Ryhmähengen tappajat pahinta työnantajalle: työläinen ei suostunut riippumaan puolapuista pää alaspäin virkistyspäivänä!
Yksittäinen työläinen myrkytti virkistyspäivän atmosfäärin kaikita. Hän ei nähnyt puolapuista pää alaspäin roikkumista hauskana ryhmähengen kasvattamiskeinona. Hän ei uskaltanut heittäytyä vaan ryhtyi siiliksi.
Hänet muistetaan, jos yyteet alkavat.
Pomo
Kommentit (16)
Niin. Joillakin työnantajilla vissiin on oikeasti tuollainen asenne.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Joillakin työnantajilla vissiin on oikeasti tuollainen asenne.
Ei ole. Jonkun torspon voimafantasia.
Hyvä. Johan se lepakkohomma riittää.
Eihän noista siileistä kukaan pidä.
Veetun teennäiset ryhmähengen luomiset. Kukaan ei saavuta noilla pelleilyillä muuta kuin suunnatonta vitutusta ja hukattua työ-/vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Veetun teennäiset ryhmähengen luomiset. Kukaan ei saavuta noilla pelleilyillä muuta kuin suunnatonta vitutusta ja hukattua työ-/vapaa-aikaa.
Tällä sitä todellista sitoutumista yrityksen parhaaksi mitataan. Onko sitä? Vai piperretäänkö mieluummin kakat housussa kotiin?
AP
Prole joutas tosiaan puolapuista roikkumaan...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Johan se lepakkohomma riittää.
Etkö pidä Batmanista?
Parempi roikottaa puolapuilla kuin hirsipuussa.
Vierailija kirjoitti:
Parempi roikottaa puolapuilla kuin hirsipuussa.
Meidät viedään yleensä Särkänniemeen roikkumaan 😎
Kelatkaa millainen reppana keksii näitä juttuja kello 7 aamulla.
Ap on klassinen esimerkki tulevasta incelistä joka asuu itsemurhayksiössä, kunhan aikanaan muuttaa pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on klassinen esimerkki tulevasta incelistä joka asuu itsemurhayksiössä, kunhan aikanaan muuttaa pois kotoa.
Housussas sulla on reppana.
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, että me ollaan täällä aamu seiskalta vastaamassa näihin luulen, että ollaan jotenkin parempia.
Mulla on aina virkystyspäivinä kana uunissa. Kuka niistä oikeasti nauttii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, että me ollaan täällä aamu seiskalta vastaamassa näihin luulen, että ollaan jotenkin parempia.
Mulla on aina virkystyspäivinä kana uunissa. Kuka niistä oikeasti nauttii?
Onko alakoulussa nykyään virkistyspäivä? Siis oppilailla?
Ettekö te oikeasti keksi mitään muuta? Aina roikutaan puolapuissa 😄