Taidan äänestää perussuomalaisia
Olen selaillu Soinin plokia ja suomen uutisia. Nyt olen tullut siihen tulokseen, että taidan äänestää perussuomalaisia. Oletteko löytäneet ehdokkaanne?
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:40"]
Persuja äänestetään meilläkin, sekä minä että mieheni. Tuntuu olevan ainoa järkipuolue. Suomen talous pitää saada kasvuun, ihmisille hyvinvointia ja työtä ja haittamaahanmuutto kuriin!
[/quote]
Taloutta nyt ei vaan saada kasvuun veronkorotuksilla, ja niitä ne persutkin ajaa.
[/quote]
Säästöillä päästään sinnepäin ja yrittäjyyttä kannattamalla jatketaan.
[/quote]
Säästöillä, kyllä, mutta eivät veronkorotukset ole säästöjä.
[/quote]
Tässäpä perussuomalaista veroasiaa
Veropakettimme uudistaisi verotustamme oikeudenmukaisempaan ja kannustavampaan suuntaan. Vapauttaisimme 1 000 euron kuukausitulot ansiotuloverotuksesta ja nostaisimme suurituloisten tuloverotusta. Uudistaisimme osinkoverotusta oikeudenmukaisella ja kasvua tukevalla tavalla verottamalla pieniä osinkoja kevyemmin ja suuria osinkoja ankarammin. Palauttaisimme yhteisöveron Ruotsin 22 prosentin tasolle ja laajentaisimme veropohjaa verottamalla myös suursäätiöiden pääomatuloja. Vaihtoehdossamme verotuksen kokonaistaakka pysyisi lähes muuttumattoman, kun otamme huomioon uuden kehitysapumalliimme sisältyvän 250 miljoonan euron veroporkkanan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:40"]
Persuja äänestetään meilläkin, sekä minä että mieheni. Tuntuu olevan ainoa järkipuolue. Suomen talous pitää saada kasvuun, ihmisille hyvinvointia ja työtä ja haittamaahanmuutto kuriin!
[/quote]
Taloutta nyt ei vaan saada kasvuun veronkorotuksilla, ja niitä ne persutkin ajaa.
[/quote]
Säästöillä päästään sinnepäin ja yrittäjyyttä kannattamalla jatketaan.
[/quote]
Säästöillä, kyllä, mutta eivät veronkorotukset ole säästöjä.
[/quote]
Tässäpä perussuomalaista veroasiaa
Veropakettimme uudistaisi verotustamme oikeudenmukaisempaan ja kannustavampaan suuntaan. Vapauttaisimme 1 000 euron kuukausitulot ansiotuloverotuksesta ja nostaisimme suurituloisten tuloverotusta. Uudistaisimme osinkoverotusta oikeudenmukaisella ja kasvua tukevalla tavalla verottamalla pieniä osinkoja kevyemmin ja suuria osinkoja ankarammin. Palauttaisimme yhteisöveron Ruotsin 22 prosentin tasolle ja laajentaisimme veropohjaa verottamalla myös suursäätiöiden pääomatuloja. Vaihtoehdossamme verotuksen kokonaistaakka pysyisi lähes muuttumattoman, kun otamme huomioon uuden kehitysapumalliimme sisältyvän 250 miljoonan euron veroporkkanan.
[/quote]
Eli tavalliselle, oman elämänsä työllään kustantavalle veronkorotuksia, ja sluibailijoille veronkevennyksiä. Ei kiitos.
Noiden suursäätiöiden verottamisesta puhuminen on todella törkeää äänestäjien harhauttamista, siis jos joku ressu nyt sattuu ottamaan puheet todesta. Niin väärin kuin se onkin, niihin ei ikimaailmassa kosketa, paitsi tilanteessa jossa persut ovat hallituksessa yksinään. Eli ei koskaan.
Loppuivatko persukannattajien kyvyt keskustella puolueensa politiikasta NÄIN lyhyeen? :D
Perussuomalaisten ohjelmasta
1. EU:n liittovaltiokehitys on torjuttava ja jäsenmaiden itsemääräämisoikeus taattava
2. Tukipakettipolitiikka on lopetettava
3. Talousyhteistyötä on kehitettävä edelleen
4. EU:n demokraattisuutta on vahvistettava
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:25"]
Onko se Hakkarainen vielä riveissä?
[/quote]
Näyttäisi olevan ehdokkaana Keski-Suomesta. Ja miksi ei olisi, Teuvon saha pyörii kotikulmilla yli 700 000 euron vuotuisilla maataloustuilla. Ei siellä Teuvoa tarvita, Teuvo voi hyvin ajella taksilla Helsingissä ja leikkiä kansanedustajaa. Palkka notkumisesta on hyvä, ja eläke vasta onkin.
Kai sitten minäkin äänestän Sampo Terhoa.
Etsin Helsingistä naisehdokasta, Uudeltamaalta ja Tampereelta löysin hyvät PS:n naisehdokkaat, Helsingistä en, jossa siis äänestän. Tunteeko joku Hkin PS-naisia?
Moni täällä haluaa äännestää nimenomaan naisia miksi näin?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:19"]
Suomi vetää puoleensa lusmuja ja rikollisia tänä päivänä joka maailman kolkasta, miksi tänne ei saada KOULUTETTUA ja länsimaisesti ajattelevaa mamu-työvoimaa? Meneekö ne muualle, ja Suomeen otetaan ne loput jotka eivät muihin maihin pääse???
Persut ovat viimeinen toivoni.
Jos joku hyysäripuolue voittaa niin muutan ulkomaille pakoon tätä Suomen turvattomuutta jossa ei naisena uskalla enää liikkua ulkona yksin kun tietyn uskontokunnan miehet ahdistelee estoitta! Pystyn tehdä työni ulkomailtakin käsin koska meillä on toimistoja monessa maassa, ja maksan jatkossa veroni sinne ja olen ostovoimana siellä.
[/quote]
Menevät muualle, koska Suomessa on hyperkorkea kokonaisveroaste.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:43"]
Loppuivatko persukannattajien kyvyt keskustella puolueensa politiikasta NÄIN lyhyeen? :D
[/quote]
Odotapa kärsivällisesti. Aika moni äänestysikäinen on tähän aikaan päivästä duunissa eikä keskustelupalstalla.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:45"]
[/quote]
Koska persut on sovinistinen puolue. Äänestämällä naista et ainakaan äänestä henkilöä joka haluaa huonontaa naisten asemaa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:20"]
Perussuomalaiset äänestivät tasa-arvoista avioliittoa vastaan, joten en äänestä heitä.
[/quote]
Minä olen ehdottomasti tasa-arvoisen avioliittolain kannalla. Silti äänestin ja äänestän persuja. Nimittäin se, että homoseksuaalit joutuvat tyytymään rekisteröityyn parisuhteeseen vielä jonkin aikaa, ei aiheuta tuhoa yhteiskunnassa ja on pieni ongelma verrattuna siihen, että tämänhetkiset valtapuolueet plus jo takkinsa kääntäneet lahjoittavat hyvinvoinnin rippeet ja maan tulevaisuuden ulkopuolisieten käsiin.
Ainoa puolue, jonka arvelen olevan ainoana täysin tasa-arvoisen avioliittolain puolesta, on vihreät. Heidän kerjäläisten valtakuntautopioilleenko sinä haluat äänesi antaa?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:51"]
[/quote]
Koska persut on sovinistinen puolue. Äänestämällä naista et ainakaan äänestä henkilöä joka haluaa huonontaa naisten asemaa.
[/quote]
Itse en hirveän sovinistista kuvaa ole saanut muutamaa henkilöä lukuun ottamatta. Onko persuissa sitten ihmisiä hirveästi jotka haluaa naisten asemaa huonontaa. Omasta mielestäni muiden hyysäys politiikka vähentää naisten asemaa ja useat niistä on naisia outoa. Mutta itse nais persu ehdokkaita ainakin oulun vaalipiirissä on yksi jonka nimeä en satu nyt juuri muistamaan. Hyviä kirjoituksia on tullut onhan täällä helsingissäkin niitä mutta nimi muisti ei pelaa nytten. Voin tarkistaa ja laittaa nimiä tänne sitten.
En pidä persuja sen sovinistisempana kuin mitään muutakaan puoluetta. Tuohon propaganda ei minuun uppoa.
Yritän aina äänestää naista, mutta myös ehdokasta, joka suurella varmuudella menee läpi. Seuraan kasanedustajani tekemisiä yleensä koko vaalikauden ja jos toimii tehokkaasti, äänestän uudestaan, siis mikäli on ehdolla.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:51"]
[/quote]
[/quote]
Itse en hirveän sovinistista kuvaa ole saanut muutamaa henkilöä lukuun ottamatta. Onko persuissa sitten ihmisiä hirveästi jotka haluaa naisten asemaa huonontaa. Omasta mielestäni muiden hyysäys politiikka vähentää naisten asemaa ja useat niistä on naisia outoa. Mutta itse nais persu ehdokkaita ainakin oulun vaalipiirissä on yksi jonka nimeä en satu nyt juuri muistamaan. Hyviä kirjoituksia on tullut onhan täällä helsingissäkin niitä mutta nimi muisti ei pelaa nytten. Voin tarkistaa ja laittaa nimiä tänne sitten.
[/quote] okei, kiitos!
Mä äänestän myös persuja. Ajattelin äänestää tehyläistä persua Helsingin vaalipiiristä ja niitä on 3 kpl. En ole vielä valinnut ehdokasta.
t. hoitoalalla oleva
Tässäpä muuten perussuomalainen ehdokas Järvenpäästä joka ei (hänkään) Putinia kumartele, päinvastoin. Ja mikä parasta, tuntee aiheensa venäjätutkijana mitä parhaiten. Suosittelen lukemaan blogia.
http://artoluukkanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
Vaikuttaapa tosi vakuuttavalta kaverilta! Äänestäisin ehdottomasti jos olisi omassa vaalipiirissä. Itse asiassa yllättävää miten todella pätevän ja asiantuntevan oloisia ehdokkaita Perussuomalaisilla on.
http://vaalikone.yle.fi/eduskuntavaalit2015/vaaligalleria?emp=po-asc.pk-a.pg-F.pp-10.pd-.pn-&empa=1#! Siinä on pirkanmaan ehdokas naispersu. Menisi ainakin oma ääni hänelle jos olisi sama vaalipiiri. Yritän niitä muitakin etsiä mutta muisti ei pelaa yhtään.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:14"]
http://vaalikone.yle.fi/eduskuntavaalit2015/vaaligalleria?emp=po-asc.pk-a.pg-F.pp-10.pd-.pn-&empa=1#! Siinä on pirkanmaan ehdokas naispersu. Menisi ainakin oma ääni hänelle jos olisi sama vaalipiiri. Yritän niitä muitakin etsiä mutta muisti ei pelaa yhtään.
[/quote]
Väärä linkki taisi tulla mutta nimi on tiina palovuori. Haulla varmaan löytyy.
Perussuomalaiset äänestivät tasa-arvoista avioliittoa vastaan, joten en äänestä heitä.