Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
461/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai no nyt tämä ongelma alkaa hahmottumaan. Sinä haluat vain palvelijan itsellesi, et ihmistä rinnallesi. 

Kysyn vielä (retorisen kysymyksen), oliko niin että sulla oli ongelmia löytää nainen vierellesi? 

Katso kun henkilökohtaisille avustajille joutuu maksamaan palkkaa. 

Tiedätkö, mikä minua (n) vtuttaa tällä palstalla enemmän kuin naisvihakommentit? Se, että naiset lainaavat, levittävät ja moninkertaistavat niiden näkyvyyden.

Olet kuin pieni lapsi, joka on oppinut uuden sanan. Sitä ei oikeasti ole soveliasta käyttää, mutta koska sinulla on myös selvä uhkaikä päällä, niin tahallasikin lällätät sanaa joka käänteessä.

Vierailija
462/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mun mies. Haluaa kaikkea muuta kuin sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen ja kiukkuinen äijä jolla vielä olisi haluja mutta alakerta jo yhteistyökyvytön.

Vierailija
464/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihainen ja kiukkuinen äijä jolla vielä olisi haluja mutta alakerta jo yhteistyökyvytön.

Kuulostaa pikemminkin naiselta vaihdevuosissa.

Vierailija
465/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelle käy ihmissuhdekin naisen kanssa mutta TODELLA harva nainen pystyy sellaista henkistä yhteyttä tarjoamaan joka korvaisi seksin. Itselleni on vastaan tullut yksi sellainen tapaus ja olen pannut kymmeniä.

Näin naisena, todella harva mies pystyy sellaisen henkisen yhteyden tarjoamaan, että edes haluaisin seksiä. En ikinä voisi paneskella ilman henkistä yhteyttä, yök.

Seksissä suurin osa on psykologiaa. Ilman tiettyä jännitettä, pilkettä silmäkulmassa, pientä kisailua ja täysin häpeämätöntä yhteistä nautintoa, seksi on kertakäyttöistä. Se on jokaisen kanssa vähän tai paljon erilaista, mutta aina omanlaisensa.

Vierailija
466/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi niitä miehiä jotka haluavat perustaa (suur)perheen.

miten se suurperhe tehdään, jos ei panemalla?

Vierailija
467/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydät sinulta vain pillua haluavia miehiä siitä syystä, että tähtäät tasoasi liian paljon korkeammalle.

Miehelle kelpaa muutaman kerran panoksi itseään alempitasoinenkin nainen, mutta suhteeseen sellaista on erittäin vaikea nakittaa.

Kun lopetat vain niiden top 1% miesten deittailun, niin kyllä niitä suhdetta haluavia miehiä alkaa löytyä

Meinaat intohimotonta kulissiliittoa?

Monelle naiselle sellainen riittää - jos miehellä on riittävästi rahaa.

Vierailija
468/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydät sinulta vain pillua haluavia miehiä siitä syystä, että tähtäät tasoasi liian paljon korkeammalle.

Miehelle kelpaa muutaman kerran panoksi itseään alempitasoinenkin nainen, mutta suhteeseen sellaista on erittäin vaikea nakittaa.

Kun lopetat vain niiden top 1% miesten deittailun, niin kyllä niitä suhdetta haluavia miehiä alkaa löytyä

Ja voihan siinä sivussa pitää niitä sivusuhteita niiden "jännittävien" renttumiesten kanssa...

Vierailija
469/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voihan siinä sivussa pitää niitä sivusuhteita niiden "jännittävien" renttumiesten kanssa...

Eilen oli tv:ssä dokkari "jännittävästä" ja rahakkaasta Jerestä, jolla naisia on riittänyt.

Vierailija
470/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka haluaa muutakin kuin munaa.

Vierailija
471/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä kysyttiin täydellistä naista, kirjoitin:

"Täydellisestä en tiedä, mutta mulle täydellinen nainen voisi olla 35-44-vuotias yhden tai kahden lapsen äiti, joka ei halua lisää lapsia. Viihtyy kotona ja luonnossa ja elää aktiivisesti ja terveellisesti. Ehdottomasti tupakoimaton. Iloinen ja pitää nauramisesta. Tykkää Fingeporista ja mun kömpelöistä sanaleikeistä sekä joskus sopivan kaksimielinen kuitenkaan olematta rivo. Empaattinen ja hyvä kuuntelija eikä näe mun hyväntahtoisuutta heikkoutena. Suhtautuu parisuhteessa kuten minäkin niin, että jos meillä on joku ongelma, niin me ollaan yhdessä sitä ongelmaa vastaan eikä toisiamme vastaan. Arvostaa perhettä ja pitkäaikaisia suhteita eikä ole kyyninen rakkautta kohtaan. Uskollinen. Näyttää tunteensa ja haluaa olla tasa-arvoinen yksilö mun rinnalla.

Naisella on omia ystäviä ja harrastuksia, mutta halutaan viettää aikaa myös yhdessä, koska sillä tavalla luodaan henkinen yhteys ja pidetään sitä yllä. Nautitaan luonnosta retkeillen ja ehkä kalastellen. Arkisin liikutaan, kokkaillaan ja katsotaan leffoja sekä joskus käydään keikalla tai näyttelyssä.

Ulkoisesti nainen voisi olla 155-169cm pitkä ja kroppa jostain siron ja hieman pehmeän väliltä. Hiusten pituudella ja värillä ei väliä. Kauniit silmät ja sellainen katse mihin jää jumiin. Tyyliltään tarkoituksenmukainen. Pukeutuu töihin siististi, mutta ei vierasta tuulipukuakaan silloin, kun on sen paikka. Ei edusta mitään näkyvää räväkkää tyylisuuntausta kuten gootti, rokkari tai fiftari tms. Meikkaa vähän.

Tykkää koskea ja tulla kosketuksi sillä tavalla, miten mä kosken eli hipsutellen ja silitellen. Syttyy niskaan suutelusta. On kiihkeä rakastelija ja hänestä osaa lukea, mistä hän tykkää. Tykkää suuseksistä ja on joskus spontaani siinä. Tekee myös muutenkin aloitteita."

Tuntuuko, että kaikki miehet ovat pelkän seksin perässä?

M44

Moi olen kuvailemaan nainen noin 95% tarkkuudella , kelpaako?

Hyvältä kuulostaa, mutta toki oikeasti riippuu siitä, mikä 5% puuttuu. Aika kriittisiä epäsopivuuksia olisivat tupakointi, uskottomuus, mutta myös se jos yhteinen huumorintaju puuttuisivat. Toisaalta nainen voisi oikeasti olla jopa muutaman vuoden mua vanhempi. Tai miksei nuorempikin, mutta luulen, että vaikka elänkin melko aktiivisesti, on kovin paljon mua nuorempien energisyystaso varsinkin sosiaalisissa jutuissa niin paljon korkeampi, että se saattaa aiheuttaa ristiriitoja yhteiseloon.

M44

Muuten oon just niin kuin kuvailit, paitsi etten meikkaa ollenkaan (herkkä iho, joka reagoi milloin mihinkin) ja mulla on 3 lasta, eli 1 liikaa 🤭, mutta yhtäkään en lisää halua. Pari vuotta sua nuorempi, mitäs nyt? Olen siis eri nainen kuin tuo aiemmin kommentoinut..

Vierailija
472/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä oon semmonen, mutta naisissa on se ongelma, ettei se sitten loppupelissä niille riitä.

Mulla on kolme pitkää n 7-14 vuoden suhdetta takana ja kaikki kolme ovat päättyneet siihen, että nainen petti ja lähti uuden miehen matkaan.

Terapeutti sanoi, että harvinaisen huono tuuri sinulla... En ole samaa mieltä. Mitä olen kuulostellut tässä, niin pettäviä, perheensä rikkovia naisia on yhä enemmän.

Mitäkö minulla on tarjottavaa? Tavallinen, turvallinen mies sinulle. Hyvin tienaava, hommaan talon ja autot. Matkustellaan, käydään syömässä jne. Olen mukana elämässäsi ja tuen sinua ja harrastuksiasi. Yhden näistä kolmesta kanssa kävin mm. ratsastamassa metsässä, kun hänellä oli hevosia. Hoidan lapsia ja teen ruokaa.

Kaikki kolme ovat petettyään ja erotessaan sanoneet, ettei minussa ole vikaa ja niinhän sitä sanotaan, kun ei halua satuttaa. Toisaalta suhteeni ovat kaikki olleet pitkiä, ei kukaan oo toisen kanssa pitkään, jos se ei toimi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se vaan naiselle loppupelissä riitä. Tulee joku viiraus, ikäkriisi tms. Naiselle tulee halu selvittää, josko ois kuitenkin vielä jotain muuta tarjolla ja riittääkö markkina-arvo vielä. Tai jotain. En tiiä, mutta voin kertoa, että kolhuja on tullut. Ei sitä naista voi loppupelissä mies koskaan kokonaan ymmärtää, mitä sen päässä liikkuu.

Usko naisiin ei ole kuitenkaan mennyt, jostain käsittämättömästä syystä sekin. Moni mies olisi jo luovuttanut. Kai se on sitten se pillu. No ei vaan 😅

Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.

Kyllä asia on juuri näin.

Nainen ottaa eron,  saa lapsilisät, saa elatusmaksut, saa ilmasen lapsenvahdin silloin kun haluaa, voi vapaasti voimaantua milloin kenenkin kanssa.

Bonuksena tupla isovanhemmat ja usein jopa tripla.

Mies maksaa seuraavat 18 v.

Jos isä näkee lapsensa kanssa ollessaan toimivansa "ilmaisena lapsenvahtina", niin ei ole hirveän vaikea arvata miksi nainen otti eron.

Älä luule että mies ottaa lapset kun haluaa. Hän ottaa lapset silloin kun naiselle sopii ja nalkutus ja uhkaukset päälle jos näin ei ole.

Osaako nainen olla aivopesemättä lapsia ? Tuskin.

Teette sitten iskän kanssa sitä ja tätä.

Aasialainen vaimoni on kauhistellut suomalaisten naisten kylmyyttä omia lapsiaan kohtaan. Puhuttiin joskus eroista ja kumpikin tuli siihen tulokseen, että vaikka meidän välinen rakkaus hiipuisi, oltaisi silti yhdessä, koska kumpikin rakastaa lapsiamme niin paljon, ettei voitaisi kuvitellakaan olevamme erossa niistä joka toinen viikko. Ei tulisi kuuloonkaan. Tosin meidän parisuhte onkin alkanut pitkän kaavan mukaan ja lapsia alettiin väsäämään vasta vuosien yhteiselon jälkeen, kun arki oli jo tullut elämään mukaan.

Vaimoni ei voi käsittää myöskään sitä, että lapset heitetään pihalle viimeistään 15-vuotiaana.

Mutta helposti jättää ne lapsensa vuosiksi toiselle puolelle maapalloa, kun tulee lähtö päälakikaljun pallomahan kanssa kauas pohjoiseen… ”Rakkaudesta”…

En tiedä yhtäkään tuollaista tapausta ja tunnen aika paljon aasialaisia naisia. Voi toki sekin vaikuttaa, ettei yhdelläkään ole teikäläisen piireissä niin yleistä päälakikaljuista miestä pallomahalla. Mahtaa sinulla olla raskas elämä itsesi kanssa, kun tunnet noin valtavaa kateutta ja katkeruutta kaljuuntuvia ja pallomahaisia miehiä kohtaan.

Nyt alkaa olla jo melkoisen kaukaa haettua argumenttia ja aasinsiltaa. Melkoista itsepetosta kuvitella, että joku sinua raukkaa kadehtii. 😂

Vierailija
473/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DTM?

Vierailija
474/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelle käy ihmissuhdekin naisen kanssa mutta TODELLA harva nainen pystyy sellaista henkistä yhteyttä tarjoamaan joka korvaisi seksin. Itselleni on vastaan tullut yksi sellainen tapaus ja olen pannut kymmeniä.

Anteeksi? Harva mies kykenee. Keskustelu on örähtelyä. Tullaan kotiin, valmiin ruuam ääreen, sen jäljern siirrytään sohvalle katsomaan telkkaria loppuillaksi.

Missä kivikaudella elät nainen ja ihan saat itse valita miehen puolisoksi?

Vierailija
475/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa tulee melkein fiilis että olen ainoa mies Suomessa kenellä on seksiä haluava vaimo :-)

Teillä on kotona ilmeisen hyvä tilanne, nauttikaa toisistanne. Itselle säännöllinen ja toimiva seksielämä on juuri se tärkein syy siihen, miksi haluan olla parisuhteessa ihmisen kanssa josta välitän. Kun tunteet on mukana, niin seksi ja muu läheisyys tuntuu valtavan hyvältä, eikä sitä voi oikein sanoin kuvata. Se pitää kokea.

Väitän, että suurimmalla osalla normaaleista aikuisista juurikin toimiva seksielämä on se parisuhteen tärkein juttu, kaikki muu tulee sitten päälle mukavana lisänä. Tätä vaan ei ehkä uskalleta aina sanoa ääneen, syystä tai toisesta.

Tämä lienee suurimalla osalla elämäm koululaisista, fiksummilla sitten eri tavalla.

Vierailija
476/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DTM?

Kyllä ja vuonna 1995. https://www.youtube.com/watch?v=efbbu3Swp-M

Vierailija
477/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tässä kohtaa olla iloinen vai pettynyt kun olen saanut useamman platonisen suhteen naisten kanssa mutta en ole kelvannut tai päätynyt heistä kenenkään kanssa harrastamaan seksiä. Itse olen tilanteestani kanssa ristipaineessa hyväkysn asain mutta enemmän kuin hämmästynyt olen ollut erilaisista reagtioista, joita olen kohdannut kun olen asiasta kertonut.

Mitä ovat menneet kysymään? Miksi se on niin tärkeää tietää, kuinka monta seksikumppania on ollut? Ei minua kiinnosta kuinka monta seksikumppania mahd. seksikumppania on jollain ollut vaikka edes hänellä, jonka kanssa itse saattaisin seksiä harrastaa. Mitä tuolla tiedolla tekisin?

Vertaillako pitäisi ja pisteyttää?  Tai antaa tosielle mahdollisuus pisteyttää ja arvioida minut ja minun suoriutumiseni?

Seksi on varmasti merkittävä juttu monelle mutta minusta joskus vaikuttaa että monen ihan liian yliarvostama.

Ks. Rosebrides. Pistä search osioon katolilainen/ortodoksi/kristitty. Heitä kiinnostaa syvällisemmät asiat.

Just joo. Oot lukenut liikaa harlekiineja

Vierailija
478/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mammoilla on annettavaa miehille?

Vierailija
479/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa tulee melkein fiilis että olen ainoa mies Suomessa kenellä on seksiä haluava vaimo :-)

Pillua ja suikkaria saa joka päivä, vaimo hoitaa lasta ja kotia, minä tuon hyvää tuloa perheelle ja teen toki osani kodinhoidossakin, kaikki onnellisia. Ehkä jotain maagista toimivaa siinä ydinperheessä ja avioliitossa kuitenkin on verrattuna tähän nykypäivän tinder-kinkkukauppaan ja sarjadeittalu-kulttuuriin. Näitä harrastavat poikkeuksetta huutelevat ristiin "miehet on sikoja!" "naiset on sikoja"... mistähän johtuu? 

Maaginen ydinperhe sopii tottakai sellaisille ollaan-toisissa-koko-ajan-kiinni ihmisille jotka suurin piirtein vetää ranteet auki jos yksin joutuu päivän olemaan. On naisia ja miehiä jotka tarvitsee omaa tilaa ja rauhaa jopa parisuhteessa ja 24/7 hälisevä maaginen ydinperhe suorittamisineen ja vaatimuksineen on kuin painajainen.

Meillä minä käyn töissä ja rouva on lasten kanssa kotona. Työni ei ole fyysisesti rasittavaa, mutta työprojektit ovat niin vaativia, että hyvin usein olen työpäivän jälkeen todella väsynyt. Jokainen joka tekee vaativaa suunnittelua, tietää tämän.

Kun mies tekee henkistä työtä, se on raskasta ja vaativaa. Kun nainen tekee samaa, se on tyhjänpäiväistä käsienheiluttelua. Näin olen palstalta lukenut. En tosin ole ihan ymmärtänyt, miksi se on munallisille raskaampaa, prosessoiko miehet kaiken ajatustyön siellä jalkovälin pikku palleroissa vai kuis?

Riippuu työstä, hassua ettet tajunnut. Juurikin lainaamasi sanoo "Jokainen joka tekee vaativaa suunnittelua, tietää tämän". Olisiko kyse siitä että naiset nostavat metelin jo metatyöstä kun se vie kaikki voimat. Kun pitää pienempää ääntä kaikesta, silloin ne oikeat asiat pääsevät paremmin esille.

Vierailija
480/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillua ja suikkaria saa joka päivä, vaimo hoitaa lasta ja kotia, minä tuon hyvää tuloa perheelle ja teen toki osani kodinhoidossakin, kaikki onnellisia. Ehkä jotain maagista toimivaa siinä ydinperheessä ja avioliitossa kuitenkin on verrattuna tähän nykypäivän tinder-kinkkukauppaan ja sarjadeittalu-kulttuuriin. Näitä harrastavat poikkeuksetta huutelevat ristiin "miehet on sikoja!" "naiset on sikoja"... mistähän johtuu? 

Maaginen ydinperhe sopii tottakai sellaisille ollaan-toisissa-koko-ajan-kiinni ihmisille jotka suurin piirtein vetää ranteet auki jos yksin joutuu päivän olemaan. On naisia ja miehiä jotka tarvitsee omaa tilaa ja rauhaa jopa parisuhteessa ja 24/7 hälisevä maaginen ydinperhe suorittamisineen ja vaatimuksineen on kuin painajainen.

Juu, tämä on hauska. Erityisesti "kunnianhimoiset" ihmiset huvittavat. Tälläkin palstalla näitä "kunnianhimoisia" ja "tuottavia" jostain syystä kuitenkin riittää 7-22. Mikseivät ole suorittamassa, vai suorittavatko 22-7? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi