Auttakaa ymmärtämään mitä mies haluaa!
Me pidetään päivittäin yhteyttä, minä usein ekan viestin lähettäjä, mies joskus. 5-30 viestiä päivässä. Puhumme seksistä ja yleisistä asioista, kaikenlaisesta. Olemme tunteneet joitakin kuukausia. Tapaamme 1-3 viikon välein. Seksiä on ollut alusta asti ja se on tosi hienoa. Mies haluaa minua ja tykkää minusta paljon, minkä sanoo ja näyttää. Olen ainoa, joka on vaikuttanut häneen näin moneen vuoteen. Mutta! Ei halua virallisesti seurustella. Mikä minä olen hänelle? Mikä on tulevaisuus?
Kommentit (33)
Hei! Jos mies on jo vanhempi, niin kyseessä panosuhde. Mikäli tämä on nuori mies, niin ei tiedä mitä elämältään haluaa.
Olet itse vielä aika nuori oletan...
No ainakin tiedät mitä se ei halua- seurustella kanssasi. Mikä kokemukseni mukaan tarkoittaa, että mies kokee voivansa paneskella muitakin naisia sinulle siitä ilmoittamatta ja vaikkapa muuttaa tunnin varoitusajalla toiselle puolelle maapalloa loppuiäkseen. Ei myöskään pidä sinua "elämänsä naisena" vaan joko ei edes etsi sellaista, tai sitten on kanssasi niin kauan kunnes se löytyy. Joten vaihtoehtosi on joko roikuskella suhteessa ja odottaa että mies muuttaa mieltään (mitä ei 99 prosentin todennäköisyydellä tule tapahtumaan) tai sitten lopettaa suhde. Tiedän itse tälläkin hetkellä montakin miestä, keiden kanssa voisin ryhtyä vastaavaan suhteeseen, ihan vain koska ne on mukavannäköisiä ja fiksuja ja mukavia. Ei sen kummempaa.
Mies on yksinkertainen otus. Mies ei ylianalysoi niin kuin nainen ja keksi jos jonkinlaisia taka-ajatuksia toiminnalleen. Hän haluaa seksiä ja hieman rakkauden osoituksia (niin kuin ruoka-aterian pöydälle silloin tällöin). Mies ei välitä "romantiikasta", suhteen rakentamisesta, pesän muodostamisesta, oman suhteen vertailusta muihin ja jatkuvasta suhteen vatvomisesta saadakseen tietää onko se nyt hyvällä tolalla vai ei, ja pitääkö sen eteen tehdä töitä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:48"]
Ehkä miehellä on jotain esteitä seurustelulle joista ei halua puhua. Voit joko jatkaa tilanteessa tai vaihtaa "parempaan". Kertomasi perusteella olet miehelle vain panosuhde.
[/quote]
Kuten esim, että on naimisissa oleva perheenisä!!!?? Onko tämä mahdollista, ap?
[/quote]
Ei ole.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:37"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:33"]Olet helppo ja mukava pillu. T: mies [/quote] Tuolla miehellä ei ole ongelmia saada pillua ilman minuakin. [/quote] Älä ap tuhlaa aikaasi noihin helpoista pilluista vauhkoaviin paskaviesteihin, ne on katkerien ja sisältä rumien ihmisten kirjoittamia joita ei tarvitse noteerata :) [/quote] En edes tajua tuota ajattelutapaa. Miten niin helppo? Ihan kuin kaikkien olisi kauhean vaikea saada seksiä. Sitä paitsi meidän seksi on kyllä vastavuoroista.
[/quote]
Helpoista pilluista jauhavat ovat niitä, joille a) seksiä ei ole suhteellisen helppoa saada, b) naiset, jotka tietysti kilpailusyistä inhoavat vapaata seksiä. Voi itse jokainen miettiä kumpaan kategoriaan kuuluu.
Yleensäkin mitä enemmän antaa painoarvoa seksille omissa puheissa, sitä enemmän siitä on vajausta jollain tavalla. Oikea parisuhde kun perustuu aikalailla muihin asioihin: yhteensopivuuteen, jne.
[/quote]
Lisään listaan itseni, eli c) Nainen, joka ennen tykkäsi seksistä paljonkin, muttei pari kertaa näppinsä poltettuaan ala enää kenellekään pelkäksi pilluksi
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:05"]No ainakin tiedät mitä se ei halua- seurustella kanssasi. Mikä kokemukseni mukaan tarkoittaa, että mies kokee voivansa paneskella muitakin naisia sinulle siitä ilmoittamatta ja vaikkapa muuttaa tunnin varoitusajalla toiselle puolelle maapalloa loppuiäkseen. Ei myöskään pidä sinua "elämänsä naisena" vaan joko ei edes etsi sellaista, tai sitten on kanssasi niin kauan kunnes se löytyy. Joten vaihtoehtosi on joko roikuskella suhteessa ja odottaa että mies muuttaa mieltään (mitä ei 99 prosentin todennäköisyydellä tule tapahtumaan) tai sitten lopettaa suhde. Tiedän itse tälläkin hetkellä montakin miestä, keiden kanssa voisin ryhtyä vastaavaan suhteeseen, ihan vain koska ne on mukavannäköisiä ja fiksuja ja mukavia. Ei sen kummempaa.
