Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
441/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai no nyt tämä ongelma alkaa hahmottumaan. Sinä haluat vain palvelijan itsellesi, et ihmistä rinnallesi. 

Kysyn vielä (retorisen kysymyksen), oliko niin että sulla oli ongelmia löytää nainen vierellesi? 

Katso kun henkilökohtaisille avustajille joutuu maksamaan palkkaa. 

Tiedätkö, mikä minua (n) vtuttaa tällä palstalla enemmän kuin naisvihakommentit? Se, että naiset lainaavat, levittävät ja moninkertaistavat niiden näkyvyyden.

Vierailija
442/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta annettavaa sinulla on?

Maailma on mennyt aika kylmäksi. Suhde on kuin joku hyötykauppa, mitä mä saan ja mitä joudun antamaan... Rakkaudesta mitään tietoa :(

Rakkaudessa on kyse siitä, et haluaa olla toiselle kiva ja välittää tästä huonoinakin päivinä. Eikä intä, mitä sä mulle annat, ja kandeeko mun ottaa sua riesakseni.

Säälin teitä nykykolmekymppisiä.

N54

Minusta taas on hyvä, että nykyään tytötkin kasvavat arvostamaan itseään. Minä olen sitä ikäluokkaa, joka kasvatettiin palvelemaan ja miellyttämään ja unohtamaan omat tarpeet, eikä siitä kyllä mitään hyvää seurannut.

Omalle tyttärelleni pyrin opettamaan, että itseään pitää rakastaa ja arvostaa eikä pidä antaa toisten kävellä ylitseen. Oppi meni perille: on hyvässä ja tasa-arvoisessa suhteessa fiksun nuoren miehen kanssa eikä kenenkään sovinistin kynnysmattona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

köyhästä maasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harva nainen tarjoaa muuta kuin henkistä väkivaltaa seksin lisäksi. Parisuhdekeskeiselle miehelle täyttä helvettiä markkinoilla.

Jos oikeasti haluat elää onnellisena ja hyvässä parisuhteessa, jossa nainen on uskollinen ja kunnioittaa sinua, niin etsi itsellesi filippiiniläinen nainen. Suomessa on heitä myös sinkkuina, mutta jos etsit suoraan Filippiineiltä, niin on enemmän valinnanvaraa.

Heidät siis kasvatetaan emännän muottiin ja kuinka monta kertaa se pitää sanoa että länsimainen nainen on kouluja käynyt joka haluaa luoda myös uraa perhe-elämän rinnalle.

Tämähän se ikiaikainen kiista on kun suomalainen ei suostu kotiorjaksi kuin taas filippiiniläinen "suostuu" kun ei se raukka tiedä että täällä joutuu kodinhoidon lisäksi töihin.

Filippiiniläinen nainen hoitaa kotiaan kun sen mies käy töissä. Mitä raukkamaista siinä on? Kukin tavallaan. En ymmärrä miksi itket kun toisella menee hyvin?

Katsopas, kun suomalainen nainen on kamalan ahkera. Se lähtee aamulla töihin, tekee koko päivän perse ruvella töitä (käytännössä joko heiluttelee käsiään, tekee jotain mitätöntä ja tuottamatonta hömppää tai sitten somettaa koko työajan). Sitten hän "töistä" lopen uupuneena palaa kotiin ja muistaa, että miehen kotityöviikko, joten menenpäs divaanille läppärin kanssa ja sometan kunnes mies tulee tulee tukkisavotalta kotiin. Saa kyllä hemmetin laiskiainen siivota koko kämpän lattiasta kattoon ja pestä kaikki pyykit, niin naisen ei tarvi seuraavalla viikolla pyykätä.

Mies saapuukin iltahämärissä kotiin ja haluaa istahtaa hetkeksi sohvalle, koska on aivan poikki raskaan fyysisen työn takia. Perse ei ehdi saavuttaa sohvan kangasta, kun vaimo nalkuttavalla äänellä toteaa, että sulla on päivän kotityöt vielä tekemättä. Miehen on pakko ponkaista kuin vieteri ylös ja ryhtyä pyykäämään, pyyhkimään pölyt, laittamaan astiat koneeseen, vaihtamaan lakanat, puhdistettava lattiakaivot ja kaikki hajulukot vaimon hiuksista, sekä pestävä kaikki lasipinnat sisällä ikkunoita lukuunottamatta.

Tulee seuraava viikko. Nainen tarkistaa edellisen viikon työn laadun ja toteaa tyytyväisenä itselleen, miten onkaan saanut koulutettua itselleen hyvän miehen, joka siivoaa, kokkaa ja pyykkää. No, panna se ei ole kyllä halunnut pitkiin aikoihin, mutta selvitetään asia. Rouva siis laittaa astiat koneeseen, eikä pölyäkään näytä olevan, joten ehtii somettaa mammafoorumilla, ettei saa mieheltään seksiä, mikä neuvoksi, kunnes voi tyhjentää astianpesukoneen. Kuinka ollakaan, töissä olikin päivällä niin "rankkaa", että rouva nukahtaa sohvalle ja herää vasta klo 21 jälkeen, kun mies tulee taas tukkisavotalta lopen uupuneena kotiin. Vaimoa väsyttää niin paljon, että hihkaisee miehelleen, että tyhjennäpä se astianpesukone, kun oot vielä kerta jalkeilla, mä meen jo nukkumaan.

Ymmärrät varmaan, ettei suomalainen ahkera ja aikaansaava nainen voi sietää, jos miehellä onkin aasialainen nainen, joka ei osaa pakottaa miestä tekemään vähintään puolet kotitöistä.

Onpa elämäsi ankeaa. Mutta saanko kysyä, miksi ihmeessä vietät päiväsi siellä tukkimetsässä, eikö äly riittänyt kouluttautua? Ei siellä tukkimetsässä sitä paitsi sulle enää riitä töitä, kun metsäkoneet tekee niin paljon nopeammin ja paremmin ja halvemmalla.

Valitettavasti kaikkialta koneilla ei pääse korjaamaan puita ja me valitsemme tukkipuut yksilöinä ja jätämme metsän entiselleen. Tämä tietysti maksaa ja vaatii ammattitaitoa, mutta onneksi maailmassa on näitä koulutettuja näsäviisastelijoita joilta voi ottaa hyvän hinnan. Katsos kun koulutus ei ole tae ammattitaidosta millään alalla tai varsinkaan tae älykkyydestä. Eri

Siellä taas yksi joka halveksii koulutusta, koska itsellä ei äly riittänyt kouluttautua. 🤭

Vierailija
444/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiiä, itse koen, että parisuhteeseen kuuluu seksi olennaisena osana, enkä jaksa pelata mitään pelejä, että milloin on sopivaa edes ehdotella jotain sellaista. Jos tilanne etenee suotuisasti, niin myös seksiä on. Jos ei, niin vaihdan maisemaa.

Vierailija
445/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiiä, itse koen, että parisuhteeseen kuuluu seksi olennaisena osana, enkä jaksa pelata mitään pelejä, että milloin on sopivaa edes ehdotella jotain sellaista. Jos tilanne etenee suotuisasti, niin myös seksiä on. Jos ei, niin vaihdan maisemaa.

Tämä ketju on kyllä ollut silmiä avaava reality check miesten lukutaidon tasoon. Otsikko on ”Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua”, ja valtaosa lukee sen ”Mistä löytää mies joka ei halua pillua”. Ja sitten suu vaahdossa haukutaan naisia aseksuaaleiksi ja pihtareiksi. Hohhoijjaa.

Vierailija
446/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tässä kohtaa olla iloinen vai pettynyt kun olen saanut useamman platonisen suhteen naisten kanssa mutta en ole kelvannut tai päätynyt heistä kenenkään kanssa harrastamaan seksiä. Itse olen tilanteestani kanssa ristipaineessa hyväkysn asain mutta enemmän kuin hämmästynyt olen ollut erilaisista reagtioista, joita olen kohdannut kun olen asiasta kertonut.

