Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
661/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tällaisella otsikolla varustettu ketju saa olla olemassa?

Palstalla ei ole miesv ihaa.

Siten

Koska olet puupää, et tajua tätä vieläkään: nainenkin saa toivoa mieheltään jotain, eikä se ole sukupuolivihaa.

Jos et erota itseäsi sukupuolestasi ja kuvittelet miehiä yhdenlaisiksi ja naisia toisenlaisiksi, sinulla tässä vihaongelma on. Ja lisäksi jotain vakavaa häikkää persoonallisuudessa. Se on eriytymätön, epämääräinen.

Sinä haukut töykeästi ja se ei ole vihaa?!

Vierailija
662/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoinen moderointilinja, kun kahdesta "jälkeenjäänyt" -kommentista toinen sai jäädä. Hellyyttä saa sanoa jälkeenjääneeksi, mutta tuon sanovaa ei. Ymmärrän kyllä, että jälkeenjäänyt on haukkumasanana vähän kyseenalainen, mutta moderaattori voisi silti yrittää olla tasapuolinen vaikka kuinka pitäisi Fifty Shades of Grey -tyylisestä meiningistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Paremman saa kun itse etsii sopivan, eikä vaan hylkää ja hyväksy tarjouksia. 

2) Se vaan on vaikeeta, joten varaudu käymään useita läpi. 

3) Ole tosiaan itse kiva niin että sillä on syytä haluta muutakin 

4) Mene paikkoihin joissa tyyppejä voi tavata. Tinder taitaa olla aika toivoton. Ei vaan ihmiset kohtaa vaikka kuinka vois periaatteessa matchata kenen kans vaan. 

Vierailija
664/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu ei niin kiinnosta, mutta mistä löytyisi nainen, jota kiinnostaisi joku muukin kuin peili, naama, hiukset, vaatteet, kengät ja laukut?

Täällä nainen Jyväskylästä! Mua ei kiinnosta kauheasti ulkonäkö eikä materia, pyrin kyllä ihmisten ilmoille mennessä olemaan "ihmisen näköinen". Mua kiinnostaa luonnossa liikkuminen, asioiden pohtiminen, uusien juttujen oppiminen ja empaattinen ote elämään. Mitat: 110 pois pituudesta niin tuloksena paino, ikää 44 vuotta. Mua kyllä kiinnostaa seksi paljonkin, mutta mielummin omassa hyvässä seurassa kuin kenen tahansa kanssa. Toivon löytäväni vielä itselleni sopivan kumppanin, joka jakaa kanssani samanlaisen arvomaailman.

Vierailija
665/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa tulee melkein fiilis että olen ainoa mies Suomessa kenellä on seksiä haluava vaimo :-)

Pillua ja suikkaria saa joka päivä, vaimo hoitaa lasta ja kotia, minä tuon hyvää tuloa perheelle ja teen toki osani kodinhoidossakin, kaikki onnellisia. Ehkä jotain maagista toimivaa siinä ydinperheessä ja avioliitossa kuitenkin on verrattuna tähän nykypäivän tinder-kinkkukauppaan ja sarjadeittalu-kulttuuriin. Näitä harrastavat poikkeuksetta huutelevat ristiin "miehet on sikoja!" "naiset on sikoja"... mistähän johtuu? 

Täällä toinen. Itse en välitä suikkareista, mutta muuten on tyydyttävä ja monipuolinen seksielämä puolin ja toisin. Vein tänään vaimon shoppailemaan ja tulin lasten kanssa kotiin, kun aloitettiin jo loman vietto. Vaimo hoitaa aika pitkälle kodin perusjutut, koska oikeasti tykkää siitä, että koti on vähän kuin hänen oma valtakuntansa. Autan myös kyllä häntä. Koko perhe on onnellinen ja kaikki lähes aina hyväntuulisia. Meistä kumpikin vannoo perinteisen perhemallin nimeen, joten on selvää, että se on paras ratkaisu, jos meinaa olla onnellinen ja kasvattaa täyspäisiä lapsia tähän maailmaan.

Jos olette katsoneet perään ja huolehtineet ja varmistaneet sen (siinä määrin kuin se on mahdollista) että vaimojenne eläketurva tuolta ajalta on myös kohtuudella kasvanut, niin onnitteluni teille.

Vierailija
666/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Mun miesystävä pukeutuu aivan karmeisiin rytkyihin, siis mainosvaatteisiin, reikäisiin, kulahtaneisiin ja tahraisiin vaatteisiin. Osin nuukuuttaan, osin se on kai myös imagokysymys. Sukulaiset ja lapsensa huomauttelevat vaatteista ja siksipä mies ei varmasti käytä mitään siistiä. Mua ei kyllä haittaa liikkua miehen seurassa. Ihmiset saavat ajatella mitä tykkäävät, mulla on itsetunto kunnossa. Mies on ihana, lämmin, herkkä ja hellä. Se riittää mulle.[/quote]

Hienoa että on aina joitakin maailman saastumiseen ja luonnonvarojen käyttöön vastuullisesti suhtautuvia niissä asioissa joissa juuri he itse voivat valinnoillaan asioihin välittömästi vaikuttaa. Enemmistö kun vaikuttaisi olevan vain enintään ymmärtämättömän syyntakeettomasti asioista tyhjää jauhavia.

Vierailija
667/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunturi tenu kirjoitti:

Kyllähän muukin kuin pillu kelpaa, jos on vaan annettavaa.

Jos pillua ei tipu, on sama touhuta kavereiden kanssa. Vähemmän draamaa.

Luulen ettei naiset ymmärrä tätä! Pakkohan sitä seksuaalista kemiaa on oltava, tai sitten voisi vaan hengailla kavereiden kanssa. Ja muutakin kuin seksuaalista kemiaa jos parisuhteen tahtoo tai sitten on vain seksiä.

Vierailija
668/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettymyksestätoiseen kirjoitti:

On näitä tässä tullut katsottua useampi mies nettideittailun saralla viimeisen vuoden aikana. Kokemukseni on täysin sama: miehet selittävät kyllä ummet ja lammet, maalailevat itsestään ihan kunnollista kuvaa ja kyllä kyllä, vakavaa parisuhdetta tässä haetaan. Ensimmäinen yhteinen yö kun koittaa niin ollaan kimpussa kuin sika limpussa. Sen jälkeen alkaa kaikenlainen kiemurtelu ja huono käytös jollei suoranainen ghostaaminen. Selittäminen ja huijaaminen on siis tavismiesten uusi keino saada seksiä ilman sitoumuksia. 

Mitä tulee tuohon ulkonäköön/ omaan tasoon sinkkumarkkinoilla niin kyllä siellä on varmaan niin miehissä kuin naisissakin niitä jotka kuvittelevat olevansa hyvännäköisiä vaikka totuus on ihan jotain muuta. Aika paljon on "normaalina" esiintyviä 40-50 v miehiä, joilla on kyllä työ mutta päästä heittää ja esim. asunto on todella vanhanaikainen, varustukseltaan puutteellinen sekä likainen. Monella myös vaatteet aivan kauheassa kunnossa. Reikäisiä, tahraisia verkkareita ja rispaantuneita t-paitoja, todella usein myös vapaalla työvaatteiden käyttöä, eli logollisia mainoslippiksiä, collaripaitoja ym. Onpa noloa liikkua tällaisen ihmisen kanssa kaupoissa tai muualla. Ravintoloihin nämä eivät halua ja kehitys ihmisenä tuntuu monella jääneen kesken. Elelty vuosia sinkkuna ja luonnehäiriöt rehottavat. Ollaan töykeitä, moukkamaisia ja huonokäytöksisiä. Naisen pitäisi myös olla hiljainen, nöyrä, mukautuvainen eikä  mistään saa koskaan kritisoida. Hymyillä vaan ja olla haarat levällään joka käänteessä ( esileikistä ei tietoakaan) Ei kiitos. Hyvät on varattu, se on käynyt selväksi :( 

Kommentoisin tuohon sen verran, että joillain miehillä kiinnostus seksin jälkeen lopahtaa, koska mies kokee eräänlaisen ahaa elämyksen sen jälkeen kun seksinnälkä ja kiima ei enää ohjaakaan toimintaa, vaan kylmä logiikka palaa taas aktiiviseksi.

Itselläni ainakin seksin jälkeen herää useinkin ajatuksia kuten "mitä minä oikein näin tässä naisessa aiemmin", tai "eihän hän olekaan niin hauskaa seuraa tai kaunis kuin vielä hetki sitten ajattelin".

Eli kiinnostus vaan yksinkertaisesti lopahtaa sen jälkeen kun biologinen tarve on saatu täytettyä.

Tästä syystä pitää pihdata, kunnes hyvä mies on kunnolla koukussa. Älkää olko niin helppoja naiset, niin löytyy se prinssi :)

Mies kyllästyy pihtaamiseen nopeasti ja siirtyvät seuraavaan naiseen. Pilua jäävät odottamaan ne, jotka eivät sitä muutenkaan saisi.

Ei, vaan me, jotka ollaan jo pantu niin monia naisia, että aletaan nähdä naisessa muitakin ominaisuuksia.

??? "voit tehdä aamiaista minulle ennen kuin lähdet pois asunnostani"?

Vierailija
669/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä, joka kehui exiään ja virolaisia prostituoituja. Kertoi ostavansa seksiä säännöllisesti, koska se oli hänen mukaansa ihan normaali asia ja kaikki miehet sitä tekevät.

Kertooko tämä mitä miehet ovat yleisesti vai miestyypistä joita kohtaan tunnet yleisesti kiinnostusta?

Vierailija
670/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta annettavaa sinulla on?

Siis aika itsekäs kysymys. Voisit itse kertoa mitä sinulla olisi parisuhteessa annettavaa.

Rakastava, huomioiva, kuunteleva, kannustava, aikaansaapa iloinen ja elämänmyönteinen kumppani olisi hyvä alku.

