Pukeudutteko hienommin laivalle?
Pukeudutteko arkivaatetusta hienommin laivalle? Jos, miten?
Kommentit (28)
Mun kotivaatteissa=arkivaatteet ei mennä mihinkään ihmisten ilmoille
Riippuu risteilystä minullakin, mutta tavalliselle työmatkalle tai ostosristeilylle tyttöjen kanssa en panosta. Siististi ja asiallisesti (lue: tylsästi) kuitenkin. Eikä todellakaan paljettitoppeja, tuntisin oloni epämukavasti.
Seuraavan kerran vietämme vanhempien 50- vuotishääpäivää Helsinki-Tukholmaristeilyllä ja ajattelin pukeutua hieman paremmin. Syödään pitkän kaavan mukaan ja vietetään aikaa ilman stressiä.
Riippuu risteilystä minullakin, mutta tavalliselle työmatkalle tai ostosristeilylle tyttöjen kanssa en panosta. Siististi ja asiallisesti (lue: tylsästi) kuitenkin. Eikä todellakaan paljettitoppeja, tuntisin oloni epämukavasti.
Seuraavan kerran vietämme vanhempien 50- vuotishääpäivää Helsinki-Tukholmaristeilyllä ja ajattelin pukeutua hieman paremmin. Syödään pitkän kaavan mukaan ja vietetään aikaa ilman stressiä.
Kyllä yleensä laitan vähän parempaa seppälää päälle ja meikkaan huolellisemmin ja laitan hiuksia jne. On kiva kun ei tarvi päällysvaatteita ja voi käyttää pikkukenkiä :3
No jos menisin niin kaipa sinne jotain muuta pitäisi laittaa kuin kauhteita liian pieniä t-paitoja. Kuten sinkkulaivassa jollain näkyi olevan.
Laivahan on kulkuneuvo jolla mennään paikasta a paikkaan b joten pukeudun samoin kuin junaan tai bussiinkin.
Pari viikoa sitten olin Turku-Tukholma risteilyllä. Mulla oli päällä nahkahame, sifonkipaita ja korkkarit. Mutta joulukuussa menin yönyli reittimatkalla Tukholmaan, niin silloin mulla oli farkut ja kauluspaita sekä talvisaappaat.