Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ymmärtämään mitä mies haluaa!

Vierailija
30.03.2015 |

Me pidetään päivittäin yhteyttä, minä usein ekan viestin lähettäjä, mies joskus. 5-30 viestiä päivässä. Puhumme seksistä ja yleisistä asioista, kaikenlaisesta. Olemme tunteneet joitakin kuukausia. Tapaamme 1-3 viikon välein. Seksiä on ollut alusta asti ja se on tosi hienoa. Mies haluaa minua ja tykkää minusta paljon, minkä sanoo ja näyttää. Olen ainoa, joka on vaikuttanut häneen näin moneen vuoteen. Mutta! Ei halua virallisesti seurustella. Mikä minä olen hänelle? Mikä on tulevaisuus?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua.

Aivan sama mistä kyse, pillua se haluaa.

Vierailija
2/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:23"]Pillua.

Aivan sama mistä kyse, pillua se haluaa.
[/quote]

Sehän on selvä mutta mitä muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet siitä mitä mies yleensä haluaa parisuhteiden suhteen tulievaisuudessa? Että haluaako seurustella kenenkään kanssa yleensäkään? Esim. itse olen nainen joka en halua (enää) mitään vakisuhteita ja sitoutumisia, kun on perheenperustamisikäkin ohi jo. Haluan olla vapaa, ja jos johonkin tyyppiin törmään niin ollaan yhdessä niin kauan kuin se on kivaa ja tiet eroavat sitten kun ei enää nappaa.

Vierailija
4/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitoutua kun mies saa jo kaiken teidän "suhteelta"? Syyt sille miksi ei halua sitoutua on yksilön omia, niitä ei kukaan muu kuin asianomainen voi tietää. Ei joko halua seurustella tässä elämänvaiheessa lainkaan tai sitten ei vain sinun kanssasi.

Vierailija
5/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää arvailla niin mies ei ole sen arvoinen. Päästä se menemään.

Vierailija
6/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:26"]Miksi sitoutua kun mies saa jo kaiken teidän "suhteelta"? Syyt sille miksi ei halua sitoutua on yksilön omia, niitä ei kukaan muu kuin asianomainen voi tietää. Ei joko halua seurustella tässä elämänvaiheessa lainkaan tai sitten ei vain sinun kanssasi.
[/quote]

Tämän ymmärrän mutta miksi se ei hävitä mua elämästään sitten?

Vierailija
7/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:26"]Miksi sitoutua kun mies saa jo kaiken teidän "suhteelta"? Syyt sille miksi ei halua sitoutua on yksilön omia, niitä ei kukaan muu kuin asianomainen voi tietää. Ei joko halua seurustella tässä elämänvaiheessa lainkaan tai sitten ei vain sinun kanssasi. [/quote] Tämän ymmärrän mutta miksi se ei hävitä mua elämästään sitten?

[/quote]

Edelleen jatkokysymys, miksi haluaisi hävitä? Teidän seksi toimii ja mies selkeästi nauttii olla sun kanssa kuitenkin yhteyksissä. Ei minusta ihmissuhteet ole niin mustavalkoisia, että asiat olisi aina "joko tai". Mies haluaa viettää aikaa sun kanssa niin kauan kun tällainen järjestely sopii, muttei ainakaan nyt halua sitoutua kun se tietäisi esim. suvulle esittelyä ja kaikenlaista muuta, mitä tämänhetkiseen kevyempään ei tarvitsisi kuulua.

Sinulle ainoa tehtävä tässä on joko jatkaa tilanteessa, joka on epätyydyttävä tai pistää poikki koska tunteet pelissä. Nyt mietit eniten mitä SINÄ haluat, ei mies. Se on kaiken a ja o :)

Vierailija
8/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:26"]Miksi sitoutua kun mies saa jo kaiken teidän "suhteelta"? Syyt sille miksi ei halua sitoutua on yksilön omia, niitä ei kukaan muu kuin asianomainen voi tietää. Ei joko halua seurustella tässä elämänvaiheessa lainkaan tai sitten ei vain sinun kanssasi.
[/quote]

[/quote] Koska olet yksinkertaisesti helppo pilli. Tarjonnet vielä ruuan ja yö sijan?

Vierailija
9/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet helppo ja mukava pillu.
T: mies

Vierailija
10/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:26"]Miksi sitoutua kun mies saa jo kaiken teidän "suhteelta"? Syyt sille miksi ei halua sitoutua on yksilön omia, niitä ei kukaan muu kuin asianomainen voi tietää. Ei joko halua seurustella tässä elämänvaiheessa lainkaan tai sitten ei vain sinun kanssasi.
[/quote]

[/quote] Koska olet yksinkertaisesti helppo pilli. Tarjonnet vielä ruuan ja yö sijan?
[/quote]

En ole helppo ihminen eikä mieskään. Me väännetään vähän väliä jostain. Seksin puute ei ole syy. Miehellä on tiivis oma elämä ja oma koti.

Vierailija
11/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pimepero

Vierailija
12/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:23"]Pillua. Aivan sama mistä kyse, pillua se haluaa. [/quote] Sehän on selvä mutta mitä muuta?

[/quote]

Voileipiä.

Vierailija
13/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:33"]Olet helppo ja mukava pillu.
[/quote]

Tuolla miehellä ei ole ongelmia saada pillua ilman minuakin.

Vierailija
14/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:33"]Olet helppo ja mukava pillu. T: mies [/quote] Tuolla miehellä ei ole ongelmia saada pillua ilman minuakin.

[/quote]

Älä ap tuhlaa aikaasi noihin helpoista pilluista vauhkoaviin paskaviesteihin, ne on katkerien ja sisältä rumien ihmisten kirjoittamia joita ei tarvitse noteerata :)

Vierailija
15/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako toivoa yhtään mitään tämän enempää?

Vierailija
16/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaus tähän on erittäin yksinkertainen! Jos se tapaa jonkun, ketä tahtoo panna, niin se sitten menee panemaan sitä. Se tahtoo olla vapaa eikä sitoutua vain yhteen naiseen.

Vierailija
17/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:33"]Olet helppo ja mukava pillu. T: mies [/quote] Tuolla miehellä ei ole ongelmia saada pillua ilman minuakin.

[/quote]

Älä ap tuhlaa aikaasi noihin helpoista pilluista vauhkoaviin paskaviesteihin, ne on katkerien ja sisältä rumien ihmisten kirjoittamia joita ei tarvitse noteerata :)
[/quote]

En edes tajua tuota ajattelutapaa. Miten niin helppo? Ihan kuin kaikkien olisi kauhean vaikea saada seksiä. Sitä paitsi meidän seksi on kyllä vastavuoroista.

Vierailija
18/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä on jotain esteitä seurustelulle joista ei halua puhua. Voit joko jatkaa tilanteessa tai vaihtaa "parempaan". Kertomasi perusteella olet miehelle vain panosuhde.

Vierailija
19/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:33"]Olet helppo ja mukava pillu.
[/quote]

Tuolla miehellä ei ole ongelmia saada pillua ilman minuakin.
[/quote]
Olet sitten myös laadukas. Pilluillakin on eroa ja hyvän pillun saanti on melko pitkälti tuurista kiinni. Jos haluat miehen kanssa jotain kerro se hänelle ja tee vastauksesta omat johtopäätökset. Tuolla menolla olet vain se helppo ja hyvä vaki pillu, jonka kanssa viihtyy.

Vierailija
20/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:37"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:33"]Olet helppo ja mukava pillu. T: mies [/quote] Tuolla miehellä ei ole ongelmia saada pillua ilman minuakin. [/quote] Älä ap tuhlaa aikaasi noihin helpoista pilluista vauhkoaviin paskaviesteihin, ne on katkerien ja sisältä rumien ihmisten kirjoittamia joita ei tarvitse noteerata :) [/quote] En edes tajua tuota ajattelutapaa. Miten niin helppo? Ihan kuin kaikkien olisi kauhean vaikea saada seksiä. Sitä paitsi meidän seksi on kyllä vastavuoroista.

[/quote]

Helpoista pilluista jauhavat ovat niitä, joille a) seksiä ei ole suhteellisen helppoa saada, b) naiset, jotka tietysti kilpailusyistä inhoavat vapaata seksiä. Voi itse jokainen miettiä kumpaan kategoriaan kuuluu.

Yleensäkin mitä enemmän antaa painoarvoa seksille omissa puheissa, sitä enemmän siitä on vajausta jollain tavalla. Oikea parisuhde kun perustuu aikalailla muihin asioihin: yhteensopivuuteen, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi