Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua
Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.
Kommentit (726)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin Tinderistä miehen joka kokkaa, siivoo, on hellä, ihana. Neljä vuotta ollaan oltu yhdessä. Kyllä sieltäkin siis jotkut löytää.
Eli olet löytänyt itsellesi kotiorjan. Niinhän aasialainen nainenkin kuulemma on, kun tekee noita samoja asioita ihan mielellään.
Mies on kotiorja jos osallistuu yhteisen talouden töihin. Nainen, etenkin aasialainen nainen, tekee kaiken yksin ”ihan mielellään”.
👍
Yksin? Sinä et taida oikeasti tuntea yhtäkään paria, jossa on aasialainen nainen ja suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 sivua miesvihaa.
Samanlainen ketjullinen puhetta naisista, niin olisi poistunut jo 14 sivua sitten.
Tätä on selektiivinen tasa-arvo.
Sinulla on selektiivinen lukutaito. Olet ilmeisesti täysin sokea noille räävittömille, naista halventaville ja naisvihaa uhkuville viesteille. Mutta eipä tuossa ole mitään uutta. Naisviha on niin yleistä ja tavallista, että harva mies siihen kiinnittää huomiota.
Miksi meidän miesten pitäisi kiinnittää huomiota teidän keskinäisiin vihanpitoihinne?
Ai naiset hinkuaa toisista naisista pllun lisäksi myös peräreikää ja suuta? Nyt on jännät kuvitelmat sulla…
No nyt alan ymmärtää. Jos mies tuntee seksuaalista vetovoimaa naista kohtaan ja haaveilee myös suu- ja peppuseksistä, niin se onkin naisvihaa. Ihmettelinkin, että onpas se naisviha omituisen yleistä teidän keskuudessa.
Mitä muuta se on, jos tuota toistellaan sivu sivun perään ketjussa, jossa haikaillaan normaalilla ihmisyydellä varustetun miehen perään?
Eikö sinusta olisi miesvihaa, jos naiset jatkuvasti toitottaisivat, että miehessä ei ole mitään muuta kiinnostavaa kuin iso klli ja lompakko? (Ai mutta tätähän palstamiehet täällä toitottavatkin päivät päästään.)
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Juu ei, sellaset miehet kuoli sukupuuttoon.
Haluaisin parisuhteen omanikäiseni naisen kanssa, mutta itse asiassa mielellään seksittömän sellaisen.
Olen ollut pitkässä, jo taakse jääneessä parisuhteessa naisen kanssa, jolta halu seksiin hiipui vuosien myötä vähäisiksi. Lopulta omatkin haluni putosivat nollaan.
En enää haluaisi mahdollisessa parisuhteessa ottaa enää sitä riskiä, että alkaisin tuntea halua naista kohtaan, mutta sitten ajan myötä seksin loppuessa joutuisin jälleen tulemaan torjutuksi ja itsetuntoni joutuisi jälleen ottamaan kolhuja.
Parasta olisi löytää nainen "cuddle buddyksi", eli voitaisiin hiukan halailla ja ehkä pussailla, olla lähekkäin, mutta se jäisi siihen, intiimialueille ei koskettaisi eikä oltaisi yhdessä ikinä alasti.
Asuttaisiin omissa asunnoissa, ja voitaisiin käydä ulkoilemassa, retkeilemässä ja voitaisiin muuten tehdä kaikkea mukavaa, mitä parisuhteessa tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mä oon semmonen, mutta naisissa on se ongelma, ettei se sitten loppupelissä niille riitä.
Mulla on kolme pitkää n 7-14 vuoden suhdetta takana ja kaikki kolme ovat päättyneet siihen, että nainen petti ja lähti uuden miehen matkaan.
Terapeutti sanoi, että harvinaisen huono tuuri sinulla... En ole samaa mieltä. Mitä olen kuulostellut tässä, niin pettäviä, perheensä rikkovia naisia on yhä enemmän.
Mitäkö minulla on tarjottavaa? Tavallinen, turvallinen mies sinulle. Hyvin tienaava, hommaan talon ja autot. Matkustellaan, käydään syömässä jne. Olen mukana elämässäsi ja tuen sinua ja harrastuksiasi. Yhden näistä kolmesta kanssa kävin mm. ratsastamassa metsässä, kun hänellä oli hevosia. Hoidan lapsia ja teen ruokaa.
Kaikki kolme ovat petettyään ja erotessaan sanoneet, ettei minussa ole vikaa ja niinhän sitä sanotaan, kun ei halua satuttaa. Toisaalta suhteeni ovat kaikki olleet pitkiä, ei kukaan oo toisen kanssa pitkään, jos se ei toimi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se vaan naiselle loppupelissä riitä. Tulee joku viiraus, ikäkriisi tms. Naiselle tulee halu selvittää, josko ois kuitenkin vielä jotain muuta tarjolla ja riittääkö markkina-arvo vielä. Tai jotain. En tiiä, mutta voin kertoa, että kolhuja on tullut. Ei sitä naista voi loppupelissä mies koskaan kokonaan ymmärtää, mitä sen päässä liikkuu.
Usko naisiin ei ole kuitenkaan mennyt, jostain käsittämättömästä syystä sekin. Moni mies olisi jo luovuttanut. Kai se on sitten se pillu. No ei vaan 😅
Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.Kyllä asia on juuri näin.
Nainen ottaa eron, saa lapsilisät, saa elatusmaksut, saa ilmasen lapsenvahdin silloin kun haluaa, voi vapaasti voimaantua milloin kenenkin kanssa.
Bonuksena tupla isovanhemmat ja usein jopa tripla.
Mies maksaa seuraavat 18 v.
Jos isä näkee lapsensa kanssa ollessaan toimivansa "ilmaisena lapsenvahtina", niin ei ole hirveän vaikea arvata miksi nainen otti eron.
Ne lapset ei välttämättä ole miehen biologisia lapsia. Tiedätkin varmaan miten helposti suomalaisilta naisilta irtoaa.
Mies epäilee isyyttään ja tästä syystä ei huolehdi lapsistaan eikä heidän kuluistaan? Entistä helpompi ymmärtää, miksi nainen otti eron.
Törmäätte vääränlaisiin miehiin.
Jos olisi neuvo mistä sen oikean löytää, antaisin sen heti.
Ilmeisesti se "kemia" on ollut lopultakin vääränlaista huumaa joihin olette tähän mennessä törmänneet. Ehkä kannattaa harkita, onko se kemia luotettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin Tinderistä miehen joka kokkaa, siivoo, on hellä, ihana. Neljä vuotta ollaan oltu yhdessä. Kyllä sieltäkin siis jotkut löytää.
Eli olet löytänyt itsellesi kotiorjan. Niinhän aasialainen nainenkin kuulemma on, kun tekee noita samoja asioita ihan mielellään.
Mies on kotiorja jos osallistuu yhteisen talouden töihin. Nainen, etenkin aasialainen nainen, tekee kaiken yksin ”ihan mielellään”.
👍
Yksin? Sinä et taida oikeasti tuntea yhtäkään paria, jossa on aasialainen nainen ja suomalainen mies.
Muutaman tunnen. Kaikissa noin. Koska ”aasialainen nainen tykkää tehdä kotitöitä”.
Vierailija kirjoitti:
Brom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä kilttejä on ja paljon. Nuorena miehenä yritin lähestyä tyttöjä olemalla oma itseni, eli fiksu ja asiallinen, siististi pukeutuva ja kohteliaasti käyttäytyvä ihan hyvännäköinen ja miehekäs nuorimies. Aika harvat tytöt kiinnostuivat ja osa sanoikin, että olet liian kiltti. Noh, sitten muutin tyylini erilaiseksi, eli olin vähän kylmempi ja jopa töykeämpi, niin johan alkoi naista roikkua lahkeissa. Käytännössä siis miehen kuin miehen kannattaa ennemmin vaikka esittää hiukan j ä n n ä m i e s t ä, niin suosio on taattu.
Näin se on. Itsekin olen luotettava ja hyvin käyttäytyvä akateemisesti koulutettu mies - hyvätuloinenkin. Nuorena olin hyvännäköinen ja lihaksikas. Naisia en ole koskaan kauheasti kiinnostanut. Vieressä työttömät alkoholisti-kaverit poimi naisia kuin mansikoita pellosta. Onneksi vaimo kuitenkin löytyi kovan yrittämisen tuloksena.
Miksi luotettavan ja hyvin käyttäytyvän akateemisesti koulutetun miehen kaveripiiri koostuu työttömistä alkoholisteista? Ja ihanko todella olisit kelpuuttanut ne naiset, joita nuo työttömät alkoholistit poimivat kuin mansikoita pellosta?
Tuli mieleeni vanha ja kulunut poliisi-vitsi, jonka mukaan partiossa on aina yksi luku- ja yksi kirjoitustaitoinen. Yritä nyt vielä jos se lukeminen onnistuisi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä kilttejä on ja paljon. Nuorena miehenä yritin lähestyä tyttöjä olemalla oma itseni, eli fiksu ja asiallinen, siististi pukeutuva ja kohteliaasti käyttäytyvä ihan hyvännäköinen ja miehekäs nuorimies. Aika harvat tytöt kiinnostuivat ja osa sanoikin, että olet liian kiltti. Noh, sitten muutin tyylini erilaiseksi, eli olin vähän kylmempi ja jopa töykeämpi, niin johan alkoi naista roikkua lahkeissa. Käytännössä siis miehen kuin miehen kannattaa ennemmin vaikka esittää hiukan j ä n n ä m i e s t ä, niin suosio on taattu.
Näin se on. Itsekin olen luotettava ja hyvin käyttäytyvä akateemisesti koulutettu mies - hyvätuloinenkin. Nuorena olin hyvännäköinen ja lihaksikas. Naisia en ole koskaan kauheasti kiinnostanut. Vieressä työttömät alkoholisti-kaverit poimi naisia kuin mansikoita pellosta. Onneksi vaimo kuitenkin löytyi kovan yrittämisen tuloksena.
Miksi luotettavan ja hyvin käyttäytyvän akateemisesti koulutetun miehen kaveripiiri koostuu työttömistä alkoholisteista? Ja ihanko todella olisit kelpuuttanut ne naiset, joita nuo työttömät alkoholistit poimivat kuin mansikoita pellosta?
Tuli mieleeni vanha ja kulunut poliisi-vitsi, jonka mukaan partiossa on aina yksi luku- ja yksi kirjoitustaitoinen. Yritä nyt vielä jos se lukeminen onnistuisi kuitenkin.
Olen eri, mutta minäkään en ymmärrä, mitä on luettu väärin jos on luettu noin kuin edellinen. Jos et tarkoittanut tuota, opettele kirjoittamaan niin, että ajatuksesi käy ilmi siitä mitä kirjoitit. Emme me täällä sentään ajatuksenlukijoita ole…
Vierailija kirjoitti:
Mode, tee jotain!
Etkö ihan oikeasti osaa "liputtaa" eli ilmoittaa asiattomaksi asiattomat kommentit? Ja jos niitä ei siivota, niin laittaa palautetta
https://www.vauva.fi/anna-palautetta
Palautelomakkeen voi lähettää vaikka yhteystiedoilla aku.ankka@ankkalinna.fi jos ei omaa osoitettaan kehtaa laittaa.
Ja kaikkein pahimmat naisvihakommentit kannattaa ottaa talteen ja katsoa, ketä mainostajia palstalla on niiden yhteydessä. Niille kannattaa laittaa sähköpostia ja kysyä, että eivätkö ne enää halua naisia asiakkaikseen kun rahoittavat tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta minäkään en ymmärrä, mitä on luettu väärin jos on luettu noin kuin edellinen. Jos et tarkoittanut tuota, opettele kirjoittamaan niin, että ajatuksesi käy ilmi siitä mitä kirjoitit. Emme me täällä sentään ajatuksenlukijoita ole…
Tää tyyppi on nyt ilmeisesti oman vitsinsä tyypeistä se, joka ei osaa kirjoittaa. Taitaa lukutaitokin tosin olla vähän niin ja näin…
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkumies. Treffiprofiili monella deittisovelluksessa.
Monesti ihmettelen, miten naisten taso voi olla noin huono?
Esim itse etsin lapsetonta, suht normaalivartaloista, terveelliset elämäntavat omaavaa naista, jolla olisi elämässä perusasiat kunnossa jne...Haluaisin ehkä lapsia, joten naisenkin tulisi olla äidiksi sopiva ihminen.Edellä mainituilla kriteereillä netistä ei löydy yhtäkään naista!!!!
Kaikkea muuta on kyllä tarjolla. Lesboja, maksullisia,mt-ongelmaisia sekä muita elämäntapaintiaaneja.
Yh-äitejä on aivan uskomattoman paljon.
Ihmettelen miksi pariskunnat hankkivat lapsia jos suhde ei kestä lapsiarkea?Toisin sanoen, useimmissa netin naisissa ei ole mitään muuta kiinnostavaa, kuin "se".
Sain lapsia kiltin miehen kanssa, joka oikeasti halusi perheen. Nähtyään millaista lapsiperhe-elämä on, häipyi elämästämme. En halunnut yh:ksi, mutta tässä sitä ollaan. Miehet kiertävät kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mä oon semmonen, mutta naisissa on se ongelma, ettei se sitten loppupelissä niille riitä.
Mulla on kolme pitkää n 7-14 vuoden suhdetta takana ja kaikki kolme ovat päättyneet siihen, että nainen petti ja lähti uuden miehen matkaan.
Terapeutti sanoi, että harvinaisen huono tuuri sinulla... En ole samaa mieltä. Mitä olen kuulostellut tässä, niin pettäviä, perheensä rikkovia naisia on yhä enemmän.
Mitäkö minulla on tarjottavaa? Tavallinen, turvallinen mies sinulle. Hyvin tienaava, hommaan talon ja autot. Matkustellaan, käydään syömässä jne. Olen mukana elämässäsi ja tuen sinua ja harrastuksiasi. Yhden näistä kolmesta kanssa kävin mm. ratsastamassa metsässä, kun hänellä oli hevosia. Hoidan lapsia ja teen ruokaa.
Kaikki kolme ovat petettyään ja erotessaan sanoneet, ettei minussa ole vikaa ja niinhän sitä sanotaan, kun ei halua satuttaa. Toisaalta suhteeni ovat kaikki olleet pitkiä, ei kukaan oo toisen kanssa pitkään, jos se ei toimi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se vaan naiselle loppupelissä riitä. Tulee joku viiraus, ikäkriisi tms. Naiselle tulee halu selvittää, josko ois kuitenkin vielä jotain muuta tarjolla ja riittääkö markkina-arvo vielä. Tai jotain. En tiiä, mutta voin kertoa, että kolhuja on tullut. Ei sitä naista voi loppupelissä mies koskaan kokonaan ymmärtää, mitä sen päässä liikkuu.
Usko naisiin ei ole kuitenkaan mennyt, jostain käsittämättömästä syystä sekin. Moni mies olisi jo luovuttanut. Kai se on sitten se pillu. No ei vaan 😅
Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.
Mitä henkistä tarjottavaa sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin mieheni keskeltä katua. Siis hän käveli minua vastaan, ajattelin, että siinä on komein mies jonka olen koskaan nähnyt. Sanoin asiasta kaverilleni, joka tunnisti miehen olevan joku hänen kaverinsa kaveri tms. Hirveällä etsiväntyöllä sain hänen nimensä selville ja numeron. Pyysin kahville ja nyt ollaan oltu monta vuotta yhdessä:D
Mies onkin vitsaillut monta kertaa, että sanonta "ei kukaan tuu sua kotoa hakemaan" on valetta, koska hän oli kotonaan, kun pyysin häntä kahville:D
Mä en taas omien kokemuksieni perusteella ymmärrä tätä Tinder-antipatiaa, mutta ehkä itselläni kävi poikkeuksellisen hyvä tuuri. Olin siellä alle kolme viikkoa, kävin neljän ihmisen kanssa treffeillä. Kolme miehistä oli ihan mukavia, mutta kemiaa ei puoleltani ollut. Neljännen kanssa menin naimisiin.
