Oon huomannut että oon ihan ilmaa naisille
Ihan ilmaa olen missä vain naisille nykyää. Se on huomattu ja mies ikää 36 v.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
No en saa läheisyyttä ja mistää naista.. en ketää minkäänlaista naista.. olen huomannut ihan kaikille oon ilmaa--. olin baarissa ja sama jatkuu ilmaa.. olen tinderissä ilmaa.. missä vaan
Baarissa suurin osa ihmisistä onkin toiselle ilmaa. Kotiin voidaan lähteä tuntemattoman kans mutta aamulla toinen on ilmaa ja homma ei enää jatku. Parhaiten saat seuraa, kun annat itsellesi aikaa ja alat tekee töitä sen eteen että kunnioitat itseäsi ja alat voimaan hyvin. Tämän jälkeen joku toinenkin voi voida hyvin seurassasi. Se, että arvostaa itseänsä näkyy ulospäin. Ensin pitää olla omat asiat kunnossa, sitten voi olla vasta pariskuntana asiat kunnossa.
Tajuatko että meistä lähes kaikki ovat ilmaa ventovieraille ihmisille? Ihan sama ovatko ne ventovieraat miehiä, naisia vai avaruusolentoja. Huoh tätä jankutusta ja avohoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kun saisi jostain myrkkyruiskeen ja laittas sitä itteensä ja nopeesti se olis siinä
Hae apteekista piikki ja sekottelet sinne esim kloriittia ja kodinputkimiestä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka päivittäiset kirjoittamisesi tänne vähän ärsyttävätkin niin tuli kuitenkin vähän paha mieli puolestasi jos vanhempasikin on pistäneet sinuun välit poikki. Jos sinulla ei todellakaan ole ketään niin ei ihme, että olet masentunut. Kuka nyt jaksaisi ihan täysin yksin elää. Ei varmasti kukaan meistä. Kyllä sinä selkeästi olet masentunut ja avun tarpeessa. En kyllä tiedä mikä olisi se oikea apu sinulle. Käyt kuitenkin töissä ja se on hyvä asia. Toivon todella, että saisit jostain sinua auttavaa apua!
NO EI OLE KETÄÄN.. EI YHTÄÄ KAVEREITA JA NAISET ON MULLE IHAN ILMAA.. OLEN YRITTÄNYT KAIKENLAISIA NAISIA.. vanhempia lihavia.. laskenu rimaa tuntuu etten kelpaa kellekkään.. en tiedä mikä apu.. en jaksa enää.. haluan pois täältä.. en kaivannu tällästä elämää haluan parisuhteen kelvata omana itsenäni ja saada rakkauttaa ja läheisyyttä ja jutella naiselle
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt joku voisi antaa tälle tyypille p*llua, että loppuisi edes hetkeksi tämä vonkuminen täällä?
Turpiin tälle pitäisi antaa, että tajuaisi lakata terrorisoimasta kokonaista keskustelupalstaa.
ei kukaa nykyää anna mitää mahdollisuutta ulkonäkö on todella hyvä ja riittävä!!!!!!!!!!!! pituus on riittävä.. työpaikka on riittävä... siis mikää ei vaa kertakaikkieen minkäänlaiselle naiselle kelpaa
Miksi aloittajaa sanotaan alluksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en saa läheisyyttä ja mistää naista.. en ketää minkäänlaista naista.. olen huomannut ihan kaikille oon ilmaa--. olin baarissa ja sama jatkuu ilmaa.. olen tinderissä ilmaa.. missä vaan
Baarissa suurin osa ihmisistä onkin toiselle ilmaa. Kotiin voidaan lähteä tuntemattoman kans mutta aamulla toinen on ilmaa ja homma ei enää jatku. Parhaiten saat seuraa, kun annat itsellesi aikaa ja alat tekee töitä sen eteen että kunnioitat itseäsi ja alat voimaan hyvin. Tämän jälkeen joku toinenkin voi voida hyvin seurassasi. Se, että arvostaa itseänsä näkyy ulospäin. Ensin pitää olla omat asiat kunnossa, sitten voi olla vasta pariskuntana asiat kunnossa.
Joo no ilmaa mä olen.. ihan tavallisille pullukka naisille nykyää.. yksin oon kokoajan ja se on jatkunu kauan ja seonnu mä olen kyllä myönnän jo niin kyllästyny olee sinkkuna ja ennenkin pääsin treffeille ja sain läheisyyttä nyt ei sitä ollenkaa tipu
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt joku voisi antaa tälle tyypille p*llua, että loppuisi edes hetkeksi tämä vonkuminen täällä?
Matalatasoisten miesten suhteen ongelma on se, että aina sen täytyisi olla joku muu joka antaisi, mutta todellisuudessa jokainen nainen ajattelee saman miehen kohdalla, että löydät kyllä jonkun. Miesmaku on naisten kesken täysin sama.
Ensitreffit alttarilla Miikallekin ei ilmeisesti tullut muita kuin sellaisia "jos en olisi x niin pyytäisin treffeille" sääliviestejä vaikka on hyvä tyyppi, mutta koska puuttuu naamakomeus ja j ä n n ä m i e h e n kipinät niin ei kiinnosta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpiin tälle pitäisi antaa, että tajuaisi lakata terrorisoimasta kokonaista keskustelupalstaa.
Tuu kokeilemaan ihmeessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matalatasoisten miesten suhteen ongelma on se, että aina sen täytyisi olla joku muu joka antaisi, mutta todellisuudessa jokainen nainen ajattelee saman miehen kohdalla, että löydät kyllä jonkun. Miesmaku on naisten kesken täysin sama.
Ensitreffit alttarilla Miikallekin ei ilmeisesti tullut muita kuin sellaisia "jos en olisi x niin pyytäisin treffeille" sääliviestejä vaikka on hyvä tyyppi, mutta koska puuttuu naamakomeus ja j ä n n ä m i e h e n kipinät niin ei kiinnosta naisia.
En mäkää komea olen ihan tavallisen näkönen mutta en ruma.. pidän kyl itsestäni huolta.. mutta olen ihan ilmaa naisille kaduillaki
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittajaa sanotaan alluksi?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4365035/kuka-toi-allu-ja-miten-te-tieda…
tuntuu jotenki tässä iässä että anteeks jos oon lihonut ja vanhentunut ja oon vain ilmaa... kun nuorena mulla oli ainaski erittäin paljon naisia
Jotenki tinderit kaikki on profiilit jokapaikassa on naisille ilmaa.. no ainaski oon yrittäny ei voi mitää
Älä huoli, olet ilmaa myös miehille.
Ihan sama.. mieluite sitte kun sopiva päivä tulee päätän itseni itsemurhalla
että teen sen julkisessa paikassa julmalla tavalla että oikein naiset näkee ja huudan ihmisille että oon ilmaa naisille ja ruma sekopää vammainen
todellaki halu on päättää päivänsä tosi kova nykyää kun tää on jatkunu jo vuosia että on ilmaa kaikille.. ei ole ystäviä ei ole ketään.. pelkkä työpaikka ja asunto auto
Vaikka tämä vissiin joku spämmivalitusketju onkin, niin minustakin tuntuu että sellainen epäkohtelias ja ylimielinen käytös ihmisillä on lisääntynyt, jos vertaa vaikka 10-15 vuoden päähänkin. Tuntuu että somen myötä lähes joka toinen ihminen luulee olevansa joku oman elämänsä julkkis, jolla on varaa kulkea nokka pystyssä. Sellainen peruskohteliaisuus ventovieraita kohtaan on mielestäni vähentynyt. Itse esim pidän kohteliaana moikata ihmisiä rappukäytävässä, vaikken heitä tunnekaan ja aika usein juuri naiset ovat niitä jotka katsovat nenänvarttaan pitkin, joko jättävät tervehtimättä tai tuhahtavat sen tervehdyksen väkinäisesti silmiään pyöritellen ikään kuin luulisivat että yritän siinä heitä iskeä. Sellaista perus positiivisuutta haluaisin tähän maailmaan lisää.
Aloittaja on ymmärtänyt väärin. Suomessa ainoastaan naiset saavat hakea huomiota uhriutumalla