Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin tehdä jotai nradikaalia ulkonäölleni (halvalla) vinkkejä?

Vierailija
30.03.2015 |

vinkkejä kehiin! haluaisin piristää ulkonäköäni ja päivittää sitä vähän. joku muutos elämääni nyt! miten tekisin sen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusi hiusmalli ja väri?

Vierailija
2/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä olen ajatellut mutta luottokampaajalle jonot melkein 2 kk! (ajat jotka sopivat siis minulle) enkä uskalla itsekseni alkaa värjäilemään tukkaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä meikkityyliin, esim. keväisen pirteä huulipuna? Myös silmälaseilla saa normaalinäköinenkin kerralla ihan uuden ilmeen kasvoille.

Vierailija
5/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota riski ja käy toisella kampaajalla!

Vierailija
6/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt luottokampaajallani varmaan 5 vuotta ja toiselle kampaajalle meno tuntuisi kuin pettämiseltä... hahaha!  uutta meikkityyliä voisi tietenkin kokeilla ja kaivaa keväisemmät huulipunat esille :) hiuksille pitäisi kyllä jotain saada tehtyä sillä järkyttävä  tyvikasvu puskee esiin mutta toi 2 kk kampaajalle on liian pitkä aika. Taisitten keksin jostain aikaa jotka sopivat yhteen hänen kanssaan.

Vierailija
7/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sakset käteen ja leikkaa tukka. Etsi netistä kiva asukokonaisuus ja mene alennusmyynneistä etsimäännpsia siihen. Muotoile/värjää kulmakarvasi. Osta uusi huulipunasävy.

Vierailija
8/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa leikata itse tukkaani!  kulmat voisin tietenkin värjätä, mikä olisi hyvä/edullinen kulmaväri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi