Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutteko hienommin laivalle?

Vierailija
30.03.2015 |

Pukeudutteko arkivaatetusta hienommin laivalle? Jos, miten? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikoa sitten olin Turku-Tukholma risteilyllä. Mulla oli päällä nahkahame, sifonkipaita ja korkkarit. Mutta joulukuussa menin yönyli reittimatkalla Tukholmaan, niin silloin mulla oli farkut ja kauluspaita sekä talvisaappaat.

Vierailija
22/28 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotivaatteissa=arkivaatteet ei mennä mihinkään ihmisten ilmoille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu risteilystä minullakin, mutta tavalliselle työmatkalle tai ostosristeilylle tyttöjen kanssa en panosta. Siististi ja asiallisesti (lue: tylsästi) kuitenkin. Eikä todellakaan paljettitoppeja, tuntisin oloni epämukavasti.

Seuraavan kerran vietämme vanhempien 50- vuotishääpäivää Helsinki-Tukholmaristeilyllä ja ajattelin pukeutua hieman paremmin. Syödään pitkän kaavan mukaan ja vietetään aikaa ilman stressiä.

Vierailija
24/28 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu risteilystä minullakin, mutta tavalliselle työmatkalle tai ostosristeilylle tyttöjen kanssa en panosta. Siististi ja asiallisesti (lue: tylsästi) kuitenkin. Eikä todellakaan paljettitoppeja, tuntisin oloni epämukavasti.

Seuraavan kerran vietämme vanhempien 50- vuotishääpäivää Helsinki-Tukholmaristeilyllä ja ajattelin pukeutua hieman paremmin. Syödään pitkän kaavan mukaan ja vietetään aikaa ilman stressiä.

Vierailija
25/28 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups, tuplaviesti sori... 24+25

Vierailija
26/28 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä laitan vähän parempaa seppälää päälle ja meikkaan huolellisemmin ja laitan hiuksia jne. On kiva kun ei tarvi päällysvaatteita ja voi käyttää pikkukenkiä :3

Vierailija
27/28 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos menisin niin kaipa sinne jotain muuta pitäisi laittaa kuin kauhteita liian pieniä t-paitoja. Kuten sinkkulaivassa jollain näkyi olevan.

Vierailija
28/28 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivahan on kulkuneuvo jolla mennään paikasta a paikkaan b joten pukeudun samoin kuin junaan tai bussiinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi