Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
21/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsista

Vierailija
22/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nettideittailua harrastat niin suosittaisin kiinnittämään huomiota hyvin täytettyyn profiilitekstiin ja sellaisiin enemmän ensitreffit alttarilla Miika kaltaisiin tyyppeihin kuin jännäsupliikkityyppeihin kuten ensitreffit alttarilla Lari.

On tärkeää muistaa, että moni mies kyllä suostuu panemaan itseään matalatasoisempaa joten pidä huomiota että olette ulkoisesti samalla tasolla jotta mies voi kiinnostua vakavasti. Tämä on lähes kaikille naisille haasteellinen juttu koska naiset ovat pinnallisesti niin nirsoja esim naaman ja pituuden suhteen että nainen jää kuviossa aina matalatasoisemmaksi.

Ja miehet taas ei koskaan yliarvioi omaa ulkonäköään, ho hoijaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoista.

Vierailija
24/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota tällänen hyvih säilyny setämies, 40 vuotiaana olis pitäny saada jokapäivä ja nykyään kerta viikkoon riittäisi. Tosin ei tuu tinderistä kuin ulkolaisten kanssa mätsejä...nää suomi akat taitaa jäädä vanhoiksi piioiksi.

Viljeletkö perunaa?

Vierailija
25/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harva nainen tarjoaa muuta kuin henkistä väkivaltaa seksin lisäksi. Parisuhdekeskeiselle miehelle täyttä helvettiä markkinoilla.

Vältä naisia jotka ovat polttaneet toistuvasti siipensä jännärimiesten kanssa, he kostavat sinulle omat vastoinkäymisensä ja uhoavat päälle, että nyt saat sitä mistä naiset ovat kärsineet aina.

Vierailija
26/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla olisi annettavaa seksittömään suhteeseen? Itseä ei seksi kiinnosta mutta en ryhdy suhteeseen jossa naisella ei ole muuta annettavaa kuin vaatimukset ja nalkutus

Minua ei kiinnosta uhde, mutta kiinnostaa mikä sinua suhteessa kiinnostaisi ja mitä annettavaa itselläsi siihen olisi?

Vierailija
27/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harva nainen tarjoaa muuta kuin henkistä väkivaltaa seksin lisäksi. Parisuhdekeskeiselle miehelle täyttä helvettiä markkinoilla.

Jos oikeasti haluat elää onnellisena ja hyvässä parisuhteessa, jossa nainen on uskollinen ja kunnioittaa sinua, niin etsi itsellesi filippiiniläinen nainen. Suomessa on heitä myös sinkkuina, mutta jos etsit suoraan Filippiineiltä, niin on enemmän valinnanvaraa.

Heidät siis kasvatetaan emännän muottiin ja kuinka monta kertaa se pitää sanoa että länsimainen nainen on kouluja käynyt joka haluaa luoda myös uraa perhe-elämän rinnalle.

Tämähän se ikiaikainen kiista on kun suomalainen ei suostu kotiorjaksi kuin taas filippiiniläinen "suostuu" kun ei se raukka tiedä että täällä joutuu kodinhoidon lisäksi töihin.

Missään muualla naiset eivät vaadi näin paljoa kuin Suomessa varsinkaan kun ei anneta mitään muuta takaisin kuin lisä vaatimukset ja nalkutuksen kun mies ei tee juuri niin kuin nainen haluaa. Ei se kotiorjaksi tee jos välillä edes joustetaan omista periaatteista. Ymmärrän kyllä jos asenne on tuo minä minä minä jossa ei muuta huomioida kuin omat vaatimukset

Vierailija
28/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta annettavaa sinulla on?

No, okei antaminen oli väärä sana. Millainen ihminen olet parisuhteessa?

Olen eri, mutta annan kumppanuutta, harrastuskaverin, sparraajan ja tukijan, parhaan ystävän. Ja seksiä. Hyväksyntää, tukea, hemmottelua.

Vierailija
29/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota tällänen hyvih säilyny setämies, 40 vuotiaana olis pitäny saada jokapäivä ja nykyään kerta viikkoon riittäisi. Tosin ei tuu tinderistä kuin ulkolaisten kanssa mätsejä...nää suomi akat taitaa jäädä vanhoiksi piioiksi.

