Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua harmittaa todella paljon, etten ollut poikaystäväni ensimmäinen

Vierailija
30.03.2015 |

Jotenkin vain tulee paha mieli, kun ajattelen, että poikaystävä on kokenut ne ensimmäiset seksikerrat jonkun muun kuin minun kanssani. Sen uutuuden viehätyksen ja jännityksen ja kaiken. Itse koin tämän kaiken ensimmäistä kertaa poikaystäväni kanssa. Tuntuu pahalta, että emme voi jakaa samanlaista kokemusta, vaan poikaystäväni on jo kokenut sen jonkun muun kanssa. Olenko ihan hullu? Miten pääsen tästä yli?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo hullu.

Vierailija
2/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alle 20 niin ihan ok. Mutta koita olla stressaamatta.

Vierailija
4/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hullu, ja ymmärrän tunteitasi.

Täytyy kuitenkin sanoa, että kokemus noissa asioissa on useimmiten hyvä asia. Musta olisi karmea ajatus jos mieheni ei olisi koskaan ollut kenenkään muun kanssa sängyssä. Ja tää on varmaan ikäkysymys, oletan että ootte aika nuoria. Ja kun sulle tulee pahamieli tuosta, niin sehän kertoo vaan että välität ja rakastat. :) Jos jotakin positiivista haluaa tästä etsiä.

Vierailija
5/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli täysin kokematon ja minä kokenut. En tykkää yhtään että oli kokematon, koska nyt vaivaa ajatus kun on päässyt seksin makuun, että jos haluaisi kokeilla muitakin kuin minua. Olisi ollut parempi jos olisi kokenut ennen mua, ja muutenkin, nyt osaisi arvostaa mua paremmin kun olen hyvä muija kaikinpuolin, jos olisi kokenut niitä huonompiakin. 

Vierailija
6/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:37"]

Mun mies oli täysin kokematon ja minä kokenut. En tykkää yhtään että oli kokematon, koska nyt vaivaa ajatus kun on päässyt seksin makuun, että jos haluaisi kokeilla muitakin kuin minua. Olisi ollut parempi jos olisi kokenut ennen mua, ja muutenkin, nyt osaisi arvostaa mua paremmin kun olen hyvä muija kaikinpuolin, jos olisi kokenut niitä huonompiakin. 

[/quote]

Entä jos sinä olisitkin itse huonoin kaikkien ominaisuuksien suhteen?

Vierailija
7/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppailen edellistä. Perinteiset roolit vaikuttavat yhteiskunnassamme edelleen vahvasti, ja vaikka minusta ei tarvitse erikseen niitä pyrkiä pönkittämään, voit nyt hakea lohtua niiden olemassaolosta. Miehelle saattaa olla tärkeää, että ne ensimmäiset hapuilut tuli tehtyä jonkun muun kanssa, ja sinun neitsyytesi viedessään tiesi jo, mitä teki. Saa tuntea olonsa mieheksi, eikä toisaalta mieti niin helposti, olisiko se ruoho kuitenkin vihreämpää aidan toisella puolella. Et ole hullu, tunteesi on ymmärrettävä, mutta pääset siitä kyllä yli. "Nyt" on tärkeintä, menneisyyttä et voi muuttaa.

Vierailija
8/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:44"]Komppailen edellistä. Perinteiset roolit vaikuttavat yhteiskunnassamme edelleen vahvasti, ja vaikka minusta ei tarvitse erikseen niitä pyrkiä pönkittämään, voit nyt hakea lohtua niiden olemassaolosta. Miehelle saattaa olla tärkeää, että ne ensimmäiset hapuilut tuli tehtyä jonkun muun kanssa, ja sinun neitsyytesi viedessään tiesi jo, mitä teki. Saa tuntea olonsa mieheksi, eikä toisaalta mieti niin helposti, olisiko se ruoho kuitenkin vihreämpää aidan toisella puolella. Et ole hullu, tunteesi on ymmärrettävä, mutta pääset siitä kyllä yli. "Nyt" on tärkeintä, menneisyyttä et voi muuttaa.
[/quote]

