Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua
Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.
Kommentit (726)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jämpti on niin että kenelläkään naisella ei ole mitään muuta kuin pillu, mikä miehiä kiinnostaisi. Miehillä on paremmat jutut, rennompi asenne, ovat sallivampia ja kaikin puolin parempaa seuraa, paitsi siinä yhdessä asiassa.
Jos miehiä on uskominen, niin ne miesten ”paremmat jutut” koskevat 90-prosenttisesti naisia. Joo-o, totta lienee, ettei naiset jaksa noin paljon naisista jauhaa.
Tarkkailin tänään työpaikalla kahvipöytäkeskustelua. Miehet puhuivat ilmastokriisistä, energian hinnasta ja miten nämä asiat saataisiin balanssiin.
Naiset puhuivat aikuisiän adhdsta ja noin puolet olivat sitä mieltä että heillä on adhd ja siksi eivät onnistu jossain heille tärkeässä asiassa. Tämä oli vain yksittäinen huomio, ei muuta. Eri
Mistä löytää nainen joka haluaa munaa? Tänne voi kommentoida ihan mitä sontaa tahtoo mutta asialliset aloitukset poistetaan.
Mistä johtui ap:n ero, mies halusi ja löysi halunsa vieraista? Tänne voi kommentoida ihan mitä sontaa tahtoo mutta asialliset aloitukset poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jämpti on niin että kenelläkään naisella ei ole mitään muuta kuin pillu, mikä miehiä kiinnostaisi. Miehillä on paremmat jutut, rennompi asenne, ovat sallivampia ja kaikin puolin parempaa seuraa, paitsi siinä yhdessä asiassa.
Jos miehiä on uskominen, niin ne miesten ”paremmat jutut” koskevat 90-prosenttisesti naisia. Joo-o, totta lienee, ettei naiset jaksa noin paljon naisista jauhaa.
Tarkkailin tänään työpaikalla kahvipöytäkeskustelua. Miehet puhuivat ilmastokriisistä, energian hinnasta ja miten nämä asiat saataisiin balanssiin.
Naiset puhuivat aikuisiän adhdsta ja noin puolet olivat sitä mieltä että heillä on adhd ja siksi eivät onnistu jossain heille tärkeässä asiassa. Tämä oli vain yksittäinen huomio, ei muuta. Eri
Minä taas panin tänään merkille, että työpaikan miehet lähettelivät toisilleen ”hassuja” videoita ja sitten kokoontuivat vuorotellen toistensa kännyköiden ympärille niitä ihastelemaan ja ihmettelemään. Sukupolvierot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuntuvat haluavan puhua parisuhteesta ja tunteista mutta eivät kykene kertomaan suoraan mitä itse haluavat suhteelta. Minä miehenä haluan seksiä ja usein, lähes joka päivä. Miksi nainen ei kerro suhteen alussa että häntä ei niin kiinnosta seksi? Kyllä minä miehenä haluan muutakin yhteistä, rakkautta, läheisyyttä, musiikkimakua, keskustelua, Yhteisiä harrastuksia, yhdessä kokkaamista... Tunnustan, miehellä on kahdet aivot ja jos pienemmissä on painetta, ylhäällä olevat isot eivät kuuntele tai toimi. Jos paine poistetaan pikkuaivoista, kuulo ja ymmärrys pelaa monta tuntia. Todella outo jos miehen pitäisi tuntea syyllisyyttä omista haluistaan ja että oma puolisio kiinnostaa. Miehenä tuntuu todella oudolle ja jopa loukkaavalle kommentit että "mies vain katsoo urheilua, tulee valmiiseen ruokapöytään ja minussa häntä kiinnostaa vain seksi". Minä olen poikamies koska sopivaa naista ei ole tullut vastaan ja tämä on täysin minun valintani, olisi ollut ottajia. Ilmeisesti naisen ei tarvitse ottaa vastuuta kenet valitsee puolisoksi ja kaikki miehet voi arvostella tämän oman valinnan mukaan?
Sanotko sinä treffeillä, että hei, mua ei kiinnosta sun migreenis ja väsymykses, vaan joka päivä on pantava, vaikka olisit teholla? Ja jos sanot, niin voisitko millään harkita sitä vaihtoehtoa, että sinä itse et sovi kumppaniksi?
Mahtaa olla raskas elämä kun ei edes pyri ymmärtämään mitä muut tarkoittaa. Sivusta
Minun kokemus.. mies pyysi treffeille autoon ja suuteli kuin hullu tunnin ajan. Joo tapahtui siellä villimpääkin. Seuraavana päivänä laittoi kaksi viestiä, mutta tänään esim. kysyin kuulumisia. Ei mitään vastausta vaikka luki viestin. Mikä teitä miehiä pirulauta vaivaa? Ei toista suudella tuntia, ellet tunne jotain vai eikö aivoissa ole muuta kuin nautinto??
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisissa olisi jotain muuta kiinnostavaa kuin pillu. On se nyt kumma juttu. Tää ap voi mennä sitte vaikka nunnaluostariin, Ihme valittajia, Kummalliseksi on maailma mennyt.
