Ärsyttää lihavat ihmiset "raskausmahojensa" kanssa!
Anteeksi nyt vain.
Jotenkin kamalan ärsyttävää kun netissä kysellään veikkauksia mahan perusteella kumpi tulee ja odottaja on...no näin kauniisti sanottuna sen muotoinen ettei raskautta tule huomaamaan edes lopussa. Pikkuisen pyöreät on erikseen. Puhun oikeasti siis lihavista. Ja jos vastaa ettei mahan perusteella voi veikata niin tullaan huutamaan miten pitää olla ylpeä läskeistään. Miten voit veikata mahan muodon perusteella sukupuolen kun maha ei ole minkään muotoinen!? Poimuja löytyy 3kpl tissien alta ja siinä se maha sitten olikin.
Tai kun joku lihava lisää kuvan raskausviikolla 10 ja kertoo miten on masu kasvanut hurjasti (tai vaikka ei olisi edes lihava niin turvotusta tuo kuitenkin on!)
Mitään muutosta ei kuitenkaan ole normaaliin kroppaan.
Yksi tuttuni joskus vertaili miten hänellä raskausviikolla 30 oli niiiiin paljon isompi maha kuin toisella joka oli 20kg laihempi ja viikkojakin 10 vähemmän.
Eikä minulla ole mitään lihavia vastaan, mutta älkää yrittäkö muutta läskejänne raskausmahaksi! Ei se plussaus sitä mahaa muuta heti erilaiseksi vaikka monet näin luuleekin.
Kommentit (22)
Mitä väliä. Antakaa ihmisten olla onnellisia niistä mahoistaan, elämän iloja. Elämässä tapahtuu niin paljon ikäviä asioita että pitääkö tällaisestakin tehdä ongelma? Huokaus.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:42"]
Jep! Ja ärsyttää myös juurikin nämä jotka pullistavat vatsaansa turvotuksen lisäksi rv 8 ja ku tää on nii iso ja tunnen jo vauvan liikkeetki ja jo rv 12 tuntu mahan päältä. Just joo ettei ois kuitenki vaa mielikuvitusta?
[/quote]
Heh, mun on pakko sanoa tähän, että kun odotin kuopustani, jumppaohjaaja bongasi uudenvuoden jälkeen raskausmahani - laskettu aika oli juhannuksen tienoilla! Olihan mulla tietenkin tiukat vaatteet, mutta ei se mitään joulupömppöä isompi ollut, sattui vain olemaan ohjaajan harjaantuneeseen silmään oikealla kohdalla. Mulla kyllä muuttui jo selvästi kehon asento tuossa vaiheessa, ehkä se voi jostakusta näyttää eteenpäin työntämiseltä?
(Jumppaohjaaja halusi antaa mulle siis vinkkejä, mitä liikkeitä välttää raskausaikana, ei kai hän muuten olisi tullut sanomaan. Ei haitannut mua kyllä mitenkään, ei ollut salaisuus.)