Oon huomannut että oon ihan ilmaa naisille
Ihan ilmaa olen missä vain naisille nykyää. Se on huomattu ja mies ikää 36 v.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
ei kukaa nykyää anna mitää mahdollisuutta ulkonäkö on todella hyvä ja riittävä!!!!!!!!!!!! pituus on riittävä.. työpaikka on riittävä... siis mikää ei vaa kertakaikkieen minkäänlaiselle naiselle kelpaa
Lähes kaikilla naisilla kuitenkin on miehet. SINÄ et kelpaa. Muut miehet kelpaa kyllä. Olet oksettava roska, sut pitäis hakata kunnolla että lopettaisit tän jankutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.. mieluite sitte kun sopiva päivä tulee päätän itseni itsemurhalla
No milloin se sopiva päivä on? Ei jaksa enää tätä jankutusta ja pelkään pahoin että joku päivä alat toteuttaa niitä naisia koskevia uhkauksia.
Vierailija kirjoitti:
että teen sen julkisessa paikassa julmalla tavalla että oikein naiset näkee ja huudan ihmisille että oon ilmaa naisille ja ruma sekopää vammainen
Etkö ymmärrä ettei ketään siltikään kiinnostaisi? Ihmiset katsoisi että jaha mikä säälittävä pelle, tosiaan ruma säälittävä vammainen ja jatkaisi elämäänsä. Mistä tää harhaluulo sulla tulee että jtn ihmistä kiinnostaisi? Et osaa selvästi ajatella mitään muuta kuin sitä, miten saisit pakotettua naiset kiinnittämään huomiota suhun. Mutta siis kai ymmärrät että naiset huokaisisi helpotuksesta kun sunlainen naisia väkivallalla uhkaileva otus päättäisi päivänsä?
Vierailija kirjoitti:
ei sitte pitäkää tunkkinne nirsot naiset.. ottakaa komea älykäs rikas mies prinssi oikee uljas
Jep, olen ottanut jo, kuten kaikki kaverinikin. Miltä tuntuu, suututtaako tämä sinua?
Itse olen jokseenkin tyytyväinen, että olen naisille ilmaa. Silloin nuorempana sai osakseen pilkkaa ja naurua, että on huomattavasti kivempi kun ei enää huomioida mitenkään. Ehkä kymmenen vuoden kuluttua joku nainen suo minulle edes hyväksyvän hymyn jos kehitys jatkuu samaa mallia.
Terveisin Naispelko28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kukaa nykyää anna mitää mahdollisuutta ulkonäkö on todella hyvä ja riittävä!!!!!!!!!!!! pituus on riittävä.. työpaikka on riittävä... siis mikää ei vaa kertakaikkieen minkäänlaiselle naiselle kelpaa
Lähes kaikilla naisilla kuitenkin on miehet. SINÄ et kelpaa. Muut miehet kelpaa kyllä. Olet oksettava roska, sut pitäis hakata kunnolla että lopettaisit tän jankutuksen.
Ei todellakaan ole kaikilla miehet ei todellakaa. En kelpaa. Ei kaikki kelpaa. En ole oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei sitte pitäkää tunkkinne nirsot naiset.. ottakaa komea älykäs rikas mies prinssi oikee uljas
Jep, olen ottanut jo, kuten kaikki kaverinikin. Miltä tuntuu, suututtaako tämä sinua?
Jaa ihan sama. Jos kerta olen vajaa
Ruma ja lihava ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että teen sen julkisessa paikassa julmalla tavalla että oikein naiset näkee ja huudan ihmisille että oon ilmaa naisille ja ruma sekopää vammainen
Etkö ymmärrä ettei ketään siltikään kiinnostaisi? Ihmiset katsoisi että jaha mikä säälittävä pelle, tosiaan ruma säälittävä vammainen ja jatkaisi elämäänsä. Mistä tää harhaluulo sulla tulee että jtn ihmistä kiinnostaisi? Et osaa selvästi ajatella mitään muuta kuin sitä, miten saisit pakotettua naiset kiinnittämään huomiota suhun. Mutta siis kai ymmärrät että naiset huokaisisi helpotuksesta kun sunlainen naisia väkivallalla uhkaileva otus päättäisi päivänsä?
En ole tekemässä itselleni mitää en vain kelpaa naisille koska en ole komea ja olen lihava vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka päivittäiset kirjoittamisesi tänne vähän ärsyttävätkin niin tuli kuitenkin vähän paha mieli puolestasi jos vanhempasikin on pistäneet sinuun välit poikki. Jos sinulla ei todellakaan ole ketään niin ei ihme, että olet masentunut. Kuka nyt jaksaisi ihan täysin yksin elää. Ei varmasti kukaan meistä. Kyllä sinä selkeästi olet masentunut ja avun tarpeessa. En kyllä tiedä mikä olisi se oikea apu sinulle. Käyt kuitenkin töissä ja se on hyvä asia. Toivon todella, että saisit jostain sinua auttavaa apua!
Tää peto suunnittelee mm. naisten kimppuun hyökkäilyä ja väkisin kourimista. Ahdistelee naisia myös ilmeisesti työpaikallaan. Ihan turhaa säälittävä, Tää kirjoittelija on sairas hullu. Vanhemmat on laittaneet välit poikki hyvästä syystä.
Sori en ole sairas hullu. Vakkari työ asiat hyvin. En käy töissä naisten päälle en kouri en ole sairas sekopää. En koske väkisin.
Tää peto suunnittelee mm. naisten kimppuun hyökkäilyä ja väkisin kourimista. Ahdistelee naisia myös ilmeisesti työpaikallaan. Ihan turhaa säälittävä, Tää kirjoittelija on sairas hullu. Vanhemmat on laittaneet välit poikki hyvästä syystä.