PINO; talvikenkätarjoukset; mitä ja missä
Pitäisi ostaa yhdet pienet talvikengät, joten ainakin itse hyötyisin jos laitettaisi tarjoukset pinoon:)
Oliko Sokoksella joku tarjous? K-kengässä on syyskuun loppuun asti Richterin kosteussuojatut kengät alennettuna. Ovh n. 75E, nyt tarjouksessa 69E, korjatkaa jos meni pieleen. Ainakin liike ja kengät pitäisi olla oikein:)
Kommentit (27)
Huomasin yhden ostoilmoituksen, mutta ajattelin, että jos se et olekkaan sinä, niin huhuilen tänne edelleen :) Ne minun kengät ovatkin kokoa 29 eli teille varmaan liian isot, olen kyllä aivan varmana ollut ostamassa koon 28 kenkiä... no tekevälle sattuu :)
Oli se varmaan minun ilmoitus ja tuo 29 kyllä iso...harmi=(
Heippa!
Nuo meidän kengät on punaiset ja kahdella tarralla, olisiko sinulla jotain anonyymia sähköpostiositetta, minulla kun ei ole kuin nimellisiä.
Mar_i
söpöstelytalvisaappaita erilaisin koristein n. 28 - 35 oli koko luokkaa...hinnat 20-30 e
Pienempiä en kattonut kun meillä tarve 32 ja ne saatiinkin kunnnon vaaleenpunaset kukkasomisteella, varsi korkeahko ja " leveämpi" kuin esim- viimevuoden nilkkurimallit, ei mennyt paksun sukan kanssa mukavasti....oli jo mennyt kokoja aika lailla....pienempiä mennyt samoin 33-35.....
eivät merkkikenkiä, mutta hintakin sen mukainen ja söpöstelysaapikkaat saakin olla halvemmat kun niitä ei niin paljon pidetä
Laitan ostetaan ilmoituksen niistä kengistä niin ota yhteyttä kun ehdit=)