Mitä ovat menneet kysymään? Miksi se on niin tärkeää tietää, kuinka monta seksikumppania on ollut? Ei minua kiinnosta kuinka monta seksikumppania mahd. seksikumppania on jollain ollut vaikka edes hänellä, jonka kanssa itse saattaisin seksiä harrastaa. Mitä tuolla tiedolla tekisin?

Vertaillako pitäisi ja pisteyttää?  Tai antaa tosielle mahdollisuus pisteyttää ja arvioida minut ja minun suoriutumiseni?

Seksi on varmasti merkittävä juttu monelle mutta minusta joskus vaikuttaa että monen ihan liian yliarvostama.

Vierailija
447/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
448/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähallien ulkopuolelta. Kirjastosta. Kirkosta. Hengellisyys ja kulttuurin tuntemus tuo elämään sisältöä. Käyppä näitä paikkoja kuluttavia miehiä jututtamassa.

Vierailija
449/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tässä kohtaa olla iloinen vai pettynyt kun olen saanut useamman platonisen suhteen naisten kanssa mutta en ole kelvannut tai päätynyt heistä kenenkään kanssa harrastamaan seksiä. Itse olen tilanteestani kanssa ristipaineessa hyväkysn asain mutta enemmän kuin hämmästynyt olen ollut erilaisista reagtioista, joita olen kohdannut kun olen asiasta kertonut.

Mitä ovat menneet kysymään? Miksi se on niin tärkeää tietää, kuinka monta seksikumppania on ollut? Ei minua kiinnosta kuinka monta seksikumppania mahd. seksikumppania on jollain ollut vaikka edes hänellä, jonka kanssa itse saattaisin seksiä harrastaa. Mitä tuolla tiedolla tekisin?

Vertaillako pitäisi ja pisteyttää?  Tai antaa tosielle mahdollisuus pisteyttää ja arvioida minut ja minun suoriutumiseni?

Seksi on varmasti merkittävä juttu monelle mutta minusta joskus vaikuttaa että monen ihan liian yliarvostama.

Ks. Rosebrides. Pistä search osioon katolilainen/ortodoksi/kristitty. Heitä kiinnostaa syvällisemmät asiat.

Vierailija
450/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä oon semmonen, mutta naisissa on se ongelma, ettei se sitten loppupelissä niille riitä.

Mulla on kolme pitkää n 7-14 vuoden suhdetta takana ja kaikki kolme ovat päättyneet siihen, että nainen petti ja lähti uuden miehen matkaan.

Terapeutti sanoi, että harvinaisen huono tuuri sinulla... En ole samaa mieltä. Mitä olen kuulostellut tässä, niin pettäviä, perheensä rikkovia naisia on yhä enemmän.

Mitäkö minulla on tarjottavaa? Tavallinen, turvallinen mies sinulle. Hyvin tienaava, hommaan talon ja autot. Matkustellaan, käydään syömässä jne. Olen mukana elämässäsi ja tuen sinua ja harrastuksiasi. Yhden näistä kolmesta kanssa kävin mm. ratsastamassa metsässä, kun hänellä oli hevosia. Hoidan lapsia ja teen ruokaa.

Kaikki kolme ovat petettyään ja erotessaan sanoneet, ettei minussa ole vikaa ja niinhän sitä sanotaan, kun ei halua satuttaa. Toisaalta suhteeni ovat kaikki olleet pitkiä, ei kukaan oo toisen kanssa pitkään, jos se ei toimi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se vaan naiselle loppupelissä riitä. Tulee joku viiraus, ikäkriisi tms. Naiselle tulee halu selvittää, josko ois kuitenkin vielä jotain muuta tarjolla ja riittääkö markkina-arvo vielä. Tai jotain. En tiiä, mutta voin kertoa, että kolhuja on tullut. Ei sitä naista voi loppupelissä mies koskaan kokonaan ymmärtää, mitä sen päässä liikkuu.

Usko naisiin ei ole kuitenkaan mennyt, jostain käsittämättömästä syystä sekin. Moni mies olisi jo luovuttanut. Kai se on sitten se pillu. No ei vaan 😅

Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.

Sulla siis oin kolme perhettä jo takana? Onko nämä kaikki lapset sinun luonasi asumassa, vai ovatko jääneet jokainen näille äideilleen jotka ovat perheenne rikkoneet. Kuulostat mieheltä jolle käy kuka tahansa nainen. Kaikkien kanssa olet ollut valmis elämään loppuelämäsi, ja sitten vain kaikki yksi toisensa jälkeen poistuvat suhteesta perheen rikkoen ja pettäen. Mun miehellä on ollut yksi pitempi suhde taustalla, ja mulla ei yhtään yli v1,5v suhdetta kun tapasimme 35-vuotiaina. En olisi ottanut miestä jolla noita pitkiä suhteita ja hajonneita perheitä olisi jo kolme takana. Liian helpolla menisi mielestäni sellainen mies yhteen naisen kanssa.

Ekan kanssa ei lapsia > suhteemme oli 15 vuotiaasta 21 v, kunnes petti ja lähti toisen matkaan. Toinen pidempi suhde (avoliitto 23 vuotiaana, kesti lähes 10 vuotta, 1 lapsi. Kolmas suhde (avioliitto), 2 lasta kesti lähes 14 vuotta.

Välissä oli joku lyhyempi juttu. Mutta ei, en lähde kenen tahansa matkaan. Minulla oli hyvä tuuri, että olen saanut olla kolmen hyvän naisen kanssa pitkässä suhteessa. Harmi vaan, kun lopussa pilasivat kaiken, suhteemmekin peittämällä. Kaikki se hyväkin menetti ikäänkuin arvonsa.

Lapset yhteishuoltajuudessa, vanhin on jo aikuinen. Lapseni hoidan hyvin. Harmi, että se on mennyt näin. Olisin arvostanut ydinperhettä.

Vierailija
451/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä oon semmonen, mutta naisissa on se ongelma, ettei se sitten loppupelissä niille riitä.

Mulla on kolme pitkää n 7-14 vuoden suhdetta takana ja kaikki kolme ovat päättyneet siihen, että nainen petti ja lähti uuden miehen matkaan.

Terapeutti sanoi, että harvinaisen huono tuuri sinulla... En ole samaa mieltä. Mitä olen kuulostellut tässä, niin pettäviä, perheensä rikkovia naisia on yhä enemmän.

Mitäkö minulla on tarjottavaa? Tavallinen, turvallinen mies sinulle. Hyvin tienaava, hommaan talon ja autot. Matkustellaan, käydään syömässä jne. Olen mukana elämässäsi ja tuen sinua ja harrastuksiasi. Yhden näistä kolmesta kanssa kävin mm. ratsastamassa metsässä, kun hänellä oli hevosia. Hoidan lapsia ja teen ruokaa.

Kaikki kolme ovat petettyään ja erotessaan sanoneet, ettei minussa ole vikaa ja niinhän sitä sanotaan, kun ei halua satuttaa. Toisaalta suhteeni ovat kaikki olleet pitkiä, ei kukaan oo toisen kanssa pitkään, jos se ei toimi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se vaan naiselle loppupelissä riitä. Tulee joku viiraus, ikäkriisi tms. Naiselle tulee halu selvittää, josko ois kuitenkin vielä jotain muuta tarjolla ja riittääkö markkina-arvo vielä. Tai jotain. En tiiä, mutta voin kertoa, että kolhuja on tullut. Ei sitä naista voi loppupelissä mies koskaan kokonaan ymmärtää, mitä sen päässä liikkuu.

Usko naisiin ei ole kuitenkaan mennyt, jostain käsittämättömästä syystä sekin. Moni mies olisi jo luovuttanut. Kai se on sitten se pillu. No ei vaan 😅

Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.

Sulla siis oin kolme perhettä jo takana? Onko nämä kaikki lapset sinun luonasi asumassa, vai ovatko jääneet jokainen näille äideilleen jotka ovat perheenne rikkoneet. Kuulostat mieheltä jolle käy kuka tahansa nainen. Kaikkien kanssa olet ollut valmis elämään loppuelämäsi, ja sitten vain kaikki yksi toisensa jälkeen poistuvat suhteesta perheen rikkoen ja pettäen. Mun miehellä on ollut yksi pitempi suhde taustalla, ja mulla ei yhtään yli v1,5v suhdetta kun tapasimme 35-vuotiaina. En olisi ottanut miestä jolla noita pitkiä suhteita ja hajonneita perheitä olisi jo kolme takana. Liian helpolla menisi mielestäni sellainen mies yhteen naisen kanssa.

Ekan kanssa ei lapsia > suhteemme oli 15 vuotiaasta 21 v, kunnes petti ja lähti toisen matkaan. Toinen pidempi suhde (avoliitto 23 vuotiaana, kesti lähes 10 vuotta, 1 lapsi. Kolmas suhde (avioliitto), 2 lasta kesti lähes 14 vuotta.

Välissä oli joku lyhyempi juttu. Mutta ei, en lähde kenen tahansa matkaan. Minulla oli hyvä tuuri, että olen saanut olla kolmen hyvän naisen kanssa pitkässä suhteessa. Harmi vaan, kun lopussa pilasivat kaiken, suhteemmekin peittämällä. Kaikki se hyväkin menetti ikäänkuin arvonsa.

Lapset yhteishuoltajuudessa, vanhin on jo aikuinen. Lapseni hoidan hyvin. Harmi, että se on mennyt näin. Olisin arvostanut ydinperhettä.

Peittämällä = pettämällä

Vierailija
452/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin tinderin profiilitekstiin, että etsin parisuhdetta, en ONS:a. Kukaan ei yrittänyt ons:a vaan viestittiin, käytiin kahvilla ja yleensä siihen se jäikin, kun ei kiinnostus herännyt puolin tai toisin. Kannattaa lukea profiiliteksti huolella ennen tykkäämistä. Itse en ikinä tykännyt tinderin pelkistä kuvista vaan aina piti olla tekstiä ja parisuhdehaluja.

Ja vinkkinä: sen ekan tapaamisen jälkeen laita "mitkä fiilikset jäi?" tms, jotta toisella on turvallinen olo vastata, että "olet mukava, mutta romanttisia tunteita ei herännyt". Jos itse olet kovin aktiivinen niin toinen voi pelästyä eikä kehtaa sanoa, ettei kiinnosta ja sitten ghostaa.

Itseäni ei koskaan ole ghostattu vaan yhdessä on viestitelty, että "hyvää jatkoa".

Nyt tinder-parisuhteessa tavallisen kanssa <3

Vierailija
453/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaismiljonääri Espanjan aurinkorannikolta:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/89b326d1-3935-46e3-aaa3-59224956feb5

Vierailija
454/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta annettavaa sinulla on?

Tämä. Hyvin oleellinen kysymys.

Jos saa vain vonkausviestejä niin kertoo siitä ettei miehet näe sinussa muuta kiinnostavaa. Kokeile panostaa esim ulkonäön hoitoon, pukeutumiseen, liikuntaan/laihdutukseen niin alat kiinnostaa muussakin mielessä.

Olen eri, mutta entäs jos on timmi, kaunis ja pukeutuu hyvin sekä panostaa itseensä ja silti saa vain vonkausbiestejä🤣 luulenpa että se enemmän tätä on kun että olisi huonosti laittautunut tms.

Vierailija
455/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi niitä miehiä jotka haluavat perustaa (suur)perheen.

Ei niitä ole vapaana enää yli 25-vuotiaana. Ne ovat Pohjanmaalla ja ikuisesti samoissa naimisissa, ellei vaimo kuole. Hyvin harvinaisiahan he muutenkin ovat ilman uskovaisuutta.

Vierailija
456/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-mies on kiinnostunut muustakin.

Vierailija
457/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H0mobaarista niitä löytää.

Vierailija
458/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa tulee melkein fiilis että olen ainoa mies Suomessa kenellä on seksiä haluava vaimo :-)

Pillua ja suikkaria saa joka päivä, vaimo hoitaa lasta ja kotia, minä tuon hyvää tuloa perheelle ja teen toki osani kodinhoidossakin, kaikki onnellisia. Ehkä jotain maagista toimivaa siinä ydinperheessä ja avioliitossa kuitenkin on verrattuna tähän nykypäivän tinder-kinkkukauppaan ja sarjadeittalu-kulttuuriin. Näitä harrastavat poikkeuksetta huutelevat ristiin "miehet on sikoja!" "naiset on sikoja"... mistähän johtuu? 

Maaginen ydinperhe sopii tottakai sellaisille ollaan-toisissa-koko-ajan-kiinni ihmisille jotka suurin piirtein vetää ranteet auki jos yksin joutuu päivän olemaan. On naisia ja miehiä jotka tarvitsee omaa tilaa ja rauhaa jopa parisuhteessa ja 24/7 hälisevä maaginen ydinperhe suorittamisineen ja vaatimuksineen on kuin painajainen.

Olet ilmeisesti sitä ns. valkoista roskajoukkoa. Normaali ydinperhe ainakin meillä tarkoittaa sitä, että ollaan menty naimisiin rakkaudesta pitkän tutustumis- ja seurusteluvaiheen jälkeen. Muutama vuosi naimisissa, jonka aikana ollaan ostettu yhteinen, koko perheen koti ja sitten ryhdytty miettimään lastentekoa. Meillä minä käyn töissä ja rouva on lasten kanssa kotona. Työni ei ole fyysisesti rasittavaa, mutta työprojektit ovat niin vaativia, että hyvin usein olen työpäivän jälkeen todella väsynyt. Jokainen joka tekee vaativaa suunnittelua, tietää tämän.

Pieni hälinä ympärilläni on musiikkia korvilleni. Nautin, kun kuulen vaimoni naurun ja lasten ilakoinnin. Mikään ei tunnu rakastelua lukuunottamatta paremmalta, kuin ensin lapset juoksevat halaamaan kun iskä tulee kotiin ja vaimo perässä. Joka päivä on siis rakkaudentäyteinen ryhmähali vähintään kerran. Osallistumme usein koko perhe tekemään ruokaa, vaikka vaimoni onkin päällikkö keittiössä. Varsinkin kesäaikaan teemme kaikkea mukavaa yhdessä ja koska vaimoni on erittäin sosiaalinen, myös erilaisia pieniä ja vähän isompiakin juhlia on aika usein. Olen kauan kaivannut sitä entisajan meininkiä, kun lähdettiin suunnilleen joka viikonloppu kyläilemään jonnekin ja ne olivat oikein kivoja reissuja silloin, kun itse olin lapsi. Ja nyt saan taas nauttia sellaisesta.

Kuulostat ihan siltä aasialaiset naiset -pakottajalta.

Eri

Vierailija
459/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, miksi käytät noin vulgaaria kieltä?  Muista, että kielellä on merkitystä myös sinun omaan suhtautumiseesi itseesi.

Vierailija
460/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on kyllä ollut silmiä avaava reality check miesten lukutaidon tasoon. Otsikko on ”Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua”, ja valtaosa lukee sen ”Mistä löytää mies joka ei halua pillua”. Ja sitten suu vaahdossa haukutaan naisia aseksuaaleiksi ja pihtareiksi. Hohhoijjaa.

Olen nainen. En ole haukkunut ketään aseksuaaliksi tai pihtariksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi