Onko tämä positiivinen vai nega ovulaatiotesti? :S
Jep tein eilen keskustelun
ja mua rauhoiteltiin tuossa ketjussa että on negatiivinen tulos (koska lapsi ei ole ihan toiveissa vielä...)
nyt tein tänä aamuna uudelleen ovistestin joka näyttää tältä:
http://aijaa.com/sVw7uD
sanokaa please että tuo on vielä negatiivinen tulos, omaan silmään ainakin testiviiva näyttää vaaleammalta, ei ainakaan tummemmalta kuin kontrolliviiiva.
Kommentit (13)
Selvä positiivinen. :/
Ei muutaku jatkotoimenpiteet päälle.
Siis onko nyt ovulaatiotesti vai raskaustesti?
No tästä 2vk ja näet alkaako menkat.
Nyt ei kannata enää ilman kumia sekstailla....ja tee raskaustesti 2vk päästä.
mitkä jatkotoimenpiteet päälle?
Jos oltaisiin ainoastaan eilen harrastettu suojaamatonta seksiä niin ottaisin nyt je-tabletin mutta kun ongelma on se että ollaan siinä luulossa, että ovis meni jo, harrastettu seksiä jo viimeiset 4 päivää niin ei kai siinä jälkiehkäisyt enää auta?! :S
vai ottaisitteko jälkiehkäisyn mun tilanteessa?
ja joku kysyi että onko toi testi ovulaatiotesti vai raskaustesti niin se on ovulaatiotesti.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:27"]mitkä jatkotoimenpiteet päälle?
Jos oltaisiin ainoastaan eilen harrastettu suojaamatonta seksiä niin ottaisin nyt je-tabletin mutta kun ongelma on se että ollaan siinä luulossa, että ovis meni jo, harrastettu seksiä jo viimeiset 4 päivää niin ei kai siinä jälkiehkäisyt enää auta?! :S
vai ottaisitteko jälkiehkäisyn mun tilanteessa?
ja joku kysyi että onko toi testi ovulaatiotesti vai raskaustesti niin se on ovulaatiotesti.
ap
[/quote]
Kannattaisi ehkä oppia, että ei ole olemassa varmoja päiviä.
Jälkiehkäsy ei ny enää auta. Ei se ovista enää lykkää. Ny vaan oottelet tulerko 2vk päästä menkat.
Siellä on hyvin siittiöitä ny hedelmöittämässä tai tehny jo hommansa.
No eipä siitä haittakaan kai ole jos vielä harrastamme suojaamatonta seksiä kun ns. vahinko on jo tapahtunut (viimeiset 3 päivää ollaan menty ilman kumia)
Onneksi kuitenkin mahdollisuus raskauteen on häviävän pieni vaikka kaikki olosuhteet olisivat täydelliset, mutta ensi kuussa en taida enää luottaa ovistesteihin ja varmoihin päiviin, se on varma se.
ap
vielä kun katselen tuota kuvaa niin minun silmään testiviiva on kuitenkin huomattavasti vaaleampi ja testiohjeissa luki, että ainoastaan silloin jos viivat ovat yhtä vahvoja tai sitten testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva niin silloin tulos on positiivinen.
Onko kellään tullut tuollaista tulosta, minkä sain tänään muinakin päivinä, jolloin ei ole ollut ovulaatiota?
http://aijaa.com/HSFpCZ
tässä vielä toinen kuva tuosta aamupissasta otetusta testistä. Siis olenko mä sokea vai mitä mut mun mielestä selkeesti haaleampi toi vaaleempi viiva, eli voi kai se jossain tapauksessa tarkoittaa että ei kyse välttämättä olekaan ovulaatiosta?
ap
Usko mitä uskot, ei siihen tulisi edes haaleaa jos ei olisi ovulaatio.
Seuraavina viikkoina ei kannata juoda alkoholia tai käyttää muitakaan päihteitä. Suosittelen raskaustestin ostoa, tee se 2-3vk päästä.
Kyllä toi on positiivinen tulos. Jos olet harrastanut suojaamatonta seksiä viime päivinä, niin mahdollisuus raskauteen on suuri.