Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti taipui suomenruotsalaisten vaatimuksiin Postinen-casessa

Vierailija
30.03.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427691151747.html

"

Posti lupaa Postiseen ruotsin kieltä

Postin markkinointipalveluista vastaava johtaja Hanna-Leena Lindblom sanoo IS:lle, että Postinen-kuorta on jaettu samanlaista, yhtä painosta koko maahan. Lindblom lupaa muutoksia kuoren teksteihin muutaman viikon kuluessa. 

– Muutaman viikon numerot ovat jo painossa, mutta huhtikuun aikana Postiseen saadaan lisää ruotsinkielistä sisältöä. Lähtökohta on, että virallinen postin tiedotus tehdään aina kahdella kielellä ja Postin palvelua saa kahdella eri kielellä, hän toteaa. "

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä mua vituttaa siinä Postisessa, on että mun mielestä on aivan naurettavaa paperin tuhlausta kääriä mainospostit siihen saakelin Postinen-paperiin että ne voi jakaa...

Vierailija
122/124 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:59"]Ainoa mikä mua vituttaa siinä Postisessa, on että mun mielestä on aivan naurettavaa paperin tuhlausta kääriä mainospostit siihen saakelin Postinen-paperiin että ne voi jakaa...
[/quote]

Niinpä ja jos kerran postin rahat vähissä niin miksi tuhlaa tuollaiseen. Suurin osa sitä tuskin lukee edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäekologista tuhlata paperia. Ihan kuin ei sitä joutavaa mainospostia muutenkin tulisi luukusta riittävästi.

Vierailija
124/124 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäis sit selvittää mikä se tällänen "Postinen" on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä