Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
681/726 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot kovin sievä tai söpö, niin monella miehellä voi ekana olla mielessä seksi, mutta sitä kautta miehen voikin sitten kesyttää jopa seurustelun tasolle ja ties mihin. Netissä korostuu ulkonäkö ja pikainen tyydytyksen haku, mutta sen jälkeen voisi olla mahdollisuus muuhunkin. Jos taas tapaa työpaikalla tai harrastuksissa tms niin sittenhän se menee vähän päinvastoin että seksi tulee perässä. Auervaarat tietysti pitäs yrittää erottaa joukosta. Niillä ei ole muuta mielessä kuin liihottaa kukasta kukkaan. Ite en kyllä miehenä tunne yhtään.

Olen yrittänyt olla mukava ja vaikka mitä. Olen omasta mielestäni ihan nätti ja urheilullinen. Fiksukin vielä. Juttua on piisannut mutta eipä netin välityksellä mitään yhteyttä saa. Treffeille pääsee vaan jos harrastaa seksiä. Mistä näitä tämmösiä pillumiehiä oikein sikiää nykymaailmassa?

Vierailija
682/726 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/726 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot kovin sievä tai söpö, niin monella miehellä voi ekana olla mielessä seksi, mutta sitä kautta miehen voikin sitten kesyttää jopa seurustelun tasolle ja ties mihin. Netissä korostuu ulkonäkö ja pikainen tyydytyksen haku, mutta sen jälkeen voisi olla mahdollisuus muuhunkin. Jos taas tapaa työpaikalla tai harrastuksissa tms niin sittenhän se menee vähän päinvastoin että seksi tulee perässä. Auervaarat tietysti pitäs yrittää erottaa joukosta. Niillä ei ole muuta mielessä kuin liihottaa kukasta kukkaan. Ite en kyllä miehenä tunne yhtään.

Olen yrittänyt olla mukava ja vaikka mitä. Olen omasta mielestäni ihan nätti ja urheilullinen. Fiksukin vielä. Juttua on piisannut mutta eipä netin välityksellä mitään yhteyttä saa. Treffeille pääsee vaan jos harrastaa seksiä. Mistä näitä tämmösiä pillumiehiä oikein sikiää nykymaailmassa?

Minkä ikäinen olet? Haetko seuraa vain netistä? Koita harrastuksesta tai työpaikalta/opiskelusta tavata joku?

Netti nyt on aika huono, koska automaattisesti saa jonkunlaisen kuvan toisesta eikä usein vastaa todellisuutta. Kannattaa koittaa tosielämässä!

Vierailija
684/726 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tässä tainnut tarkoittaa mitään seksitöntä suhdetta vaan sitä ettei juosta jokaisen piparin perässä. Parisuhteeseen kykenevä vapaa mies on kyllä suht harvinainen.

Ne on jo kaikki suhteessa. Paitsi eronneet perheelliset. Niissä olisi ainesta, koska ovat todistetusti jo kerran perustaneet perheen. Puolet liitoista päättyy eroon, joten valikoi heidän joukosta?

Vierailija
685/726 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta haluaako mies muutakin kuin vain seksiä. Jos nainen on kaunis, älykäs ja mukava luonne, niin silloin mies muutakin kuin seksiä.

Ja jos ei ole mainittuja ominaisuuksia niin sitten ei kelpaa edes seksiin😆

Vierailija
686/726 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta haluaako mies muutakin kuin vain seksiä. Jos nainen on kaunis, älykäs ja mukava luonne, niin silloin mies muutakin kuin seksiä.

Ja jos ei ole mainittuja ominaisuuksia niin sitten ei kelpaa edes seksiin😆

Luulen että kaikki naiset saavat seksiä, jos tahtovat. Saa kyllä jonkinlaisen parisuhteenkin. Sitä paitsi luulen että kuka vain voi ihastua kehen vaan! Ihan ihmeellisiä pareja näkee esim työpaikoilla tai kun joku puolituttu esittelee puolisonsa jnejne.

Vierailija
687/726 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ihmettelee miksi miehet eivät halua muuta kuin seksiä. Mitä muuta teillä on tarjolla kuin seksiä? Omien kokemusten pohjalta voin sanoa että kun seksin poistaa yhtälöstä niin juuri mitään ei jää jäljelle.

Vierailija
688/726 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ihmettelee miksi miehet eivät halua muuta kuin seksiä. Mitä muuta teillä on tarjolla kuin seksiä? Omien kokemusten pohjalta voin sanoa että kun seksin poistaa yhtälöstä niin juuri mitään ei jää jäljelle.

Etkö ole koskaan ollut ihastunut/rakastunut?

Vierailija
689/726 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nalakuta. Sie huuat kuin palosirreeni sois.

Vierailija
690/726 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mies joka haluaa pillun lisäksi persettä.

Vierailija
691/726 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
692/726 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vastaus on selvinnyt?

Vierailija
693/726 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

homosaunasta

Vierailija
694/726 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä riittää ainakin se pillun saanti naisilta. Muuhun en naisia todellakaan tarvitse.

Vierailija
695/726 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sellainenkin miesotus jokin päivä synny. Ihan vielä ei sellaista kummajaista ole ollut liikenteessä.

Vierailija
696/726 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi, kukaan ei harrasta seksiä ennen ensitreffiä ja tuskin kukaan järkevä jättää toiset treffit väliin vain sen takia ettei ensitreffeillä ollut seksiä. Jos toisia treffejä ei tule niin pidän aika varmana että syy on jossain muussa kuin seksissä.

Vierailija
697/726 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olen jutellut kaikkien kanssa,olen tehnyt ruokaa,lämmittänyt saunan ja pessyt hyvin.

Jopa tansseissa käynyt,mutta oon kyllä nussinut jos nainen on märkä ja kiimassa.

Vierailija
698/726 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota l.e.pakko

Vierailija
699/726 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homobaarista

Vierailija
700/726 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi edellistä vastausta ovat ratkaisu tähän ongelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän