Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
641/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettymyksestätoiseen kirjoitti:

On näitä tässä tullut katsottua useampi mies nettideittailun saralla viimeisen vuoden aikana. Kokemukseni on täysin sama: miehet selittävät kyllä ummet ja lammet, maalailevat itsestään ihan kunnollista kuvaa ja kyllä kyllä, vakavaa parisuhdetta tässä haetaan. Ensimmäinen yhteinen yö kun koittaa niin ollaan kimpussa kuin sika limpussa. Sen jälkeen alkaa kaikenlainen kiemurtelu ja huono käytös jollei suoranainen ghostaaminen. Selittäminen ja huijaaminen on siis tavismiesten uusi keino saada seksiä ilman sitoumuksia. 

Mitä tulee tuohon ulkonäköön/ omaan tasoon sinkkumarkkinoilla niin kyllä siellä on varmaan niin miehissä kuin naisissakin niitä jotka kuvittelevat olevansa hyvännäköisiä vaikka totuus on ihan jotain muuta. Aika paljon on "normaalina" esiintyviä 40-50 v miehiä, joilla on kyllä työ mutta päästä heittää ja esim. asunto on todella vanhanaikainen, varustukseltaan puutteellinen sekä likainen. Monella myös vaatteet aivan kauheassa kunnossa. Reikäisiä, tahraisia verkkareita ja rispaantuneita t-paitoja, todella usein myös vapaalla työvaatteiden käyttöä, eli logollisia mainoslippiksiä, collaripaitoja ym. Onpa noloa liikkua tällaisen ihmisen kanssa kaupoissa tai muualla. Ravintoloihin nämä eivät halua ja kehitys ihmisenä tuntuu monella jääneen kesken. Elelty vuosia sinkkuna ja luonnehäiriöt rehottavat. Ollaan töykeitä, moukkamaisia ja huonokäytöksisiä. Naisen pitäisi myös olla hiljainen, nöyrä, mukautuvainen eikä  mistään saa koskaan kritisoida. Hymyillä vaan ja olla haarat levällään joka käänteessä ( esileikistä ei tietoakaan) Ei kiitos. Hyvät on varattu, se on käynyt selväksi :( 

Mun miesystävä pukeutuu aivan karmeisiin rytkyihin, siis mainosvaatteisiin, reikäisiin, kulahtaneisiin ja tahraisiin vaatteisiin. Osin nuukuuttaan, osin se on kai myös imagokysymys. Sukulaiset ja lapsensa huomauttelevat vaatteista ja siksipä mies ei varmasti käytä mitään siistiä. Mua ei kyllä haittaa liikkua miehen seurassa. Ihmiset saavat ajatella mitä tykkäävät, mulla on itsetunto kunnossa. Mies on ihana, lämmin, herkkä ja hellä. Se riittää mulle.

Hm. Uuno ja Vaimo? ;) Mulla on hippimies, muttei hänkään likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa kulje. (Tunnetaan suihkukin.)

Vierailija
642/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuin toiselta paikkakunnalta matkustaneen (hänellä oli kaverin luona yöpaikka) miehen kolmansilla treffeillä luokseni katsomaan leffaa. Hän itse oikein hoputti, että siirtyisimme baarista luokseni. Mies istui koko elokuvan ajan jalat ristissä sellaisessa "en vahingossakaan kosketa" -asennossa. Koko illan aikana ei tapahtunut yhtään mitään fyysistä, vaikka itse yritin koskettaa, ja mies oli kaikilla treffeillä mittaillut minua katseellaan. Elokuvan jälkeen mies pyysi jäädä yöksi vaikka olisi päässyt helposti bussilla kaverilleen. Hän esitti pyynnön todella oudosti katsoen minusta koko ajan poispäin. Laitoin hänet lattialle nukkumaan. Mies ehdotti, että voisin tulla käymään hänen luonaan toisella paikkakunnalla tai että hän tulisi ensi kerralla yhdeksi yöksi luokseni. En alkanut hotelliksi tyypille, joka halusi olla pelkkä kaveri (mutta silti tuijotella tissejä?).

😂😂😂😂

Tunnettaankohan sama tyyppi ,etunimi alkaa T. Maaseudulta kotoisin ja siskossaan kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi monen kuukauden tapailujuttu päättyi miehen dumpattua mut, koska meidän jutusta "puuttui kuulemma se jokin" Kas kummaa, kun piti kuitenkin kutsua vielä kerran yökylään ja harrastaa seksiä ja aamulla sitten yht äkkiä sitä jotain ei enää ollutkaan... Kumma juttu. Vielä edellisenä yönä ja monta kertaa aiemmin sitä kummasti oli vielä ollut.

Vierailija
644/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusta

Vierailija
645/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi oli aluksi tosi hyvää mutta en tiedä mitä kävi, mutta se alkoi hänen kansaan vaan ällöttämään pikkuhiljaa. Huomasin etten enää lämmennyt hänelle ja rupesin keksimään tekosyitä (mahakipu, kuukautiset) ettei tarvinnut harrastaa seksiä. Tietysti tajusin pienen ajan kuluttua ettei homma voi jatkua noin ja niin lähdettiikin eri suuntii.

Näin jälkikäteen ajatellen luulen tietäväni mitä oikein tapahtui.

Hänellä oli iso vehje mutta erektio lopahti hyvin herkästi ja siksi seksissä saattoi mennä älyttömän kauan aikaa, ja kyllä se välillä ärsytti kun itselle olisi joskus kelvannut ihan vain sellaiset pikaiset. Ja toinen oli miehen liian feminiininen voihkinta. Se vain rupesi v*****amaan.

Sekin pikkuhiljaa rupesi ahdistamaan kun annoin ymmärtää että nyt ei olisi jaksanut harrastaa seksiä niin se ei ollutkaan automaattinen "ei". Se piti sitten usein myös toistaa hänelle. Jotenkin ärsyttävää että jos toinen sanoo ettei ole nyt halukas niin silti pitää kuiskia toisen korvaan erektiostaan ja yrittää kosketella.

Kiltti ja mukava mies kylläkin mutta seksi hänen kanssaan ei ollutkaan sellaista millaista sen alussa näin olevan.

Ai, kyllä sen voi sanoa, että ei tämä vielä riitä.

Kyllä kumppani yleensä sitten tekee yhteispeliä.

Miksi nainen laittaa oman halunsa ja hyvän vaan taakse ja kaiken alle…. Ihan kuin sillä ei olisi väliä… ja alkaa kehitellä jotain tekosyitä?

Entäs, jos kertoo suoraan, että lisää!

Vierailija
646/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi monen kuukauden tapailujuttu päättyi miehen dumpattua mut, koska meidän jutusta "puuttui kuulemma se jokin" Kas kummaa, kun piti kuitenkin kutsua vielä kerran yökylään ja harrastaa seksiä ja aamulla sitten yht äkkiä sitä jotain ei enää ollutkaan... Kumma juttu. Vielä edellisenä yönä ja monta kertaa aiemmin sitä kummasti oli vielä ollut.

Semmosta se välillä on.

Ei kaikki suhteet ole niitä just-suhteita. Useimmat suhteet ei ole.

Sitten sen uskaltaa tunnistaa, kun se sopiva kohdalle kolahtaa, kun näitä ei-niin kivoja on käynyt läpi.

Vierailija
647/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy mies joka ajattelee muutakin ,ikä vaan on monelle mammalle este.t 58

Ikä on vain numeroita-sanonta pitää paikkansa.

Oma mieheni on minua vanhempi, melkoisestikin. Hyvin on mennyt.

On komea, osaa remonteerata, siivota ja laittaa ruokaa. No, autoon ei halua kajota.

Kilttikin vielä. Mitä muuta tästä puuttuikaan… kyllä sinä naisen löydät.

Komeus ei ole mikään kynnyskysymys. Nuo muut ovat melko tärkeitä taitoja niin miehille kuin meille naisillekin.

Vierailija
648/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillu ei niin kiinnosta, mutta mistä löytyisi nainen, jota kiinnostaisi joku muukin kuin peili, naama, hiukset, vaatteet, kengät ja laukut?

Niin, sama tuli mieleen.

Mistä löytyisi nainen, joka viitsisi edes keskustella kanssani ja olisi kiinnostunut muustakin kuin esimerkiksi  puhelimestaan. 

(Vastaus: ei mistään).

Minua kiinnostaa keskustella eläinten oikeuksista ja luonnonsuojelusta, mutta en ole koskaan tavannut miestä, joita nämä aiheet kiinnostaisivat... Jos ko. aineiden yliopisto-opettajia ei lasketa mukaan.

Minkä yliopiston aineena on eläinten oikeudet?

Oikeustieteellisen?

Ja kuinka kauan eläinten oikeuksista keksii keskusteltavaa? Eikö se pari pykälää mitä laista löytyy ole aika äkkiä keskusteltu.

No ei. Eläinten oikeudet maailmalla ja kotimaassa, historia, teoriat, filosofiat, nykyhetki, kehityssuunta ja tulevaisuus. Toimivuus, ongelmat, parantamiskohdat, omaksuttavuus, risteävyys kaiken muun kanssa jne. Loputtomastihan siitä löytyy pohdittavaa ja joka viikko uutisoidaan lisää tapauksia ja niistä voi keskustella. Sanoisin, että juttua riittää ihan loppuelämäksi. Toki muustakin voi keskustella lisäksi  :D

Vierailija
649/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän hento värähtelee, se toista hiljaa ajattelee..

Niin, samaa olen etsinyt itsekin, mutta olen tainnut jo hieman antaa periksi.

Naista, jonka kanssa voisimme tyydyttää niin sielulliset kuin maallisetkin kaipuumme ja intohimomme, yhdessä.

Naista, jolla on hellä sydän, herkkä sielu ja intohimoinen ruumis.

Naista, joka hyväksyy puolisossaan myös keskeneräisyyttä ja valuvikoja.

Naista joka osaa löytää puolisostaan kauan sitten kätketyn kauneuden ja vaalia sitä.

Mies 40

Vierailija
650/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettymyksestätoiseen kirjoitti:

On näitä tässä tullut katsottua useampi mies nettideittailun saralla viimeisen vuoden aikana. Kokemukseni on täysin sama: miehet selittävät kyllä ummet ja lammet, maalailevat itsestään ihan kunnollista kuvaa ja kyllä kyllä, vakavaa parisuhdetta tässä haetaan. Ensimmäinen yhteinen yö kun koittaa niin ollaan kimpussa kuin sika limpussa. Sen jälkeen alkaa kaikenlainen kiemurtelu ja huono käytös jollei suoranainen ghostaaminen. Selittäminen ja huijaaminen on siis tavismiesten uusi keino saada seksiä ilman sitoumuksia. 

Mitä tulee tuohon ulkonäköön/ omaan tasoon sinkkumarkkinoilla niin kyllä siellä on varmaan niin miehissä kuin naisissakin niitä jotka kuvittelevat olevansa hyvännäköisiä vaikka totuus on ihan jotain muuta. Aika paljon on "normaalina" esiintyviä 40-50 v miehiä, joilla on kyllä työ mutta päästä heittää ja esim. asunto on todella vanhanaikainen, varustukseltaan puutteellinen sekä likainen. Monella myös vaatteet aivan kauheassa kunnossa. Reikäisiä, tahraisia verkkareita ja rispaantuneita t-paitoja, todella usein myös vapaalla työvaatteiden käyttöä, eli logollisia mainoslippiksiä, collaripaitoja ym. Onpa noloa liikkua tällaisen ihmisen kanssa kaupoissa tai muualla. Ravintoloihin nämä eivät halua ja kehitys ihmisenä tuntuu monella jääneen kesken. Elelty vuosia sinkkuna ja luonnehäiriöt rehottavat. Ollaan töykeitä, moukkamaisia ja huonokäytöksisiä. Naisen pitäisi myös olla hiljainen, nöyrä, mukautuvainen eikä  mistään saa koskaan kritisoida. Hymyillä vaan ja olla haarat levällään joka käänteessä ( esileikistä ei tietoakaan) Ei kiitos. Hyvät on varattu, se on käynyt selväksi :( 

Mun miesystävä pukeutuu aivan karmeisiin rytkyihin, siis mainosvaatteisiin, reikäisiin, kulahtaneisiin ja tahraisiin vaatteisiin. Osin nuukuuttaan, osin se on kai myös imagokysymys. Sukulaiset ja lapsensa huomauttelevat vaatteista ja siksipä mies ei varmasti käytä mitään siistiä. Mua ei kyllä haittaa liikkua miehen seurassa. Ihmiset saavat ajatella mitä tykkäävät, mulla on itsetunto kunnossa. Mies on ihana, lämmin, herkkä ja hellä. Se riittää mulle.

Hm. Uuno ja Vaimo? ;) Mulla on hippimies, muttei hänkään likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa kulje. (Tunnetaan suihkukin.)

Voi olla, miehellä on verkkopaitakin 😂

Vierailija
651/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakeaa settiä

Vierailija
652/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta annettavaa sinulla on?

Siis aika itsekäs kysymys. Voisit itse kertoa mitä sinulla olisi parisuhteessa annettavaa.

Rakastava, huomioiva, kuunteleva, kannustava, aikaansaapa iloinen ja elämänmyönteinen kumppani olisi hyvä alku.

Vierailija
653/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy mies joka ajattelee muutakin ,ikä vaan on monelle mammalle este.t 58

Ikä on vain numeroita-sanonta pitää paikkansa.

Oma mieheni on minua vanhempi, melkoisestikin. Hyvin on mennyt.

On komea, osaa remonteerata, siivota ja laittaa ruokaa. No, autoon ei halua kajota.

Kilttikin vielä. Mitä muuta tästä puuttuikaan… kyllä sinä naisen löydät.

Komeus ei ole mikään kynnyskysymys. Nuo muut ovat melko tärkeitä taitoja niin miehille kuin meille naisillekin.

Komeus / kauneus on makuasia.

Ajatellaan vaikka Jason Momoa joka ei ole kaikille komea.

Aito itsevarmuus on komeaa.

Ylpeys ja räyhäkkyys ei.

Vierailija
654/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaako sananvalinta aloittajan itsehalveksuntaa naisena? Älä halveksi seksuaalisuuttasi, arvosta sitä.

Vierailija
655/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Kuka lähtee sitoutumaan pennin vertaa ennen kuin on ollut sängyssä?

Jos ei ole kemiaa, niin sitten ei tokikaan, mutta muuten...[/quote]

Miksiköhän avioliitot keskimäärin ovat onnellisimpia ja kestävät pisimpään niiden kesken jotka menevät toistensa kanssa ja yleensäkään kenenkään kanssa sänkyyn ennen kuin vasta niin sanotusti papin aamenen jälkeen sanottuaan aamenet???

Vierailija
656/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä kysyttiin täydellistä naista, kirjoitin:

"Täydellisestä en tiedä, mutta mulle täydellinen nainen voisi olla 35-44-vuotias yhden tai kahden lapsen äiti, joka ei halua lisää lapsia. Viihtyy kotona ja luonnossa ja elää aktiivisesti ja terveellisesti. Ehdottomasti tupakoimaton. Iloinen ja pitää nauramisesta. Tykkää Fingeporista ja mun kömpelöistä sanaleikeistä sekä joskus sopivan kaksimielinen kuitenkaan olematta rivo. Empaattinen ja hyvä kuuntelija eikä näe mun hyväntahtoisuutta heikkoutena. Suhtautuu parisuhteessa kuten minäkin niin, että jos meillä on joku ongelma, niin me ollaan yhdessä sitä ongelmaa vastaan eikä toisiamme vastaan. Arvostaa perhettä ja pitkäaikaisia suhteita eikä ole kyyninen rakkautta kohtaan. Uskollinen. Näyttää tunteensa ja haluaa olla tasa-arvoinen yksilö mun rinnalla.

Naisella on omia ystäviä ja harrastuksia, mutta halutaan viettää aikaa myös yhdessä, koska sillä tavalla luodaan henkinen yhteys ja pidetään sitä yllä. Nautitaan luonnosta retkeillen ja ehkä kalastellen. Arkisin liikutaan, kokkaillaan ja katsotaan leffoja sekä joskus käydään keikalla tai näyttelyssä.

Ulkoisesti nainen voisi olla 155-169cm pitkä ja kroppa jostain siron ja hieman pehmeän väliltä. Hiusten pituudella ja värillä ei väliä. Kauniit silmät ja sellainen katse mihin jää jumiin. Tyyliltään tarkoituksenmukainen. Pukeutuu töihin siististi, mutta ei vierasta tuulipukuakaan silloin, kun on sen paikka. Ei edusta mitään näkyvää räväkkää tyylisuuntausta kuten gootti, rokkari tai fiftari tms. Meikkaa vähän.

Tykkää koskea ja tulla kosketuksi sillä tavalla, miten mä kosken eli hipsutellen ja silitellen. Syttyy niskaan suutelusta. On kiihkeä rakastelija ja hänestä osaa lukea, mistä hän tykkää. Tykkää suuseksistä ja on joskus spontaani siinä. Tekee myös muutenkin aloitteita."

Tuntuuko, että kaikki miehet ovat pelkän seksin perässä?

M44

44-vuotias hipsuttelija kuulostaa jälkeenjääneeltä. Tai joltain meduusalta poltinkarvoineen

Vierailija
657/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät ole ihmisiä eivätkä kaikki ihmiset miehiä.

Suurin osa ihmisistä on naisia ja useimmat naiset ihmisiä.

Jalat maassa, fiksu pää ja lämmin sydän, ne tekevät ihmiseksi.

Eikä siinä ole mitään vikaa, että haluaa ruumiillista yhteyttä ja nautintoa. Mitä sen parempaa ihmiset voivat toisilleen tehdä? No ok, omaishoitajuutta, mutta toivottavasti vasta yli 80-vuotiaana.

Vierailija
658/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta annettavaa sinulla on?

Siis aika itsekäs kysymys. Voisit itse kertoa mitä sinulla olisi parisuhteessa annettavaa.

Rakastava, huomioiva, kuunteleva, kannustava, aikaansaapa iloinen ja elämänmyönteinen kumppani olisi hyvä alku.

Ei ihme, ettei miehiä kiinnosta sitoutua, kun naisista ei saa mitään irti, vain vaatimuksia esitetään.

Vierailija
659/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka lähtee sitoutumaan pennin vertaa ennen kuin on ollut sängyssä?

Jos ei ole kemiaa, niin sitten ei tokikaan, mutta muuten...

Miksiköhän avioliitot keskimäärin ovat onnellisimpia ja kestävät pisimpään niiden kesken jotka menevät toistensa kanssa ja yleensäkään kenenkään kanssa sänkyyn ennen kuin vasta niin sanotusti papin aamenen jälkeen sanottuaan aamenet???

Linkittäisitkö tutkimuksia, joiden mukaan ovat onnellisimpia. Mielellään saa myös lyhyesti kertoa, miten onnellisuus on tutkimuksessa määritelty ja miten sitä on mitattu.

Kestävämpiä ne varmasti ovat ihan siksi, että tuollaiseen ajatusmaailmaan yleensä kuuluu se, ettei avioero ole hyväksytty vaihtoehto.

Vierailija
660/726 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän muukin kuin pillu kelpaa, jos on vaan annettavaa.

Jos pillua ei tipu, on sama touhuta kavereiden kanssa. Vähemmän draamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme