Mikä on sinun ”juttusi”, jonka avulla jaksat arkea?
Onko se joku hyvinvointiin tai hemmotteluun liittyvä juttu tai vaikka harrastus?
Kommentit (46)
Monipuolinen ryhmäliikunta. Vaikka yhtään ei huvita, tunnin jälkeen on voittajafiilis
Tavoitteet ja unelmat. Olen asettanut tiettyjä tavoitteita, joita kohti ponnistelen. Ajattelen aina näitä kun joskus tuntuu raskaalta.
Olen tehnyt arjestani niin mukavaa kuin mahdollista. En jaksa tai siedä sitä, elän sitä.
Mulla on hyvin mielekäs arki ja toisaalta olen opetellut pitämään ongelmanratkaisusta paineen alla.
Toki tykkään kaikenlaisista jutuista, kuten vaikkapa liikunta ja suklaa, mutta niillä ei ole ap:n maalaamaa funktiota mulle. Huolestuisin jos olisi, tällöin eläisin kuin narkomaani.
Salitreeni tyhjentää pään sopivasti ja työasiat unohtuu. Ulkoilu metsissä ja kaunis koti johon on ihana tulla.
Kaunis koti, upea auto, shoppailu, nätiksi laittautuminen, musiikin kuuntelu täysillä (autossa ja kotona), elokuvien katselu ja herkuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvin mielekäs arki ja toisaalta olen opetellut pitämään ongelmanratkaisusta paineen alla.
Toki tykkään kaikenlaisista jutuista, kuten vaikkapa liikunta ja suklaa, mutta niillä ei ole ap:n maalaamaa funktiota mulle. Huolestuisin jos olisi, tällöin eläisin kuin narkomaani.
Maalasitkohan nyt vähän turhan paksulla pensselillä ap:n puolesta?
Annan jokaisen päivän Herran käsiin, saan mennä levollisena ja rauhassa läpi arjen ja pyhän. Illalla kiitän saamastani turvasta, nukun suojassa uuteen aamuun.
Jaksa.n kun tiedossa on että parin vuoden päästä muutto etelään.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis koti, upea auto, shoppailu, nätiksi laittautuminen, musiikin kuuntelu täysillä (autossa ja kotona), elokuvien katselu ja herkuttelu.
Arvostan, inhoan laittautumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minulla ei ole ”juttua” jonka kanssa ”jaksan” ”arkea”.
Tästä voi päätellä mm. sen, että käsite ”arki” on omasta mielestäni parhaimmillaan hyödytön, useimmiten vahingollinen ja kombinaatiot ”jaksamis-jutuista” kuuluvat omassa elämässäni ns. raiteiden toisella puolella majaileville.
Kukin kuitenkin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu,aina on lennot varattuna jo seuraavaan lomaan/pitkään viikonloppuun. Suomea en jaksais muuten
Kiitos ilmastonmuutoksesta, idiootti
Älä nimittele !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minulla ei ole ”juttua” jonka kanssa ”jaksan” ”arkea”.
Tästä voi päätellä mm. sen, että käsite ”arki” on omasta mielestäni parhaimmillaan hyödytön, useimmiten vahingollinen ja kombinaatiot ”jaksamis-jutuista” kuuluvat omassa elämässäni ns. raiteiden toisella puolella majaileville.
Kukin kuitenkin tyylillään.
Herranen aika!
Normi arki, sehän on sitä elämää, ja se on ihanaa. Pitäisikö kaiken olla jotenkin erilaista/koista, että olisi jotain....
Elämä on ihmisen parasta aikaa sanoi joku joskus, ja miten oikeassa olikaan.
Arki on sellaista, millaiseksi sen itse itselleen tekee/kokee.
QIgong rauhoittaa minun mieleni kun tekee hitaita liikkeitä. Inhoan muuten kaikkia näitä itämaisia harjoitteita, kuten joogaa ja meditaatiota, mutta Qigong on just passeli minulle.
Liikunta, saunominen ja jalkakylpy.
Itsestä huolehtiminen + paino kurissa, lenkit, luonto, muoti, hyvä ruoka, kunnot unet, viriili mies, lepäily, auringonlaskut lämpiminä kesäiltoina, konsertit, rauhalliset kahvihetket, musiikki. Arki on parasta, muuten ne vapaatkaan ei tuntuisi miltään.
Pitkät kävelylenkit, metsä, parfyymit, luksus kosmetiikka, sisustaminen, lukuisat asiat. Itseasiassa en muuta teekään päivät pitkät kuin keskityn elämässä jaksamiseen :D