Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PINO; talvikenkätarjoukset; mitä ja missä

15.09.2006 |

Pitäisi ostaa yhdet pienet talvikengät, joten ainakin itse hyötyisin jos laitettaisi tarjoukset pinoon:)

Oliko Sokoksella joku tarjous? K-kengässä on syyskuun loppuun asti Richterin kosteussuojatut kengät alennettuna. Ovh n. 75E, nyt tarjouksessa 69E, korjatkaa jos meni pieleen. Ainakin liike ja kengät pitäisi olla oikein:)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ostetaan ilmoituksen niistä kengistä niin ota yhteyttä kun ehdit=)

Vierailija
22/27 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin yhden ostoilmoituksen, mutta ajattelin, että jos se et olekkaan sinä, niin huhuilen tänne edelleen :) Ne minun kengät ovatkin kokoa 29 eli teille varmaan liian isot, olen kyllä aivan varmana ollut ostamassa koon 28 kenkiä... no tekevälle sattuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se varmaan minun ilmoitus ja tuo 29 kyllä iso...harmi=(

Vierailija
24/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Nuo meidän kengät on punaiset ja kahdella tarralla, olisiko sinulla jotain anonyymia sähköpostiositetta, minulla kun ei ole kuin nimellisiä.

Mar_i

Vierailija
25/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpöstelytalvisaappaita erilaisin koristein n. 28 - 35 oli koko luokkaa...hinnat 20-30 e

Pienempiä en kattonut kun meillä tarve 32 ja ne saatiinkin kunnnon vaaleenpunaset kukkasomisteella, varsi korkeahko ja " leveämpi" kuin esim- viimevuoden nilkkurimallit, ei mennyt paksun sukan kanssa mukavasti....oli jo mennyt kokoja aika lailla....pienempiä mennyt samoin 33-35.....

eivät merkkikenkiä, mutta hintakin sen mukainen ja söpöstelysaapikkaat saakin olla halvemmat kun niitä ei niin paljon pidetä

Vierailija
26/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa tietoa kengistä osoitteeseen nasufani@gmail.som

Vierailija
27/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset