Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua
Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.
Kommentit (726)
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin mieheni keskeltä katua. Siis hän käveli minua vastaan, ajattelin, että siinä on komein mies jonka olen koskaan nähnyt. Sanoin asiasta kaverilleni, joka tunnisti miehen olevan joku hänen kaverinsa kaveri tms. Hirveällä etsiväntyöllä sain hänen nimensä selville ja numeron. Pyysin kahville ja nyt ollaan oltu monta vuotta yhdessä:D
Mies onkin vitsaillut monta kertaa, että sanonta "ei kukaan tuu sua kotoa hakemaan" on valetta, koska hän oli kotonaan, kun pyysin häntä kahville:D
Mä en taas omien kokemuksieni perusteella ymmärrä tätä Tinder-antipatiaa, mutta ehkä itselläni kävi poikkeuksellisen hyvä tuuri. Olin siellä alle kolme viikkoa, kävin neljän ihmisen kanssa treffeillä. Kolme miehistä oli ihan mukavia, mutta kemiaa ei puoleltani ollut. Neljännen kanssa menin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin Tinderistä miehen joka kokkaa, siivoo, on hellä, ihana. Neljä vuotta ollaan oltu yhdessä. Kyllä sieltäkin siis jotkut löytää.
Onnea. Osa on priimaa jolle kuka tahansa on valmis tuomaan vaikka kuun taivaalta. Toinen osa on kertakäyttöistä sekundaa, todetaan huonoksi ja heitetään menemään. Itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mä oon semmonen, mutta naisissa on se ongelma, ettei se sitten loppupelissä niille riitä.
Mulla on kolme pitkää n 7-14 vuoden suhdetta takana ja kaikki kolme ovat päättyneet siihen, että nainen petti ja lähti uuden miehen matkaan.
Terapeutti sanoi, että harvinaisen huono tuuri sinulla... En ole samaa mieltä. Mitä olen kuulostellut tässä, niin pettäviä, perheensä rikkovia naisia on yhä enemmän.
Mitäkö minulla on tarjottavaa? Tavallinen, turvallinen mies sinulle. Hyvin tienaava, hommaan talon ja autot. Matkustellaan, käydään syömässä jne. Olen mukana elämässäsi ja tuen sinua ja harrastuksiasi. Yhden näistä kolmesta kanssa kävin mm. ratsastamassa metsässä, kun hänellä oli hevosia. Hoidan lapsia ja teen ruokaa.
Kaikki kolme ovat petettyään ja erotessaan sanoneet, ettei minussa ole vikaa ja niinhän sitä sanotaan, kun ei halua satuttaa. Toisaalta suhteeni ovat kaikki olleet pitkiä, ei kukaan oo toisen kanssa pitkään, jos se ei toimi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se vaan naiselle loppupelissä riitä. Tulee joku viiraus, ikäkriisi tms. Naiselle tulee halu selvittää, josko ois kuitenkin vielä jotain muuta tarjolla ja riittääkö markkina-arvo vielä. Tai jotain. En tiiä, mutta voin kertoa, että kolhuja on tullut. Ei sitä naista voi loppupelissä mies koskaan kokonaan ymmärtää, mitä sen päässä liikkuu.
Usko naisiin ei ole kuitenkaan mennyt, jostain käsittämättömästä syystä sekin. Moni mies olisi jo luovuttanut. Kai se on sitten se pillu. No ei vaan 😅
Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.Yksi mahdollinen selitys on se millaisia naiset lopulta ovat.
Naisilla on vahvana ajatus Uudesta Alusta, Uudesta Minästä ja Uudesta Elämästä. Se saattaa odottaa nurkan takana; uusi mies on vain osa sitä uutta elämää.
Kun asiat ovat paikallaan, nainen muuttuu levottomaksi. Naisen on lähdettävä jonnekin, kokeiltava jotain uutta. On tultava muutosta, ihan sama onko se parempaan suuntaan.
Sinä olet liiankin vakaa ja luotettava naisille.
Syy miksi naiset puhu suoraan asioita halki on se että naiset ovat pelkureita. Naiset inhoavat suoraa konfliktia, siksi selän takana juonittelu.
Tuo on muuten totta.
Tässähän mies painotti että hommaa autot ja talot. Mutta kun nainen haluaa niitä haaveita ja suunnitelmia jostain uudesta. Vaikka uudesta unelmatalosta ja sisustamisesta, tai matkoista.
Tuollainen elämä jossa kaikki on vakata ei ole naisten mieleen, pitää olla sitä värinää ja säpinää.
Sinä itse taas olet sen yhden ainoan stereotyyppisen miehen ilmentymä, niinkö? Haluatko vielä määritellä, millaisia kaikki miehet siis ovat?
Kannattaako noin yksinkertaisen naisen osallistua koko keskusteluun? Ryhdy vaikka etsimään työpaikkaa.
Kaikki naiset ovat siis samanlaisia mutta jokainen mies on oma uniikki yksilönsä? Kerrotko, miten päädyit tällaiseen luonnonlakeja mullistavaan teoriaan?
Aivan ihan jokainen. Tiedätkö, että ilman yleistyksiä, ei voida keskustella yleisistä asioista, kuten tästä jossa ap luo yleisen keskuskustelun miehistä, yllättäen et puutu kuitenkaan tällä keskusteluntappaja-argumentillasi siihen. Monet naiset on tuollaisia, ja minä olenkin aina suhteen alussa todennut, että en lähde sellaiseen peliin mukaan, eli nainen saa itse tehdä itselleen ja omaisuudelleen muutoksia joita haluaa, mutta minua ne eivät koske. Yhteinen omaisuus minimiin, niin tuo sujuu hienosti.
Kaikille jotka syyttävät toista sukupuolta omasta onnettomuudestaan: katsokaa peiliin ja valitkaa paremmin, tai sitten luotte suhteen alussa pelisäännöt ja rajat, ja jos niitä ei noudateta, on heippojen aika.
No jokaiselle normaalilla järjellä varustetulle ihmiselle tuo on ihan itsestään selvää. Tällä palstalla nyt vain sattuu riehumaan joku miesoletettu, joka kyllä surutta niputtaa kaikki maailman (tai ainakin Suomen) naiset samaan nippuun, kun heitä halventaa, mutta sitten itku silmässä huutaa m*esvihaa, jos joku muu tekee saman miehille. Ja silloinkin, kun joku nainen kertoo ihan vain yhdestä yksittäisestä miehestä. Sinä et sellaista ole huomannut? Miksi et?
Sinä laitat nyt sanoja suuhuni ja se kertoo, että et ole aikani ja ajatusteni arvoinen. Heippa 🙃
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä kysyttiin täydellistä naista, kirjoitin:
"Täydellisestä en tiedä, mutta mulle täydellinen nainen voisi olla 35-44-vuotias yhden tai kahden lapsen äiti, joka ei halua lisää lapsia. Viihtyy kotona ja luonnossa ja elää aktiivisesti ja terveellisesti. Ehdottomasti tupakoimaton. Iloinen ja pitää nauramisesta. Tykkää Fingeporista ja mun kömpelöistä sanaleikeistä sekä joskus sopivan kaksimielinen kuitenkaan olematta rivo. Empaattinen ja hyvä kuuntelija eikä näe mun hyväntahtoisuutta heikkoutena. Suhtautuu parisuhteessa kuten minäkin niin, että jos meillä on joku ongelma, niin me ollaan yhdessä sitä ongelmaa vastaan eikä toisiamme vastaan. Arvostaa perhettä ja pitkäaikaisia suhteita eikä ole kyyninen rakkautta kohtaan. Uskollinen. Näyttää tunteensa ja haluaa olla tasa-arvoinen yksilö mun rinnalla.
Naisella on omia ystäviä ja harrastuksia, mutta halutaan viettää aikaa myös yhdessä, koska sillä tavalla luodaan henkinen yhteys ja pidetään sitä yllä. Nautitaan luonnosta retkeillen ja ehkä kalastellen. Arkisin liikutaan, kokkaillaan ja katsotaan leffoja sekä joskus käydään keikalla tai näyttelyssä.
Ulkoisesti nainen voisi olla 155-169cm pitkä ja kroppa jostain siron ja hieman pehmeän väliltä. Hiusten pituudella ja värillä ei väliä. Kauniit silmät ja sellainen katse mihin jää jumiin. Tyyliltään tarkoituksenmukainen. Pukeutuu töihin siististi, mutta ei vierasta tuulipukuakaan silloin, kun on sen paikka. Ei edusta mitään näkyvää räväkkää tyylisuuntausta kuten gootti, rokkari tai fiftari tms. Meikkaa vähän.
Tykkää koskea ja tulla kosketuksi sillä tavalla, miten mä kosken eli hipsutellen ja silitellen. Syttyy niskaan suutelusta. On kiihkeä rakastelija ja hänestä osaa lukea, mistä hän tykkää. Tykkää suuseksistä ja on joskus spontaani siinä. Tekee myös muutenkin aloitteita."
Tuntuuko, että kaikki miehet ovat pelkän seksin perässä?
M44
35-44? Miksi ei vanhempi nainen käy, jos et enää lapsia halua?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tässä tainnut tarkoittaa mitään seksitöntä suhdetta vaan sitä ettei juosta jokaisen piparin perässä. Parisuhteeseen kykenevä vapaa mies on kyllä suht harvinainen.
Voi minä tiedän useita nykyään 40 v. (yli ja ali) naisia, jotka jättivät aikoinaan sen kaiken päälle hyvän, parisuhteeseen sitoutuneen miehen, koska halusivat jännitystä ja vieraita miehiä ja kokeilla löytyisikö joku vähän... tasokkaampi(?) nostamaan omaa statusta. Osalla oli ammattiryhmäkin valmiiksi mietitty, mistä lähti miestä hakemaan - ja saikin! Hänellä on nyt perhe. Osa kokeili uusioperheviritelmiä, ei toiminut. Moni noista edelleen sinkkuina ja ihmettelee missä kunnon miehet ovat.
Ei se vika ole aina miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin mieheni keskeltä katua. Siis hän käveli minua vastaan, ajattelin, että siinä on komein mies jonka olen koskaan nähnyt. Sanoin asiasta kaverilleni, joka tunnisti miehen olevan joku hänen kaverinsa kaveri tms. Hirveällä etsiväntyöllä sain hänen nimensä selville ja numeron. Pyysin kahville ja nyt ollaan oltu monta vuotta yhdessä:D
Mies onkin vitsaillut monta kertaa, että sanonta "ei kukaan tuu sua kotoa hakemaan" on valetta, koska hän oli kotonaan, kun pyysin häntä kahville:D
No tämä on naisen ainoa tapa saada kunnon mies. Jos jättäydyt vain miesten aloitteiden armoille, niin varaudu ettei hyvää miestä tule ikinä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on naisen ainoa tapa saada kunnon mies. Jos jättäydyt vain miesten aloitteiden armoille, niin varaudu ettei hyvää miestä tule ikinä vastaan.
Rautainen itsetunto pitää olla, jos pystyy lähestymään komeinta koskaan näkemäänsä miestä. Ainakin minä tiedän jo ihan peiliin katsomalla etten ole itse mikään kaunotar, joten tuollainen olisi ihan suoranaista pakkien kerjäämistä. Ainoat joita mun kannattaisi lähestyä olisi joku epämiellyttävän näköinen juntti, joka ei herätä kiinnostusta pätkän vertaa. Vain silloin olisi jonkinlainen mahdollisuus saada myöntävä vastaus. Mutta miksipä lähestyä sellaista, joka ei kiinnosta.
Tuollainen ulkonäön perusteella lähestyminen toimii pelkästään superkaunottarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 sivua miesvihaa.
Samanlainen ketjullinen puhetta naisista, niin olisi poistunut jo 14 sivua sitten.
Tätä on selektiivinen tasa-arvo.
Sinulla on selektiivinen lukutaito. Olet ilmeisesti täysin sokea noille räävittömille, naista halventaville ja naisvihaa uhkuville viesteille. Mutta eipä tuossa ole mitään uutta. Naisviha on niin yleistä ja tavallista, että harva mies siihen kiinnittää huomiota.
Naisvihahan tulee 99%:sti toisilta naisilta. Onko sinulla jotain ehdotuksia millä ajattelit saada vihan määrää vähennettyä?
Hautausmaa on täynnä miehiä jotka ajattelvat vallan muita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mä oon semmonen, mutta naisissa on se ongelma, ettei se sitten loppupelissä niille riitä.
Mulla on kolme pitkää n 7-14 vuoden suhdetta takana ja kaikki kolme ovat päättyneet siihen, että nainen petti ja lähti uuden miehen matkaan.
Terapeutti sanoi, että harvinaisen huono tuuri sinulla... En ole samaa mieltä. Mitä olen kuulostellut tässä, niin pettäviä, perheensä rikkovia naisia on yhä enemmän.
