Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun ”juttusi”, jonka avulla jaksat arkea?

Vierailija
19.12.2021 |

Onko se joku hyvinvointiin tai hemmotteluun liittyvä juttu tai vaikka harrastus?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kävelylenkit, metsä, parfyymit, luksus kosmetiikka, sisustaminen, lukuisat asiat. Itseasiassa en muuta teekään päivät pitkät kuin keskityn elämässä jaksamiseen :D

Vierailija
22/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen ryhmäliikunta. Vaikka yhtään ei huvita, tunnin jälkeen on voittajafiilis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteet ja unelmat. Olen asettanut tiettyjä tavoitteita, joita kohti ponnistelen. Ajattelen aina näitä kun joskus tuntuu raskaalta.

Vierailija
24/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt arjestani niin mukavaa kuin mahdollista. En jaksa tai siedä sitä, elän sitä.

Vierailija
25/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin mielekäs arki ja toisaalta olen opetellut pitämään ongelmanratkaisusta paineen alla.

Toki tykkään kaikenlaisista jutuista, kuten vaikkapa liikunta ja suklaa, mutta niillä ei ole ap:n maalaamaa funktiota mulle. Huolestuisin jos olisi, tällöin eläisin kuin narkomaani.

Vierailija
26/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäiset lenkit.

Vierailija
27/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreeni tyhjentää pään sopivasti ja työasiat unohtuu. Ulkoilu metsissä ja kaunis koti johon on ihana tulla.

Vierailija
28/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis koti, upea auto, shoppailu, nätiksi laittautuminen, musiikin kuuntelu täysillä (autossa ja kotona), elokuvien katselu ja herkuttelu.

Vierailija
29/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvin mielekäs arki ja toisaalta olen opetellut pitämään ongelmanratkaisusta paineen alla.

Toki tykkään kaikenlaisista jutuista, kuten vaikkapa liikunta ja suklaa, mutta niillä ei ole ap:n maalaamaa funktiota mulle. Huolestuisin jos olisi, tällöin eläisin kuin narkomaani.

Maalasitkohan nyt vähän turhan paksulla pensselillä ap:n puolesta?

Vierailija
30/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan jokaisen päivän Herran käsiin, saan mennä levollisena ja rauhassa läpi arjen ja pyhän. Illalla kiitän saamastani turvasta, nukun suojassa uuteen aamuun.

Vierailija
31/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksa.n kun tiedossa on että parin vuoden päästä muutto etelään.

Vierailija
32/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis koti, upea auto, shoppailu, nätiksi laittautuminen, musiikin kuuntelu täysillä (autossa ja kotona), elokuvien katselu ja herkuttelu.

Arvostan, inhoan laittautumista

Vierailija
33/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla ei ole ”juttua” jonka kanssa ”jaksan” ”arkea”.

Tästä voi päätellä mm. sen, että käsite ”arki” on omasta mielestäni parhaimmillaan hyödytön, useimmiten vahingollinen ja kombinaatiot ”jaksamis-jutuista” kuuluvat omassa elämässäni ns. raiteiden toisella puolella majaileville.

Kukin kuitenkin tyylillään.

Vierailija
34/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu,aina on lennot varattuna jo seuraavaan lomaan/pitkään viikonloppuun. Suomea en jaksais muuten

Kiitos ilmastonmuutoksesta, idiootti

Älä nimittele !

Vierailija
35/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla ei ole ”juttua” jonka kanssa ”jaksan” ”arkea”.

Tästä voi päätellä mm. sen, että käsite ”arki” on omasta mielestäni parhaimmillaan hyödytön, useimmiten vahingollinen ja kombinaatiot ”jaksamis-jutuista” kuuluvat omassa elämässäni ns. raiteiden toisella puolella majaileville.

Kukin kuitenkin tyylillään.

Herranen aika!

Vierailija
36/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi arki, sehän on sitä elämää, ja se on ihanaa. Pitäisikö kaiken olla jotenkin erilaista/koista, että olisi jotain....

Elämä on ihmisen parasta aikaa sanoi joku joskus, ja miten oikeassa olikaan.

Arki on sellaista, millaiseksi sen itse itselleen tekee/kokee. 

Vierailija
37/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

QIgong rauhoittaa minun mieleni kun tekee hitaita liikkeitä. Inhoan muuten kaikkia näitä itämaisia harjoitteita, kuten joogaa ja meditaatiota, mutta Qigong on just passeli minulle.

Vierailija
38/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, saunominen ja jalkakylpy.

Vierailija
39/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto, liikunta, lemmikit.

Vierailija
40/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä huolehtiminen + paino kurissa, lenkit, luonto, muoti, hyvä ruoka, kunnot unet, viriili mies, lepäily, auringonlaskut lämpiminä kesäiltoina, konsertit, rauhalliset kahvihetket, musiikki. Arki on parasta, muuten ne vapaatkaan ei tuntuisi miltään.