Kyllä, olet ollut käsittämättömän onnekas. Olen hoikka, lapseton, nätti, fiksu ja hauskakin nainen ja kokeillut välillä Tinderiä v. 2015 alkaen. Siellä on vaikea saada edes aloitusviestiin vastausta, saati sitten päästä jutussa eteenpäin ja vaikka treffeille kun miehet vastailevat yhdellä sanalla eivätkä kysele jatkokysymyksiä. Ehkä 1/10 matchista vastaa, ja 1/10 vastaajasta haluaa jutella. Sitten vielä juttelijoista osa ei haluakaan tavata.
Ja treffeillä moni ei osaa keskustella, ymmärrän kyllä että jännittää, niin minuakin, mutta yksikin mies (jota tavoistani poiketen lähdin tapaamaan ilman pidempää viestittelyä, olin vain niin iloinen että joku halusi nähdä) puhui yksinpuhelua formuloista. Tai oletetaan että nyt saa seksiä kun on kahvikuppi maksettu, ja muita helmiä.
No tosiaan onneksi suurin osa treffeistä on ollut varsin mukavien miesten kanssa (ja siksi yleensä haluan kirjoitella ensin), mutta yksikään ei ole halunnut kaveruutta enempää. Mikä on täysin ok, mutta kyllä se kuluttaa ainakin minun energiaa yrittää tavata tuntemattomia ja katsoa voisiko olla jotain yhteistä. Siksi nykyään minulla ei tuota appia ole.
Mutta siis jos sinua onnisti neljännellä kerralla, olet löytänyt sieltä jotain nopeammin kuin yksikään tuntemani ihminen. Kiva kuulla tällaisiakin tarinoita, kaikkea hyvää teille :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.Kyllä asia on juuri näin.
Nainen ottaa eron, saa lapsilisät, saa elatusmaksut, saa ilmasen lapsenvahdin silloin kun haluaa, voi vapaasti voimaantua milloin kenenkin kanssa.
Bonuksena tupla isovanhemmat ja usein jopa tripla.
Mies maksaa seuraavat 18 v.
Jos isä näkee lapsensa kanssa ollessaan toimivansa "ilmaisena lapsenvahtina", niin ei ole hirveän vaikea arvata miksi nainen otti eron.
Hyvin useissa tapauksissa isää on pidetty vain äidin pikku apulaisena, joka ei kuitenkaan osaa tehdä mitään oikein lasten kanssa, joten kyllä se varmasti miehestä voi tuntua, että on vain lastenvahti ja maksumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkumies. Treffiprofiili monella deittisovelluksessa.
Monesti ihmettelen, miten naisten taso voi olla noin huono?
Esim itse etsin lapsetonta, suht normaalivartaloista, terveelliset elämäntavat omaavaa naista, jolla olisi elämässä perusasiat kunnossa jne...Haluaisin ehkä lapsia, joten naisenkin tulisi olla äidiksi sopiva ihminen.Edellä mainituilla kriteereillä netistä ei löydy yhtäkään naista!!!!
Kaikkea muuta on kyllä tarjolla. Lesboja, maksullisia,mt-ongelmaisia sekä muita elämäntapaintiaaneja.
Yh-äitejä on aivan uskomattoman paljon.
Ihmettelen miksi pariskunnat hankkivat lapsia jos suhde ei kestä lapsiarkea?Toisin sanoen, useimmissa netin naisissa ei ole mitään muuta kiinnostavaa, kuin "se".
Sain lapsia kiltin miehen kanssa, joka oikeasti halusi perheen. Nähtyään millaista lapsiperhe-elämä on, häipyi elämästämme. En halunnut yh:ksi, mutta tässä sitä ollaan. Miehet kiertävät kaukaa.
Eli sinussa on siis jotain vikaa.
Kuvasit tuossa kyllä enemmän millaisia naiset ovat parisuhteessa.