Mitäkö minulla on tarjottavaa? Tavallinen, turvallinen mies sinulle. Hyvin tienaava, hommaan talon ja autot. Matkustellaan, käydään syömässä jne. Olen mukana elämässäsi ja tuen sinua ja harrastuksiasi. Yhden näistä kolmesta kanssa kävin mm. ratsastamassa metsässä, kun hänellä oli hevosia. Hoidan lapsia ja teen ruokaa.
Kaikki kolme ovat petettyään ja erotessaan sanoneet, ettei minussa ole vikaa ja niinhän sitä sanotaan, kun ei halua satuttaa. Toisaalta suhteeni ovat kaikki olleet pitkiä, ei kukaan oo toisen kanssa pitkään, jos se ei toimi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se vaan naiselle loppupelissä riitä. Tulee joku viiraus, ikäkriisi tms. Naiselle tulee halu selvittää, josko ois kuitenkin vielä jotain muuta tarjolla ja riittääkö markkina-arvo vielä. Tai jotain. En tiiä, mutta voin kertoa, että kolhuja on tullut. Ei sitä naista voi loppupelissä mies koskaan kokonaan ymmärtää, mitä sen päässä liikkuu.
Usko naisiin ei ole kuitenkaan mennyt, jostain käsittämättömästä syystä sekin. Moni mies olisi jo luovuttanut. Kai se on sitten se pillu. No ei vaan 😅
Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.Yksi mahdollinen selitys on se millaisia naiset lopulta ovat.
Naisilla on vahvana ajatus Uudesta Alusta, Uudesta Minästä ja Uudesta Elämästä. Se saattaa odottaa nurkan takana; uusi mies on vain osa sitä uutta elämää.
Kun asiat ovat paikallaan, nainen muuttuu levottomaksi. Naisen on lähdettävä jonnekin, kokeiltava jotain uutta. On tultava muutosta, ihan sama onko se parempaan suuntaan.
Sinä olet liiankin vakaa ja luotettava naisille.
Syy miksi naiset puhu suoraan asioita halki on se että naiset ovat pelkureita. Naiset inhoavat suoraa konfliktia, siksi selän takana juonittelu.
Tuo on muuten totta.
Tässähän mies painotti että hommaa autot ja talot. Mutta kun nainen haluaa niitä haaveita ja suunnitelmia jostain uudesta. Vaikka uudesta unelmatalosta ja sisustamisesta, tai matkoista.
Tuollainen elämä jossa kaikki on vakata ei ole naisten mieleen, pitää olla sitä värinää ja säpinää.
Sinä itse taas olet sen yhden ainoan stereotyyppisen miehen ilmentymä, niinkö? Haluatko vielä määritellä, millaisia kaikki miehet siis ovat?
Kannattaako noin yksinkertaisen naisen osallistua koko keskusteluun? Ryhdy vaikka etsimään työpaikkaa.
Kaikki naiset ovat siis samanlaisia mutta jokainen mies on oma uniikki yksilönsä? Kerrotko, miten päädyit tällaiseen luonnonlakeja mullistavaan teoriaan?
Aivan ihan jokainen. Tiedätkö, että ilman yleistyksiä, ei voida keskustella yleisistä asioista, kuten tästä jossa ap luo yleisen keskuskustelun miehistä, yllättäen et puutu kuitenkaan tällä keskusteluntappaja-argumentillasi siihen. Monet naiset on tuollaisia, ja minä olenkin aina suhteen alussa todennut, että en lähde sellaiseen peliin mukaan, eli nainen saa itse tehdä itselleen ja omaisuudelleen muutoksia joita haluaa, mutta minua ne eivät koske. Yhteinen omaisuus minimiin, niin tuo sujuu hienosti.
Kaikille jotka syyttävät toista sukupuolta omasta onnettomuudestaan: katsokaa peiliin ja valitkaa paremmin, tai sitten luotte suhteen alussa pelisäännöt ja rajat, ja jos niitä ei noudateta, on heippojen aika.
No jokaiselle normaalilla järjellä varustetulle ihmiselle tuo on ihan itsestään selvää. Tällä palstalla nyt vain sattuu riehumaan joku miesoletettu, joka kyllä surutta niputtaa kaikki maailman (tai ainakin Suomen) naiset samaan nippuun, kun heitä halventaa, mutta sitten itku silmässä huutaa m*esvihaa, jos joku muu tekee saman miehille. Ja silloinkin, kun joku nainen kertoo ihan vain yhdestä yksittäisestä miehestä. Sinä et sellaista ole huomannut? Miksi et?
Ei, ainoa niputtaja ja sen myötä uhriutuja olet sinä, ainoastaan sinä.
Sellaiset miehet ovat siinä ravintolassa jossa käy naisia jotka eivät nalkuta,ovat kauniita, naisellisia, älykkäitä, rehellisiä, mukavia, hoikkia, ja iloisia ollessaan tyytyväisiä elämäänsä sellaisena kun se tulee.
Tule sinne jos löydät ravintolan, se on meille harvoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi Tinderistäkin löytyvän. Kävin tänään pitkästä aikaa treffeillä miehen kanssa joka ehdotti suoraan treffejä kahvilaan, ei niin kuin suurin osa muista että ehdotetaan suoraan tapaamista jomman kumman kotona (tietää heti mitä miehellä on mielessään vaikka sanookin mukamas etsivänsä parisuhdetta). Mies käyttäytyi treffeillä normaalisti eikä tehnyt mitään kaksimielisiä vihjailuja (iso osa miehistä tekee). Oli oikein mukavan ja kunnollisen oloinen töissäkäyvä ja itsestään huoltapitävä keskustelutaitoinen kolmikymppinen mies. Olin positiivisesti yllättynyt ja pitkästä aikaa sovin toisetkin treffit.
Mikä harvinaisuus! Olen itsekin Tinderissä ajautunut tuohon samaan tilanteeseen, ettei mitään treffejä ikinä tule vaan mennään suoraan asiaan eli jonmankumman kotiin. Toisaalta seksi kyllä kelpaa, mutta jos etsisin parisuhdetta tosissaan, niin tuolta sitä ei löydy.
Uskomatonta jos on tosiaan noin, ettei alkeellisimpiakaan käytöstapoja ole, pelisilmästä puhumattakaan.
Vaikka mies olenkin, sen verran osaan asettua naisen asemaan ettei tulisi mieleenkään ehdottaa tapaamista muualla kuin julkisessa paikassa jossa voi helposti perääntyä.
Siinähän saa välittömästi oudon tyypin leiman otsaansa ja sanomattakin on selvää että homma hyytyy siihen. Kuinka tämä ei ole päivänselvää jokaiselle, ei voi käsittää.
Ei lupaa hyvää Suomen väestönkasvulle jos sosiaaliset taidot ovat tuota luokkaa että normaalisti ja kohteliaasti käyttäytyvä mies on harvinaisuus.Itse en halua vahvistaa valheellisia negatiivisia stereotypioita, jos ei kahvikupposta uskalla mun luona juoda niin jää välistä.
Se uusi naamahan ei tunne sinua. Ei tulisi itselle mieleenkään raahata ketään ventovierasta yhtään mistään kotiini tekemään yhtään mitään. Ei kai tämä ole joku uusi oletus?!
Perustuu ihan arkijärkeen ja terveisiin rajoihin. Varsinkin kun näitä rajattomia höttöpäitä pyörii nykyisin kärkkymässä mitä vaan kontaktia. Ymmärrän yksinäisyyden mutta en toisen yksityisen rajojen koettelua, kun kyse käytännössä vielä ihan toisilleen vieraista ihmisistä. Jos on mukavaa yhdessä niin silti voi tutustua ihan rauhassa tapaillen kodin ulkopuolella muutaman viikon. Ei luulisi olevan kohtuuton uhraus kenellekään täysipäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin Tinderistä miehen joka kokkaa, siivoo, on hellä, ihana. Neljä vuotta ollaan oltu yhdessä. Kyllä sieltäkin siis jotkut löytää.
Eli olet löytänyt itsellesi kotiorjan. Niinhän aasialainen nainenkin kuulemma on, kun tekee noita samoja asioita ihan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.Kyllä asia on juuri näin.
Nainen ottaa eron, saa lapsilisät, saa elatusmaksut, saa ilmasen lapsenvahdin silloin kun haluaa, voi vapaasti voimaantua milloin kenenkin kanssa.
Bonuksena tupla isovanhemmat ja usein jopa tripla.
Mies maksaa seuraavat 18 v.
