Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon huomannut että oon ihan ilmaa naisille

Vierailija
19.12.2021 |

Ihan ilmaa olen missä vain naisille nykyää. Se on huomattu ja mies ikää 36 v.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt joku voisi antaa tälle tyypille p*llua, että loppuisi edes hetkeksi tämä vonkuminen täällä?

Anna sinä. Miksi jonkun muun pitäisi se tehdä?

Vierailija
42/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan anna koskea nainen ja seksiä ja läheisyyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka päivittäiset kirjoittamisesi tänne vähän ärsyttävätkin niin tuli kuitenkin vähän paha mieli puolestasi jos vanhempasikin on pistäneet sinuun välit poikki. Jos sinulla ei todellakaan ole ketään niin ei ihme, että olet masentunut. Kuka nyt jaksaisi ihan täysin yksin elää. Ei varmasti kukaan meistä. Kyllä sinä selkeästi olet masentunut ja avun tarpeessa. En kyllä tiedä mikä olisi se oikea apu sinulle. Käyt kuitenkin töissä ja se on hyvä asia. Toivon todella, että saisit jostain sinua auttavaa apua!

Minä en yhtään ihmettele, ettei kukaan jaksa kuunnella jatkuvaa yhden asian jankkaamista.

Vierailija
44/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tässä ole mitää enää tehtävissä muutako omaa runkkaamista ja yksin elämä... ei vain ole mitää ikinä tehtävissä olen jo sen huomannut

Vierailija
45/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli, naisten syyllistäminen ja yleinen uhriutuminen eivät oikein toimi naisiin.  Tuskin toimivat miehiinkään?

Vierailija
46/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mitään ole tehtävissä.. naiset miksi ette halua koskea mua tulla mun vieree nukkumaa???

Vierailija
47/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitte pitäkää tunkkinne nirsot naiset.. ottakaa komea älykäs rikas mies prinssi oikee uljas

Vierailija
48/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sitte pitäkää tunkkinne nirsot naiset.. ottakaa komea älykäs rikas mies prinssi oikee uljas

Totta kai otamme. Ennemmin hinkkaisin ranteeni auki tylsällä muoviveitsellä kuin jaksaisin kuunnella kaltaisesi märinää päivästä toiseen.

Vierailija
49/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla on tarjota naisille? Haluaisitko itse seurustella itsesi kanssa? Oletko mielestäsi hyvää juttuseuraa?

Vierailija
50/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarjota. läheisyyttä juttelua.. kaikkee yhdessäoloa.. seksiä sun muuta perus juttuja.- .mitä pitäs tarjota?

Vierailija
51/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai otamme. Ennemmin hinkkaisin ranteeni auki tylsällä muoviveitsellä kuin jaksaisin kuunnella kaltaisesi märinää päivästä toiseen.

Siinähän otatte jonku prinssi muhmadin jos hän on niin ihana ja komea

Vierailija
52/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mua kiinnosta enää parempi tyytyä olee aina yksin.. ku ei mistää tule mitää nykyää.. ei naiset ees netissä juttele eikä missään.. eikä oo kavereita

Vierailija
53/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisia kiinnostakkaa ku komeet sporttiset salimiehet.. sehän on tässä tullu huomattua.. itekki ihan komee ja pitkä mutta kuinka voi olla näin että ihan yksin ei saa ees seksiseuraa

Vierailija
54/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen tässä pitäs olla sitte.. mä en ymmärrä oikee naisia suomessa

Vierailija
55/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla en jaksa ruikuttaa.. yksin keskustelua.. ei täs oo koskaa järkee.. unohtaa naiset vaan ku ei kelpaa.

Vierailija
56/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te inselit olette säälittäviä.

Naiset eivät ole teille mitään velkaa.

Naisten ei pidä tehdä/sanoa yhtään mitään vain siksi, että teistä tuntuu oma saamattomuutenne pahalta.

Ei ole naisten vika, että olette tavanomaisen näköisiä, tyhmempiä jne.

Vika on teidän.

Vierailija
57/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen huomannut, että naiset käy kuumana meitsiin. Silti kukaan ei koskaan tee minkäänlaista aloitetta.

Vierailija
58/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele kypsää ja sympaattista avautumista miehille. Jonkun lapsilukossa olevan iskän poika voi homotella, mutta ongelma on hänessä.

Vierailija
59/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta naiset enää koskaa... ei ne kiinnostu.. mä en ymmärrä naisia.. menee vain maksullisiin koko elämä

Vierailija
60/70 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ TÄNNE KIRJOTTAA ILMAA VAA KAIKILLE EI MUA OO OLEMASSA.. HYVÄSTI