Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PINO; talvikenkätarjoukset; mitä ja missä

15.09.2006 |

Pitäisi ostaa yhdet pienet talvikengät, joten ainakin itse hyötyisin jos laitettaisi tarjoukset pinoon:)

Oliko Sokoksella joku tarjous? K-kengässä on syyskuun loppuun asti Richterin kosteussuojatut kengät alennettuna. Ovh n. 75E, nyt tarjouksessa 69E, korjatkaa jos meni pieleen. Ainakin liike ja kengät pitäisi olla oikein:)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös isot koot alennuksessa mutta hinnasta ei tietoa.

Vierailija
2/27 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvät alet. Oli muistaakseni Eccoa, Vikingiä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kokoja oli todella vähän jäljellä. Isommista en tiedä, mutta itse olisin halunnut koon 24 kenkiä, mutta ei löytynyt. Ostin sitten K-kengästä hintaan 75 eur. Tretornin karvavuorisia kumisaappaita oli myös edullisesti, mutta niitäkin oli vain muutamia hajakokoja, muutama ihan pieni (noin koko 20) ja sitten ihan suuria.

By the way, jäin kyllä miettimään, että olisivatko nuo Sokoksen Eccot kuitenkin jotain huonompaa laatua? Tuntuvat vaan jämäkämmiltä nuo K-Kengän Eccot, mutta lienee mielikuvituksen tuotetta...?!

Vierailija
4/27 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna se olisi kauppaan lähdettävä kenkiä etsimään. Jos joku tietää Vikingin Gore-texien olevan alennuksessa, olisin tosi kiinnostunut kuulemaan.

Vierailija
5/27 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko muuallakin? Tampereella on kyllä Sokoksella remontit menossa ja alennettu yhtä sun toista...

En osaa valitettavasti yhtään sanoa kokoja tms.

Vierailija
6/27 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hhww:

By the way, jäin kyllä miettimään, että olisivatko nuo Sokoksen Eccot kuitenkin jotain huonompaa laatua? Tuntuvat vaan jämäkämmiltä nuo K-Kengän Eccot, mutta lienee mielikuvituksen tuotetta...?!

Ihan Eccon goreja ovat kuin muuallakin. Ei ollut tarjousta varten otettua kakkoslaatua :) Ihan priimaa :)Olin ostamassa niitä eccon omasta kaupasta, mutta onneksi sieltä oli tarvitsemani koko loppu, joten sain sitten hivenen edullisemmin sokokselta. Jos joku kaipaa kokoja, niin Hakaniemessä oli Sokkarilla vielä ihan kivasti kokoja jäljellä kun viimeksi kävin...

Vierailija
7/27 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun pk-seudulla, mutta toivottavasti joku muu hyötyi hyvästä vinkistä:)

Vierailija
8/27 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta silloin joku 65¿ eli sama kuin Ecoilla nyt

Vierailija
9/27 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni Vikingit ostaisin, olen saanut päähäni että sellaiset olisi saatava;) Kun niitä olen etsinyt niin ei tunnu olevan edes normaalihinnalla. Jos on joku tarjous niin luulisi että silloin kokoja löytyy.

Nyt siis tuntuu että tarjous olisi sivuseikka kunhan vaan löytyisi sopivan väriset ja kokoiset kengät. Kaikkiahan ei ole vielä kauppoihin tullut, joten joka päivä voi olla uusi mahdollisuus kenkäostoksilla;)

Vierailija
10/27 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ihan uudet, Pompiista ostettu, mutta sittenkin aivan liian isot meidän neidille. Väri tummanpunainen, koko 28. Jos kiinnostaa, voinpi myydä ne pois edullisesti :)

Vierailija
11/27 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti olin näkevinäni Vikingejä Olarin Prismassa hintaan 59,90. Kokoja oli paljon, tytöille puna-mustat ja pojille harmaa-oranssit. Mutta kävelin tosi nopsaan ohi, joten toivottavasti en nyt nähnyt ihan väärin...

Vierailija
12/27 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tarvetta viking gore-texeille kokoa 21. Saa tarjota jos löytyy hyväkuntoinen käytetty:)

Vierailija
13/27 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut ostamaan kengät.

Laitatko mail-osoitteesi niin otan yhteyttä.

Vierailija
14/27 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelen sinne nähdäkseni millaiset ovat.

Vierailija
15/27 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=svsih&status=N&start=0&num…

täällä olis tarjous hinta. UUDET lähtöhinta 35e ei hintavarausta...

En halua enää jemmata seuraavalle kun on niin pieni ja isomman kanssa jäi käyttämättömiksi. Käyttäkää hyväksenne tämä tarjous - ei toistu.

Vierailija
16/27 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värisiä kenkiä haet? Minulla olisi yhdet uudet Vikingin goret kokoa 21 EHKÄ ylimääräisinä...

Vierailija
17/27 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin koneella :)

mulla vain nimellinen s-postiosoite eli löytyisköhän sulta jotain sellaista nimetöntä...

no jos ei, laitan vaikka tonne myyntipuolelle ilmoituksen.

palaillaan siis...

Vierailija
18/27 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ostettiin tyttärille ihanat Viikkarit Stockkalta (Jumbo). Tuo lienee ihan normaalihinta joten ei kun shoppailemaan tai sitten jos ensi kuussa joku kantis.. Nyt siellä oli ainakin tytöille vaaleanpuna-hopean väriset ja kullan (oikeammin: sand) väriset ihanat kengät! Oli myös paljon muitakin värejä ja malleja, joten sinne kannattaa suunnata niin pääsee yhdellä kertaa. Käytiin Jumbossa muutamissa kenkäkaupoissa mutta niiden valikoima oli huono, toisin sanoen, kengät eivät vielä olleet tulleet.

Vierailija
19/27 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäytyä keskustan Halosella. Siellä on aina hyvät kenkätarjoukset lapsille (lisäksi hyvä valikoima, vaikka nyt mainostankin). Esim Viking Gore Tex talvikenkiä/saappaita 41 ¿.

Vierailija
20/27 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kengät tytölle, joten ne saisi olla " tyttöjen väriset" . Jonkinväriset punaiset ja kahdella tarralla. Voitko laittaa sähköpostiosoitteesi?

Joku kirjoitti että Stockkalla on kivan värisiä kenkiä. Pitää paikkansa, mutta ei kokoa 21. Sinne on tulossa vaaleanpuna sävytteistä, mutta siinä on kengän yläosassa kiristys ja nilkan kohdalla yksi tarra. Niihin en ole päässyt vielä tutustumaan, kun ei vielä liikkeessä ollut. Taidan itse haluta ostaa kengät jossa on kaksi tarraa edessä.