Nainen joka vastaa kysymykseen kysymyksellä ja sanoo siinä sivussa että olet sika. "Asiasta voidaan keskustella kunhan keskustelu ja vastauksesi miellyttävät minua"?

Vierailija
671/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet haluavat muutakin. Nimittäin siivoojan, kokin, sihteerin, orjan, lapsenvahdin, kännikuskin, omaishoitajan, jotkut jopa elättäjän.

Ja väkisin jouduit ottamaan kyseisen kaltaisen miehen, et saanut valita itse miestä? Ja nyt kaikki miehet ovat mielestäsi....?

Vierailija
672/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelle käy ihmissuhdekin naisen kanssa mutta TODELLA harva nainen pystyy sellaista henkistä yhteyttä tarjoamaan joka korvaisi seksin. Itselleni on vastaan tullut yksi sellainen tapaus ja olen pannut kymmeniä.

Näin naisena, todella harva mies pystyy sellaisen henkisen yhteyden tarjoamaan, että edes haluaisin seksiä. En ikinä voisi paneskella ilman henkistä yhteyttä, yök.

Miehet ei tarvitse henkistä yhteyttä seksiin, kai tiesit sen?

Me kaikki miehet emme ole tunne kuolleita ääliöitä, "kai tiesit sen", ennen kuin yleistit meidät kaikki.

Vierailija
673/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dont tell mama? DTM? Sieltä luulisi löytyvän...Sekä semmoisia miehiä jotka haluavat muutakin kuin pillua, sekä myös niitä joille pillu on kertakaikkinen turn-off.

Vierailija
674/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä, joka kehui exiään ja virolaisia prostituoituja. Kertoi ostavansa seksiä säännöllisesti, koska se oli hänen mukaansa ihan normaali asia ja kaikki miehet sitä tekevät.

Kertooko tämä mitä miehet ovat yleisesti vai miestyypistä joita kohtaan tunnet yleisesti kiinnostusta?

Ippon!

Vierailija
675/726 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot kovin sievä tai söpö, niin monella miehellä voi ekana olla mielessä seksi, mutta sitä kautta miehen voikin sitten kesyttää jopa seurustelun tasolle ja ties mihin. Netissä korostuu ulkonäkö ja pikainen tyydytyksen haku, mutta sen jälkeen voisi olla mahdollisuus muuhunkin. Jos taas tapaa työpaikalla tai harrastuksissa tms niin sittenhän se menee vähän päinvastoin että seksi tulee perässä. Auervaarat tietysti pitäs yrittää erottaa joukosta. Niillä ei ole muuta mielessä kuin liihottaa kukasta kukkaan. Ite en kyllä miehenä tunne yhtään.

Vierailija
676/726 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä naisten anaalistakin kiinnostuneita miehiä on, mutta äijien perseet saavat vain oksennusreaktion.

Vierailija
677/726 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta tarjoat, suuta, anaalia..?

Vierailija
678/726 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillu ei niin kiinnosta, mutta mistä löytyisi nainen, jota kiinnostaisi joku muukin kuin peili, naama, hiukset, vaatteet, kengät ja laukut?

Täällä nainen Jyväskylästä! Mua ei kiinnosta kauheasti ulkonäkö eikä materia, pyrin kyllä ihmisten ilmoille mennessä olemaan "ihmisen näköinen". Mua kiinnostaa luonnossa liikkuminen, asioiden pohtiminen, uusien juttujen oppiminen ja empaattinen ote elämään. Mitat: 110 pois pituudesta niin tuloksena paino, ikää 44 vuotta. Mua kyllä kiinnostaa seksi paljonkin, mutta mielummin omassa hyvässä seurassa kuin kenen tahansa kanssa. Toivon löytäväni vielä itselleni sopivan kumppanin, joka jakaa kanssani samanlaisen arvomaailman.

Tuon kuvauksen perusteella olisit hyvin kiinnostava.

t. vastaava mies

Vierailija
679/726 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsista.

Vierailija
680/726 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelle käy ihmissuhdekin naisen kanssa mutta TODELLA harva nainen pystyy sellaista henkistä yhteyttä tarjoamaan joka korvaisi seksin. Itselleni on vastaan tullut yksi sellainen tapaus ja olen pannut kymmeniä.

Näin naisena, todella harva mies pystyy sellaisen henkisen yhteyden tarjoamaan, että edes haluaisin seksiä. En ikinä voisi paneskella ilman henkistä yhteyttä, yök.

Miehet ei tarvitse henkistä yhteyttä seksiin, kai tiesit sen?

Me kaikki miehet emme ole tunne kuolleita ääliöitä, "kai tiesit sen", ennen kuin yleistit meidät kaikki.

No suurin osa ainakin. Miten se edes liittyy tunteisiin? Väitätkö jos heterosinkkumiestä lähestyy nainen vaikka baarissa, tietty sellainen joka miellyttää, ja ehdottaa seksiä niin useimmat eivät lähtisi mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan