva laihdutuspilleri niin ylipainoisia ei olisi olemassa, mutta nyt kun pitäisi syödä terveellisemmin pienempiä määriö niin liian vaivalloista.

Vierailija
6/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätäkään asiaa voi yleistää,

Vierailija
7/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa mun tuntemissa tapauksissa se läääkkeiden käyttö (syömälllä tai piikittämäällä tai salvana tai muuten)on kyllä välttämätön osa heidään terveydenhoitoaan.

Ehkä et sitten tunne ketään kakkostyypin diabetesta tai metabolista oireyhtymää sairastavaa, jotka olisi mahdollista lähes kokonaan eliminoida terveellisillä elintavoilla. Kuten myös kolmannes syöpätaudeista. Mutta niinhän ihmiset haluavat ajatella, että juuri heidän kohdallaan lääkitys on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
8/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Lihavien ihmisten mielestä on vaan helpompaa syödä lääkkeitä kuin syödä

terveellisesti ja monipuolisesti.

Niin. Kummallista. Yksikään lääke kun ei ole haitaton.

Ap

Vierailija
9/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistan immuniteettia mm. ottamalla rokotteet. Huom. muun muassa.

Sori sun ajatustenlukutaidossa on psykoottisia piirteitä. Käänny sairaalan tai yksityislääkärin puoleen heti.

Vierailija
10/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on traumatausta. Siihen ei urheilu, ruokavalo ja lepo auta, joten lääkkeitä on pakko syödä.

Toki elän terveellisesti fyysisen terveyteni takia, mutta en voi silti jättää lääkkeitä syömättä.

Vierailija
11/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sellanen rokotekauhuisen sunnuntai.

No, mä en ihan kaikkein kauhuisin ole, sillä olen kahdesti rokotettu. Mielestäni jatkuva rokottaminen ei kuitenkaan ole kestävä ratkaisu. Ei edes Nohynekin mielestä.

Ap

Vierailija
12/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan fyssareillakin paljon niitä potilaita, joille annetaan kotiohjeita ja seuraavalla käynnillä valittavat kun eivät tehonneet. Pari päivää kokeilleet ja kun ei heti tepsi niin pakko olla jotain pielessä, olisiko mieluummin jotain nappia tai leikkausta hoitaa homma kerralla?

Vierailija
13/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hyvä ystäväni söi 10 vuotta diabeteslääkkeitä ja verenpainelääkkeitä. Vasta kun sai lääkäriltä tuomion, että jos ei muuta ruokatottumuksia, on haudassa hyvin nopeasti kiitos tukkiutuneiden verisuonien. Tämä viimein toimi herätyksenä ja vuodessa, kiitos uuden ruokavalion ja liikunnan, oli jo melkein normaalipainossa. Nykyisin ei syö enää lääkkeitä ja usein ihmettelee miksei tehnyt muutosta jo aikaisemmin. Isoimman muutoksen teki siis vain ruokalautasen sisällössä ja annoskoossa.

Vierailija
14/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sairaudet eivät ole itse hankittuja elintasosairauksia, vaan on myös niitä, joiden puhkeamista ei voi estää, mutta joita voi hoitaa lääkkeillä, jotta elämä olisi sairaudesta huolimatta siedettävää. Kerropa ap vaikka, miten pikkulapsi olisi voinut elää terveellisemmin, ettei olisi saanut ykköstyypin diabetesta jopa alle vuoden ikäisenä. Kakkostyypin puhkeamiseen voi ainakin jossain määrin vaikuttaa omilla tekemisillään ja syömisillään, mutta perinnölliseen alttiuteen on mahdoton loppujen lopuksi vaikuttaa. Terv. 2-tyypin diabeteksen riskiryhmään kuuluva, mutta vielä siltä säästynyt

Vierailija
15/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis eikös ne lääkkeet saada vasta sitten, kun se terveys on jo menetetty? Aika harva pystyy kelaamaan aikaa taaksepäin, että "eikun teenkin tämän eri tavalla". 

Vierailija
16/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on traumatausta. Siihen ei urheilu, ruokavalo ja lepo auta, joten lääkkeitä on pakko syödä.

Toki elän terveellisesti fyysisen terveyteni takia, mutta en voi silti jättää lääkkeitä syömättä.

Hyvä että jaksat elää terveellisesti kuitenkin. Tässä ei nyt ollut kyse siitä, että kaikki lääkkeet ovat turhia. Mutta valtaosa kansansairauksista olisi ehkäistävissä terveellisillä elintavoilla.

Vierailija
17/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sairaudet eivät ole itse hankittuja elintasosairauksia, vaan on myös niitä, joiden puhkeamista ei voi estää, mutta joita voi hoitaa lääkkeillä, jotta elämä olisi sairaudesta huolimatta siedettävää. Kerropa ap vaikka, miten pikkulapsi olisi voinut elää terveellisemmin, ettei olisi saanut ykköstyypin diabetesta jopa alle vuoden ikäisenä. Kakkostyypin puhkeamiseen voi ainakin jossain määrin vaikuttaa omilla tekemisillään ja syömisillään, mutta perinnölliseen alttiuteen on mahdoton loppujen lopuksi vaikuttaa. Terv. 2-tyypin diabeteksen riskiryhmään kuuluva, mutta vielä siltä säästynyt

Eihän ap väittänytkään, että kaikkiin sairauksiin tehoaa syömiset ja muu elintapa.  Ei pidä nyt hernettä vetää nenään, keskustella voi asiasta ilmankin.

Vierailija
18/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen säntillisesti urheillut teini-iästä asti tunnin joka arkipäivä ja noudatan ruokaliota + syön lisäravinteita joiden kaikkien ohjeiden mukaan pitäisi tehdä musta autuaan onnellisen ja tasapainoisen. En siis ole pystynyt itseäni parantamaan vaikka yritys on ollut kovaa.

Mulla on silti mm pahoinpitelyjen seurauksena ptsd, ahdistuneisuus-, paniikki- ja dissosiaatiohäiriö ja pahaa unettomuutta, joihin syön ssritä ja bentsoa. Omahoito ei tapauksessani ole ollut toimivaa.

Jos voisin tän parantaa lisäämällä lenkkeilyä tai syömällä enemmän vihanneksia, niin olisin aika onnellinen.

Ei se aina ole itsestä täysin kiinni, vaikka omilla teoilla onkin merkittävä rooli paranemisessa.

Vierailija
19/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuisin pizzeriat ja hampurilaispaikat pullistelevat väkeä..... Toiset pelkäävät koronatautia ja hinkuavat rokotteita, mutta oman immuniteetin vahvistamiseen ei mielenkiinto riitä.

Ap

Siinä, ketjä heistä syövät jotain lääkkeitä ei ole kylläkään mitään korrelaatiota, ressukka.

Jos tuo on ainoa perustelu ihmettelyllesi, niin sen pitäisi todistaa itsellesikin, että olet väärässä.

Vierailija
20/97 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sairaudet eivät ole itse hankittuja elintasosairauksia, vaan on myös niitä, joiden puhkeamista ei voi estää, mutta joita voi hoitaa lääkkeillä, jotta elämä olisi sairaudesta huolimatta siedettävää. Kerropa ap vaikka, miten pikkulapsi olisi voinut elää terveellisemmin, ettei olisi saanut ykköstyypin diabetesta jopa alle vuoden ikäisenä. Kakkostyypin puhkeamiseen voi ainakin jossain määrin vaikuttaa omilla tekemisillään ja syömisillään, mutta perinnölliseen alttiuteen on mahdoton loppujen lopuksi vaikuttaa. Terv. 2-tyypin diabeteksen riskiryhmään kuuluva, mutta vielä siltä säästynyt[/

AP:n olisi tosiaan pitänyt täsmentää, että tarkoitti tyypin 2 diabetestä. Mutta hänkään ei sanonut että KAIKKI sairaudet on aina ehkäistävissä, joten ihan turha väittää niin.