Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit valita, niin millä tavalla haluaisit kuolla kun aika koittaa?

Vierailija
18.12.2021 |

Haluaisitko ennalta arvaamattoman nopean lähdön, vai sellaisen että tiedät asian jo etukäteen?

Itse varmaan haluaisin tietää jo hyvän aikaa etukäteen niin ehtisi järjestää omat asiat niin ettei läheisille jäisi paljon töitä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti hopealangan napsahdus vaan. Olen yksineläjä niin ihan sama mitä tapahtuu.

Vierailija
2/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea lähtö, yöllä nukkuessa. Vaikka heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nukkua pois. Eli jossain vaiheessa yön aikana ilman, että itse tajuan, sydän lakkaisi lyömästä.

Vierailija
4/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kitua muutaman viikon tuskissani kun joku mato söisi aivojani samalla.

Vierailija
5/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku iso katastrofi olisi kiva kokea. Vaikka asteroidin törmääminen maapalloon; kaikki tietäisi että törmäys on tulossa ja sitten h-hetkellä kokoonnuttaisiin katsomaan horisontista saapuvaa tuhoa, pidettäisiin toisiamme kädestä ja laulettaisi jotain biisiä.

Vierailija
6/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan saisi kivuttoman lähdön. Jotain niin tujua ainetta että vaan nukahtaisi ilman enää heräämistä. Jos sellaista saisi pyytämällä niin olisin jo ajasta ikuisuudessa.

Vierailija
7/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkillinen poisnukkuminen ilman sairastelua.

Pelkään kuolemaa todella paljon joten en haluaisi tietää mitään etukäteen.

Vierailija
8/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuolemaa vaan tempaus. 

Vierailija
9/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan sänkyyn kuoleminen nukkuessa rauhallisesti. Ettei jäisi sairastamaan pitkäksi aikaa, tuntisi kipua ja olisi muiden armoilla, se olisi pahin skenaario.

Vierailija
10/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta haluaisin kuolla niin että läheiset ovat ympärillä ja koskettavat.

Vierailija
11/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäri tai aivoverenvuoto, joka vie kerralla ja nopeasti. Myös onnettomuus käy. Ei jumalauta mitään muistisairauksia ja vaipoissa vuosikymmentä. Tai syöpää, johon annetaan elinaikaodote.

Vierailija
12/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen moni valitsi lopullisen ratkaisun k-piikistä.

Minä olinnii viksumpi, en menny halapaan.

Vierailija
13/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodassa. Olisin tappanut ne kymmenen ja sitten se yhdestoista ampuu tappavan luodin. Ehtisin vielä hyvästellä rintamakaverini.

Vierailija
14/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tästä eri mieltä, mutta itse haluaisin kuolla syöpään niin, että tietäisi itse elinaijan odotteen. Siinä olisi luultavasti diagnoosista aikaa järjestää omat asiat ja tottua ajatukseen, ja viettää aikaa läheisten kanssa ja hyvästellä heidät. 

En haluaisi kuolla odottamatta yhtäkkiä esim. onnettomuudessa tai äkilliseen sairauskohtaukseen tai esim. tukehtumalla. Ruokaan tukehtuminen olisi jotenkin vieläpä tosi nolo tapa kuolla.

Vierailija
15/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti ja ilman ennakkovaroitusta. Olen myötäelänyt kahden syöpädiagnoosin saaneen läheisen kanssa ja vaikka toisella elinaikaa ei diagnoosista kuolemaan ollut ihan kahta viikkoakaan, niin siihenkin aikaan mahtui sellainen määrä surua, katkeruutta, shokkia, itkua ja tuskaa etten haluaisi sitä kenenkään enkä itseni kokevan.

Tuo kokemus avasi myös silmäni sille miksi niin moni päätyy itsemurh¤an. Se lähestyvän kuoleman odottaminen on todella julmaa aikaa.

Vierailija
16/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodassa. Olisin tappanut ne kymmenen ja sitten se yhdestoista ampuu tappavan luodin. Ehtisin vielä hyvästellä rintamakaverini.

Sodassakaan se luoti tappaa harvemmin siististi ja nopeasti. Ruhjoutumista, silpoutumista, palamista jne plus kaikki pelot ennen usein pahuksen tuskaista kuolemaa. Moni pahasti haavoittunut on huutanut armon laukausta.

Vierailija
17/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakutyttövyöryyn tai onnellisuuden yliannostukseen.

Vierailija
18/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti ja ilman ennakkovaroitusta. Olen myötäelänyt kahden syöpädiagnoosin saaneen läheisen kanssa ja vaikka toisella elinaikaa ei diagnoosista kuolemaan ollut ihan kahta viikkoakaan, niin siihenkin aikaan mahtui sellainen määrä surua, katkeruutta, shokkia, itkua ja tuskaa etten haluaisi sitä kenenkään enkä itseni kokevan.

Tuo kokemus avasi myös silmäni sille miksi niin moni päätyy itsemurh¤an. Se lähestyvän kuoleman odottaminen on todella julmaa aikaa.

Itse kuvittelisin, että kuolemansairaana vaikeinta saattaa olla läheisten surun kohtaaminen. Äkillisen kuoleman sattuessa suru jää ainoastaan läheisten kannettavaksi, eikä sitä tarvitse itse kohdata. Siinä mielessä äkkikuoleman toivominen on itsekästä, vaikkakin ymmärrettävää.

Vierailija
19/49 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sodassakaan se luoti tappaa harvemmin siististi ja nopeasti. Ruhjoutumista, silpoutumista, palamista jne plus kaikki pelot ennen usein pahuksen tuskaista kuolemaa. Moni pahasti haavoittunut on huutanut armon laukausta.

Jep. Kuuluu pakettiin.

Vierailija
20/49 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei mitään väliä, kunhan lähtö olisi väkivallaton.

Voisin sairastaa jotain kuolemaanjohtavaa sairautta.. Saisin hyvällä omallatunnolla levätä paljon ja tietää, että vielä hetki on kestettävä tätä paskaa, ja pian tämä kaikki on ohi.

Torppaisin ne kaikki lähestymis yritykset jokaiselta kusipäiseltä lähisukulaiseltani, jotka tekivät lapsuudestani/elämästäni helvettiä. He eivät saa synninpäästöä, tulemalla istumaan jälkiviisautta uhkuen kuolinvuoteeni viereen, kuvottavien kyyneleidensä kera. Tiedän, että osa heistä yrittäisivät tulla, koska siinä vaiheessa heidät on herätetty siitä itsekkyyden illuusiosta, että ihminen olisi jotenkin ikuinen.

Mutta muutamat läheiset ystäväni, heille sanoisin, että tätä ei kannata itkeä, olisin lähtenyt jo paljon paljon aikaisemmin, jos olisi annettu. En ole oikeastaan koskaan ollut onnellinen. Minä iloitsen, pääsen pois!

En tarvitsisi kenenkään kättä enkä läsnäoloa kun se tapahtuu. Yksin, tuetta, olen kaiken taakkani kantanut jo pienenä lapsena. Yksin käyn tämänkin, loppuun asti.

En näe syytä surra ajan rajallisuutta, tai sitä mitä kaikkea en elämässäni koskaan saavuttanut.. Sillä ei ole mitään väliä, jos usko elämään on kadonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän