VLCD-kuuri alkoi tänään
Sanokaa kokeneemmat paljonko on mahdollisuus laihtua toukokuun loppuun mennessä. Lähtöpaino 100 kg ja pituus 160. Tarkoitus olisi tiputtaa 30 kiloa.
Kommentit (14)
Jatketaanpa kun palasin ruotuun lakkiaisviikonlopun jälkeen.
8.6 93,0
Tässäpä tulos ekan viikon jälkeen:
4.5 100,4
11.5 97,2
Viikko on mennyt helposti. Eilen söin äitienpäiväaterialla lohta ja salaattia. Muuten Nutrileteilla tai vastaavilla. Uutta haastetta tulee kun tämä tuleva on työviikko ja pitää sovitella aamiainen ja kaksi muuta ateriaa työn lomaan. Patukointa otan mukaan jos ei ole aikaa ruveta pirtelöitä sekoittelemaan.
Tässä viikkoraportti:
18.5 96,1
Käytännöksi on tullut, että työpäivät Nutrileteilla. Vapaapäivänä syön yhdellä aterialla pääruuasta lihaa tai kalaa salaatin kera. Kaiken kaikkiaan helppoa on ollut.
Mullakin tekis mieli aloittaa...Ruokailutottumusten muutoksella olen saanut pudotettua vain pari kiloa parin kuukauden aikana, eli pieni "spurtti" houkuttelisi...itse olen 90kg ja tavoite n. 75 kg:saa.
sama juttu meneillään! :) tänäään aloitun. 85kg lähtö ja pituutta 166cm. Tavoite 65. -bumba
Mä aion kans nutrata kuukauden ihan kokeilumielessä. Parin päivän päästä tulee palkka ja laitan sit tilaukseen kuukauden satsin Nutrilettia. Olen jo laihduttanut 17kg syömällä n. 1500 kcal/pv, mieli on malttamaton joten nutrausta kehiin :)
Mä olin maaliskuun nutrilla. Huhtikuun söin normaalisti (en edes erityisen kevyesti), mutta vaa'an mukaan ei tullut kiloja takas. Tänään alotin nutrauksen taas... Ärsyttävää nutrauksessa on soijan aiheuttama ripuli, mut jos taas kuukauden kestäis.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:40"]
Onko ap:llä kiire?
[/quote]
Ei ole kiire. Kevään olen opetellut 5 ateriaa/1600 kaloria rytmillä, mutta vain kaksi kiloa on tippunut. Otin nyt järeämmät keinot käyttöön. Rytmi voisi olla 4 vk Nutrilettia ja 2 kk normaalia ruokavaliota. Tämä kuukausi saattaa muuttaa suunnitelmia. Ilmoittelen väliaikatietoja. Ap.
Paino putoaa noin 7 kiloa kuukaudessa. T. 3 kuukautta nutrannut
Päivitän tähän jatkotilannetta. Paino on nyt 87.8. Kesäkuusta syyskuun loppuun osanutrasin. Muut ateriat pirtelöitä, päivällinen vähähiilihydraattisesti normiruokaa, esim. lihaa, kalaa ja kanaa päivällisestä ja salaattia. Paino tippui kolmisen kiloa tuona aikana. Maanantai-aamuna paino oli 90.0 ja aloitin jälleen nutrauksen. Nyt paino on nyt 87.8. Aion jatkaa nutrausta vielä viikon tai kaksi ja sitten palata tuohon kesän ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa kokeneemmat paljonko on mahdollisuus laihtua toukokuun loppuun mennessä. Lähtöpaino 100 kg ja pituus 160. Tarkoitus olisi tiputtaa 30 kiloa.
7.7kg lähti 8 viikossa pari vuotta sitten. Olin 97kg aloittaessa. Heti kun sain ruokaa niin nousi 5kg kolmessa päivässä. Ihan normisti söin, oli siis vaan nestettä se painon tippuminen suurimmaksi osaksi. Nyt olen 77kg ja ihan laihduin ruokavaliolla ja treenillä. 4kk sisällä lähti ja vuoden nyt pysynyt poissa vaikka en ole salilla edes käynyt. Vielä saisi 10kg rutistaa pois. Tosin olen 175cm että ei tässä läskiin kuole.
Kolmannen viikon jälkeen
4.5 100,4
11.5 97,2
18.5 96,1
25,5 95,4
eli 5 kiloa nyt pudotusta