Siis samoilla linjoilla numeroiden 5 ja 6 kanssa. -8

Vierailija
9/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se vaan on ettei ollu ensimmäinen. Vähemmän todennäköstä et on sitä halua lähteä kokeilemaan muitakin naisia, kun tietää ettei niillä römpsillä juur eroa oo. "ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen"- ajatus kiusaa nuoria miehiä joilla ei ole kokemusta

Vierailija
10/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitukseen tuplaliha kebab ranskalaisilla, mieto kasteike 5,95e ( myös kotiin kuljetus ) nälkä lähtee syömällä ja uskollisuus juomalla  =-D

Vierailija
11/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ihannetilanne olisi, että kummallakin olisi elämänsä aikana vain se yksi seksikumppani. Tämä on nykyaikana tosi harvinaista, koska ihmiset ei enää ymmärrä että seksuaalisuus on arvokas asia, jota ei kannata kenen tahansa kanssa jakaa, vaan säästää se sille jonka kanssa menee naimisiin. Seksin merkityksellisyys on vähentynyt, kun se ei ole enää ainutlaatuinen asia, joka jaetaan vain oman kumppanin kanssa. 

Vierailija
12/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:44"]Komppailen edellistä. Perinteiset roolit vaikuttavat yhteiskunnassamme edelleen vahvasti, ja vaikka minusta ei tarvitse erikseen niitä pyrkiä pönkittämään, voit nyt hakea lohtua niiden olemassaolosta. Miehelle saattaa olla tärkeää, että ne ensimmäiset hapuilut tuli tehtyä jonkun muun kanssa, ja sinun neitsyytesi viedessään tiesi jo, mitä teki. Saa tuntea olonsa mieheksi, eikä toisaalta mieti niin helposti, olisiko se ruoho kuitenkin vihreämpää aidan toisella puolella. Et ole hullu, tunteesi on ymmärrettävä, mutta pääset siitä kyllä yli. "Nyt" on tärkeintä, menneisyyttä et voi muuttaa.
[/quote]

Ja sehän onkin niin tärkeää että mies tuntee olevansa se Alfa karju kun sai verestää neitsyen....

Vierailija
13/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua siinä tarkalleen häiritsee? Se, ettet ollut hänen ensimmäinen naisvartalonsa ja ensimmäiset salat ja sulot? Se, ettet ollut hänen ensimmäinen orgasmin lähteensä? Se, ettet ollut se ensimmäinen, jonka kosketuksesta ja kiinnostuksesta hän kuvittelisi jäävänsä höyryämään onnellisena jo tunteja ennen sen tapahtumista?

Tämä ei ole naljailua, vaan ihan vilpitöntä uteliaisuutta.

-Mies 29v-

Vierailija
14/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mies 29v tuli paljon parempi fiilis. Tai sit ei.

Vierailija
15/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mua ei häiritse yhtään, vaikka mieheni on harrastanut seksiä reilun parinkymmenen naisen kanssa ennen minua ja itse olin neitsyt. Hän oli kuitenkin jo päälle 30, joten olisi ollut hieman huolestuttavaakin, jos hänellä ei olisi ollut yhtään vientiä ennen minua. Tietääpähän, mitä tekee, ja sen, ettei se ruoho ole yhtään sen vihreämpää siellä aidan toisellakaan puolen. Minä hänet lopulta sain omakseni, eikä tarvinnut sekstailla kenenkään muun kanssa sitä ennen. Tämä ei päde yhteenkään niistä aiemmista.

Vierailija
16/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen ja suomi24 on näitä feministejä myös ihan tarpeeksi! Lopeta tuollainem vauvattelu tai haukun sinut pystyyn ja raatelen suden voimalla ja syön sinut virtahepona ja ruokin linnuille ulosteeni .

Vierailija
17/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana vähän sama juttu. Ajan kanssa menee ohi

Vierailija
18/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun täytyy ajatella asiaa

Vierailija
19/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin häiritsee toi. Ja että en ollut poikaystävän ensimmäinen seurustelusuhde kun taas hän oli minun

Vierailija
20/32 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi menneisyys ei kuulu sinulle, eikä hänen tarvitse kertoa sinulle siitä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan