Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
421/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, löysin elämäni miehen Tinderistä. Sitä ennen pussasin kyllä montaa sammakkoa. Kyllä niitä vakiintumisesta haaveilevia, parisuhteeseen kykeneviä miehiä sieltäkin löytyy!

Vierailija
422/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heheh kirjoitti:

Samoin, löysin elämäni miehen Tinderistä. Sitä ennen pussasin kyllä montaa sammakkoa. Kyllä niitä vakiintumisesta haaveilevia, parisuhteeseen kykeneviä miehiä sieltäkin löytyy!

Siinäpä työmaata kerrakseen löytää normaali mies! Valtaosa omaa jonkinsortin ongelmia.

Mun ongelma on lähinnä se, että mulla on pieni pippeli.

M27, ikisinkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heheh kirjoitti:

Siinäpä työmaata kerrakseen löytää normaali mies! Valtaosa omaa jonkinsortin ongelmia.

Tämä ei taida olla sukupuolikysymys, kun valta osa tuolla olevista naisista on käveleviä aikapommeja.

Viimeksi joku syytti suomalaisia naisia siitä ettei onnistunut lähtemään virolaisen naisen kanssa treffeille. Jatkakaa vaan tota syyttelyä, sillähän varmaan saakin.

Vierailija
424/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä oon semmonen, mutta naisissa on se ongelma, ettei se sitten loppupelissä niille riitä.

Mulla on kolme pitkää n 7-14 vuoden suhdetta takana ja kaikki kolme ovat päättyneet siihen, että nainen petti ja lähti uuden miehen matkaan.

Terapeutti sanoi, että harvinaisen huono tuuri sinulla... En ole samaa mieltä. Mitä olen kuulostellut tässä, niin pettäviä, perheensä rikkovia naisia on yhä enemmän.

Mitäkö minulla on tarjottavaa? Tavallinen, turvallinen mies sinulle. Hyvin tienaava, hommaan talon ja autot. Matkustellaan, käydään syömässä jne. Olen mukana elämässäsi ja tuen sinua ja harrastuksiasi. Yhden näistä kolmesta kanssa kävin mm. ratsastamassa metsässä, kun hänellä oli hevosia. Hoidan lapsia ja teen ruokaa.

Kaikki kolme ovat petettyään ja erotessaan sanoneet, ettei minussa ole vikaa ja niinhän sitä sanotaan, kun ei halua satuttaa. Toisaalta suhteeni ovat kaikki olleet pitkiä, ei kukaan oo toisen kanssa pitkään, jos se ei toimi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se vaan naiselle loppupelissä riitä. Tulee joku viiraus, ikäkriisi tms. Naiselle tulee halu selvittää, josko ois kuitenkin vielä jotain muuta tarjolla ja riittääkö markkina-arvo vielä. Tai jotain. En tiiä, mutta voin kertoa, että kolhuja on tullut. Ei sitä naista voi loppupelissä mies koskaan kokonaan ymmärtää, mitä sen päässä liikkuu.

Usko naisiin ei ole kuitenkaan mennyt, jostain käsittämättömästä syystä sekin. Moni mies olisi jo luovuttanut. Kai se on sitten se pillu. No ei vaan 😅

Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.

Kyllä asia on juuri näin.

Nainen ottaa eron,  saa lapsilisät, saa elatusmaksut, saa ilmasen lapsenvahdin silloin kun haluaa, voi vapaasti voimaantua milloin kenenkin kanssa.

Bonuksena tupla isovanhemmat ja usein jopa tripla.

Mies maksaa seuraavat 18 v.

Jos isä näkee lapsensa kanssa ollessaan toimivansa "ilmaisena lapsenvahtina", niin ei ole hirveän vaikea arvata miksi nainen otti eron.

Älä luule että mies ottaa lapset kun haluaa. Hän ottaa lapset silloin kun naiselle sopii ja nalkutus ja uhkaukset päälle jos näin ei ole.

Osaako nainen olla aivopesemättä lapsia ? Tuskin.

Teette sitten iskän kanssa sitä ja tätä.

Aasialainen vaimoni on kauhistellut suomalaisten naisten kylmyyttä omia lapsiaan kohtaan. Puhuttiin joskus eroista ja kumpikin tuli siihen tulokseen, että vaikka meidän välinen rakkaus hiipuisi, oltaisi silti yhdessä, koska kumpikin rakastaa lapsiamme niin paljon, ettei voitaisi kuvitellakaan olevamme erossa niistä joka toinen viikko. Ei tulisi kuuloonkaan. Tosin meidän parisuhte onkin alkanut pitkän kaavan mukaan ja lapsia alettiin väsäämään vasta vuosien yhteiselon jälkeen, kun arki oli jo tullut elämään mukaan.

Vaimoni ei voi käsittää myöskään sitä, että lapset heitetään pihalle viimeistään 15-vuotiaana.

Jännä miten teistä kumpikaan, sinä tai vaimosi, ette tiedä että 15-vuotiaat ovat peruskoulussa ja asuvat vanhempiensa kanssa.

Vierailija
425/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heheh kirjoitti:

M27, ikisinkku

Vannot olevasi muilta osin täysin ongelmaton?

Vierailija
426/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydät sinulta vain pillua haluavia miehiä siitä syystä, että tähtäät tasoasi liian paljon korkeammalle.

Miehelle kelpaa muutaman kerran panoksi itseään alempitasoinenkin nainen, mutta suhteeseen sellaista on erittäin vaikea nakittaa.

Kun lopetat vain niiden top 1% miesten deittailun, niin kyllä niitä suhdetta haluavia miehiä alkaa löytyä

Tai sitten toisin päin. -Sitä huomaa seksin jälkeen, että miehestä ei ole mihinkään muuhun kuin seksiin, eikä sekään niin hyvää ja nautinnollista ole, että sen varaan kannattaisi rakentaa yhteistä laajemmin tulevaisuutta. 

Vierailija
427/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydät sinulta vain pillua haluavia miehiä siitä syystä, että tähtäät tasoasi liian paljon korkeammalle.

Miehelle kelpaa muutaman kerran panoksi itseään alempitasoinenkin nainen, mutta suhteeseen sellaista on erittäin vaikea nakittaa.

Kun lopetat vain niiden top 1% miesten deittailun, niin kyllä niitä suhdetta haluavia miehiä alkaa löytyä

Tämähän se ois.

Miehiä on noin 70 000 enemmän kuin naisia ikäluokassa 20-39. Miehistä on valtava ylitarjonta

On täyttä puutaheinää ettei muka suhteeseen haluavia miehiä löytyisi.

Kyllä niitä löytyy, kun unohtaa ne kaikkien tavoittelemat komeimmat pelimiehet.

Vierailija
428/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brom kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä kilttejä on ja paljon. Nuorena miehenä yritin lähestyä tyttöjä olemalla oma itseni, eli fiksu ja asiallinen, siististi pukeutuva ja kohteliaasti käyttäytyvä ihan hyvännäköinen ja miehekäs nuorimies. Aika harvat tytöt kiinnostuivat ja osa sanoikin, että olet liian kiltti. Noh, sitten muutin tyylini erilaiseksi, eli olin vähän kylmempi ja jopa töykeämpi, niin johan alkoi naista roikkua lahkeissa. Käytännössä siis miehen kuin miehen kannattaa ennemmin vaikka esittää hiukan j ä n n ä m i e s t ä, niin suosio on taattu.

Näin se on. Itsekin olen luotettava ja hyvin käyttäytyvä akateemisesti koulutettu mies - hyvätuloinenkin. Nuorena olin hyvännäköinen ja lihaksikas. Naisia en ole koskaan kauheasti kiinnostanut. Vieressä työttömät alkoholisti-kaverit poimi naisia kuin mansikoita pellosta. Onneksi vaimo kuitenkin löytyi kovan yrittämisen tuloksena.

Miksi luotettavan ja hyvin käyttäytyvän akateemisesti koulutetun miehen kaveripiiri koostuu työttömistä alkoholisteista? Ja ihanko todella olisit kelpuuttanut ne naiset, joita nuo työttömät alkoholistit poimivat kuin mansikoita pellosta?

Tuli mieleeni vanha ja kulunut poliisi-vitsi, jonka mukaan partiossa on aina yksi luku- ja yksi kirjoitustaitoinen. Yritä nyt vielä jos se lukeminen onnistuisi kuitenkin.

Olen eri, mutta minäkään en ymmärrä, mitä on luettu väärin jos on luettu noin kuin edellinen. Jos et tarkoittanut tuota, opettele kirjoittamaan niin, että ajatuksesi käy ilmi siitä mitä kirjoitit. Emme me täällä sentään ajatuksenlukijoita ole…

Te naiset olette sitten yksinkertaisia. Minäkin olen eri, mutta annan vinkin "ongelmaanne". Kuunnelkaa vaikka Anssi Kelalta biisi 1972.

Tuon tyypin kaverit olivat jo teininä työttömiä alkoholisteja, sitäkö tarkoitat? Ja na poimivat NAISIA sieltä täältä? Aika villiä fantasiaa, jos tuota tarkoitti.

Arvasin, ettei se vieläkään teille mene jakeluun. Olen siis eri kuin sen alkuperäisen viestin kirjoittaja. Noh, seuraan tilannetta, jospa se vielä menisi jakeluun.

Voisiko joku muu mies avata tätä mieslogiikkaa, kun kirjoittaja itse tai hänen pikku apurinsa eivät osaa pukea sanoiksi hänen tarkoitustaan? Kannattaisi tosin opetella ilmaisemaan itseään edes auttavaan selkeästi, jos haluaa kirjoitella keskustelupalstoille.

Tässä siis tuo kryptinen viesti:

”olen luotettava ja hyvin käyttäytyvä akateemisesti koulutettu mies - hyvätuloinenkin. Nuorena olin hyvännäköinen ja lihaksikas. Naisia en ole koskaan kauheasti kiinnostanut. Vieressä työttömät alkoholisti-kaverit poimi naisia kuin mansikoita pellosta.”

Ja ei, kyse ei ole siis kuulemma siitä, että

- tyypin kaverit olisivat työttömiä alkoholisteja nyt, kun tyyppi itse on hyvin käyttäytyvä ja akateemisesti koulutettu

- tyypin kaverit olisivat olleet työttömiä alkoholisteja jo yläkouluikäisinä tai sen jälkeen, teineinä (vaikka vinkattiinkin kuuntelemaan Anssi Kelan kappaletta 1972)

Mitä tässä siis mahdetaan haluta sanoa? Avaisiko joku?

Vierailija
429/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa tulee melkein fiilis että olen ainoa mies Suomessa kenellä on seksiä haluava vaimo :-)

Pillua ja suikkaria saa joka päivä, vaimo hoitaa lasta ja kotia, minä tuon hyvää tuloa perheelle ja teen toki osani kodinhoidossakin, kaikki onnellisia. Ehkä jotain maagista toimivaa siinä ydinperheessä ja avioliitossa kuitenkin on verrattuna tähän nykypäivän tinder-kinkkukauppaan ja sarjadeittalu-kulttuuriin. Näitä harrastavat poikkeuksetta huutelevat ristiin "miehet on sikoja!" "naiset on sikoja"... mistähän johtuu? 

Maaginen ydinperhe sopii tottakai sellaisille ollaan-toisissa-koko-ajan-kiinni ihmisille jotka suurin piirtein vetää ranteet auki jos yksin joutuu päivän olemaan. On naisia ja miehiä jotka tarvitsee omaa tilaa ja rauhaa jopa parisuhteessa ja 24/7 hälisevä maaginen ydinperhe suorittamisineen ja vaatimuksineen on kuin painajainen.

Vierailija
430/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri meni kristittyjen sinkkujen sivustolle. Löysi järkevän oloisen miehen. Tietenkään ateistin ei kannata mennä. Tuntuu vaan ettei oikein "maallistuneista" tahdo löytyä sitä oikeaa.

Itse mietin samaa. Mutta viime kesänä(?) kun suomen kenties tunnetuin kristillinendeitti vaihtoi nimeään pelästyin, että nyt tuon paikan täyttää lukuisa joukko heitä, jotka uskovat voivansa käyttää hyväksi "hyvä uskoisia". Toisaalta en tiedä olenko "tarpeeksi uskovainen" kun aatteluttaa myös, että tuolla on sivustilla kohtaa niitä kaikkein konservatiivisimpia, jotka haluavat peruetlla kaiken uskonsa kautta.  Kun taas omassa ajattelussanin ja toiminnassani on tärkeää myös tieteen kautta saatu tietämys ja toisten ihmisten valintojen kunnioittaminen. Esimerkiksi minulla ei ole mitään sitä vastaan, että kaksi samaa sukupuolta olevaa harrastaa seksiä tai menisivät naimisiin sanoi raamattu heistä ja heidän tavoistaan osoittaa rakkautta, mitä tahansa.

Vierailija
431/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat intohimotonta kulissiliittoa?

Vierailija
432/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heheh kirjoitti:

M27, ikisinkku

Sama ongelma mullakin, toinen ongelma kun tykkään muodokkaista reitevistä upeapeppuisista naisista, miten minä tuon pienen (13cm) kanssa voin edes huulille ulettua.😩

Vierailija
433/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä oon semmonen, mutta naisissa on se ongelma, ettei se sitten loppupelissä niille riitä.

Mulla on kolme pitkää n 7-14 vuoden suhdetta takana ja kaikki kolme ovat päättyneet siihen, että nainen petti ja lähti uuden miehen matkaan.

Terapeutti sanoi, että harvinaisen huono tuuri sinulla... En ole samaa mieltä. Mitä olen kuulostellut tässä, niin pettäviä, perheensä rikkovia naisia on yhä enemmän.

Mitäkö minulla on tarjottavaa? Tavallinen, turvallinen mies sinulle. Hyvin tienaava, hommaan talon ja autot. Matkustellaan, käydään syömässä jne. Olen mukana elämässäsi ja tuen sinua ja harrastuksiasi. Yhden näistä kolmesta kanssa kävin mm. ratsastamassa metsässä, kun hänellä oli hevosia. Hoidan lapsia ja teen ruokaa.

Kaikki kolme ovat petettyään ja erotessaan sanoneet, ettei minussa ole vikaa ja niinhän sitä sanotaan, kun ei halua satuttaa. Toisaalta suhteeni ovat kaikki olleet pitkiä, ei kukaan oo toisen kanssa pitkään, jos se ei toimi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se vaan naiselle loppupelissä riitä. Tulee joku viiraus, ikäkriisi tms. Naiselle tulee halu selvittää, josko ois kuitenkin vielä jotain muuta tarjolla ja riittääkö markkina-arvo vielä. Tai jotain. En tiiä, mutta voin kertoa, että kolhuja on tullut. Ei sitä naista voi loppupelissä mies koskaan kokonaan ymmärtää, mitä sen päässä liikkuu.

Usko naisiin ei ole kuitenkaan mennyt, jostain käsittämättömästä syystä sekin. Moni mies olisi jo luovuttanut. Kai se on sitten se pillu. No ei vaan 😅

Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.

Nainen ottaa eron,  saa lapsilisät, saa elatusmaksut, saa ilmasen lapsenvahdin silloin kun haluaa, voi vapaasti voimaantua milloin kenenkin kanssa.

Jos isä näkee lapsensa kanssa ollessaan toimivansa "ilmaisena lapsenvahtina", niin ei ole hirveän vaikea arvata miksi nainen otti eron.

Hyvin useissa tapauksissa isää on pidetty vain äidin pikku apulaisena, joka ei kuitenkaan osaa tehdä mitään oikein lasten kanssa, joten kyllä se varmasti miehestä voi tuntua, että on vain lastenvahti ja maksumies.

Jos miehen onnistuu pitämään vain äidin pikku apulaisena, niin ei sitä halua osallistua varmaan kovin paljon sitten ollutkaan. Vai millaisia tahdottomia lullukoita sinä oikein kuvittelet miesten olevan?

Jep. Mies tekee itse paikkansa isänä, eikä passiivisesti odota naisen tekevän sitä hänelle (ohjattiinneuvolassa 21 v sitten). Ei kai pikkuapureita pysty arvostamaan sen enempää kuin muitakaan vapaamatkustajia.

Olisi helppo verrata, jos minulla olisi lapsia suomalaisen naisen kanssa. Onneksi ei ole. Syy miksi aasialaiset naiset ovat niin suosittuja on jo tuollainen perusasia, kuin miehen kunnioittaminen ja arvostaminen. Suomalaisten naisten kanssa se tuntuu olevan aina kaupankäyntiä. Jos mies haluaa, että suomalainen nainen arvostaisi häntä, tämän pitää tehdä aina sen eteen jokin palvelus. Aasialaiset naiset taas arvostavat ja kunnioittavat ilman kaupankäyntiä. Ja aasialainen osaa erottaa ystävän, kumppanin, apulaisen ja lapsen toisistaan. Suomalaiselle naiselle mies on yleensä vain kuin yksi lapsista kuulemma. Jotenkin sairasta, että sama nainen on kuitenkin harrastanut seksiä "lapsensa" kanssa.

Paljon sinä joka tapauksessa vietät aikaa meidän suomalaisten naisten kanssa, se on tullut huomattua. Aina kun on tulilla naisvihaketju niin olet siellä ja lähes 7-23.

Heh, tämäkin sääliö kuvittelee olevansa yksi "meistä naisista".

*eri

”Kopioinpa muiden ajatuksia kun ei ole yhtään omaa.” Terv. Palstamies 🥸

Vierailija
434/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heheh kirjoitti:

Tämä ei taida olla sukupuolikysymys, kun valta osa tuolla olevista naisista on käveleviä aikapommeja.

Viimeksi joku syytti suomalaisia naisia siitä ettei onnistunut lähtemään virolaisen naisen kanssa treffeille. Jatkakaa vaan tota syyttelyä, sillähän varmaan saakin.

Miten tämä nyt liittyy? Eilen nainen sanoi ettei ymmärrä naisia ollenkaan, kun kaikki tuntuvat haluavan että heillä on adhd.

Vierailija
435/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä luule että mies ottaa lapset kun haluaa. Hän ottaa lapset silloin kun naiselle sopii ja nalkutus ja uhkaukset päälle jos näin ei ole.

Osaako nainen olla aivopesemättä lapsia ? Tuskin.

Teette sitten iskän kanssa sitä ja tätä.

Aasialainen vaimoni on kauhistellut suomalaisten naisten kylmyyttä omia lapsiaan kohtaan. Puhuttiin joskus eroista ja kumpikin tuli siihen tulokseen, että vaikka meidän välinen rakkaus hiipuisi, oltaisi silti yhdessä, koska kumpikin rakastaa lapsiamme niin paljon, ettei voitaisi kuvitellakaan olevamme erossa niistä joka toinen viikko. Ei tulisi kuuloonkaan. Tosin meidän parisuhte onkin alkanut pitkän kaavan mukaan ja lapsia alettiin väsäämään vasta vuosien yhteiselon jälkeen, kun arki oli jo tullut elämään mukaan.

Vaimoni ei voi käsittää myöskään sitä, että lapset heitetään pihalle viimeistään 15-vuotiaana.

Mutta helposti jättää ne lapsensa vuosiksi toiselle puolelle maapalloa, kun tulee lähtö päälakikaljun pallomahan kanssa kauas pohjoiseen… ”Rakkaudesta”…

Vierailija
436/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heheh kirjoitti:

M27, ikisinkku

Uskotko tuota itsekään? - Kertaakaan ei ole kohtaamani nainen kaivanut mittatikkua esille varmistuakseeni heppini koosta. - Ja ilm. ei ole pettymystä myöhemmin kokeneet. Jos tai kun suhteeni on päättyneet, niin kyllä toistaiseksi on aina syy/ t olleet jotain muuta. 

Vierailija
437/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista esittää tykkäävänsä seksistä niin kauan kun on saanut miehen sitoutettua itseensä. Pienempi osa sitten tykkää ihan oikeasti siitä seksistä ja parisuhteet ovat hyviä.

Vierailija
438/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta annettavaa sinulla on?

Maailma on mennyt aika kylmäksi. Suhde on kuin joku hyötykauppa, mitä mä saan ja mitä joudun antamaan... Rakkaudesta mitään tietoa :(

Rakkaudessa on kyse siitä, et haluaa olla toiselle kiva ja välittää tästä huonoinakin päivinä. Eikä intä, mitä sä mulle annat, ja kandeeko mun ottaa sua riesakseni.

Säälin teitä nykykolmekymppisiä.

N54

Vierailija
439/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta annettavaa sinulla on?

Maailma on mennyt aika kylmäksi. Suhde on kuin joku hyötykauppa, mitä mä saan ja mitä joudun antamaan... Rakkaudesta mitään tietoa :(

Rakkaudessa on kyse siitä, et haluaa olla toiselle kiva ja välittää tästä huonoinakin päivinä. Eikä intä, mitä sä mulle annat, ja kandeeko mun ottaa sua riesakseni.

Säälin teitä nykykolmekymppisiä.

N54

Komppaan tätä. M38

Vierailija
440/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

köyhästä maasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harva nainen tarjoaa muuta kuin henkistä väkivaltaa seksin lisäksi. Parisuhdekeskeiselle miehelle täyttä helvettiä markkinoilla.

Jos oikeasti haluat elää onnellisena ja hyvässä parisuhteessa, jossa nainen on uskollinen ja kunnioittaa sinua, niin etsi itsellesi filippiiniläinen nainen. Suomessa on heitä myös sinkkuina, mutta jos etsit suoraan Filippiineiltä, niin on enemmän valinnanvaraa.

Heidät siis kasvatetaan emännän muottiin ja kuinka monta kertaa se pitää sanoa että länsimainen nainen on kouluja käynyt joka haluaa luoda myös uraa perhe-elämän rinnalle.

Tämähän se ikiaikainen kiista on kun suomalainen ei suostu kotiorjaksi kuin taas filippiiniläinen "suostuu" kun ei se raukka tiedä että täällä joutuu kodinhoidon lisäksi töihin.

Filippiiniläinen nainen hoitaa kotiaan kun sen mies käy töissä. Mitä raukkamaista siinä on? Kukin tavallaan. En ymmärrä miksi itket kun toisella menee hyvin?

Katsopas, kun suomalainen nainen on kamalan ahkera. Se lähtee aamulla töihin, tekee koko päivän perse ruvella töitä (käytännössä joko heiluttelee käsiään, tekee jotain mitätöntä ja tuottamatonta hömppää tai sitten somettaa koko työajan). Sitten hän "töistä" lopen uupuneena palaa kotiin ja muistaa, että miehen kotityöviikko, joten menenpäs divaanille läppärin kanssa ja sometan kunnes mies tulee tulee tukkisavotalta kotiin. Saa kyllä hemmetin laiskiainen siivota koko kämpän lattiasta kattoon ja pestä kaikki pyykit, niin naisen ei tarvi seuraavalla viikolla pyykätä.

Mies saapuukin iltahämärissä kotiin ja haluaa istahtaa hetkeksi sohvalle, koska on aivan poikki raskaan fyysisen työn takia. Perse ei ehdi saavuttaa sohvan kangasta, kun vaimo nalkuttavalla äänellä toteaa, että sulla on päivän kotityöt vielä tekemättä. Miehen on pakko ponkaista kuin vieteri ylös ja ryhtyä pyykäämään, pyyhkimään pölyt, laittamaan astiat koneeseen, vaihtamaan lakanat, puhdistettava lattiakaivot ja kaikki hajulukot vaimon hiuksista, sekä pestävä kaikki lasipinnat sisällä ikkunoita lukuunottamatta.

Tulee seuraava viikko. Nainen tarkistaa edellisen viikon työn laadun ja toteaa tyytyväisenä itselleen, miten onkaan saanut koulutettua itselleen hyvän miehen, joka siivoaa, kokkaa ja pyykkää. No, panna se ei ole kyllä halunnut pitkiin aikoihin, mutta selvitetään asia. Rouva siis laittaa astiat koneeseen, eikä pölyäkään näytä olevan, joten ehtii somettaa mammafoorumilla, ettei saa mieheltään seksiä, mikä neuvoksi, kunnes voi tyhjentää astianpesukoneen. Kuinka ollakaan, töissä olikin päivällä niin "rankkaa", että rouva nukahtaa sohvalle ja herää vasta klo 21 jälkeen, kun mies tulee taas tukkisavotalta lopen uupuneena kotiin. Vaimoa väsyttää niin paljon, että hihkaisee miehelleen, että tyhjennäpä se astianpesukone, kun oot vielä kerta jalkeilla, mä meen jo nukkumaan.

Ymmärrät varmaan, ettei suomalainen ahkera ja aikaansaava nainen voi sietää, jos miehellä onkin aasialainen nainen, joka ei osaa pakottaa miestä tekemään vähintään puolet kotitöistä.

Onpa elämäsi ankeaa. Mutta saanko kysyä, miksi ihmeessä vietät päiväsi siellä tukkimetsässä, eikö äly riittänyt kouluttautua? Ei siellä tukkimetsässä sitä paitsi sulle enää riitä töitä, kun metsäkoneet tekee niin paljon nopeammin ja paremmin ja halvemmalla.

Valitettavasti kaikkialta koneilla ei pääse korjaamaan puita ja me valitsemme tukkipuut yksilöinä ja jätämme metsän entiselleen. Tämä tietysti maksaa ja vaatii ammattitaitoa, mutta onneksi maailmassa on näitä koulutettuja näsäviisastelijoita joilta voi ottaa hyvän hinnan. Katsos kun koulutus ei ole tae ammattitaidosta millään alalla tai varsinkaan tae älykkyydestä. Eri