Kerta viikkoon ei kyllä ole tarpeeksi.

Vierailija
30/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nettideittailua harrastat niin suosittaisin kiinnittämään huomiota hyvin täytettyyn profiilitekstiin ja sellaisiin enemmän ensitreffit alttarilla Miika kaltaisiin tyyppeihin kuin jännäsupliikkityyppeihin kuten ensitreffit alttarilla Lari.

On tärkeää muistaa, että moni mies kyllä suostuu panemaan itseään matalatasoisempaa joten pidä huomiota että olette ulkoisesti samalla tasolla jotta mies voi kiinnostua vakavasti. Tämä on lähes kaikille naisille haasteellinen juttu koska naiset ovat pinnallisesti niin nirsoja esim naaman ja pituuden suhteen että nainen jää kuviossa aina matalatasoisemmaksi.

Raah, juuri tämä raastaa nettideittailussa. En ole uimapukumalli, enkä hae vierelleni mitään Keniä. Ulkonäkö ei merkkaa minulle paljoakaan, kunhan ilman paperipussia pystyy heräämään vierestä, eikä ole mitään hygienia- tai terveysongelmia (haiseva suu, rasvaiset hiukset, röhnäkarvoitus, tokmannivaatteet).

Jotain ulkonäön ja ihmisten tasojen luokitteluja muistan viimeksi nähneeni oikeassa elämässä joskus yläasteella sen 15 vuotta sitten. En tajua miksi nettideiteillä typistyisin vain ulkonäökseni, eikä mies edes voisi "kiinnostua vakavasti" ilman noita yläastekriteerejä. En ole ulkonäköni, ja ulkonäköni ei ole minä. Jos hankkisin suhteen, niin haluaisin viettää miehen kanssa yhteistä aikaa, tehdä kivoja asioita, keskustella, nauraa, ihmetellä, unelmoida, suunnitella, saavuttaa yhteisiä tavoitteita, meloa, ratsastaa, vaeltaa, kokata, syödä ja tuhat muuta asiaa. En raahata mukanani jotain "sopivan tasoista" ja sopivan näköistä pökkelöä jonka valitsin vain ulkomuodon perusteella.

Haluan kumppanin jolla on mielipiteitä, kiinnostuksenkohteita, intohimoja, ajatuksia, unelmia ja tavoitteita. Koska minullakin on. Nettideittailu pakkaa ihmiset irvokkaisiin muovipakkauksiin joissa pakkauksen ainoasta ikkunasta näkyy pelkkä naama ja ulkomuoto. Ja siitä sitten naaman perusteella valitaan ketä halutaan panna. Ei pelkkä naama ja paneminen ole mikään suhde. Miten tuollaisesta lähtökohdasta voi edes ikinä edetä tuntemaan toisensa ja rakentamaan suhteen?

Olen aika pettynyt nykydeittimaailmaan, enkä jaksa edes osallistua moiseen ihmisten arvotuskaruselliin.

t. 7 vuoden suhteesta eronnut, nykydeittimaailmasta vieraantunut

Vierailija
31/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuu paneen sunnuntain ratoksi? Mä enemmän kuin mielelläni upotan naamani sun jalkoväliin", kilahti inboxiin avausrepliikkinä eräältä helsinkiläiseltä Pasilta tänä aamuna. Profiilin tiedoilla suht helpolla googlettelulla selvisi herran lisätietoja ja työpaikkakin. Kappas näyttäähän meillä olevan Linkkarissa yhteisiä kontaktejakin.

Eikö nuo miehet yhtään järkeile ennenkuin noita vonkausviestejä laittavat? Otin kuvakaappauksen talteen ja varmasti kerron yhteisille tuttaville kun seuraavan kerran nähdään. Saapahan sika opetuksen

Vierailija
32/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapaan ihan koko ajan miehiä, jotka haluavat muitakin asioita. Seksin perässä juoksijat eivät vaivaudu luokseni. Minulle kelpaisi joissain tapauksissa pelkkä seksikin, mutta sellaiset miehet eivät vain kiinnostu.

Vierailija
33/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta annettavaa sinulla on?

😠

Vierailija
34/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet haluavat muutakin. Nimittäin siivoojan, kokin, sihteerin, orjan, lapsenvahdin, kännikuskin, omaishoitajan, jotkut jopa elättäjän.

Vierailija
35/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä kysyttiin täydellistä naista, kirjoitin:

"Täydellisestä en tiedä, mutta mulle täydellinen nainen voisi olla 35-44-vuotias yhden tai kahden lapsen äiti, joka ei halua lisää lapsia. Viihtyy kotona ja luonnossa ja elää aktiivisesti ja terveellisesti. Ehdottomasti tupakoimaton. Iloinen ja pitää nauramisesta. Tykkää Fingeporista ja mun kömpelöistä sanaleikeistä sekä joskus sopivan kaksimielinen kuitenkaan olematta rivo. Empaattinen ja hyvä kuuntelija eikä näe mun hyväntahtoisuutta heikkoutena. Suhtautuu parisuhteessa kuten minäkin niin, että jos meillä on joku ongelma, niin me ollaan yhdessä sitä ongelmaa vastaan eikä toisiamme vastaan. Arvostaa perhettä ja pitkäaikaisia suhteita eikä ole kyyninen rakkautta kohtaan. Uskollinen. Näyttää tunteensa ja haluaa olla tasa-arvoinen yksilö mun rinnalla.

Naisella on omia ystäviä ja harrastuksia, mutta halutaan viettää aikaa myös yhdessä, koska sillä tavalla luodaan henkinen yhteys ja pidetään sitä yllä. Nautitaan luonnosta retkeillen ja ehkä kalastellen. Arkisin liikutaan, kokkaillaan ja katsotaan leffoja sekä joskus käydään keikalla tai näyttelyssä.

Ulkoisesti nainen voisi olla 155-169cm pitkä ja kroppa jostain siron ja hieman pehmeän väliltä. Hiusten pituudella ja värillä ei väliä. Kauniit silmät ja sellainen katse mihin jää jumiin. Tyyliltään tarkoituksenmukainen. Pukeutuu töihin siististi, mutta ei vierasta tuulipukuakaan silloin, kun on sen paikka. Ei edusta mitään näkyvää räväkkää tyylisuuntausta kuten gootti, rokkari tai fiftari tms. Meikkaa vähän.

Tykkää koskea ja tulla kosketuksi sillä tavalla, miten mä kosken eli hipsutellen ja silitellen. Syttyy niskaan suutelusta. On kiihkeä rakastelija ja hänestä osaa lukea, mistä hän tykkää. Tykkää suuseksistä ja on joskus spontaani siinä. Tekee myös muutenkin aloitteita."

Tuntuuko, että kaikki miehet ovat pelkän seksin perässä?

M44

Vierailija
36/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelle käy ihmissuhdekin naisen kanssa mutta TODELLA harva nainen pystyy sellaista henkistä yhteyttä tarjoamaan joka korvaisi seksin. Itselleni on vastaan tullut yksi sellainen tapaus ja olen pannut kymmeniä.

Anteeksi? Harva mies kykenee. Keskustelu on örähtelyä. Tullaan kotiin, valmiin ruuam ääreen, sen jäljern siirrytään sohvalle katsomaan telkkaria loppuillaksi.

Vierailija
37/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna niille. Älä tapaile miehiä, jotka edes ehdottaa seksiä heti. Yksinkertaista 👌. T. Viisas nainen

Vierailija
38/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olutta ja ruokaa ensin, kiitos. 

Vierailija
39/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelle käy ihmissuhdekin naisen kanssa mutta TODELLA harva nainen pystyy sellaista henkistä yhteyttä tarjoamaan joka korvaisi seksin. Itselleni on vastaan tullut yksi sellainen tapaus ja olen pannut kymmeniä.

Kertoo jotain pelkästään sinusta itsestäsi.

Vierailija
40/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Entä, jos on ulkoisesti enemmän samalla tasolla sen Lari-tyypin kuin Miika-tyypin kanssa? Jos kerran tämä samantasoisuus on olennaista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän