Kaveri joka ei pidä lapsista laittaa jatkuvasti lapsikuvia ITSESTÄÄN nettiin
Kommentit (11)
:D Kuka on edes sanonut että mulla on lapsia?
No, mun mielestä on kuitenkin outoa, ja se ylipäänsä on outoa että joku sanoo inhoavansa lapsia.. Hei haloo, KAIKKIA maailman lapsia.. Itse kuitenkin ollut lapsi ja vielä haluaa tuoda esille omia lapsikuviaan.
Sanoohan naiset aina myös että niitä ällöttää kun tissejä kyylätään. Silti postaavat tissikuviaan nettiin.
Itserakas? Haluaa että häntä ihaillaan joidenkin tyhmien lasten sijaan?
Toiset ei vaan pidä lapsista, koita ymmärtää. Ei se yhä edelleenkään tarkoita että pitäis inhota sitä menneisyyden lapsiminää
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:49"]
Toiset ei vaan pidä lapsista, koita ymmärtää. Ei se yhä edelleenkään tarkoita että pitäis inhota sitä menneisyyden lapsiminää
[/quote]
Tämä on idioottimaisen ihmisen idioottimainen mielipide. Yhtä idioottimaista kun sanoa, ettei pidä albiinoista, kiinalaisista, vasenkätisistä.
Olet älyllisesti vajaa ja laiska, jos oikeasti vihaat jotain kokonaista ihmisryhmää. Ei sitiä voi perustella, siten että "emmä vaa tykkää".
Mä vihaan 40v naisia. En vaan voi sietää niitä.
Kuulostaa, että tässä AP ja kaveri ovat vielä aika nuoria. Kyl se siitä.
Elämä on kovaa, osta kypärä. Eikö pidä just sun kullannupuista ja nyt kismittää? :)
Miten noissa kahdessa asiassa on yhteys? Jos ei pidä lapsista niin ei saa pitää lapsuudestaan vai?
Jaa koitahan nyt tottua, siihen, että kakarasi eivät ole universumin keskus. Ei vaikka kuinka ovat röyhkeitä ja kurittomia ja häiriköivät asuinaluetta urakalla!