Jos isä näkee lapsensa kanssa ollessaan toimivansa "ilmaisena lapsenvahtina", niin ei ole hirveän vaikea arvata miksi nainen otti eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 sivua miesvihaa.
Samanlainen ketjullinen puhetta naisista, niin olisi poistunut jo 14 sivua sitten.
Sinulla on selektiivinen lukutaito. Olet ilmeisesti täysin sokea noille räävittömille, naista halventaville ja naisvihaa uhkuville viesteille. Mutta eipä tuossa ole mitään uutta. Naisviha on niin yleistä ja tavallista, että harva mies siihen kiinnittää huomiota.
Miksi meidän miesten pitäisi kiinnittää huomiota teidän keskinäisiin vihanpitoihinne?
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä kysyttiin täydellistä naista, kirjoitin:
"Täydellisestä en tiedä, mutta mulle täydellinen nainen voisi olla 35-44-vuotias yhden tai kahden lapsen äiti, joka ei halua lisää lapsia. Viihtyy kotona ja luonnossa ja elää aktiivisesti ja terveellisesti. Ehdottomasti tupakoimaton. Iloinen ja pitää nauramisesta. Tykkää Fingeporista ja mun kömpelöistä sanaleikeistä sekä joskus sopivan kaksimielinen kuitenkaan olematta rivo. Empaattinen ja hyvä kuuntelija eikä näe mun hyväntahtoisuutta heikkoutena. Suhtautuu parisuhteessa kuten minäkin niin, että jos meillä on joku ongelma, niin me ollaan yhdessä sitä ongelmaa vastaan eikä toisiamme vastaan. Arvostaa perhettä ja pitkäaikaisia suhteita eikä ole kyyninen rakkautta kohtaan. Uskollinen. Näyttää tunteensa ja haluaa olla tasa-arvoinen yksilö mun rinnalla.
Naisella on omia ystäviä ja harrastuksia, mutta halutaan viettää aikaa myös yhdessä, koska sillä tavalla luodaan henkinen yhteys ja pidetään sitä yllä. Nautitaan luonnosta retkeillen ja ehkä kalastellen. Arkisin liikutaan, kokkaillaan ja katsotaan leffoja sekä joskus käydään keikalla tai näyttelyssä.
Ulkoisesti nainen voisi olla 155-169cm pitkä ja kroppa jostain siron ja hieman pehmeän väliltä. Hiusten pituudella ja värillä ei väliä. Kauniit silmät ja sellainen katse mihin jää jumiin. Tyyliltään tarkoituksenmukainen. Pukeutuu töihin siististi, mutta ei vierasta tuulipukuakaan silloin, kun on sen paikka. Ei edusta mitään näkyvää räväkkää tyylisuuntausta kuten gootti, rokkari tai fiftari tms. Meikkaa vähän.
Tykkää koskea ja tulla kosketuksi sillä tavalla, miten mä kosken eli hipsutellen ja silitellen. Syttyy niskaan suutelusta. On kiihkeä rakastelija ja hänestä osaa lukea, mistä hän tykkää. Tykkää suuseksistä ja on joskus spontaani siinä. Tekee myös muutenkin aloitteita."
Tuntuuko, että kaikki miehet ovat pelkän seksin perässä?
M44
Moi olen kuvailemaan nainen noin 95% tarkkuudella , kelpaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet löytänyt itsellesi kotiorjan. Niinhän aasialainen nainenkin kuulemma on, kun tekee noita samoja asioita ihan mielellään.
Mies on kotiorja jos osallistuu yhteisen talouden töihin. Nainen, etenkin aasialainen nainen, tekee kaiken yksin ”ihan mielellään”.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 sivua miesvihaa.
Miksi meidän miesten pitäisi kiinnittää huomiota teidän keskinäisiin vihanpitoihinne?
Tämäkin sääliö kuvittelee kuuluvansa joukkoon ”me miehet”. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 sivua miesvihaa.
Ai naiset hinkuaa toisista naisista pllun lisäksi myös peräreikää ja suuta? Nyt on jännät kuvitelmat sulla…
No nyt alan ymmärtää. Jos mies tuntee seksuaalista vetovoimaa naista kohtaan ja haaveilee myös suu- ja peppuseksistä, niin se onkin naisvihaa. Ihmettelinkin, että onpas se naisviha omituisen yleistä teidän keskuudessa.