Mulla on uusi "celebrity crush", olen aivan myyty ja kuolaan..
https://www.google.com/search?q=colin+donnell&client=firefox-b-m&source…
Katsonut Netflixistä sarjaa Chigaco Med ja tämä hra se siinä sopivan raspisena ja sänkisenä ja...
Voisin hukkua noihin silmiin 😍🤪❣️
Kommentit (18)
https://www.google.com/search?q=colin+donnell&client=firefox-b-m&source…
Tuli vähän samanlainen fiilis kuin pari päivää sitten erikoislääkärillä asioidessani, hän oli sellainen 3kymppinen äärettömän symppis ja mahtavakäytöksinen nuori mies joka oli varsin söpö ja charmantti, onneksi istuin kun tutki, koska jalkani oli ihan vetelät 😄.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Otsikot suomeksi, kiitos.
Miksi? Mikä sinun ongelmasi on? Muu kuin, että et osaa tippaakaan englantia, kannattaisi nykymaailman menon huomioiden opetella ja ihmettelenkin, jos et sitä ole oppinut.
Peace of cake eli ei englannin kieli ole vaikeata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varo, verisuoni voi katketa, jos on noin pinkeänä.
Ei nappaa, vaikka näen kyllä että on komea. Jotenkin tylsähkö minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mikä sinun ongelmasi on? Muu kuin, että et osaa tippaakaan englantia, kannattaisi nykymaailman menon huomioiden opetella ja ihmettelenkin, jos et sitä ole oppinut.
Peace of cake eli ei englannin kieli ole vaikeata.Ap
Kakun rauhaa myös sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peace of cake eli ei englannin kieli ole vaikeata.Ap
Kakun rauhaa myös sinulle.
Well done, bongasit sen 😀, en jaksanut laitella korjaus viestiä perään, koska jotenkin tiesin, että kyllä siihen joku "tarttuu".
Ap
En kyllä ole koskaan ymmärtänyt naisten viehtymystä näihin kiiltokuva saippuasarja miesmalli-mimboihin joiden naamaan on lätkäisty partaa , jotta heillä olisi aavistus jonkilaista karismaa. Kännissä housuihinsa paskonut eu-sahuri hakkarainenkin on kiinnostavampi hyödyllisempi ainakin jos kuristaa kokkaria silleen halauksenomaisesti
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole koskaan ymmärtänyt naisten viehtymystä näihin kiiltokuva saippuasarja miesmalli-mimboihin joiden naamaan on lätkäisty partaa , jotta heillä olisi aavistus jonkilaista karismaa. Kännissä housuihinsa paskonut eu-sahuri hakkarainenkin on kiinnostavampi hyödyllisempi ainakin jos kuristaa kokkaria silleen halauksenomaisesti
Sinun kannattaa sisäistää se minkä itse olen sisäistänyt jo kauan sitten eli onneksi ihmisen ei tarvitsekaan kaikkea ymmärtää.
Mitä tuohon linkkaamaani mieheen tulee, niin ei hän ole "kiiltokuvamainen" ja eniten hänessä vetoaa minuun nuo silmät ja värityksensä.
Pidän muuten myös George Clooneya aivan ihanana, ollut tällainen ihastukseni jo ainakin 15-20v ja Top3 joukossa myös Al Pacino😍.
Ap jolla ikää n.40v.
On ihan komea minunkin mielestäni, en katso chicago mediä mutta muissa sarjoissa olen hänet nähnyt.
Hyvä esimerkki siitä ettei pelkkä kuva aiheuta mitään tunteita. Hyvin komea mies tietenkin, mutta pitää kuulla kuinka puhuu ja nähdä kehonkieli että voisi kuolata. Tämä on just se ongelma kun ruvetaan naisten mieltymyksiä selvittämään jonkun pelkän kuvan perusteella.
Melkein petyin, kun on naimisissa samassa sarjassa näyttelevän patologinaisen kanssa, en ihan ymmärrä mikä kys naisessa häneen vedonnut vaikka toki onkin ihan "veikeä", mutta kuten sanoin niin eipä minun tarvitsekaan 🙂.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki siitä ettei pelkkä kuva aiheuta mitään tunteita. Hyvin komea mies tietenkin, mutta pitää kuulla kuinka puhuu ja nähdä kehonkieli että voisi kuolata. Tämä on just se ongelma kun ruvetaan naisten mieltymyksiä selvittämään jonkun pelkän kuvan perusteella.
Hän on erittäin itsevarma kys sarjassa, mutta samalla miellyttävä persoona, siinäpä se tykytystä aiheuttava setti sitten onkin, ulkonäkö+itsevarmuus+luonne/persoona+tyyli.
Ja myönnän, itselläni on myös jonkinasteinen uniformufetissi 😂 .
Ap
https://www.google.com/search?q=taylor+kinney&client=firefox-b-m&source…
Nimittäin hän 🔥♥️🔥
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa sisäistää se minkä itse olen sisäistänyt jo kauan sitten eli onneksi ihmisen ei tarvitsekaan kaikkea ymmärtää.
Mitä tuohon linkkaamaani mieheen tulee, niin ei hän ole "kiiltokuvamainen" ja eniten hänessä vetoaa minuun nuo silmät ja värityksensä.
Pidän muuten myös George Clooneya aivan ihanana, ollut tällainen ihastukseni jo ainakin 15-20v ja Top3 joukossa myös Al Pacino😍.Ap jolla ikää n.40v.
George Clooney on myös kiiltokuvamainen, mutta Al Pacino, siinä on oikea mies! Lähestulkoon samaa sarjaa kuin Clint Eastwood ja Sean Connery. Kaikki nuorena komeita, mutta vähän vanhempina vielä vetovoimaisempia <3
Mulle tuli näitä vastaavia jonkun verran tossa kesällä kun katselin fudista :D