Kuulostat ihan mielensäpahoittajalta 😅
Kuulostat myös siltä, että
a) et ole koskaan päässyt naisen kanssa lähempään kontaktiin tai
b) olet pariutunut sukupuolielimen kanssa, ja kun se haluaa erota sinusta, olet ihan hirveän yllättynyt, kun teillähän meni niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemus.. mies pyysi treffeille autoon ja suuteli kuin hullu tunnin ajan. Joo tapahtui siellä villimpääkin. Seuraavana päivänä laittoi kaksi viestiä, mutta tänään esim. kysyin kuulumisia. Ei mitään vastausta vaikka luki viestin. Mikä teitä miehiä pirulauta vaivaa? Ei toista suudella tuntia, ellet tunne jotain vai eikö aivoissa ole muuta kuin nautinto??
Nyt on kyse kärsimyksen välttelystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuntuvat haluavan puhua parisuhteesta ja tunteista mutta eivät kykene kertomaan suoraan mitä itse haluavat suhteelta. Minä miehenä haluan seksiä ja usein, lähes joka päivä. Miksi nainen ei kerro suhteen alussa että häntä ei niin kiinnosta seksi? Kyllä minä miehenä haluan muutakin yhteistä, rakkautta, läheisyyttä, musiikkimakua, keskustelua, Yhteisiä harrastuksia, yhdessä kokkaamista... Tunnustan, miehellä on kahdet aivot ja jos pienemmissä on painetta, ylhäällä olevat isot eivät kuuntele tai toimi. Jos paine poistetaan pikkuaivoista, kuulo ja ymmärrys pelaa monta tuntia. Todella outo jos miehen pitäisi tuntea syyllisyyttä omista haluistaan ja että oma puolisio kiinnostaa. Miehenä tuntuu todella oudolle ja jopa loukkaavalle kommentit että "mies vain katsoo urheilua, tulee valmiiseen ruokapöytään ja minussa häntä kiinnostaa vain seksi". Minä olen poikamies koska sopivaa naista ei ole tullut vastaan ja tämä on täysin minun valintani, olisi ollut ottajia. Ilmeisesti naisen ei tarvitse ottaa vastuuta kenet valitsee puolisoksi ja kaikki miehet voi arvostella tämän oman valinnan mukaan?
Sanotko sinä treffeillä, että hei, mua ei kiinnosta sun migreenis ja väsymykses, vaan joka päivä on pantava, vaikka olisit teholla? Ja jos sanot, niin voisitko millään harkita sitä vaihtoehtoa, että sinä itse et sovi kumppaniksi?
Joo kaikki miehet haluavat sinuna kun olet teholla, etkö saanut memoa joka miehet laativat juuri sinulle. Ja en varmasti sovi kumppaniksi monelle mutta olenkin etsinyt vain yhtä naista. Naista joka haluaa seksiä. Kun hänellä on migreeni minä palvelen. Kun kuukautiset ovat pahimmillaan minä palvelen ja hieron karamppaavaa mahaa. Mutta hei, minä en kelvannut ja olen paska mies kuten kaikki miehet?
Vierailija kirjoitti:
Sori ap, mutta näin se vain on. Toki kannattaa tarjota auliisti myös kakkosta. Se ei ole pillu, mutta kiinnostaa useimpia miehiä varsin paljon.
Laittakaa, naiset, palstalla näkemillenne mainostajille kopio tai kuvakaappaus näistä kommnteista ja kysykää, miksi he maksavat tällaisista. Ylläpito ei ilmeisesti aio tehdä asialle mitään ja Sanoma Media Finlandin johtokin hykertelee vain saadessaan paljon mainostuloja, kun on paljon keskustelua.
Mutta yksi toisensa jälkeen mainostajat sanoutuvat irti tällaisesta, kun ymmärtävät, että näillä menettää naisasiakkaat.
Ei ainakaan kovin sivistyneiden miesten joukosta, viitaten otsikkoon.
Mulle kelpaisi mies, joka kantaisi hirven kotiin ja ottaisi mut kainaloon.
mulla tekis välillä mieli pilveeki... riittääkö?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi mies, joka kantaisi hirven kotiin ja ottaisi mut kainaloon.
Kuollu Hirvi ja tuntien kestävä hali sessio. Tätä joka mies kaipaa, sairasta naista joka ei halua seksiä? "Tuo kuollu eläin ja halataan lusikassa" sen hirvi on väärä olento ampua, saa edes joku elukka jatkaa sukua.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
Tajua nyt pikkupoika että eivät edes nuolaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ap, mutta näin se vain on. Toki kannattaa tarjota auliisti myös kakkosta. Se ei ole pillu, mutta kiinnostaa useimpia miehiä varsin paljon.
Mitäpä nainen miehellä sitten tekee, kun sillä ei ole tarjota kuin klli ja muun ajan se istuu hiljaa? Perus- penan pnot on jynkynjynkynjyyy. Senkö takia pitää luopua naisen vaoa7destaan ja vapaa- ajastaan? Ei stana....
Ei tietenkään tarvitse, mitä oikein sekoilet? Tämä ketju nyt kuitenkin käsittelee sitä, että nainen haluaa löytää miehen.
Miksi ap haluaa niin kyltymättömän miehen, ettei sille pelkä pilde riitä?
Miksi tähän vastaukseen piti tuo avainsana kirjoittaa kiertäen, kun otsikkoon se on saatu kirjoittaa suoraan?
En ymmärrä tämän palstan sensuuria.
Vierailija kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...😭
Olen lukenut tämän täällä ennenkin. Muistelet kaiholla menneitä suuruuden päiviä?