Pitäiskö laihduttaa vielä vai kasvattaa lihaksia?
Mitat 170cm/71kg
Laihduttanut about 20kg. Ihannepaino olis ehkä 60kg. Tuntuu, että paino ei mee millään alas. Pitäiskö kasvattaa lihaksia? Kiinteyttää? Miten!
Kommentit (32)
Mitä sinä itse haluat keholtasi? Minä varmaankin alkaisin tapauksessasi syömään normaalisti kulutukseni verran terveellistä ruokaa, mutta liikkuisin aktiivisesti. Keho muokkautuu atleettisempaan suuntaan ilman kamalan kovia pinnistelyjä ja saat hieman palautua laihdutuksesta. Sitten myöhemmin kiristelet vaikka vielä vähän painoa pois jos siltä tuntuu. :)
Olet vieläkin vitun läski. 15kg pois ainakin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:33"]Olet vieläkin vitun läski. 15kg pois ainakin.
[/quote]
Miten ihmeessä sinut on kasvatettu? Aloittaja on mielestäni terveen näköinen, hieman pehmeä vain muodoiltaan. Häpeäisit.
Laihduta ainakin 10 kg. Mieti sitten uudestaan. Kiva, kun oot jo noin paljon saanut pois :)
Kyllä kiristelyä kaipaa,kuntosalille mars,hiilareita alas.
Ihanan naiselliset muodot. Mun mielestä olet hyvä just noin.
Mies
Ap näyttää mielestäni kuvassa todella hyvältä, miksi pitäisi laihduttaa enää yhtään. Nyt vain nautit saavuttamistasi tuloksista ja elät hyvissä elämäntavoissasi.
Nuo viiltelyarvet ovat yököttäviä. Muuten kroppa ok.
Heitä ainaki noi alushousut roskiin!
Ja vielä laihduttaisin , mutta millaista vartaloa tavoittelet?
en välttämättä enää laihduttaisi. Salille ja kroppa vähän kiinteämmäksi niin näytät todella hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:51"]
Nuo viiltelyarvet ovat yököttäviä. Muuten kroppa ok.
[/quote]
Nyt ne on jo koristeellisia
sulla on mun ihannevartalo! näytät hyvältä :)
Kymmenkuntakiloa pois ja kovaa treeniä kiinteyttääksesi vartalosi. Aika hyvä jo mutta kaipaa vielä pikku säätöä.
Hirveitä ihmisiä täällä. Ap, älä ikinä enää laita kroppaasi tänne haaskoille nokittavaksi.
Salia ehdottomasti.olet päärynävartaloinen sali tasapainottaisi kroppaa.ja nuo hötöt ei laiduttamalla häviä,selkeesti rasvaa pois vyötäröstä ja alakropasta.
Noiden pikkuprovoilijoiden sijaan sanon totuuden jonka allekirjoittaa 80% miehiä.
Se on siinä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:02"]Hirveitä ihmisiä täällä. Ap, älä ikinä enää laita kroppaasi tänne haaskoille nokittavaksi.
[/quote]
No valehdellakko pitäis? Minun mielipide oli että vähän vielä laihduttaa. En siis itsekkään allekirjoita noita Vitun läski- kommentteja, mutta ap otse kysyi laihduttaisiko vai alkaisiko vääntämään lihaksia
Hipster-malliset pitsiset alushousut ja samaa sarjaa OIKEANKOKOISET rintsikat, niin hyvä oot!
Kiitos kaikista kehuista ja niin rakentavista ja ei niin rakentavista kommenteista! Ehkä tosiaan pidän pienen "tauon" dieeteistä ym. ja keskityn syömään terveellisesti, liikuntaa toki unohtamatta. Oon ihan tyytyväinen kroppaani vaikka se onkin löysä ja pehmeä. :) En silti luovuta, vaan jatkan kunnes olen tosi tyytyväinen enkä vain ihan tyytyväinen. T. Ap