[/quote]
Sitä pelkään eniten, että mies löytää jonkun johon rakastuu ja minä jään.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:05"]No ainakin tiedät mitä se ei halua- seurustella kanssasi. Mikä kokemukseni mukaan tarkoittaa, että mies kokee voivansa paneskella muitakin naisia sinulle siitä ilmoittamatta ja vaikkapa muuttaa tunnin varoitusajalla toiselle puolelle maapalloa loppuiäkseen. Ei myöskään pidä sinua "elämänsä naisena" vaan joko ei edes etsi sellaista, tai sitten on kanssasi niin kauan kunnes se löytyy. Joten vaihtoehtosi on joko roikuskella suhteessa ja odottaa että mies muuttaa mieltään (mitä ei 99 prosentin todennäköisyydellä tule tapahtumaan) tai sitten lopettaa suhde. Tiedän itse tälläkin hetkellä montakin miestä, keiden kanssa voisin ryhtyä vastaavaan suhteeseen, ihan vain koska ne on mukavannäköisiä ja fiksuja ja mukavia. Ei sen kummempaa. [/quote] Sitä pelkään eniten, että mies löytää jonkun johon rakastuu ja minä jään.
[/quote]
Niinhän tuossa todennäköisesti tulee käymään.
Mies haluaa panokaveruutta. Olet miehen mielestä mukava ja seksikin toimii, mutta mies ei halua tunnetason sitoutumista.
Se voi olla ohimenevää, miehen elämäntilanteeseen liittyvää, mutta voi myös olla, että sinussa ei ole jotain asiaa, jota mies haluaisi ja mies päättääkin aikanaan sitoutua toiseen. En itse odottaisi suhteen jatkolta liikoja.
M41
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:33"]Mies haluaa panokaveruutta. Olet miehen mielestä mukava ja seksikin toimii, mutta mies ei halua tunnetason sitoutumista.
Se voi olla ohimenevää, miehen elämäntilanteeseen liittyvää, mutta voi myös olla, että sinussa ei ole jotain asiaa, jota mies haluaisi ja mies päättääkin aikanaan sitoutua toiseen. En itse odottaisi suhteen jatkolta liikoja.
M41
[/quote]
Kuten mitä asiaa esimerkiksi?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:22"]
Me pidetään päivittäin yhteyttä, minä usein ekan viestin lähettäjä, mies joskus. 5-30 viestiä päivässä. Puhumme seksistä ja yleisistä asioista, kaikenlaisesta. Olemme tunteneet joitakin kuukausia. Tapaamme 1-3 viikon välein. Seksiä on ollut alusta asti ja se on tosi hienoa. Mies haluaa minua ja tykkää minusta paljon, minkä sanoo ja näyttää. Olen ainoa, joka on vaikuttanut häneen näin moneen vuoteen. Mutta! Ei halua virallisesti seurustella. Mikä minä olen hänelle? Mikä on tulevaisuus?
[/quote]
Sä aloitat viestittelyn? Älä aloita. Hirvee määrä viestejä, eikö kumpikaan ole töissä? Älä tee aloitetta enää, katso miten käy. Älä ole helppo, anna miehen nähdä vähän vaivaa. Ei mies arvosta tyrkkyä ja liian helppoa.
Jos on sanonut ettei halua seurustella, se tarkoittaa ettei halua seurustella. Odottelee siis parempaa ja jättää sut kun löytää. Niin se menee.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:33"]Mies haluaa panokaveruutta. Olet miehen mielestä mukava ja seksikin toimii, mutta mies ei halua tunnetason sitoutumista. Se voi olla ohimenevää, miehen elämäntilanteeseen liittyvää, mutta voi myös olla, että sinussa ei ole jotain asiaa, jota mies haluaisi ja mies päättääkin aikanaan sitoutua toiseen. En itse odottaisi suhteen jatkolta liikoja. M41 [/quote] Kuten mitä asiaa esimerkiksi?
[/quote]
Mahdollisia aisoita on miljoonia. Joku ulkonäköpiirre, joku luonteenpiirre, halu tehdä jotain, mitä mies ei pitemmän päälle siedä tai olla tekemättä jotain, jota mies haluaa, mutta ei ehkä kehtaa kysyä, väärä yhteiskunnallinen status tai status jossain pienemmässä porukassa, joka on miehelle tärkeä jne.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:48"]
Ehkä miehellä on jotain esteitä seurustelulle joista ei halua puhua. Voit joko jatkaa tilanteessa tai vaihtaa "parempaan". Kertomasi perusteella olet miehelle vain panosuhde.
[/quote]
Kuten esim, että on naimisissa oleva perheenisä!!!?? Onko tämä mahdollista, ap?